• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

All Activity

This stream auto-updates   

  1. Yesterday
  2. Asa e, nu stiam cum sunt curelele, doar din ce am citit pe forum. Duminica se auzea acel sunet de am crezut ca e pompa de apa. E posibil sau nu sa fie nici pompa, nici alta curea sau vreo rola si e posibil doar sa se fi udat de la apa de pe drum fiindca a plouat foarte mult acea curea de accesorii, ca nu am scut. Acum zilele acestea nu s-a mai auzit deloc (nici nu a mai plouat). In alte zile cand ploua mult la fel, se mai auzea dar dupa 4-5 km de mers isi revenea, pe cand saptamana trecuta nu si-a revenit doar dupa mai multi km facuti. Nu stiu intervalul de schimb al curelei de accesorii, dar fiindca in 100 mii si ceva de km de cand am eu masina nu am schimbat-o (fiindca am crezut ca e cea de distributie ) , tind sa cred ca are o vina si ea.
  3. Last week
  4. Ma puteti ajuta, va rog! Am o Astra H 1.3 CDTI si mi s-a aprins martorul cheita si nu se mai tura peste 1500 rot. La diagnoza (am facut vreo doua) a aparut eroarea P 1600 (Replace Electronic Control Unit) si mecanicii mi-au zis ca e destul de grav, ca se poate detecta problema foarte greu ca e posibil sa fie ECU sau vreun contact. In acelasi timp cu aceasta problema mi s-au mai aprins si senzorii de ABS si ESP dar despre aceasta problema mecanicii spun ca nu are treaba cu ECU. As vrea sa stiu e chiar asa de mare problema? Va multumesc!
  5. Ai pus întrebarea greșit din start! De ce? Cureaua de accesorii este cea care antrenează alternatorul, pompa de servo, compresorul de climă(poate și altele) și, uzual, poate fi poli-V sau trapezoidală (sau mai multe). În cazul tău, cred că ai trapezoidală. Cea canelată este ptr distribuție. Nu mai ai alte curele, înafară de astea 2. Ar trebui să dai cureaua de accesorii, cum am spus mai sus, înainte de a umbla la pompa de apă.
  6. Cand spui cureaua de accesorii te referi la cureaua cu caneluri sau la cea trapezoidala? Mai ar fi si alte curele pe masina specificata, intrucat ma gandesc pe viitor sa le schimb pe toate. Pai as putea sa incerc cu pompa veche sa o schimb (la un mecanic ) si apoi sa vad daca sunetul dispare, urmand ca apoi in primavara sa fac tot kitul plus curelele aferente. Din ce am mai citit pe forum si din experienta cu cealata masina la care sunetul era acelasi cand pompa de apa s a dus, am dedus ca ar fi pompa. Desigur, nu exclud nici celelalte variante.
  7. Rog ștergere, nu mai am piese de vânzare. Mulțumesc anticipat!
  8. Ar trebui să fii sigur că e pompa de apă... mai bine dai jos cureaua de accesorii, pornești și vezi dacă se schimbă ceva... dacă dispare zgomotul, atunci ai o problemă pe la lagăre(alternator, pompă servo, etc), dacă nu se schimbă, atunci problema e ori la rolă(role) sau la pompa apă, adică în zona distribuției... Orice pompă compatibilă cu motorul ăsta se poate monta, nu are treabă cu kit-ul de distribuție... Cât despre ce variantă de pompă(sau combinație), asta e doar decizia ta, mai ales că și distribuția e (cam) la capătul vieții...
  9. Salut, Sper ca sa ma puteti ajuta. Acum 3 ani si aproape 60 mii km, am schimbat kitul de distributie (rola, surub, curea distributrie, pompa de apa) cu unul conitech. Nicio problema pana acum o saptamana cand a inceput sa se auda "suierand" la relanti si putin in turatii pompa de apa. Eu pe ea o banuiesc. Acum, vreau sa intreb, daca as pune alta pompa de apa sunt riscuri sa nu se potriveasca (aseze) bine cu restul kitului de distributie? Momentan nu dispun de resurse financiare sa fac tot schimbul distributiei, este programat undeva prin primavara. Sau mai ar fi varianta 2: pot pune pompa ce am schimbat o acum 3 ani (nu se auzea nimic dubios si functiona normal), urmand ca in primavara sa iau tot kitul de distributie? La momentul respectiv am schimbat doar cureaua de distributie ca si curea si nu toate curelele. Ce alte curele mai sunt, deoarece as dori sa le schimb pe toate odata cu distributia ce o voi face. Nu am aer conditionat, doar servo, iar mototrul este 1,6, 8v (x16sz). Multam!
  10. Earlier
  11. Scartaie pedala nu cablul. Si la mine scartaia. Am pus vaselina si gata, nu mai scartaie.
  12. Am un Opel Astra G, Hatchback, diesel, cu deja faimosul 1.7DTI. Acum mai multi ani am folosit ulei cu silicati, care mi-au deteriorat garnitura de chiuloasa... Am decis sa imi desfac complet motorul, am schimbat toate garniturile, evacuare, admisie, culbutori, am rectificat chiuloasa, am schimbat tecile injectoarelor, absolut tot. Dupa remontare, am observat ca atunci cand era in sarcina, deci o accelerat de la o viteza mica si o forjam, scotea un fel de tiuit, fluierat... Dar deoarece nu mi s-a aprins nici un bec la bord, am continuat sa o folosesc asa, insa acest fluierat a inceput sa se accentueze, si deja e foarte enervant... Am luat o alta masina din Germania, identica, si am mutat motorul pe cealalta, si l-am schimbat. Deci cutia de viteze iese din discutie... Am pus si turbina de pe cealalta... Nu mai stiu ce sa mai fac, ma lasa nervii... A mai intalnit cineva asa ceva pana acum?
  13. Foarte bine, ai rezolvat cazul cum te-ai priceput! În cazul tău, cred că a foat și soluția cea mai elegantă și cea mai eficientă pe termen lung: intervenția în interiorul unui electromotor presupune ceva experiență, mai ales ptr estimarea uzurilor și/sau a pieselor defecte...
  14. Aparent cand am scris anuntul am fost mult prea entuziasmat - dupa ce m-am uitat mai bine prin piata, realizez ca, oricat as spera eu sa recuperez macar o parte din sumele investite in masina de-a lungul timpului, sanse spre zero. Asa ca modificam pretul de vanzare: 4.900EURO.
  15. Am dat jos motorasul sambata aceasta si am incercat cu altul de pe alta Astra. Acum merge perfect, motorasul era dus. Cel de la care l-am luat spunea ca se poate inlocui doar o parte, dar cum eu cum nu ma pricep la electrica, am schimbat motorasul cu totul.
  16. Salutare, revin dupa 3 ani...poate mai este de folos informatia, a fost sincronul din a 4-a.
  17. Pare un cablu (semi)gripat în cămașa lui...
  18. Salutare. Exact problema asta cu huruitul din dreapta spate o am si eu. Eu am g clasic si am tamburi p spate. Apare doar daca am lasat-o cu frana d mana trasa si p masura c merg si franez dispare. Aa si uneori am o s ca desi frana d mana e trasa la maxim roata se mai misca cam jum d turatie daca imping masina pana se blocheaza complet
  19. P0141 - O2 Sensor 2 Heater Circuit (00) - Present l-am avut eu si era un fir rupt la sonda lambda dupa catalizator. Daca circuitul de incalzire al sondei nu functioneaza este posibil din sa mentina aceasi tensiune pentru ca nu functioneaza.
  20. Opel Astra GMotorizare: 1.6 101CP EcoTecAn fabricatie: 2003Cutie manuala 5+1 trepteFara interventii, fara rugina, intretinuta, service si revizii doar reprezentanta (facturi doveditoare), EURO 4 in acte, nu are probleme tehnice, anvelope Michelin CrossClimate vechime 1 an in stare foarte buna! Nu s-a intervenit asupra nr. de KM, se poate verifica istoricul la reprezentanta Opel.Dotari:- Aer conditionat- Geamuri electrice fata- Oglinzi electrice- 4 x Airbag-uri- Proiectoare ceata- Ceasuri bord albe- Cotiera pentru bancheta din spate cu locas pentru trecerea schiurilor- Centuri reglabile- Servo directie- Servo frana- Discuri si placute de frana in stare foarte buna- Inchidere centralizata- ABS- Faruri reglabile electric- Radio CD ORIGINAL in stare foarte buna- Masina de nefumatori- Interior foarte curat si ingrijit (huse pe scaune)- Spatii de depozitare in usi- Scaun reglabil pe inaltime- Cutie manuala 5+1- ITP valabil Iulie 2019Nu accept schimburi! Persoana fizica in acte. Rog si ofer seriozitate. Pret 2290 EUR negociabil. Telefon: 0730 830 530
  21. Salut Masina este un Astra G Caravan, Z16XEP, 2006, 130.000km. Varianta scurta - stiti cumva daca este normal ca senzorul de O2 de dupa catalizator sa furnizeze aceeasi tensiune (1.106mV) la orice regim de mers? Pornit rece, pornit cald, frane de motor lungi, turat pana la 4000+ RPM? Varianta lunga: Problemele: - principala problema - motorul rece pleaca eventual la a 5-6-7-a cheie in cel mai bun caz (tinand cheia ~5 secunde pe demaror); de ce? nu pleaca pompa de benzina. Pompa si releul ei sunt functionale. si - motorul cald moare uneori dar des la ralanti. Porneste tot la a 4-5-6-a cheie, dupa 1-2 minute de la oprire. si - motorul cald de cele mai multe ori nu vrea sa treaca de 3500 RPM; probabil se taie alimentarea si -motorul cald moare pe la 4000 RPM, atunci cand se intampla sa ajunga acolo. Sau combinatii din cele de mai sus. Erorile: P0141 - O2 Sensor 2 Heater Circuit (00) - Present P0400 - Exhaust Gas Recirculation Circuit Range/Performance (Open Valve) (0A) - Present P0340 - Camshaft Sensor Incorrect Signal (00) - Not present P0335 Crankshaft Position Sensor A Circuit Malfunction Eroarea sezorului de O2 este veche, o am de luni de zile, poate chiar de un an semnul de Check Engine aprins. La sfaturile unor prieteni versati in masini l-am lasat in pace. La sfatul acelorasi prieteni si ca urmare a P0335 am schimbat senzorul de volanta. Aceeasi problema cu motorul. Masurat cu un ohm-metru are o valoare asemanatoare cu a celui vechi. Am dat jos EGR, l-am curatat, avea ceva calamina pe pereti, l-am testat sa vad daca este functional deshide/inchide, este, l-am pus la loc. Nici o schimbare. In sensul ca pana sa ajunga motorul sa porneasca, dupa a 8-9-10-a cheie riscam sa descarc bateria complet si iremediabil. Moment la care am facut rost de o interfata, am legat-o la laptop cu OP-COM si am resetat erorile. Dupa care, dupa o tentativa tarziu in noapte de a porni motorul, am renuntat. Am dat bateria jos, am pus-o la incarcat, iar 2-a zi am pus o alta baterie ceva mai noua si incarcata pe masina, si, surpriza!, a pornit la prima cheie. Erorile insa reapar in termen de 15-20 de minute de la pornire. P0340 - Camshaft Sensor Incorrect Signal (00) - Present P0130 - O2 Sensor 1 Circuit Voltage Low (02) - Present P0141 - O2 Sensor 2 Heater Circuit (00) - Present P0400 - Exhaust Gas Recirculation Circuit Range/Performance (Open Valve) (0A) - Present Am pus laptopul sa inregistreze parametrii pe drumuri de cate 30-40 de minute, iar dintre acestia ce m-a mirat a fost tensiunea fixa a senzorului B1S2 O2 Sensor (Bank 1 Sensor 2), 1.106mV, in orice regim de mers. Pentru mine, atat cat ma duce mintea in cazul functionarii unui motor de genul asta nu e ceva normal. Ce sfaturi si idei aveti? Inafara de a schimba senzorul cu pricina, lucru pe care urmeaza sa-l fac saptamana asta sper. Multumesc.
  22. Salutare! Am rezolvat problema prin schimbarea valvei de avans de pe injectie. Acum masina merge si trage bine. Aceasta valva am "reparat-o" asta-vara cu poxipol pentru ca imi dadea motorina pe la mufa si mi-a ajuns motorina in calculatorul de pe pompa. Trebuia sa pun una noua de atunci, ca tot a fost masina demontata. Deci daca aveti probleme cu aceasta valva va recomand sa puneti una noua. Este cam scumpa, 450 ron, dar se merita. Numai bine!
  23. Salut, As dori sa schimb si eu bujiile. De ceva vreme vad ca iar dau semne de duca, uneori da rateuri (asta am observat pe Gpl, pe benzina nu stiu). De pornit, porneste bine la rece dimineata. Au si ceva km, cred ca s-au apropiat de 20 de mii. Eu acum am Bosch wr 7 dc, dar as dori ceva mai bun. Vad ca producatorul recomanda Bosch si Beru 14R7DU. E posibil sa se duca mai repede, avand si gpl? In trecut, acum 2 schimburi am avut tot Bosch wr8 DC (cu + sau nu), nu mai tin minte exact iar ambalajul il am acasa. Auzisem de la un mecanic ca acel + de la bujiile Bosch indica faptul ca se potrivesc mai bine pt gpl. Sa trec pe Wr7 DC + sau sa incerc alt producator ? Nici acestea nu par rele, dar as incerca ceva mai bun daca exsista...
  24. E bine de știut, ptr cei interesați...deși, am convingerea că cei 5mm nu fac nicio diferență în funcționarea cablului...
  25. Am revenit cu cateva informatii, poate va este de folos . Pentru motorul ce-l am eu X16SZ din sistemul celor de la magazinul de piese dadeau 2 dimensiuni, un Febi de 820mm si un Textar de 815 care mi le putea aduce. Febi s-a potrivit perfect.
  26. Salutare, sper ca voi reinvia putin topicul. Aseara, la numai 4 luni si putin de la schimbarea cablului de ambreiaj, s-a rupt din nou, a mers perfect pana aseara cand a inceput sa trosneasca si dupa maxim 3-4 schimbari de viteze, pedaua de ambreiaj a ramas din nou jos. Am adus masina in parcare pornind-o in viteza si schimband fara ambreiaj primele 3 viteze. Data trecuta cand l-am schimbat s-au ocupat cei de la service cu achizitonarea cablului si montajul. Azi cand am vrut sa comand eu cablul, m-am lovit de problema cu lungimea acestuia, chiar daca i-am dat talonul dnei. de la magazin. Acum sper sa fie cel de 815 mm , ca asa am facut comanda. E posibil sa fie si alta cauza, sa "agate" pe undeva cablul? Sau pur si simplu nu a fost unul de calitate?
  27. Unchiul Goagăl e prietenul nostru: ”opel, forum, club...”
  28. De vanzare Opel Astra GTC, 1.9CDTi 150 CP, 2006, 155.000 Km Pret: 6.000EURO 4900EU, negociabil Echipare si optionale de fabrica: - motorizare diesel, 1.9 CDTi 16V, 150 CP si 320 Nm cuplu, Z19DTH - cutie viteze manuala, 6 viteze - IDS+ (sasiu sport, buton SPORT - amortizoare active, raspuns volan si pedala acceleratie reglabile, CDC), ABS, ESP+, AFU, etc. - pachet Cosmo plus: scaunul soferului reglabil pe inaltime + reglarea inclinarii sezutului, suport lombar pentru scaunul soferului, scaune imbracate partial in piele, compartiment acte cu racire, compartiment depozitare portbagaj, etc - Alarma - Sistem electric de incalzire rapida a habitaclului (Quick Heat) - CD30 CD/MP3 - Vopsea metalizata, Pommegranate Red - Computer de bord activat cu toate functiile suplimentare: ecran extra info, check control si inchidere geamuri din telecomanda - pachet senzori de ploaie (reglare automata a cadentei stergatoarelor) si oglinda electro-cromatica (diminueaza automat reflexiile farurilor din spate) - senzor de calitate a aerului exterior (comuta automat pe recirculare) - roata de rezerva dimensiune normala, 16" - doua chei briceag plus una normala - carte service, manuale in limba romana, etc. Optionale after-market: - faruri AFL Hella, cu lupa (se rotesc partial in lateral la viraje, pentru a ilumina "dupa colt") - jante 18" Opel OPC, cu senzori de presiune (receiver-ul/afisajul nu este inclus) - arcuri amortizoare Opel OPC, progresive, garda la sol scazuta cu 15mm - pachet exterior complet Irmscher: grila, bara fata cu proiectoare incluse, praguri, extensie bara spate, eleron, ornament faruri - pachet evacuare inox cu dubla iesire, Borla - pachet interior Irmscher: ornamente usi, bord, maneta frana de mana, manere usi de culoare argintie, covorase material textil - pachet exterior detalii Opel Astra GTC Special Edition Nurburgring: ornamente praguri si stalpii B cu logo Nurburgring - pachet senzori de parcare spate - insonorizare interioara completa (usi fata plus lateralele spate) - sonorizare Hertx Dieci fata/spate - alte elemente estetice - plafon exterior vopsit negru - oglinzi rabatabile electric: sunt montate componentele necesare, corpuri oglinzi cu motorase stanga/dreapta, modul de control, dar nu sunt trase firele de comanda Alte accesorii incluse in pret: - jante de iarna de tabla, 16", cu anvelope Nokian WR A4, practic noi (au mai putin de 2.500 de Km rulaj) - set faruri originale - set becuri Xenon - set becuri LED - bateria originala Istoric service: - in perioada de garantie au fost schimbate la dealer toate piesele cu potential de probleme, conform caietului de service - revizii la service autorizat/dealer (majoritatea) - transmisia schimbata la 140.000 Km, inclusiv pompa de apa - bateria schimbata in 2017 - in ultimii 5-6 ani am schimbat urmatoarele: releu Denso, radiator apa, consumabile - interval de service: la un an, nu am mai trecut de intervalul de Km/an de multa vreme - ultima revizie: Noiembrie 2017, ulei, filtru ulei, filtru motorina, filtru polen Scurt istoric: Achizitionata de noua, unic proprietar. Comanda de fabricatie in Mai, livrare in Iulie 2016. Un singur accident mai serios in care a fost avariata pe coltul stanga fata, in 2011: toate piesele afectate au fost schimbate, mai putin bara fata care a fost reparata. Dupa cum se vede in poze, prinderea nu este rezolvata complet dar nu mi-am batut capul, se poate rezolva in service, cu putina rabdare. Consum extra-urban sub 5,5 / 100 KM, functie de mers. Consum urban (Bucuresti) in jur de 8, 8,5, in Cluj nu am sarit de 7. Din punct de vedere estetic nu este perfecta, are mici zgarieturi si zone de vopsea matuita dar nimic deosebit pentru o masina de 10 ani. Parbrizul are 3 ciobituri, toate sunt vechi si nu s-au intins. Din punct de vedere mecanic nu are nici o problema. Observatii: - anvelopele de vara mai merg un sezon, aproximativ 10.000 de Km si trebuie schimbate (DOT 2011) - tapiteria scaunului soferului este crapata, se vede in poze Detalii administrative: - inmatriculata pe firma, se elibereaza factura fiscala pentru vanzare - ITP valabil pana in Iunie 2018 - se poate vedea/testa in Cluj-Napoca Pentru alte detalii va rog sa ma contactati telefonic: 0723.661.091 Poze la rezolutie mai mare: https://flic.kr/s/aHsm7hD2yz
  1. Load more activity