• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

All Activity

This stream auto-updates   

  1. Last week
  2. are momente cand face si cand nu face,am dus-o la un service specializat....mi-au pus baietii 3 testere pe ea si nu i-au dat absolut nici un fel de eroare.....toate componentele motorului functionau in parametrii normali,insa singura piesa care avea parametrii aiurea era clapeta de acceleratie.....mecanicul mi-a spus ca in clapeta masina isi face amestecul aer-benzina si ca martorul check engine/sonda lambda e aprins insotit de eroarea"arderea insuficienta a gazelor"care in traducere ar fi semnalata de faptul ca catalizatorul care citeste amestecul de gaze care trebuie ars nu este bun.......fapt ce se datoreaza din clapeta de acceleratie.....oricum o sa incerc si sfatul tau de a curata toata cutia de sigurante din fata insa nu sunt convins de chestia asta pentru ca revin la problema explicata mai sus....se simte un miros insuportabil de combustibil nears .....fapt ce se datoreaza amestecului prost,am luat o clapeta de la dezmembrari cu 30 de zile perioada de returnare si luni o sa incerc sa o schimb si sa vedem dupa cum se manifesta
  3. Salut! Si eu am un z14xep. Singurele simptome similare pe care le-a avut si masina mea au fost: martorul aprins, pedala de acceleratie care nu mai accelera si subturata la 700 si vibra... Mi s-a intamplat odata in Grecia. Mergeam cu 90, s-a aprins martorul si s-a subturat apoi a scazut viteza pe la 40. Am oprit am asteptat, am repornit-o de doua ori si si-a revenit. Dupa ce am cautat pe forum si am vazut ca nu ar fi de la pedala de acceleratie ( asa cum mi s-a spus si la un service) am fost la un service specializat opel in Bucuresti si mi-au curatat panoul de sigurante de praf. - si nu am mai avut acea problema. Praful respectiv intrase in panoul de sigurante din fata pentru ca am pierdut usita de la aparatoare roata pe partea soferului. Mai vezi pe forum despre simptomele astea cu pedala de acceleratie. Spor!
  4. Simptome: vreau sa revin si eu cu o problema la un opel astra h ,motor 1,4 benzina 90 de cai ....de ceva timp masina a facut cateva figuri la pornire,pornea ceva mai greu....am zis in prima faza ca e de la benzina......cu timpul problema a avansat....la relanti masina nu isi mai putea tine turatiile,se subtura pe la 400 -500 de ture trepida foarte rau dupa care motorul murea,iar in mers de multe ori se intampla sa imi taie pedala de acceleratie dupa care in cateva secunde isi revenea. Tin sa precizez ca la drum intins cand ii dadeam a-5-ea si mergeam la turatii mari masina nu mai facea nici un fel de figura,insa cum schimbam viteza si dadeam inferioara problemele apareau din nou. Am in bord martorul "sonda lambda" aprins,am fost la mai multe service-uri si au spus ca e defecta sonda lambda dupa catalizator,am schimbat-o martorul s-a stins,iar peste ceva timp martorul s-a aprins iara.Tot la service mi-au spus ca poate fi din debitmetru sau din bujii......am schimbat si debitmetru de aer si bujiile si continua sa faca. Mai tin sa precizez ca in spate la toba de esapament este un miros foarte urat de benzina nearsa sau mai bine spus un aer urat mirositor. Daca ma poate ajuta cineva sau isi poate da cu parerea despre aceasta problema! Multumesc anticipat!
  5. Și crezi că din 2014 te-așteaptă pe tine să-i dai soluția?!
  6. Bună ziua. Am un Opel Astra F din 94, C14NZ, la care am schimbat carburatorul. Problema e cu furtunasele de aer. Am pus un alt model de carburator, tot de la un Opel Astra F, 1,4 la care in partea de față sunt 3 ștuțuri de aer: nu mai dau de cap, oricum le pun furtunurile, motorul merge galopat, și esapamentul scoate un fum negru. Dacă le scot toate furtunașele, atunci motorul merge bine, fără fum, dar e foarte turat. Aveți o idee, unde le-am greșit? Mulțumesc...
  7. Salutari. Eu am optat pt. cel mai ieftin radiator gasit la acea data (acum 2 ani). Tine si acum. La 2-3 ani improspatez freonul. Baga destul de bine.
  8. problema cred ca e bendixul
  9. bine de stiut, verific azi si curat tot mersi pt sfat
  10. cu 90-95km/ora la turatia de aprox 2600 intre 4si 5/100 imi arata cb benzina lukoil98 motor se1.6
  11. cb indica consum mediu 8.1 acum adevaru e ca de cand o am am facut 3000km dar nu am facut un calcul cu plin benzina/km parcursi din fericire in oradea, avem drum expres cel pe care merg la servici si fac 6 min pana acolo. iar in rest pe centura 4 benzi, a...uitasem din cei 3000 - 1000km in afara orasului, deci evit centrul orasului, apropo pe caldura asta cu ac in functie
  12. bebe nou eu bag de la lukoil, de o perioada au oferta de 98 la pret de 95 in weekend, asa ca bag de 98 si merge perfect la batranica mea de dacie am bagat de la ei tot timpul, si nu a trebuit niciodata sa reglez amestecul, de la petrom de fiecare data trebuia sa umblu la amestec (1310 carburator clasic fara injectie)
  13. Buna ziua, proaspat proprietar de astra g z16se, adica de vreo 3 luni, intre timp facut 3000km, cand nu stiu ca nu mi-am dat seama l-am luat la bord cu 170440km, sper ca atat are, nu l-am cautat de dinti...am citit tot topicul, vad ca din 2015 nimeni nu a mai postat...sa inteleg ca asa de bine va merg motorasele? m-as bucura din ce am citit anterior: tre sa curat egr, pe la 2000 rotatii am un hop scurt, consumul instantaneu a crescut la relanti de la 0.8 la 0.9l/ora, azi ma ocup la fel si carburatorul, adica clapeta si ce mai e in jur: la cald porneste mai greu, azi ma ocup intrebare: egr nu poate fi reparat, multi spun ca dupa o perioada se defecteaza si nu mai poate fi reparat...daca se strica al meu, o sa ma joc cu el, si mai vedem mersi pt sfaturi
  14. Earlier
  15. O problema cu senzorul axa cu came am si eu. L-am schimbat pe cel vechi,deoarece era ffff deteriorat. Am luat unul nou Delphi,si a inceput sa imi faca probleme la pornire si mi-l da pe tester. Masina e astra g 2000 1.8 16v Daca ma poate ajuta cineva sa-mi spuna ce firma sa iau???
  16. Ma bucur ca ai rezolvat, mai ales ca ai folosit metode de-ale noastre romanesti!
  17. Multumesc pentru recomandari bibu16v Am desfacut azi si de fapt o clema de siguranta era sarita de pe stergator. Am vazut cum a lunecat undeva intr-un hau si nu am reusit sa il recuperez. Bratele sunt bune, garnitura a ramas. Am rezolvat intr-un stil pur romanesc: dat gaura in stiftul de jos de la bratul scurt de pe partea dreapta (pasager - cum ai intuit), facut filet cu tarodul (merge surub de 4 - pt cei ce doresc sa faca la fel), pusa o saiba mare, saiba grover si pasta de blocat surubul. Merge boboc. Urmatorul pas este sa iau duze de insignia pt masina sa imprastie mai eficient lichidul. Topic solved, se poate inchide, daca asa se procedeaza.
  18. Releele sunt diferite fata-spate... Cum ti-am (mai) spus, verifica daca vine curent pe motorul de spate, daca nu, verifica firele cum ti-am zis, daca da, verifica motorasul...
  19. Presupunand ca ai volan pe stanga, ptr o reparatie ca la carte, ai nevoie de astea: 9117724(1buc, aprox. 50ron, doar pe origine) si 9117725(1 buc, aprox. 50ron, origine). Dupa codurile astea, orice magazin serios de piese auto ti le poate aduce... Recomandari magazine piese auto: -AUTOMOTOR, Blvd. Take Ionescu pe coltul in diagonala fata de Piata Badea Cartan, la demisol; -CICLOP, ii gasesti langa Fabrica de bere; -BESOIU, Blvd. Gen. Dragalina, 23, dela Bega vreo 150m, pe dreapta, spre Brancoveanu.
  20. Cu Tech 2, poate si Op-com...
  21. Multumesc de sfat. L-am scos pe cel de pe spate cu mult spray degripant si cu multiple incercari. A cedat intr-un final si a iesit, insa cand am dat drumu la stergatorul de pe spate la fel, nu se invarte nici cum. Pe fata am rezolvat, am cumpara alte brate de stergatoare noi si le-am montat (35 lei bucata ). Au iesit foarte usor, nu au fost probleme. La cel de pe spate insa, ce ramane de facut? Cand dau comanda se aude ca un cate un tic la aproximativ 10-15 secunde, insa nu se misca deloc. Ma gandeam ca ar fi vinovat releul sau motorasul stergatorului, dar cel de pe fata merge bine acum si temporizator si tot, asta daca nu cumva sunt 2 relee si nu unu singur.
  22. Salut Sun nou pe aici si acum citeam subiectele pe tema stergatoarelor, ca sa vad cum o rezolv si pe a mea. Cred ca te pot ajuta cu scoaterea stergatorului. Din acelasi motiv ca tine, dar pt cele din fata, mi-am cumparat o scula de scos stergatoarele. Daca nu ai rezolvat problema.. te pot ajuta eu cu scosul lor, sa vezi unde e problema. L.E.: Abia acum mi-a trecut prin cap sa verific de unde esti. Brasov, Prahova etc. Departe de Timisoara. Atunci poti sa mergi la un magazin de bricolaj ()dedeman, hornbach, leroy - -praktiker nu ca nu au asa ceva - cel putin la noi) si iei extractor de rulmenti cu 2 brate de cea mai mica dimensiune ce o gasesti. (cred ca va fi modelul ala de 90x90mm.) Il fixezi usor, strangi cu cheia de 14 si dupa ce strangi de 2-3 ori face un poc si e deja iesit. Ala de la apsager e posibil sa faca putine nazuri, dar cu extractorul asta nu iti rezista nici un stergator. Bafta
  23. Salut Am citit cat de cat forumul, dar fiind prima postare nu stiu daca pun unde trebuie sau daca mi-a scapat threadul cu subiectul. Nu merge stergatorul dreapta. Am desfacut si era desprins bratul de angrenare de pe nuca lui. Gasesc accesoriile de prindere (o garnitura am gasit si banuiesc ca trebuie sa fie si o clema de prindere) sau trebuie sa cumpar tot angrenajul? Offtopic: voi de pe unde va luati piesele sa fie bune si sa vina repede? Multumesc
  24. Buna ziua, rog daca stie cineva daca este posibil sa schimb limba din germana in engleza la computerul de bord, daca da rog si modul de procedare. mersi
  25. N-as crede, dar daca esti nelinistit, scoate diferenta...
  26. dintr-un bidon de 5l, mi-a pus din el cand a facut schimbul si ce i-am completat eu si mai am cam 1.3l. faza e ca stiu ca-mi umezea pe la simering, si ma gandesc sa nu inceapa sa curga mai tare daca merg asa cu ea
  27. Poti merge linistit, daca e numai 0,5l in plus...
  1. Load more activity