Jump to content


Photo

Supapa EGR?


  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#1 ozzy_008

ozzy_008

    Astra Bebe

  • Members
  • Pip
  • 25 posts
  • Location:Iasi, Romania
  • Masina:Opel Astra F 93 1.4

Posted 07 December 2008 - 03:56 PM

Am un astra f c14nz. Schimbat cam tot la el. Ce intrebare am. Pe motorul de 1.4 monopunct exista supapa EGR, daca da unde este mai exact ca sa o gasesc si eu.

#1 Gogu

Gogu

    Astra Sponsor

  • Sponsors
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • countless
  • Gender:Goat
  • Location:Internet
  • Masina:dual p4

Posted yesterday

Poate gasesti ceva interesant aici:

#2 77pas

77pas

    Astra Fan

  • Seller
  • PipPipPip
  • 404 posts
  • Gender:Male
  • Location:roman, jud neamt
  • Interests:incerc sa invat intotdeauna ceva nou in domeniul auto si de ce nu sa colaborez cu cineva.
  • Masina:opel astra 1.4i an 1992, vw passat b5,51,9tdi afn.

Posted 07 December 2008 - 08:30 PM

pe motorul c14nz nu ai supapa egr,dar ce simptome ai la el?

#3 opelcorsa

opelcorsa

    Astra Fan

  • Members
  • PipPipPip
  • 230 posts
  • Location:Bucuresti
  • Masina:Opel Corsa A 1992 C14NZ

Posted 17 February 2009 - 04:06 PM

O intrebare :
Conteinerul de la roata stanga fata, in care intra un furtunas de vacuum si altul mai gros, nelocalizat inca, cum se numeste ?

#4 Botosu

Botosu

    Astra Police

  • Super Mod
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6,118 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Masina:care din ele ?

Posted 17 February 2009 - 06:11 PM

se numeste charcoal filter, sau pe la service, romanii ii zic canistra.

da ce legatura are asta cu discutia aici de fata :o

#5 opelcorsa

opelcorsa

    Astra Fan

  • Members
  • PipPipPip
  • 230 posts
  • Location:Bucuresti
  • Masina:Opel Corsa A 1992 C14NZ

Posted 17 February 2009 - 09:05 PM

E, acum ca stiu ce e, nu are.
Am vazut ca are un furtun de la gazele arse si am banuit ca e un fel de supapa EGR.

#6 salfkm

salfkm

    Astra Elite

  • Elite Members
  • PipPipPipPipPip
  • 2,118 posts
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Masina:C20LET POWER

Posted 18 February 2009 - 12:04 PM

Acela este furtunul pt gazele carter,asa se numeste

#7 www

www

    Astra Fan

  • Members
  • PipPipPip
  • 124 posts
  • Location:Bucuresti
  • Masina:Opel Astra F Caravan X16XEL

Posted 18 February 2009 - 03:33 PM

Am si eu o intrebare sa nu mor prost: la ce foloseste supapa egr? :'>
Vechiul proprietar m-a avertizat ca voi avea probleme cu aceasta supapa si ca periodic trebuie sa o curat, ba mai mult mi-a mai dat una de rezerva : noua, pe care a montat-o odata pe masina dar care a fost ceva mai problematica decat cea originala.

#8 salfkm

salfkm

    Astra Elite

  • Elite Members
  • PipPipPipPipPip
  • 2,118 posts
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Masina:C20LET POWER

Posted 19 February 2009 - 11:08 AM

EGR-ul este o supapa de recirculare a gazelor de esapament,deci o parte din gazele produse de motor se intorc inapoi in motor.Dupa parerea mea este o mare prostie si numai probleme iti face,dar asta este,asa a facut-o fabrica

#9 Botosu

Botosu

    Astra Police

  • Super Mod
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6,118 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Masina:care din ele ?

Posted 19 February 2009 - 12:47 PM

la vremea aia a fost singura gaselnita pt a atinge euro2, intre timp s-au prins ca e o prostie si in ultima vreme au inceput sa renunte la ea :D

#10 naniacostin

naniacostin

    Astra Elite

  • Elite Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1,741 posts
  • Gender:Male
  • Location:ploiesti
  • Masina:Z60 11890cm cubi 8 in linie 256cai

Posted 19 February 2009 - 01:22 PM

a fost singura gaselnita ieftina pot spune.si totii producatorii au folosit-o in general.eu nu inteleg de ce c14nz nu are asa ceva.c16nz are si mai toate motoarele generatia aia.nici c18xe nu are,c20xe nu are...de ce unele au si altele nu?fiind vorba tot de motoare euro 2.

#11 salfkm

salfkm

    Astra Elite

  • Elite Members
  • PipPipPipPipPip
  • 2,118 posts
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Masina:C20LET POWER

Posted 19 February 2009 - 02:44 PM

Probabil a contat foarte mult felul in care puteau regla electronica motorului,in asa fel incat la unele puteau sa le faca euro2 printr-un management al debitului de benzina,iar la altele nu reuseau sau nu era cum trebuia si atunci de aceea au preferat sa puna acea valva EGR ca sa iasa euro2 dar in acelasi timp motorul sa si functioneze cum trebuie.Poate am spus o prostie dar eu cam la asa ceva ma gandesc

#12 naniacostin

naniacostin

    Astra Elite

  • Elite Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1,741 posts
  • Gender:Male
  • Location:ploiesti
  • Masina:Z60 11890cm cubi 8 in linie 256cai

Posted 19 February 2009 - 03:01 PM

Oricum ar fii valva egr este de rahat.Si motoarele din ce devin mai nepoluante din aia isi transforma cai in ponei.De curiozitate am facut de cateva ori liniute cu un astra f x20xev cu doua usi si mult mai usoara ca a mea cu 100kg care are 136 cai si este mult sugrumat de normele de poluare.Ma asteptam sa ma faca.dar rezultatul a fost altul.Si pot spune ca motorul chiar merge bine.Si daca ar fii sa comparam c20xe cu x20xev la performante deja xev-ul se face da ras....

#13 ToNyTm

ToNyTm

    Astra Fan

  • Members
  • PipPipPip
  • 410 posts
  • Location:Timisoara
  • Masina:Astra F C14NZ Signum 1.9 Cdti

Posted 19 February 2009 - 03:37 PM

Ma indoiesc ca x20xev-ul ala mergea cum trebuie, sau soferul stia sa dea in el. Ideea e ca deja exista scaderea aceea de putere, de la 150 la 136 pentru a atinge norma de poluare dar acei 136 trebuie sa traga ca 136. Cu euro 4 al meu z19dth 150 cp pe o caroserie de 1700 kg sunt sigur ca o sa aiba probleme mari orice c20xe. Chiar nu-l simt sugrumat :'>

#14 Botosu

Botosu

    Astra Police

  • Super Mod
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6,118 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Masina:care din ele ?

Posted 19 February 2009 - 03:49 PM

fiind vorba tot de motoare euro 2.

vezi ca unele sunt D2 si alte sunt D3 ;) ... ca nemtii sunt mai cu mot :D

#15 naniacostin

naniacostin

    Astra Elite

  • Elite Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1,741 posts
  • Gender:Male
  • Location:ploiesti
  • Masina:Z60 11890cm cubi 8 in linie 256cai

Posted 19 February 2009 - 05:13 PM

problema sta altfel.motorul ala tragea bine.si soferul este chiar un sofer f bun.dar spre deosebire de c18xe care are o admisie foarte buna de fabrica,un soft reusit si nu are valva egr x20xev are si valva egr,are si o admisie destul de proasta(multii din afara pun admisie de c18xe pe x20xev) si o electronica bazata pe emisii scazute.si c18xe are 125 cai de fabrica.real cu dovezii de fise dino are undeva la 135-140 fara nici o modificare .si asta pt ca este un c20xe in miniatura.c18xe a aparut ca o alternativa la taxe pe cilindree in special in italia si anglia..iar daca tu crezi ca un motor diesel stock de 150 cai pe 1700kg faca fata un c20xe pus pe o caroseirie de 1000kg inseamna ca nu ai mers niciodata cu un sfi.diferenta este mare.eu cu al meu am incercat cu passat de 140 cai tdi model nou.si pot spune ca nu a resusit deloc sa se apropie de mine .in nici o circumstanta.si totusi am ajuns la 195km pe ora atunci.....iar diferenta dintre un c18xe si un c20xe este destul de mare ca senzatie de condus.
@botosu stiu ca inele sun d3 si altele d2 dar c16nz ce este?c18nz ce este?sunt d2 nu?si au valva egr.eu asta nu inteleg.