• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

All Activity

This stream auto-updates   

  1. Last week
  2. am o problema cu compresorul de clima s-a desfacut surubul din fata de la fulia compresorului (am inteles ca e frecventa defectiunea ) si nu mai merge clima scoate si un zgomot dubios daca stie cineva un compresor de vanzare nou sau de la dezbembrari la un pret bun.masina e opel astra h 2005 1,7 zdtl 59 kw compresorul e cu ambreaj pe fulie delphi codul e 24466969 cred nu se vede bine .daca a mai schimbat cineva vreau un sfat de unde au comandat si la ce pret va multumesc
  3. Salut prieteni, detin un astra g din 2003 benzina si ma confrunt cu urmatoarea problema: la rotirea volanului se aude un scartait ca de guma pe guma udeva in spatele volanului, am desfacut capacele de la coloana volan si am pulverizat pe ax cu un spray de ungere dar in zadar, este putin enervant acel scartait, daca cineva stie cum se remediaza aceasta problema Multumesc
  4. Verifica volanta!
  5. Buna ziua. Sunt nou pe forum di nou posesor de astra h caravan 1.9 150cp cu DPF si 184236km la bord adusa din germania. Pe cartea service din germania are schimburi de ulei intre 25k si 30k 5w30 dar nu scrie si marca(banuiesc ca GM). Sa merg tot pe acelasi tip sau sa trec pe 5w40? Am tot citit si inclin spre motul xclean 5w40 compatibil cu dpf. Multumesc mult.
  6. Salut, am o problema ciudata la astra j 1.4, benzina ST. Dimineata sau la o temperatura de maxim 30 grade climatizarea functioneaza perfect. Daca masina sta in soare puternic, ca in ultimile 2 zile, climatizarea face figuri adica: Setată pe o temperatura de 21 grade opreste grilele din fata, nu intra aer si pe la parbriz baga aer fierbinte. Acest lucru se intampla la orice temperatura setez eu de la 19 grade in sus si repet doar daca a stat masina in soare, dimineata pe racoare merge in parametri. Daca setez temperatura pe low baga aer rece prin toate gurile de aerisire, deci doar atunci pot zice ca merge. Am pus masina pe tester, nu are nici o eroare, e curata. Daca puteti sa ma ajutati cu un sfat... Multumesc
  7. am un opel astra g din 2004 benzina z16 xep si imi consuma ulei cam 1 l la 5000 de km am bagat aral 10-40 care sa fie cauza
  8. Salut. Am citit toate topicurile, atat pe forumul nostru cat si pe alte forumuri si nu am ajuns la o concluzie, asa ca... problema mea este urmatoarea: Am inlocuit vechiul kit ambreiaj al masinii (Astra F, 1995, C14NZ, Caravan) cu unul nou marca KM. Dupa montare m-am trezit cu o bataie care provine din zona ambreiajului, bataie care dispare daca apas pedala. Deoarece lucrarea am facut-o eu, mi-am permis sa fac combinatii si am inlocuit pe rand componentele vechiului ambreiaj cu cele noi in vederea depistarii defectului. Am inceput cu rulmentul de presiune (mentionez ca cel vechi avea doar 1 an vechime si functiona impecabil fara zgomot, fasait sau alte cele). Dupa cateva montari-demontari ale pieselor si combinatii de rulment-placa-disc, concluzia la care am ajuns a fost aceea ca vibratia dispare daca pun discul vechi la loc. Convins ca noul disc avea un defect de fabricatie , am comandat separat un disc VALEO. Dupa montaj, supriza....aceeasi problema, bataie in zona ambreiajului. Pentru a evita intrebarile....discurile au fost asezate corect (cu inscriptia fly wheel side spre volanta), uleiul a fost inlocuit odata cu ambreiajul si completat la nivel (surubul de langa planetara), volanta nu prezinta urme de uzura. Vechiul disc ce e drept are joc din toate incheieturile, arcurile zornaiau foarte puternic iar priza o poti misca cu usurinta in toate directiile. Daca ati mai patit asa ceva....si ati gasit o rezolvare intre timp.......va rog sa ma ajutati si pe mine.
  9. Buna, am mai facut ceva investigatii, insa venea ploaia si nu am mai stat sa schimb senzorii intre ei sa vad ce si cum zice, dar cind am timp ma mai bag inca o data sa vad ce si cum zice. Insa am scos consola, am dat cu spray contactele de la modulul de airbag, am desfacut fata de usa, am facut tot asa la mufa de la senzorul de airbag, la masuratoare da 27 KOhmi. La cupla de la usa am dat si acolo cu spray si binenteles ca a aparut din nou eroarea.
  10. Salut lume, Va rog ajutati-ma cu unele sfaturi. Urmeaza sa-mi vina masina in 2 saptamani. Am dat comanda fara leduri la luminile de zi si as vrea ii pun eu imediat dupa ce-mi soseste masina. 1. Este legal sa-mi pun eu leduri la luminile de zi ? 2. Sugerati-mi ce leduri sa-mi. Sa fie ceva bun, adica sa se vada frumos. 3. Cumva o sa-mi apara vreo eroare in bord daca pun leduri in loc de halogen ?
  11. Am suport motor cumparat. Ma refeream in blocul motor cred ca o sa gauresc. Cu un dremel si 2-3 freze il rezolv ca la carte.
  12. 1.Varianta mai comoda era un suport original ... N-as sti cu ce sa te sfatuiesc la gaurirea cu pricina... 2.Cred ca poti sa decupezi convenabil peretele si sa aplici bucata de tabla prelevata cu pop-nituri sau autofiletante, ca sa eviti sudura ... Atentie, cand gauresti, sa nu gauresti si altceva! Intre cele doua suprafete de tabla (cea aplicata si cea a peretelui masinii) pune un etansant, un mastic/silicon de caroserie, nu orice, ca s-ar putea sa-ti gaureasca caroseria, in timp! Pretul e foarte bun!
  13. Confirm si eu, modificarea avansului la aprindere a ajutat.
  14. Ti-am raspuns si dincolo, dar sa se vada si aici: incearca sa modifici avansul la aprindere si posteaza rezultatele, poate mai are si altcineva nevoie de informatia asta.
  15. Salut! Am o problema cu un opel astra g din 2001 1.7 dti, nu vrea sa pornească! In urma cu o săptămână am schimbat motorul care a mers fara antigel si s.a cam incins....in fine trecem peste. Am cumpărat alt motor aceeasi tip de motor y17dt l.am pus pe masina totul la locul lui si dau cheie , invarte dar nu porneste. Pun testerul pe ea imi da eroare de la senzorul de rotatie de la arborele cotit si chiar aveam 2...am schimbat unul si tot la fel, l.am schimbat si pe celalalt si degeaba aceeași chestie! Nu stiu ce sa mai fac....Tin sa precizez ca la fel facea si cu motorul care l.am avut pe mașina...la fel invartea si nu pornea... Pana sa patesc sa imi sara um furtun de la radiator si sa pierd tot lichidul de racire masina mergea perfect...pornea sfert! Astept pareri sau poate sfaturi daca a mai patit cineva asa! Mulțumesc
  16. Astra mea (C14NZ) a inceput sa se comporte dubios dupa ce am schimbat garnitura de chiulasa (plus rectificare chiuloasa si schimbat simeringuri supape). S-au intamplat urmatoarele. Initial nu tragea de nicio culoare si mergea in suturi, murea motorului, si afuma bujiile. Problema a fost de la 2 furtune de vacuum conectate invers. Am remediat montajul, si a inceput sa mearga cum trebuie. Totusi, dupa ceva timp am observat ca iar afuma bujiile. Masina porneste ok, merge cum trebuie, insa parca-i lipseste un pic de putere. Am schimbat bujiile si filtrul de aer, insa degeaba. Dupa 100-150km bujiile sunt iar negre. Fisele sunt in stare buna, masurate (plus ca au doar un an vechime). Mi s-a intamplat o chestie, insa nu sunt 100% ca are relevanta. Din cauza busonului de la vasul de expansiune care nu elibera presiunea, a sarit furtunul de tur de la radiatorul de incalzire habitaclu, din zona unde se conecteaza cu motorul. Evident, a zburat lichidul afara, am oprit masina, l-am reconectat si reumplut instalatia de racire. Dupa ce am ajuns acasa am inlocuit furtunul si busonul. Ideea este ca, bujiile se afumau si inainte de asta. Vreo parere, idee?
  17. Multumesc tuturor. Cam tarziu raspund, recunosc, fiind 20 iunie, momentan sambata am rezolvat niste amortizoare fata (off topic) si duminica am fost la sibiu si am luat instalatia de pe o masina donatoare de C16SE (eu avand C14SE, mi-a convenit, plus de asta, am vazut ca mergea tot inainte de a da jos tot). Si de asemenea, am luat cabluri si alte chestii care imi trebuiau, tabla aia de la peretele de foc de se gaureste pentru conductele de AC, ventilator cu trager montat, doar sa il prind. Ce dubii am: 1. Cred ca trebuie sa dau niste gauri de prindere noi ale suportului de motor. 2. Sa gauresc peretele de foc sau sa tai si sa sudez bucata de tabla? Ca idee de pret, 450 lei toata instalatia, ca un later edit
  18. Sa iti fie de folos!
  19. Multumesc. Regula sincronizarii a mers si la mine. Schimbasem bateria si tot nu functiona. Recunosc, pana acum nu m-a interesat problema. Acum am aflat. Sunt recunoscator Forumului si oamenilor care isi fac timp sa scrie. Sper sa am si eu ocazia sa ajut...
  20. Salut.am o problema cu masina astra g x17dtl 1999. Daca merg cu o viteza de pana la 95 km 2000-2200 rot/min pe ora apa ramane la 92-93 iar daca accelerez cu cat cresc rot/min creste si apa aproape de 100 de grade.ma poate ajuta cineva va rog
  21. Earlier
  22. Vezi la cine te duci să-ți încarce instalația,să întrebi dacă are posibilitatea să spele cu azot instalația!În vaporizator și conducte a rămas ulei care are prostul obicei să mai adune apă și mizerie....oricum,OBLIGATORIU filtru deshidrator nou! Succes!
  23. Ce vezi tu in bord, ca temperatura, este orientativ, nu este de o precizie extraordinara... Daca vrei sa fi foarte sigur ca totul este in regula, ai putea sa dai termocupla 1 jos(pierzi ceva lichid de racire) si sa vezi ce scrie pe ea(are poansonata temperatura pe ea) ... De ce spun asta? Temperaturile mentionate de mine sunt dela motorizarea mea, la motorizarea ta este posibil sa ai alte temperaturi, de ex. 95-100-115... In alta ordine de idei, daca cele doua termocuple(switch-uri) sunt de varsta masinii, nu ar strica sa le schimbi ambele (nu sunt scumpe. dar sa nu pui cele mai ieftine!!!), preventiv...Eu am avut probleme destul de enervante din cauza celei cu 3 terminale si nimeni nu stia care-i cauza: imi oprea A/C-ul pe la 95grd C...ptr ca era decalibrata si intra protectia termica!!!
  24. Calitatea sunetului la modulatoare este slaba.
  1. Load more activity