• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

All Activity

This stream auto-updates   

  1. Yesterday
  2. rezolvat. merci
  3. Cred ca F10, F13 si nu stiu sigur daca si F15.
  4. 1. Am folosit Aral cca 60k km, eram multumit. Doar ca in jurul valorii de 7000 km, stiam ca ii vine vremea schimbului, facea galagie tare motorul. Am trecut pe Liqui Moly si acum am sarit de 7000 si e cam ca la prima tinerete. In ambele cazuri am completat cu ulei datorita pierderilor cu care INCA ma lupt :)) 2. Castrol e popular. Deci poate fi foarte usor contrafacut. Am auzit multa lume care a fost nemultumita de Castrol, insa jumatate din ei au luat uleiul din targ de la Vitan. Poate si asta a fost o influenta. Am oameni care merg pe grup Vag-Com cu Castrol 5w40 si sunt super multumiti. Personal nu as baga. 3. Stiu ca si Castrol si Aral sunt facute de aceeaai firma. Sper sa nu zic baliverne. 4. Daca vrei ulei BUN, ia Motul. Dar costa. 5. Am bagat GM 10w40 in motor. 2000 km l-am tinut si l-am dat afara. De cum l-am pus a innebunit motorul de galagie.
  5. Cred ca releul asta este din-ala normal pe 5 craci la circa 7 lei bucata la orice magazin de piese auto. Sper sa nu vorbesc in dodii.
  6. Last week
  7. Salut, Am dat click pe link-ul de activare din e-mail si antivirusul (symantec) a blocat accesul catre forum cu motivul de js coinminer. Va rog a verificati script-urile sa nu fie infectate. Multumesc.
  8. Salutare am reusit sa ard siguranta de la cd incercand sa pun un Sony si nu o gasesc in panoul din portbagaj stie cineva care este
  9. Corect! Este slab motorul de 1.4 pentru astra !!! Era bun un 1.8 , cod x18xe!
  10. Incearca sa schimbi bujiile si vezi daca mai face. Pune bujii NKG. Incearca o alta bobina de inductie de care esti sigur ca fuctioneaza. Cati km are masina? Problema poate fi si din galeria de admisie si corp clapete (twinportul).
  11. Am si eu un opel astra G, z16xep , la 165000km am schimbat uleiul 5w40 cu 10w40 GM. Merge foarte bine , trage bine ! Baga uleiul GM 10W40 al ei de fabrica. Este foarte bun pentru motorul acesta. Verifica garnitura de la epuratorul de pe capacul de peste chiulasa. Poate sa fie sparta garnitura! Pe acolo dispare uleiul!
  12. Salut, Ai probleme cu galeria de admisie si cu corp clapete! De acolo vine tacanitul si variatia de turatie! Vezi ca am pus un filmulet cu masina mea opel astra G 1.6 twinport , cod motor z16xep , 103 CP ! Este acelasi motor ca si la astra H!
  13. Salut, Temperatura lichidului de racire trebuie sa stea intre 90-95 grade Celsius , vara! Electroventilatorul trebuie sa porneasca la 95 de grade Celsius
  14. ia vezi aici: https://www.facebook.com/mus...=1516612086123561 Motorul nu are in el lichid de racire!Precizez ca reconditionarea corp clapete este inventie proprie si personala!
  15. Salutare tuturor! Am Astra J din 2014 motor 1,6 benzina,33.800 Km. Dupa 6 luni de la expirarea garantiei, intr-o zi, din senin, se aprinde martorul "Check engine" si mesajul "Service ESP" (cu cheita aferenta). Asa cum a descris si raresh22 mai sus, motorul nu mai trage, la relanti turatia nu e constanta sub 1000 de ture (acul urca si coboara), plus ca sunetul scos aduce mai degraba a motor de tractor-ash. In fine, dupa o usoara panica ma pun sa caut pe net, sa intreb in stanga-dreapta si incep sa elimin din posibilele probleme: benzina nu are cum sa aiba reziduuri (bag doar de-aia buna la MOL), transmisia nu are cum ca are km putini... Ma duc cu masina la service si pe tester arata P0302 sau P0300.02 (nu mai tin minte exact care din astea doua). E clar ca cilindrul 2 are probleme. Schimba mecanicul bujia nr. 2, nimic...aceeasi eroare. E clar...bobina de inductie. Schimbat piesa (una noua de la firma VEMO) + manopera: 900 Ron. Sper sa va fie de folos.
  16. Da, o sa revin cu informatii pe parcurs despre ce am rezolvat. Pe sambata o sa incerc, fiindca seara dupa 5-6 nu mai am chef de cotrobait pe sub capota. Bine ca merge pe benzina In primul rand trebie sa gasesc un releu compatibil de imprmut ca mai apoi sa il cumpar si sa il schimb . Sper ca el sa fie problema, multumesc mult.
  17. Sa postezi si cum ai rezolvat problema sa le fie si altora de folos...
  18. Da asta e releul...la mine e pozitionat in spate la TB capacul ala negru de la admisie prins pe caroserie,acu depinde de mecanic nu toti le monteaza in acelasi loc, cauti si tu.
  19. De acest releu banuiesc ca este vorba. O sa il caut zilele acestea pe unde e ascuns si as incerca cu un altul daca gasesc sa imprumut sa vad daca e din el.
  20. Mai de graba poate fi releul, decat butonul. A mers normal, si idntr-o data nu a mai vrut sa alimenteze. Cand dau din buton pe benzina, trece, cand dau pe auto merge dar apoi pe gaz trece dar nu trage gaz. Releul unde este localizat, ai idee? Siguranta aceea nu-i bulita ca m-am uitat la ea. Mai ramane vaporizatorul sau releul cred eu. Anul trecut cand am alimentat odata am vazut ca nu a mai sarit bila aceea care sare cand e plina butelia, dar nu cred ca poate fi asta cauza. Nu miroase a gaz si nici nu a scapat vreodata.
  21. Jante originale GM 5x110 pe 17' et 41 model sport Gts, se vând doar jantele, anvelopele sau dat. Am și capacelele centrale (nu apar în poze). Jantele sunt în stare buna, au fost montate pe mașina personala. Pt doritori pot trimite poze suplimentare 0726648600
  22. Cel mai sigur banuiesc va ar fi releul sau unitatea cu butonu de comanda ca poate sa se buleasca si aia
  23. Vezi sa nu se fi ars siguranta de la gpl sau releul care opreste injectorul cand trece pe gaz...mai poate fi si din vaporizator membrana sparta/inghetata..
  24. Ok...am urmarit un video pe intenet...am vazut ce si cum...e posibil sa trebuiasca de curatat piniide contact...
  25. Ok,pai si pot eu umbla pe acolo ? Unde anume,cum ajung acolo...este propriu-zis la pedala? ...
  26. Poate nu iti functioneza corect contactul la pedala de frana.
  1. Load more activity