Jump to content


Photo

Motorul invarte dar masina nu porneste


  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 s_elena

s_elena

    Astra Bebe

  • Members
  • Pip
  • 2 posts
  • Gender:Female
  • Location:tulcea
  • Masina:opel astra g y17dti

Posted 12 October 2009 - 10:03 AM

Buna...am o mare problema de jumatate de an.Am fost la multi mecanici din tulcea si nimeni nu stie nimic,toti ridica din umeri.SA va zic cum a iceput tot:in prima faza pornes foarte greu,in sensul ca trebuia sa tin vreo 5-6 secunde ca sa porneasca(metionez ca avea momente cand pornea la rece,dar nu mereu).Am dus o la service si m a pus sa schimb calculatorul motorului,cu tot cu chit de pronire(cel care se vede cand deschid capota),l am schimbat si degeaba.A zis dnul mecanic ca nu stie ce are.Intre timp s a stricat si electromotorul(adica bagam cheia in contact si niciun zgomot).Am schimbat electromotorul.A pornit imediat.In schimb,dupa ce o porneam dadea sa se opreasca sau chiar se oprea,trebuia sa o turez putin ca sa nu se opreasca.In mers nu se oprea.Dupa o saptamana aceeasi poveste:invartea dar nu pornea,iar s a stricat electromotor.Am dus-o inapoi la service si am schimbat:senzor arbore,electromotor si debitmetru.Acum iar numai porneste,invarte dar degeaba.Ma scuzati ca am scris atata poveste si va rog mult sa ma ajutati.MS !!!

#1 Gogu

Gogu

    Astra Sponsor

  • Sponsors
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • countless
  • Gender:Goat
  • Location:Internet
  • Masina:dual p4

Posted yesterday

Depinde de mai multi factori, nu e chiar asa simplu, au explicat deja baietii

#2 tudor_mtp

tudor_mtp

    Astra Fan

  • Members
  • PipPipPip
  • 213 posts
  • Location:Falticeni
  • Masina:opel astra Y17DT

Posted 13 October 2009 - 08:29 AM

La fosta mea masina un diesel dar nu opel am avut aceeasi problema.
Am fost la o gramada de "savanti" si nici un rezultat.
De rezolvat m-a rezolvat tractoristul fermei unde lucram :laugh: :clapping5jp: ...problema erau furtunele care duc motorina in pompa de injectie...erau fisurate si prindeau aer.Se stie ca la diesel daca prinde aer si nu se amorseaza cum trebuie ca nu mai porneste.
Asta a fost in cazul meu!

#3 tirnaveni

tirnaveni

    Astra Addicted

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 672 posts
  • Gender:Male
  • Location:medias
  • Masina:opel astra g 17 dti astra H 1,7CDTI

Posted 14 October 2009 - 07:43 AM

Nai specificat daca ai fost si la un tester cu ea ,dar mai sigur cred ca vine de la calculatorul de injectie (lipituri reci) fa o diagnoza coplecta si o sa lamureasca problema .

#4 glontz

glontz

    Astra Fan

  • Members
  • PipPipPip
  • 133 posts
  • Gender:Male
  • Location:Capitala
  • Masina:Opel Astra G Selection 1.7 DTI Webasto appliance

Posted 15 October 2009 - 12:33 AM

elena si eu inclin spre furtune(cap coada cu se spune)adica urmarite de cand ies din rezervor pe sub masina pana la motor.problema:depuneri sau cu a precizat si posesorul de opel si coleg de forum fisuri(putin probabil insa...nu stii niciodata)
-depuneri la modul mizerie de toate felurile din carburant, se depune in timp ,sita nu retine totate impuritatile si nu mai ai acelas debit de carburant pentru ardere in motor.
sa dai de veste cum s a incheiat toata "procesiunea"
cu respect,
glontz

#5 k1ll3rf50

k1ll3rf50

    Astra Bebe

  • Members
  • Pip
  • 2 posts
  • Gender:Male
  • Location:Romānia
  • Masina:Opel Astra H 1.7 CDTi

Posted 25 November 2011 - 04:13 PM

am si eu o problema asemanatoare...sa va prezint istoria. Acum ceva timp(prin vara)...mergeam destul de mult pe rezerva...dar pe aia gradata nu pe aia care nu ti-o arata...si ma trezesc intr-o seara cand sa ma duc acasa ca se aprinde martorul de la catalizator (turbina aia galbena dp vitezometru)...zic bai...macar sa o duc pana in fata blocului si ma duc maine la mecanic ca acum e tarziu...ajung acasa...totul bine si frumos. A doua zi dimineata porneste ca de obicei la sfert...martorul tot aprins...si se opreste in mijlocul strazii imediat cum ies din parcare :|...cu mare tevatura reusesc sa traversez orasul pana la tester (unii zic ca asta de la hyundai ar fi cel mai bun de prin barlad)...baietii imi zic ca nush ce si nush cum...ca nu recunoaste destula motorina in rezervor si ca de aia e problema...zis si facut...petrom aproape...bag in ea cam 3 sferturi de rezervor...merge brici...dar cu tot cu martor aprins...la vreo 3 luni si cv...mai exact acum 2 zile dupa vreo 2/3 mii de km parcursi...mi se opreste iarasi in fata blocului. Am crezut ca e la fel ca data trecuta si ca nu functioneaza cum trebuie sonda litrometrica din rezervor (inca imi arata motorina in rezervor...nu multa dar mai era)...petrom aproape...ma duc...pun in rezervor...pun in filtru...nimic...electromotorul se invarte...dar nici gand sa o ia din loc. Acum am citit si pe aici pe forum...si pe altele ...printre altii cu acelasi model de motor si cu aceeasi problema, insa nici nu stiu ce sa cred. Variante posibile ar fi asa: rampa comuna (am vazut la un coleg de suferinta ca asta avea el); debitmetru; pompa de motorina; senzorii dp la arbore cotit etc...Nici nu stiu ce sa mai cred...cea mai probabila chestie dupa parerea mea e pompa de motorina pentru ca am scos furtunul de tur dp capacul filtrului de motorina si nu vine deloc pe conducta...spart, fisurat sau dat dracu'...cn stie...dar venea macar putin nu?...e uscat ca desertul din sahara...ma gandesc acum ca daca o fi vreun senzor...sau rampa comuna...macar ECU ar da comanda pompei sa traga din rezervor...ca nu se aprinde dupa aia e alta problema...dar nu trage deloc...va rog daca puteti sa ma ajutati si pe mn cu un sfat...posibil un service bun prin bucuresti...v-as fi recunoscator. Multumesc anticipat.
P.S. Mentionez ca motorul e Z17DTL...1.7 CDTi de 59 KW (80CP), filtrul de motorina nu poate fi infundat pt ca l-am schimbat acum vreo luna...o luna jumate o data cu uleiul.

Edited by k1ll3rf50, 25 November 2011 - 04:16 PM.


#6 WDT

WDT

    Astra Bebe

  • Members
  • Pip
  • 1 posts
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:DEZIN...
  • Masina:astra g caravan 2.0 dti

Posted 27 December 2011 - 11:32 PM

Buna seara! Citind aceste posturi m-am regasit si eu in problema si cred ca remedierile pot fi lectii pentru multi dintre noi. In concluzie, prima data cand masina nu a mai vrut sa porneasca, desi avea "de toate", a fost cand nivelul uleiului scazuse aproape de minim,ca doar ii place si ei sa pape. Dupa completarea de rigoare a pornit ca si inainte. Mentionez ca, computerul spusese el ceva in olandeza, dar pana am observat si eu...mi-am facut destui nervi.
Si cea de-a doua situatie, care nu mai e de gaga ca precedenta,este problema oringurilor si semeringurilor de pe injectoare care tin presiunea motorinei. Simtomele sunt exact cele descrise de voi mai sus, adica motorul invarte si nu porneste, sau porneste cand vrea ea, dar foarte greu.Remedierea problemei e cam costisitoate: inlocuire 4 oringuri, 4 semeringuri si minim 50 cm furtun retur, destul de scumpe la reprezentante, ca doar acolo se cam gasesc. Iar manopera, care la motorul de 2.0 cum am eu, presupune cam mereu desfacerea lui cam jumatate, a fost cateva sute de lei. Daca nu ma insel, toata chelutiala a fost in jur de 600lei.
P.S.Daca am gresit cumva numele pieselor sau alte detalii, rog sa fiu corectat.

#7 sena16

sena16

    Astra Bebe

  • Members
  • Pip
  • 1 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures
  • Masina:Opel Astra G, 1,7 DTCI

Posted 25 May 2012 - 04:01 PM

Problema mea este un Opel Astra G 1,7DTCI,din 2004. De cand am luat masina in noiembrie anul trecut am probleme la pornire. Adica porneste doar cand vrea si daca nu vrea o ia cu spray. Nu mi-a gasit nimeni nimic, am fost la 5-6 testere, la vreo 15 mecanici si degeaba. test la injectoare si la pompa,,,brici, culmea e ca dupa pornire merge struna si nu mi s-a oprit niciodata in timpul mersului. Cobor in parcare dau cheie si nimic invarte dar degeaba, o mai las o ora si porneste la sfert de cheie. Nimeni nu stie de ce asa ca am ajuns la disperare si va intreb daca vi s-a intamplat si voua asa ceva si care ar fi rezolvarea.

#8 XpLoZiV

XpLoZiV

    Astra Bebe

  • Members
  • Pip
  • 44 posts
  • Location:Ploiesti
  • Masina:Opel Astra G 1.7CDTI

Posted 28 May 2012 - 07:56 AM

Problema mea este un Opel Astra G 1,7DTCI,din 2004. De cand am luat masina in noiembrie anul trecut am probleme la pornire. Adica porneste doar cand vrea si daca nu vrea o ia cu spray. Nu mi-a gasit nimeni nimic, am fost la 5-6 testere, la vreo 15 mecanici si degeaba. test la injectoare si la pompa,,,brici, culmea e ca dupa pornire merge struna si nu mi s-a oprit niciodata in timpul mersului. Cobor in parcare dau cheie si nimic invarte dar degeaba, o mai las o ora si porneste la sfert de cheie. Nimeni nu stie de ce asa ca am ajuns la disperare si va intreb daca vi s-a intamplat si voua asa ceva si care ar fi rezolvarea.


Salut.
Curata sorbul de motorina de la rezervor. Il gasesti sub bancheta din spate.