Jump to content


Photo

probleme alternator


  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1 Freak

Freak

    Astra Bebe

  • Members
  • Pip
  • 6 posts
  • Gender:Male
  • Location:Dorohoi
  • Masina:opel astra 2.0 DTH

Posted 31 January 2010 - 02:34 PM

Va rog din suflet sa ma lamuriti si pe mine cu o problema.Am un opel astra 2.0 Diesel,an 2001...si de cand cu gerurile astea nu'mi incarca deloc bateria.Am fost la mai multi electricieni(e greu sa gasesti unul bun in ziua de azi) si m-au zapacit total, ba ca s'au dus diodele,ba carbunii,ba releul...dar nici unul sa ma lamureasca.Dupa toate masuraturile facute de ei:
- cu mototul oprit am 12.1 -12.3V
-la relanti am 13.1-13.9V
-cand accelerez la fel ca la relanti
-cand pornesc farurile imi scade rau de tot
Singurul lucru interesant care l'a facut un electrician cand a masurat, a pus o fir de la aparatu de masurat pe borna " - " de la baterie...iar celalalt fir...la pus pe la alternator pe undeva (nu am vazut exact unde) si aparatul a aratat pentru o secunda-doua valoarea de 14.0-14.01V.
Nu stiu ce sa fac,am auzit ca este un service bun in suceava care se ocupa de alternatoare(autopavel),dar am inteles ca te incarca la bani si iti pun piese ieftine...dar in acelasi timp am gasit un altenator SH cu 200 lei fara fulie.
Ma gandesc sa iau alternatoru de la SH ca sa evit toata nebunia..dar in acelasi timp...daca e stricat vre'un firicel pe acolo...un contact imperfect...si de asta nu'mi merge?!


Sper ca am postat bine! Iar daca nu...imi cer scuze anticipat si astept sfaturile voastre!

#1 Gogu

Gogu

    Astra Sponsor

  • Sponsors
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • countless
  • Gender:Goat
  • Location:Internet
  • Masina:dual p4

Posted yesterday

Depinde de mai multi factori, nu e chiar asa simplu, au explicat deja baietii

#2 turi

turi

    Astra Bebe

  • Members
  • Pip
  • 45 posts
  • Location:suceava
  • Masina:opel astra g 1.7Dti

Posted 02 February 2010 - 08:23 AM

Salut si eu am avut probleme cu alternatorul si sunt tot din suceava . Am fost la Pavel si l-am reparat acum un an de zile si de atunci merge brici nu stiu de unde ai auzit ca te incarca la pret dar parerea mea e sa mergi la el ca alti meseriasi mai buni ca acolo nu gasesti , si credema ca si eu am cautat inainte.
Eu am schimbat puntea si releul si ma costat atunci cam 350 de ron cu tot cu manopera si piese .

Dar ramane la alegerea ta ca sunt bani tai. Bafta

#3 santacrysty

santacrysty

    Astra Bebe

  • Seller
  • Pip
  • 10 posts
  • Gender:Male
  • Location:mures
  • Masina:opel astra g caravan

Posted 02 February 2010 - 11:32 AM

am o astra g caravan 1.7 din 2001 ..de cateva zile am tot avut probleme cu bateria asa ca am decis sa achizitionez alta noua si de putere mai mare..surpriza a fost ca nu am facut 10 km prin oras si cand am oprit motorul in parcare dupa 15 min nu am reusit sa mai pornesc deoarece era epuizata si noua baterie. m-am gandit ca e alternatorul. ce se poate face??? va rog ajutati-ma

#4 tirnaveni

tirnaveni

    Astra Addicted

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 675 posts
  • Gender:Male
  • Location:medias
  • Masina:opel astra g 17 dti astra H 1,7CDTI

Posted 02 February 2010 - 07:11 PM

Daca nu incarca ar trebui sa se aprinda martorul cu baterie din bord .Iar o soutie este sa masori cu motorul pornit tensiunea la borne si sa vezi daca incarca .Daca nu atunci trebuie controlat alternatorul ,,diodele sau releul de incarcare .

#5 Freak

Freak

    Astra Bebe

  • Members
  • Pip
  • 6 posts
  • Gender:Male
  • Location:Dorohoi
  • Masina:opel astra 2.0 DTH

Posted 05 February 2010 - 11:47 AM

baietzi am rezolvat si problema cu alternatorul.Am mers la un electrician...a vazut ca incarca 13.5-13.6 apoi a masurat alternatorul si electromotorul...astea 2 bagau normal adica 14.0-14.1..concluzia ..undeva un cablu oxidat..sau alte contacte...a dat cu spray antidegresant pe acolo la alternator...a dat cu pila pe la inbinatia dintre cablu si borne..si acum arata 14.0-14.05.

Multumesc pt sprijin

#6 santacrysty

santacrysty

    Astra Bebe

  • Seller
  • Pip
  • 10 posts
  • Gender:Male
  • Location:mures
  • Masina:opel astra g caravan

Posted 12 February 2010 - 05:51 PM

am fost la electrician mi-a schimbat puntea de diode si carbunii...toate bune si frumoase pana a montat din nou alternatorul iar cand a masurat incarcarea mi-a zis ca releul nu decupleaza de bujii sau asa ceva

imi cer scuze...am schimbat puntea de diode si releul din alternator

#7 tirnaveni

tirnaveni

    Astra Addicted

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 675 posts
  • Gender:Male
  • Location:medias
  • Masina:opel astra g 17 dti astra H 1,7CDTI

Posted 13 February 2010 - 06:33 PM

Eu nu am inteles ce legatura are releul de buji cu incarcarea .Indiferent ce consumator ai pornit alternatorul la baterie trebuie sa incarce 14,1 -14,2 .

#8 santacrysty

santacrysty

    Astra Bebe

  • Seller
  • Pip
  • 10 posts
  • Gender:Male
  • Location:mures
  • Masina:opel astra g caravan

Posted 15 February 2010 - 05:33 PM

azi am rezolvat!! nu imi decupla releul de bujii si asta facea sa consume in mers si deaia imi descarca bateria

#9 AISS

AISS

    Astra Bebe

  • Members
  • Pip
  • 45 posts
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Masina:Opel Astra 1.7 DTI

Posted 10 March 2010 - 05:48 PM

Salutare! Sunt noi pe aici si sper sa nu va deranjez cam mult !Am si eu o problema in legatura cu bateria...acum 2 zile am gasit-o descarcata...dupa multe certuri cu cei de la sediu Caranda, am inteles ca fiind vorba despre alternator...ca nu imi incarca...precizez ca am o astra din 2000 1.7 dti.Daca va pricepeti sa imi spune-ti ce ar trebuii sa schimb la el...am inteles ca este vorba de diode...si modulator...ceva de genu! Multumesc pentru timpul acordat.Numai bine

#10 mihaiu

mihaiu

    Astra Bebe

  • Members
  • Pip
  • 15 posts
  • Gender:Male
  • Location:ploiesti
  • Masina:opel astra g motor : 1.7 DTI 55kw

Posted 11 March 2010 - 11:13 PM

primul pas...se aprinde martorul pe bord ptr baterie ca nu mai incarca, dupa un timp ramai fara servo ( in cazul 1.7 dti= servo electric)...poti s continui calatoria fara servo motorul mere perfect numa ca mergi p baterie ....dupa un timp ramai si fara baterie .asta am patit eu de 2 ori ....1 data ca asa a fost sa fie s-au stricat pur s simplu si a 2 oara din cauza c am spalat motorul .. deci clar....alternator jos si schimbat puntea c diode si releul si mere brici :D ciao

#11 AISS

AISS

    Astra Bebe

  • Members
  • Pip
  • 45 posts
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Masina:Opel Astra 1.7 DTI

Posted 13 March 2010 - 01:32 AM

Va multumesc pentru timpul acordat...intr`un final am reusit sa-l repar...mi s-a spus ca nu este original...e hitachi dar reconditionat din fabrica, dupa multe drumuri la magazinele de piese auto am reusit sa dau peste un om "istet" care m-a ajutat si mi-a dat piesele potrivite. A fost arsa o dioda..am schimbat releul si cu puntea cu diode + un semering.Piesele precizez ca sunt Made In China, dar sper sa numai am probleme...!!!precizez ca puntea,releul,1 semering,toate piesele m-au costat 250 Ron.iar manopera 50 Ron:).Drumuri bune s`aveti !

#12 mklstvn

mklstvn

    Astra Bebe

  • Members
  • Pip
  • 4 posts
  • Gender:Male
  • Location:Manau
  • Masina:Astra

Posted 17 November 2010 - 06:56 PM

Daca va descarca bateria si dimineata nu porneste faci urmatorul:
- seara iei borna de la plus jos si dimineata cand vrei sa pornesti o pui inapoi
- inainte sa pornesti masina astepti cateva minute cu borna pusa
- bagi mana sub spoiler la alternator
- daca dupa vreo 5 - 10 minute sa incalzit alternatorul este de vina el, este ars o dioda si fura curent
Daca nu e altelnatorul este de vina bateria!!

Problema cu alternatorul am avut si eu!!!

#13 dalvlerua

dalvlerua

    Astra Bebe

  • Members
  • Pip
  • 4 posts
  • Gender:Male
  • Location:Galati,Romania
  • Masina:Opel Astra Y17DT

Posted 21 November 2010 - 02:39 PM

Buna.
A o oarecare problema. Ieri, in mers s-a aprins martorul baterie si am ramas fara servo.Am banuit ca e alternatorul. Azi mi-sa confirmat banuiala. Cand am masurat bateria cu un volmetru, cu motorul oprit imi indica 14,ceva V iar cu motorul pornit si turat la 4000 rot/min tot asa.Dar nu e doar asta buba, la o privire mai atenta in scut era cazuta o rotita, care dreq stie de unde e.. Am sa postez aici imagini cu ea, poate imi spune cineva de la ce e.Si tot odata poate imi spuneti cum pot demonta alternatorul....Precizez ca sunt varza in materie de mecanica auto.

Attached Files



#14 blackcat

blackcat

    Astra Fan

  • Members
  • PipPipPip
  • 270 posts
  • Location:Craiova
  • Masina:Opel Astra Classic II 1.6 Twinport

Posted 21 November 2010 - 11:21 PM

Daca ai masurat 14,x V pe baterie imediat dupa ce ai oprit motorul, iar cu motorul pornit obtii aceeasi valoare, si totusi nu iti functioneaza servodirectia, atunci sunt posibile 2 cazuri:
1. aparatul cu care ai masurat este defect
2. servodirectia este defecta.

P.S. Tensiunea masurata la bornele bateriei la 30 de minute de la oprirea motorului nu are cum sa depaseasca 12,75 V, ceea ce corespunde unui grad de incarcare de 100% a bateriei.

#15 dalvlerua

dalvlerua

    Astra Bebe

  • Members
  • Pip
  • 4 posts
  • Gender:Male
  • Location:Galati,Romania
  • Masina:Opel Astra Y17DT

Posted 22 November 2010 - 08:36 AM

Corect, corect....Am gresit eu cand am scris valoarea citita.. Era 12,x, si nu 14....Asa cum am spus, cu motorul oprit 12,x... cu motorul pornit 12,x... cu motorul turat la 4000 rot/min tot 12,x indica...

Rola tot nu am dibuit de unde e... Ma gandeam ca scap si nu mai ajung la vreun service daca aflu ce e cu ea, dar....