• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

All Activity

This stream auto-updates   

  1. Today
  2. Yesterday
  3. In afara de faptul ca x16sz nu mai are delcou, are aprindere electronica, nu cred sa fie alte diferente. Am vazut un c14nz inlocuit cu x16szr, doar ca pastrase delcoul de la c14nz si mergea bine.
  4. poti sa detaliezi putin te rog ? te referi la radiatorul mare?
  5. Last week
  6. Incerca sa o pornesti impinsa in momentul cand nu mai vrea. Am avut un prieten cu un golf 3 care nu ii pornea decat cand voia ea(scuze ca am postat alt tip de masina) dupa ce a schimbat cam tot ce se poate in materie de senzori pompa de benzina bujii fise delcou etc. Tot asa facea pornea cand isi aducea aminte. Bun la un moment dat eram cu el si nu a vrut sa mai porneasca si iam spus sa incercam impinsa si hopa masina a pornit. Tin sa precizez ca masina functiona impecabil dupa pornire si electromoturu invartea perfect da nu spreia injectorul din cauza contactului. Dupa aceea a schimbat contactul si maina functioneaza impecabil si in ziua de azi.
  7. Multumesc de raspuns, pare logic ce spui, am dus iarasi masina la mecanic ca mi a spus ca s a mai gandit la o varianta si el acum spune ca la rezervor ar fi ceva sistem la partea de sus a rezervorului si ca acel sistem nu tine presiunea de pe traseu si vine inapoi in rezervor motorina cand masina sta de pe o zi pe alta. Masina porneste cu ce are in pompa si dupa aceea prinde aerul de pe furtune si trebuie dat la cheie pana ajunge motorina iar in pompa. Mi a spus ca acel sistem din rezervor ar costa vreo 700-800 lei si nu prea am acum ca sa imi schimbe, as prefera sa fie carcasa de care imi spui. O sa ii spun la mecanic de varianta aceasta. Multumesc pentru ajutor, o sa postez ce se intampla mai departe si daca ati mai patit careva la fel sper sa mi spuneti si mie. Drumuri bune sa aveti.
  8. Asta aveam de gand, sa postez rezolvarea. Ieri m-a sunat ca e gata masina, a pornit, aseara pentru siguranta pe la 9 i-a mai dat o cheie si a pornit din prima iar astazi cand sa o iau la fel,,, nu porneste. Sa mor daca mai inteleg.
  9. Sa postezi rezolvarea
  10. trebuie sa schimbi carcasa la filtrul de motorina pe acolo se dezamorseaza ,porneste cu ce este in pompa iar apoi trage aer ,apoi se opreste si pana trage iar motorina dureaza ,
  11. In primul rand, La multi ani! Am achizitionat acum trei luni un Astra H, 1,7 diesel, an 2004. Am aceeasi problema care au avut o si colegii intzor, opelistul si cristiem77, dar vad ca ei nu au primit un raspuns si nu stiu daca si cum au rezolvat problema. De vreo 3 saptamani dimineata cu motorul rece porneste la cheie, merge 10-15 secunde si apoi moare motorul. Apoi trebuie sa dau la automat cam 30 40 secunde sa porneasca si nu mai am treaba toata ziua porneste fara probleme. In dimineata urmatoare identic, aceeasi problema. A pornit si la minus 15 grade la sfert de cheie, dar in 10-15 secunde moare motorul si porneste dupa ce dau la automat vre0 30-40 secunde. Am dus o la mecanic, si nu a gasit decat o singura eroare ce aparea o data da si de doua ori nu, senzorul de turatie parca, si l a schimbat. A mai schimbat si filtrul de motorina, a verificat si daca pierde presiune pe instalatie si este ok. Nu stiu ce sa mai fac, daca aveti ceva idei inainte sa stric si electromotorul.. Va multumesc anticipat pentru ajutor.
  12. De acord cu tine DJ_Speedy, de aceea pana mai invat as prefera sa nu fac si eu teste pe ea si asa fac "mecanicii" teste pe ea. Sunt destul de sigur ca a mesterit si primul mecanic mai mult decat toba, nu degeaba nu mi-a mai pornit desi nu am avut probleme la pornire de cand o am. Am dus-o la cineva pe baza de recomandari care se pricepe mai ales pe parte electrica si astazi m-a sunat ca porneste masina si a fost ceva pe parte electrica, am vorbit scurt la telefon dar maine cand merg dupa masina o sa cer mai multe detalii, chiar sunt curios sa vad ce a fost, revin cu diagnosticul cand il am. George564 mersi de raspuns, dar slabe sanse sa fie asta, nu am avut niciodata problemepe partea aia.
  13. Sa verifici si functionalitatea optima a contactului (in care bagi cheia).
  14. Ori gasesti un mecanic/electrician cat de cat bun care sa te rezolve ori inveti putina mecanica/electrica si te apuci si iti verifici singurel. "Parca" nu e un raspuns acceptabil. Se merge pe chestii sigure....fie se aude, fie nu. Fie ai 12V la mufa, fie nu. Intelegi ideea Arunca un ochi pe sub ea, nu neaparat doar in spate la rezervor, dar si prin fata pe sub motor. Nu stii cum a umblat mecanicu` la tobe, poate ti-a tras vre-o mufa de pe la motor.
  15. Stiu ca si cand s-a schimbat prima data pompa de benzina s-a verificat circuitul electric pana la pompa si releul din stalpul dreapta fata. Nu ma pricep nu stiu ce la mecanica, recunosc, dar aveam pretentia macar de la mecanicosii' la care i-am dus sa aiba idee de. Nu sa patesc ca si acum ca ma duc sa schimb otoba si vin cu N probleme dupa si nu gasesc sursa problemei. Releul parca se aude. La primul mecanic, dupa primaschimbare de pompa cand a pornit si apoi cand am mers sa iau masina de la el nu mai pornea, mi-a zis ca ajunge benzina la motor are scanteie dar nu porneste. Acum cand a cedat ultima oara(a mers cum spuneam 2-3 zile mai chinuit) avea probleme la pornire, in sensul ca tot dadeam la automatsi de 5-10 ori, e drept era si frig, dar de cand am masina asta nu era o problema. Simteam si dupa ce pornea motorul ca efectiv moare, daca lasam la ralanti scadea ca turatie si se oprea, dupa 1-2 min de incalzire a motorului isi revenea, dar parca era infrantat ceva. In mers nu aveam probleme sa nu traga motorul sau chestii de genul. Dupa ce am mai vazut tind si eu sa cred ca sunt sanse mari sa mai fie si ceva mufe oxidate, fire semi-intrerupte si mecanicul sa fi agatat ceva pe acolo cand a lucrat.
  16. Fi putin mai organizat. Mi-a luat ceva sa-ti citesc postul pentru ca ai scris aceleasi informatii de 2 ori, amestecate. Ai inchidere cu actuator, lasi bucla aia in pace. Diode trebuie sa ai in modul, nu mai legi tu. Daca dai impuls din butonul de inchidere geam, ti se inchid geamurile pana la capat? Daca nu, ai nevoie de modul/modificare la instalatia electrica a geamurilor ca sa mearga treaba si din alarma/inchidere. Ai gasit prost pe net, pe F-urile noastre nu sunt comandate geamurile de ECU-ul motorului. Nu lega nimic la ECU, risti sa ti-l parlesti. Pentru mai multe detalii despre montarea modulului, citeste aici: http://www.astraclub.ro/topic/21134-montare-alarma-opel-astra-f-c16nz/ Si data viitoare, foloseste "search" (sus in dreapta). Toate informatiile exista deja pe forum, trebuie doar sa le cauti.
  17. Cand pui contactul, se aude un releu care iti cupleaza cateva secunde? Pompa de benzina se aude ca merge cateva secunde? (la mine se aude cand pun prima data contactul, daca iau si pun iar contactul inca o data nu mai pleaca pompa. Sa fii atent la primul contact). Din moment ce pompa de benzina a fost schimbata, e clar ca nu aia e problema ta. Dar fiind masini vechi, sunt sanse mari sa ai tot o mufa oxidata. Ai verificat cu aparatul de masura daca ai curent la mufa pompei de benzina (apare +12V doar in timp ce dai la automat). In rampa de injectoare ai benzina? (ai o valva mica in capat, daca o apesi, trebuie sa tasneasca benzina.....rog un coleg sa ma corecteze si eventual sa detalieze procesu` de verificare la rampa, eu nu am asa si nu cunosc exact). Inainte sa o duci din mecanic in mecanic, cu putin efort, poti sa faci si tu niste simple verificari (binenteles, daca esti cat de cat mecanicos si stii sa tii o surubelnita in mana). Din moment ce problemele tale au inceput dupa ce ti s-a schimbat toba, eu tind sa cred ca mecanicosu` ti-a busit ceva mufa sau fire pe sub masina, cele care duc la pompa de benzina si la sonda din rezervor (instalatia merge prin interiorul masinii si iese in afara masinii pe sub bancheta, pe peretele care da spre rezervor, si se imparte in 2 mufe: una la pompa, una la sonda).
  18. A montat cineva motor x16sz in loc de c16nz?adica ar fi posibil?ma gandesc ca trebuie sa schimb motorul si c16nz sunt tot mai rare...
  19. Aceeasi prolema am avut-o si eu anul trecut dupa Craciun , am desfacut furtunele care veneau la radiator si am legat furtunul de la apa , Am facut asa pe ambele capete si dupa aia am legat la loc furtunele. Am caldura ca in vremurile bune. Dupa ce se incalzeste apa pune mana pe furtunele care intra in radiator, daca sunt fierbinti atunci ai o problema la radiator .
  20. Earlier
  21. Buna ziua, Am si eu niste probleme si sper sa ma puteti ajuta. Am un Opel Astra F Caravan 1.6Si din 1994. 1598 cm3, 74 kw,. O am de aproape 2 ani, nu am avut probleme deosebite cu ea in afara de consumabile si piese care te astepti sa le schimbi la drumurile noastre(capete bara, placute), pornea la prima cheie, fara probleme de acest gen. In decemrie o duc la un mecanic(la care am mai fost fara probleme) din apropierea mea pentru a schimba toba indermediara in vederea ITP(teava era sparta si ruginita inspre toba finala). De aici au inceput toate problemele. Schimba toba, da o tura de test, nu mai porneste! Verifica pe rand ce ar putea fi: pompa de benzina din rezervor sau mai exact fisa oxidata, si am comandat alta pompa completa cu tot cu acea parte rotunda de tabla ce se fixeaza pe rezervor. pompa in sine mergea pe direct dar contactele se oxidasera. Poza e de la pompa originala: Toate bune si frumoase, schimba pompa vineri, masina porneste la mecanic, o lasa sa mearga 10 min si sambata cand ma duc dupa masina iarasi nu porneste. Vazand ca dupa inca cateva zile(era si spre Craciun) la mecanicul meu i se termina variantele am zis ca incerc la altcineva. La recomandarea vechiului proprietar incerc la un service. Vin cei de la service imi iau masina pe platforma, verifica si vin cu 3 posibile ipoteze: bobina de inductie, senzor de volanta(a mai fost defect acum ceva vreme pe aceeasi masina la proprietarul anterior cu simptome asemanatoare) sau "masa" la calculator. Dupa ce am luat bobina din dezmembrari, senzor de volanta la fel s-au eliminat si astea fara succes. Intre timp la minunatul service masina a stat si cu capota ridicata si a nins cam 5 cm zapada si pe motor. Dupa ce am facut un pic de galagie mi se spune senin de catre mecanic ca nu are nimic ca e zapada pe motor. A doua zi dupa zapada, s-a curatat zapada,motorul era curat, au spus ca au schimbat: - bujii pentru ca erau slabe - benzina din rezervor pentru ca era murdara - senzor la calculator(parca, oricum un senzor). Cica acestea trei ar fi fost problema sau o combinatie de... Merg ii fac cei de la service sa faca ITP, iese fum ok, si dupa inca un test moare din nou si nu mai porneste. Se schimba pompa de benzina cu una noua. Masina merge e ok din nou si o iau acasa pentru 2-3 zile. A urmat o perioada mai rece(dimineti de la -25 la -10) si masina(chiar si la inceput) nu pornea chiar din prima. Am zis ca o fi din cauza vremii, dar acum 2 zile a pornit cu greu(erau doar -5) si dupa 200 de metri ma lasa si iar nu mai porneste. In orice caz desi de aproape 2 an de cand o am nu aveam probleme la pornire chiar si la temperaturi mici acum simteam de cand am luat-o ca nu e ok. Acum astept pe cei de la service sa o tracteze de unde mi-a ramas aproape in drum de 2 zile fara succes. Am mai vorbit cu un alt mecanic care zicea sa nu fie problema la delcou? E o masina destul de veche dar care nu mi-a facut probleme pana sa schimb o banala toba! Nu as baga nici bani in ea avand in vedere valoarea de piata, mai ales pe probabilitati, dar nici nu as vrea sa o las asa. Am facut testul cu agrafa si imi iese doar 12 fara erori, cu contact pus(nu porneste). Cu 2-3 saptamani inainte de toata nebunia singura chestie noua aparuta era becul de proiector de ceata(eu nu am proiectoare de ceata) care se aprindea pe bord cand calcam frana sau intermitent cand semnalizam stanga. Sa fie ceva problema de natura electrica? Sa caut electrician? sau un popa asa cu mi s-a recomandat de catre cei de la service? Astept recomandari, sugestii, mi se pare ca oamenii nici nu stiu ce fac si nici nu am variante mai bune in zona.
  22. De la o vreme imi oscileaza turometrul cu vreo 200 rpm cand motorul este cald. Daca merg cu ea asa la relantiu mi se scutura toata masina. Daca ma poate ajuta cineva...as fi recunoscator.
  23. PROBLEME SOLUTII INTREBARI RASPUNSURI salut . despre montare inchidere centralizata prin telecomanda pe un astra f hatcback 95'' masina are inchidere prin cheie , gemuri actionate electric fata . gemurile au impuls (la actionarea un pic indelungata a butonului se ridica / coboara complet ) inchiderea se face pe toate portierele inclusiv portbagaj si clapeta rezervor inchiderea noua este carguard mic001 cu doua telecomenzi are optiunea pentru: doua fire respectiv rosu/negru si roz - deschidere portbagaj - doua fire maro ambele - pentru lumini (avari) un fir rosu - 12 volti permanent un fir negru - masa un fir verde - care pe diagrama inchideri scrie power window (-) (250mA) galben negru - ? alb negru -? portocaliu negru -? galben -? alb -? portocaliu -? modulul de inchidere al masini cel din fabrica este in partea dreapta la pasager pentru demontare se scoate polita de sub torpedou se scoate plasticul de la prag si sub burete este modululsalut . doresc sa fac un tutorial despre montare inchidere centralizata prin telecomanda pe un astra f hatcback 95'' masina are inchidere prin cheie , gemuri actionate electric fata . gemurile au impuls (la actionarea un pic indelungata a butonului se ridica / coboara complet ) inchiderea se face pe toate portierele inclusiv portbagaj si clapeta rezervor inchiderea noua este carguard mic001 cu doua telecomenzi are optiunea pentru: doua fire respectiv rosu/negru si roz - deschidere portbagaj - doua fire maro ambele - pentru lumini (avari) un fir rosu - 12 volti permanent un fir negru - masa un fir verde - care pe diagrama inchideri scrie power window (-) (250mA) galben negru - ? alb negru -? portocaliu negru -? galben -? alb -? portocaliu -? modulul de inchidere al masini cel din fabrica este in partea dreapta la pasager pentru demontare se scoate polita de sub torpedou se scoate plasticul de la prag si sub burete este modulul DECI intrebari friele de la lumini 2 maro , duapa 4 ore de search ele se leaga la butonul de la avari resepctiv pe firul NEGRU VERDE SI NEGRU ALB 1 INTREBARE . SE LEAGA CU DIODE PE AMBELE FIRE SAU MERGE DIRECT ???? SI DIODE DE CAT ? observ ca pe diagrama alarmei aftermarket scrie 250 mA din google am vazut ca o dioda asigura doar curent (semnal ,masa ) intr-un singur sens 2 INTREBARE : PENTRU A RIDICA GEMURILE CAND SUNT DESCHISE SI INCHIZI MASINA TREBUIE UN MODUL SAU DACA AM GEMURILE ELECTRICE SI IMPULS PE ELE NU MAI TREBUIE NIMIC ? din ce am gasit pe net se leaga firul la ecu pin 24 ca sa trimita impuls pentru ridicare gemuri , mai trebuie vreun modul releu ceva, de unde se leaga firul ? ce inseamna toate firele ? am inteles ca se leaga doua ire la INCHIS / DESCHIS la mufa de laa masina (de la modul de inchidere vechi ) cred ca firele la mine sunt ALB SI ALB /NEGRU PE MINE MA INTERESEAZA SA AM INCHIDERE PRIN TELECOMANDA SA MI SE INCHIDA GEAMURILE CAND INCHID MASINA SI SA AM AVARILE CAND INCHID MASINA INTREBARE - AM VAZUT CA AM O BUCLA DE FIR CARE SE TAIE PENTRU INCHIDERE PNEUMATICA SAU ALTCEVA , EU AM ACTUUTOARE O TAI SAU NU?(BUCLA) INTREBARE : CE SUNT TOATE CELELANTE FIRE DE LA MODUL ? INTREBARE ; CE INSEAMNA FIECARE FIR DE LA MUFA MODUL INCHIDERE VECHI LA MASINA ? Zilele astea o sa fac poze unde este modulul cum se scoate si cum arata mufa si ce fie are .
  24. Un tinichigiu bunicel se joaca cu problema aia ... Daca masina e Ok(esti multumit de ea si nu are alte probleme ale caroseriei mai grave), repar-o(nu-i o urgenta) si da-i bataie mai departe, nu-ti fa griji! N-ar strica sa pui meseriasul sa se uite si la alte parti ale caroseriei, stie el pe unde sa caute ...
  25. Salut... am si eu aceeași problemă la y20dth .... si nu stiu cum sa o rezolv.... o sa atasez o poza cu erorile.... Mulțumesc
  26. Vand 4 jenti 4 x 100 de 15" Un pic zgaraiate pe margine, nu sunt indoite.Inelele de centrale incluse. Au fost montate pe un Astra F. La una lipseste un inel de centrare si un capacel. Pre 500 lei. Negociabil
  1. Load more activity