• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

All Activity

This stream auto-updates   

  1. Yesterday
  2. Last week
  3. Am si eu pachet fumatori si as vrea de nefumatori. Culoare gri inchis. daca este cineva interesat. Sunt dispus si sa cumpar. Tel. 0735949477.
  4. Salut. in urma unui accident centurile pretensioante s-au declansat. am inlocuit acele pretensionatoare dar nu-mi dispare martorul check airbag. oare trebuie sa schimb toata centura?
  5. Pune fise noi sau masoara-le...trebuie sa aiba sub 10 kohmi fiecare.Faptul ca le-ai luat de pe alta masina nu inseamna neaparat ca sunt bune.Eu am cumparat anul trecut fise Tesla la 59lei setul si fac lejer peste 100.000km cu ele pe gpl.
  6. am rezolvat-o se pare ca nu am pus nimic in scurt lucrand la cd player (am reusit asta o data....am ars in bord o siguranta de 20A dar atunci erau alte sintome) am luat tot la puricat si am gasit un senzor care nu face nimic nu imi indica nimic pe aparatul de masura ....conform schemei se numeste input revolutins sensor...ramane sa il inlocuiesc drumuri bune colegii
  7. Super prețul pt bujii. O sa încerc sa schimb bujiile cu cele care le am luat și le am tot încurcat. Nu am făcut zilele acestea nimic fiindcă a nins azi toată ziua în Brașov și ieri nici nu am avut timp. Doar m a supărat din nou vrând sa plec mai repede și mi a dat în nas iar apoi cu a 2a rateu. Sambata poate reușesc sa fac ceva. Legat de fișe, am avut cele cu care am luat mașina din Germania acum 7 ani. Iar acum am luat unele Bosch de la un prieten care a avut un astra și i au rămas. Poate o sa cumpăr unele noi pe viitor.
  8. Salutare ! am un H 1.7 din 2004 si am ceva probleme cu incalzirea. Dupa ce opresc motorul, incalzirea continua sa functioneze pana imi mananca bateria. Uneori la repornirea motorului se porneste automat si incalzirea. Daca iau borna jos, treaba se reseteaza si nu mai porneste automat incalzirea, insa daca vreau din nou sa o pornesc, aceasta ramane pornita dupa oprirea motorului, fara ca in timpul rularii sa mai pot ajusta comenzile de intensitate 1-7. De asemenea are momente cand functioneaza fara probleme, si are momente cand face aceste figuri. Doresc sa mentionez ca nu folosesc AC. Doar modul ECO. Pe tester nu i-a gasit nicio problema, ceea ce mi se pare tare ciudat. A mai patit cineva asa ceva? Multumesc anticipat
  9. Pe mine m-au dus 48 de lei bujiile de la Beru. Le-am luat pe cod conform Autodata. Am schimbat si fisele atunci, nu cu Tesla, am vrut ceva Valeo si m-am ales cu Magneti Marelli. Am avut tesla si au zburat repede, au rezistat 10000...
  10. Earlier
  11. buna ziua am o problema la masina m*i se apringe check engine si imi da pe tester obd 2 presiune barometrica absoluta galeria de admisie cod p0150, motorul are niste trepidatii ce poate fii
  12. Da, și pe gpl și pe benzină tremura.adica dă în nas cumva, dacă apuc să accelerez mai tare da și cate un rateu și întrerupe în același timp. Știu ca simptomele acestea le avea când bujiile erau pe ducă. Bosch urile de dinainte aveau 25 de mii când începuse sa întrerupă. Ca idee, cat au costat toate cele 4 bujii de la beru? Nkg urile eu le am găsit cu 50 de lei bucata acum 2-3 luni.
  13. Si eu am gpl si le-am dus 30000 fara semne de oboseala, acelasi model, bosch wr8dc. Cred ca erau si plus nu sunt sigur. Acum am beru. De avans nu se pune problema. Tremura si pe gpl si pe benzina? Si la rece si la cald?
  14. Se dezamorseaza pompa , adica scade nivelul de combustibil din carcasa filtrului. Vezi sa nu aiba ceva crăpat , capacul sau pe undeva sa nu fie o strângere slaba si sa permita sa intre aer pe instalație. Eu folosesc numai Purflux si nici o problema pina acum, deci cate masini atîtea rezolvari ! Sper sa iti fie de folos!
  15. Salut! Problema se rezolva prin cositorirea cablurilor de la usa spate stinga care intra in prag si care sunt protejate de un burduf de cauciuc ! Se decupleaza acel burduf de usa ,se desface colierul de plastic care il tine strîns si pentru o mai mare ușurință se trage prin prag catre interiorul masinii , dupa ce in prealabil s-a scos din clipsuri plasticul care acoperă pragul la interior . Spor la cositorit , că o sa găsesti probabil mai multe fire rupte . Verifica in prealabil daca se aprinde martorul luminos din bord pentru usa deschisa cind ai ușa spate stînga deschisă . Sper ca nu e prea târziu raspunsul !
  16. Bobina e electronica, codul motorului este X16sz. Bujiile sunt bosch wr7dc după recomandările producătorului. Înainte de acestea am avut wr 8 dc. Având și gpl e posibil să se ducă mai repede bujia. Cele vechi aveau pana în 7 mii km sa zic.
  17. poate gresesc dar cu siguranta grafica ce o postezi nu e ca cea pe care o am eu! pare ceva de generatie mai noua sau pentru dvd!
  18. Salutari tuturor. Mai postez si eu o intrebare pe aici. O am demult, insa stau cu semne de intrebare si uit, sau evit sa ma gandesc la ea ca sa ma exprim asa. Este legat de geamurile masinii. Datele tehnice: Opel Astra F Cabrio, motor, nu cred ca conteaza, insa il scriu: C14SE. Am geamuri electrice si ma lovesc de urmatoarele probleme cu privire la ele: 1. Cat timp am fost student si am avut aceasta masina, un om mi-a lovit despartitorul geamului dreapta fata cu oblonul unei autospeciale. Evident, cioburi si spargeri. Ma rog, povestea e cu final fericit, omul m-a cautat in tot campusul (Regie) sa imi plateasca paguba. Om ca el, mai rar. Sincer, sa ii dea cel de Sus sanatate pentru ca a avut un bun simt cum nu am mai vazut. Sar peste poveste, montaj geam, toate faine frumoase. Ma rog, chederul dreapta este un pic indoit partea de fier de sub el si cel de interior si cel de exterior. Problema este urmatoarea: la urcare, sus, daca geamul spate este ridicat la maxim, nu calca pe exteriorul chederului lipit de geam, ci pe interior, practic, intra sub el in loc sa isi pastreze traseul. Si se blocheaza. Pentru asta, cred ca maine am sa fac o poza sa va arat ce si cum. E un pic mai greu de explicat. 2. La coborare (tot dreapta, ca, daca tot am inceput de aici), la jumatatea cursei, se impaneaza in ceva si coboara foarte greu (spre exagerat de greu). Eu am uns un pic chederul cu ceva din curiozitate si mama mama ce frumos a mers, dar am sters de frica sa nu imi faca belele gramezile de praf din mirificile drumuri parcurse de mine. Cu privire la problema asta, intrebarea 1 este daca chederul (cred ca este un pic dezlipit/desfacut/sarit de pe pozitie) se poate lipi cu ceva, si daca da, cu ce. Intrebarea 2 este, evident, daca ung chederul cu un pic de spray siliconic de bord (doar in zona chederului) care sunt consecintele (vorbesc pe termen de 1 an, apoi sa repet operatia, nu mor sa fac asta timp de o jumatate de ora). 3. Coboara si urca un pic cam greut (ma refer la toate). Cum se greseaza macarele cu motorasele? Are tot un mecanism tip cremaliera, cu o roata dintata ce culiseaza pe acea cremaliera. Se curata acolo cu o solutie degresanta, apoi niste ulei siliconic/vaselina spray? Si o recomandare de ceva de durata lunga pentru asta, ca ungerea nu vreau sa o fac zi de zi. Am cautat problema, o am de 1 an cel putin (sa fiu sincer, sa zic ca sunt 3, dar ii zic un an, ca mi-e mai comod). Recunosc, fiind pe partea pasagerului, prea putin m-a durut mintea, insa atunci cand coboara mi-e jena sa tot pun omul din dreapta sa "apese" pe el sa treaca de impanarea aia cu mana. Merge pe o portiune de, sa zic, 5cm greu, apoi, ura si la gara, merge bine. O sa fac si un filmulet si o sa il pun pe youtube si o sa ii pun un link aici (maine dimineata cel tarziu vor fi si poze si tot sus). Am mentionat Astra F Cabrio deoarece ele nu au rame despartitoare pentru geamuri, sunt geamuri ce se incheaga unul peste altul. Asta referitor la prima problema. Am o solutie temporara si pentru asta, insa, la fel, jena sa zic "MA, STAI ASA CA NU IL POTI DESCHIDE MOMENTAN!" ca sperii si omul... Solutia? Las un pic geam spate jos si scap de asta... Va multumesc frumos! Astept sincer un raspuns, si un pic mai vag, dar cu o idee ce ii pot face. L.E.: Revin cu edit cu privire la detalii: Am pus poze pentru situatia 1, cu geamul, si un link youtube (https://youtu.be/iAmUdRuYs5A) catre problema numarul 2. Multumesc de rabdare. Imi cer scuze de calitatea pozelor facute cu calcaiul, insa la ora 7:15 dimineata nu vedeam nici eu bine pe unde merg :))
  19. Nu am apucat sa iti postez delcou/bobina (modul electronic de aprindere). Pentru tremurat, bujii daca zici ca nu le-ai pus pe toate noi, distanta recomandata de producator sa fie verificata cu lera, si vezi si avansul daca ai delcou.
  20. Am modificat valorile cu 2/57600 (pe auto merge doar cu 1/38400), am sters si folderul save, dar degeaba... ps: setarile se fac si in sys.txt si in system.txt?
  21. Salutare din nou. Am luat de la dezmembrări o bobina și am montat o și s a rezolvat problema. Mai trebuie să verific bujiile că mai tremura din când în când accelerez fiindca am pus și noi și din cele vechi tot schimbându le sâmbătă.
  22. Salutare, pentru inlocuirea grilei (cu sigla) cu una sport, trebuie urmati toti pasii de la demontarea barei sau doar scoaterea celor 4 cleme?
  23. Subscriu la cele spuse mai sus, sunt posesorul unui Astra j 1,6 cdti fabricat in 2015 si cumpărat de la reprezentanta in martie 2016 in varianta de echipare cosmo. Revizia am facut-o la un an la reprezentanta , mi -au schimbat filtrele, uleiul , fara titrul de motorina, " care se schimba la minim 30 mii km". Ok , nu am nimic de obiectat până acum, totul ok chiar si consumul( undeva pr la 7 prin oraș. Buc). Revizie făcută pe la 14750. Km. Apoi apar primele pb: in mers apare după un semnal sonor : engine power is reduced!!! Masina da in "nas" si nu mai trage; ok merg repede la reprezentanta , tester o elecrovalva defecta , bun , se face o comanda si apoi dupa 3 săptămâni ma suna ca piesa a sosit, ( am mers cu mașină in acest interval pt ca au umblat la ea si nu au fost pb) revin la service pt înlocuirea piesei defecte.Las mașină la ei( nu pot lipsii de la job in ziua respectiva) si o iau de la portar seara pe la orele 20; ok mașină merge ok, pe caietul de service e trecuta piesă schimbata, sub forma unui nr din mai multe cifre ; după inca o zi de mers aud un zgomot ca un fluierat la accelerație , zgomot care se amplifica treptat merg din nou la service, după insistente vine cu mine la o " tura" dl de la garanție! Se pare ca e turbosuflanta defecta dar mai cerem părerea unui mecanic specialist! Turbosuflanta " nene" aia e! Bun si cum facem?" Pai faceți dv o cerere către Opel Ro pt înlocuire, insa durează nu va faceți iluzii " Aștept si sper sa se aprobe! Pana atunci merg cu Astra mea așa fluierând ca ambulanta! Profesionalism si mașini bune, asta e
  24. Salutare si Hristos a inviat! De curand sunt mandrul proprietar al unei astra h si as vrea sa ma lamuriti si mine cu o chestie legata de gps-ul masinii. Deschid navigatia, se incarca, se pot alege trasee si etc, doar ca nu prinde semnal sau ceva este setat gresit si nu imi dau seama ce. Va atasez niste poze sa vedeti despre ce este vorba. Multumesc!
  25. Salutare și Hristos a înviat! Scriu și eu acest topic în speranța că mă puteți ajuta. Ieri, in timp ce mergeam cu mașina a dat un rateu și apoi a început să meargă în 3 bujii. Schimb bujii, nicio modificare. Am schimbat fișe și la fel. Apoi cu motorul pornit, scoțând fisa din bujie am descoperit ca prima fisa de lângă delcou (nr 4 dacă zic corect) nu dădea scânteie sub nicio forma. Ce ar putea fi, aveți idee? Delcoul oare sau vreo defecțiune de la motor? De pornit, pornește repede. Nu am găsit un topic asemănător cu problema mea și de aceea am creat încă unul. Multam mult.
  26. Salut,ma intereseaza Portbagaj Thule 2 bare - 25euro ,poti pune o poza? Parasolarele,pretul este pe bucata sau pe set? Multumesc
  27. salutare, am o problema cat mine de mare... cutia automata trece in regim de avarie dupa primii 50 de metrii parcursi ...am uleiul schimbat de un an nivelul la ulei e bun ...cineva cun tester a zis ca e ceva eroare de comunicatie intre motor si cutie cica nu mai ste cutia in ce regim de turatie e motorul...am vorbit cu o gramada de service-uri sa vad unde sa o duc am primit acelasi raspuns schimba cutia...schimba motorul..nenea cu testerul a zis sa curati senzorul de pe vibrochen sau volanta ca cica ala e de vina....dar stiu ca daca ala face figuri nu porneste...hai sa incep cu inceputul... am schimbat cd playerul am ramasa fara curent peste noapte am pornit-o am umblat toata noaptea urmatoare...seara am scos cdplayerul de atunci dupa 50 m imi ramane in regim de avarie....na trasura sigur e o chestie de suprafata si nu reusesc eu sa imi dau seama...imi cer scuze ca sunt haotic dar de o luna caut un meserias in cutii automate si nu gasesc....cei drept pe tester in momentul in care se aprinde intermitent becul de sport pierde semnalul si nu mai arata nici pe tester turatia motorului.... solutii? mecanici buni in jud alba? multumesc anticipat
  28. Salut. Deschid acest topic in speranta ca ma veti ajuta sa rezolv probema. Deci masina mea mergea Ok pana cand intr-o dimineata nu a vrut sa mai porneasca. S-a dovedit a fi de vina calculatorul de pe injectie. In service au mai fost schimbate pe langa calculator si distributia si instalatia electrica ce pleaca de la pompa de injectie catre motor si catre alte componente. Instalatia am schimbat-o deoarece ajunsese motorina in izolatia cablurilor si se cam topise. Motorina iesea prin mufa valvei de avans de pe pompa, iar de aici intra prin izolatia firelor. Pentru a opri scurgerea a fost taiata mufa care intra in aceasta valva si firele au fost conectate cu papuci iar mufa valvei a fos incarcata cu rasina epoxilica. Distributia am schimbat-o pentru ca aveam 60 mii km si am profitat de faptul ca este in service. Acum problema este ca, in urma acestor schimbari masina trepideaza mai tare decat inainte ca acestea sa fie schimbate. De ex. cand plec de e loc tremura iar cand este la relanti tremura astfel incat au inceput sa se auda zgomte in usa (probabil de la macaraua geamului). Am pus testerul pe ea si a dat erori de la debitmetru. Am schimbat si debitmetrul cu unul original Bosch. Intradevar se simte schimbarea dar tremuratul a ramas. Nu stiu de la ce ar putea fi? Este posibil sa fie din instalatie( am uat-o second)? Vizual arata ok... sau de la ce ar putea fi?
  1. Load more activity