• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

All Activity

This stream auto-updates   

  1. Today
  2. Ori gasesti un mecanic/electrician cat de cat bun care sa te rezolve ori inveti putina mecanica/electrica si te apuci si iti verifici singurel. "Parca" nu e un raspuns acceptabil. Se merge pe chestii sigure....fie se aude, fie nu. Fie ai 12V la mufa, fie nu. Intelegi ideea Arunca un ochi pe sub ea, nu neaparat doar in spate la rezervor, dar si prin fata pe sub motor. Nu stii cum a umblat mecanicu` la tobe, poate ti-a tras vre-o mufa de pe la motor.
  3. Stiu ca si cand s-a schimbat prima data pompa de benzina s-a verificat circuitul electric pana la pompa si releul din stalpul dreapta fata. Nu ma pricep nu stiu ce la mecanica, recunosc, dar aveam pretentia macar de la mecanicosii' la care i-am dus sa aiba idee de. Nu sa patesc ca si acum ca ma duc sa schimb otoba si vin cu N probleme dupa si nu gasesc sursa problemei. Releul parca se aude. La primul mecanic, dupa primaschimbare de pompa cand a pornit si apoi cand am mers sa iau masina de la el nu mai pornea, mi-a zis ca ajunge benzina la motor are scanteie dar nu porneste. Acum cand a cedat ultima oara(a mers cum spuneam 2-3 zile mai chinuit) avea probleme la pornire, in sensul ca tot dadeam la automatsi de 5-10 ori, e drept era si frig, dar de cand am masina asta nu era o problema. Simteam si dupa ce pornea motorul ca efectiv moare, daca lasam la ralanti scadea ca turatie si se oprea, dupa 1-2 min de incalzire a motorului isi revenea, dar parca era infrantat ceva. In mers nu aveam probleme sa nu traga motorul sau chestii de genul. Dupa ce am mai vazut tind si eu sa cred ca sunt sanse mari sa mai fie si ceva mufe oxidate, fire semi-intrerupte si mecanicul sa fi agatat ceva pe acolo cand a lucrat.
  4. Yesterday
  5. Fi putin mai organizat. Mi-a luat ceva sa-ti citesc postul pentru ca ai scris aceleasi informatii de 2 ori, amestecate. Ai inchidere cu actuator, lasi bucla aia in pace. Diode trebuie sa ai in modul, nu mai legi tu. Daca dai impuls din butonul de inchidere geam, ti se inchid geamurile pana la capat? Daca nu, ai nevoie de modul/modificare la instalatia electrica a geamurilor ca sa mearga treaba si din alarma/inchidere. Ai gasit prost pe net, pe F-urile noastre nu sunt comandate geamurile de ECU-ul motorului. Nu lega nimic la ECU, risti sa ti-l parlesti. Pentru mai multe detalii despre montarea modulului, citeste aici: http://www.astraclub.ro/topic/21134-montare-alarma-opel-astra-f-c16nz/ Si data viitoare, foloseste "search" (sus in dreapta). Toate informatiile exista deja pe forum, trebuie doar sa le cauti.
  6. Cand pui contactul, se aude un releu care iti cupleaza cateva secunde? Pompa de benzina se aude ca merge cateva secunde? (la mine se aude cand pun prima data contactul, daca iau si pun iar contactul inca o data nu mai pleaca pompa. Sa fii atent la primul contact). Din moment ce pompa de benzina a fost schimbata, e clar ca nu aia e problema ta. Dar fiind masini vechi, sunt sanse mari sa ai tot o mufa oxidata. Ai verificat cu aparatul de masura daca ai curent la mufa pompei de benzina (apare +12V doar in timp ce dai la automat). In rampa de injectoare ai benzina? (ai o valva mica in capat, daca o apesi, trebuie sa tasneasca benzina.....rog un coleg sa ma corecteze si eventual sa detalieze procesu` de verificare la rampa, eu nu am asa si nu cunosc exact). Inainte sa o duci din mecanic in mecanic, cu putin efort, poti sa faci si tu niste simple verificari (binenteles, daca esti cat de cat mecanicos si stii sa tii o surubelnita in mana). Din moment ce problemele tale au inceput dupa ce ti s-a schimbat toba, eu tind sa cred ca mecanicosu` ti-a busit ceva mufa sau fire pe sub masina, cele care duc la pompa de benzina si la sonda din rezervor (instalatia merge prin interiorul masinii si iese in afara masinii pe sub bancheta, pe peretele care da spre rezervor, si se imparte in 2 mufe: una la pompa, una la sonda).
  7. Last week
  8. A montat cineva motor x16sz in loc de c16nz?adica ar fi posibil?ma gandesc ca trebuie sa schimb motorul si c16nz sunt tot mai rare...
  9. Aceeasi prolema am avut-o si eu anul trecut dupa Craciun , am desfacut furtunele care veneau la radiator si am legat furtunul de la apa , Am facut asa pe ambele capete si dupa aia am legat la loc furtunele. Am caldura ca in vremurile bune. Dupa ce se incalzeste apa pune mana pe furtunele care intra in radiator, daca sunt fierbinti atunci ai o problema la radiator .
  10. Buna ziua, Am si eu niste probleme si sper sa ma puteti ajuta. Am un Opel Astra F Caravan 1.6Si din 1994. 1598 cm3, 74 kw,. O am de aproape 2 ani, nu am avut probleme deosebite cu ea in afara de consumabile si piese care te astepti sa le schimbi la drumurile noastre(capete bara, placute), pornea la prima cheie, fara probleme de acest gen. In decemrie o duc la un mecanic(la care am mai fost fara probleme) din apropierea mea pentru a schimba toba indermediara in vederea ITP(teava era sparta si ruginita inspre toba finala). De aici au inceput toate problemele. Schimba toba, da o tura de test, nu mai porneste! Verifica pe rand ce ar putea fi: pompa de benzina din rezervor sau mai exact fisa oxidata, si am comandat alta pompa completa cu tot cu acea parte rotunda de tabla ce se fixeaza pe rezervor. pompa in sine mergea pe direct dar contactele se oxidasera. Poza e de la pompa originala: Toate bune si frumoase, schimba pompa vineri, masina porneste la mecanic, o lasa sa mearga 10 min si sambata cand ma duc dupa masina iarasi nu porneste. Vazand ca dupa inca cateva zile(era si spre Craciun) la mecanicul meu i se termina variantele am zis ca incerc la altcineva. La recomandarea vechiului proprietar incerc la un service. Vin cei de la service imi iau masina pe platforma, verifica si vin cu 3 posibile ipoteze: bobina de inductie, senzor de volanta(a mai fost defect acum ceva vreme pe aceeasi masina la proprietarul anterior cu simptome asemanatoare) sau "masa" la calculator. Dupa ce am luat bobina din dezmembrari, senzor de volanta la fel s-au eliminat si astea fara succes. Intre timp la minunatul service masina a stat si cu capota ridicata si a nins cam 5 cm zapada si pe motor. Dupa ce am facut un pic de galagie mi se spune senin de catre mecanic ca nu are nimic ca e zapada pe motor. A doua zi dupa zapada, s-a curatat zapada,motorul era curat, au spus ca au schimbat: - bujii pentru ca erau slabe - benzina din rezervor pentru ca era murdara - senzor la calculator(parca, oricum un senzor). Cica acestea trei ar fi fost problema sau o combinatie de... Merg ii fac cei de la service sa faca ITP, iese fum ok, si dupa inca un test moare din nou si nu mai porneste. Se schimba pompa de benzina cu una noua. Masina merge e ok din nou si o iau acasa pentru 2-3 zile. A urmat o perioada mai rece(dimineti de la -25 la -10) si masina(chiar si la inceput) nu pornea chiar din prima. Am zis ca o fi din cauza vremii, dar acum 2 zile a pornit cu greu(erau doar -5) si dupa 200 de metri ma lasa si iar nu mai porneste. In orice caz desi de aproape 2 an de cand o am nu aveam probleme la pornire chiar si la temperaturi mici acum simteam de cand am luat-o ca nu e ok. Acum astept pe cei de la service sa o tracteze de unde mi-a ramas aproape in drum de 2 zile fara succes. Am mai vorbit cu un alt mecanic care zicea sa nu fie problema la delcou? E o masina destul de veche dar care nu mi-a facut probleme pana sa schimb o banala toba! Nu as baga nici bani in ea avand in vedere valoarea de piata, mai ales pe probabilitati, dar nici nu as vrea sa o las asa. Am facut testul cu agrafa si imi iese doar 12 fara erori, cu contact pus(nu porneste). Cu 2-3 saptamani inainte de toata nebunia singura chestie noua aparuta era becul de proiector de ceata(eu nu am proiectoare de ceata) care se aprindea pe bord cand calcam frana sau intermitent cand semnalizam stanga. Sa fie ceva problema de natura electrica? Sa caut electrician? sau un popa asa cu mi s-a recomandat de catre cei de la service? Astept recomandari, sugestii, mi se pare ca oamenii nici nu stiu ce fac si nici nu am variante mai bune in zona.
  11. De la o vreme imi oscileaza turometrul cu vreo 200 rpm cand motorul este cald. Daca merg cu ea asa la relantiu mi se scutura toata masina. Daca ma poate ajuta cineva...as fi recunoscator.
  12. PROBLEME SOLUTII INTREBARI RASPUNSURI salut . despre montare inchidere centralizata prin telecomanda pe un astra f hatcback 95'' masina are inchidere prin cheie , gemuri actionate electric fata . gemurile au impuls (la actionarea un pic indelungata a butonului se ridica / coboara complet ) inchiderea se face pe toate portierele inclusiv portbagaj si clapeta rezervor inchiderea noua este carguard mic001 cu doua telecomenzi are optiunea pentru: doua fire respectiv rosu/negru si roz - deschidere portbagaj - doua fire maro ambele - pentru lumini (avari) un fir rosu - 12 volti permanent un fir negru - masa un fir verde - care pe diagrama inchideri scrie power window (-) (250mA) galben negru - ? alb negru -? portocaliu negru -? galben -? alb -? portocaliu -? modulul de inchidere al masini cel din fabrica este in partea dreapta la pasager pentru demontare se scoate polita de sub torpedou se scoate plasticul de la prag si sub burete este modululsalut . doresc sa fac un tutorial despre montare inchidere centralizata prin telecomanda pe un astra f hatcback 95'' masina are inchidere prin cheie , gemuri actionate electric fata . gemurile au impuls (la actionarea un pic indelungata a butonului se ridica / coboara complet ) inchiderea se face pe toate portierele inclusiv portbagaj si clapeta rezervor inchiderea noua este carguard mic001 cu doua telecomenzi are optiunea pentru: doua fire respectiv rosu/negru si roz - deschidere portbagaj - doua fire maro ambele - pentru lumini (avari) un fir rosu - 12 volti permanent un fir negru - masa un fir verde - care pe diagrama inchideri scrie power window (-) (250mA) galben negru - ? alb negru -? portocaliu negru -? galben -? alb -? portocaliu -? modulul de inchidere al masini cel din fabrica este in partea dreapta la pasager pentru demontare se scoate polita de sub torpedou se scoate plasticul de la prag si sub burete este modulul DECI intrebari friele de la lumini 2 maro , duapa 4 ore de search ele se leaga la butonul de la avari resepctiv pe firul NEGRU VERDE SI NEGRU ALB 1 INTREBARE . SE LEAGA CU DIODE PE AMBELE FIRE SAU MERGE DIRECT ???? SI DIODE DE CAT ? observ ca pe diagrama alarmei aftermarket scrie 250 mA din google am vazut ca o dioda asigura doar curent (semnal ,masa ) intr-un singur sens 2 INTREBARE : PENTRU A RIDICA GEMURILE CAND SUNT DESCHISE SI INCHIZI MASINA TREBUIE UN MODUL SAU DACA AM GEMURILE ELECTRICE SI IMPULS PE ELE NU MAI TREBUIE NIMIC ? din ce am gasit pe net se leaga firul la ecu pin 24 ca sa trimita impuls pentru ridicare gemuri , mai trebuie vreun modul releu ceva, de unde se leaga firul ? ce inseamna toate firele ? am inteles ca se leaga doua ire la INCHIS / DESCHIS la mufa de laa masina (de la modul de inchidere vechi ) cred ca firele la mine sunt ALB SI ALB /NEGRU PE MINE MA INTERESEAZA SA AM INCHIDERE PRIN TELECOMANDA SA MI SE INCHIDA GEAMURILE CAND INCHID MASINA SI SA AM AVARILE CAND INCHID MASINA INTREBARE - AM VAZUT CA AM O BUCLA DE FIR CARE SE TAIE PENTRU INCHIDERE PNEUMATICA SAU ALTCEVA , EU AM ACTUUTOARE O TAI SAU NU?(BUCLA) INTREBARE : CE SUNT TOATE CELELANTE FIRE DE LA MODUL ? INTREBARE ; CE INSEAMNA FIECARE FIR DE LA MUFA MODUL INCHIDERE VECHI LA MASINA ? Zilele astea o sa fac poze unde este modulul cum se scoate si cum arata mufa si ce fie are .
  13. Un tinichigiu bunicel se joaca cu problema aia ... Daca masina e Ok(esti multumit de ea si nu are alte probleme ale caroseriei mai grave), repar-o(nu-i o urgenta) si da-i bataie mai departe, nu-ti fa griji! N-ar strica sa pui meseriasul sa se uite si la alte parti ale caroseriei, stie el pe unde sa caute ...
  14. Earlier
  15. Salut... am si eu aceeași problemă la y20dth .... si nu stiu cum sa o rezolv.... o sa atasez o poza cu erorile.... Mulțumesc
  16. Vand 4 jenti 4 x 100 de 15" Un pic zgaraiate pe margine, nu sunt indoite.Inelele de centrale incluse. Au fost montate pe un Astra F. La una lipseste un inel de centrare si un capacel. Pre 500 lei. Negociabil
  17. B14NET merita resoftat. Oferim garantie doar pentru software. Pret: 300 EUR. Se obtin max. 165 CP. La Z16SE se obtine o crestere foarte mica. Prin urmare, nu se merita.
  18. Salut, Se merita la motorul z16se din 2003 o crestere de putere si daca da, cat se poate mari ? O seara buna.
  19. Iti trebuie si flansa de volan si sa vezi daca ai modulul in comp. masini (aici sunt si eu adica am schimbat volanul si astept flansa)
  20. Merci @raresh77 (acelasi motor am si eu , cutie automata 2013) e bine de stiut
  21. Salutare baieti!! O problema v-asi ruga daca se poate cu un ajutor. De cateva zile un mecanic mi-a rupt teul de retur motorina de la injectoare. A rupt unu prima data apoi inca unu:(( A-si folosi niste expresii la adresa lui aici dar mai bine ma abtin. Va rog daca stiti de unde pot sa cumpar acele teuri? Am fost sa pus şubleru sa masor are 6mm in diam.acolo unde intra in injector si au si un oring pe ele. O adresa de magazin de dezmembrari auto...m-ar ajuta daca stiti. Pt opel astra j 2012 motorina. Multumesc baieti!! Si drumuri cat mai bune!!!!

  22. Tijele de la motoras la yala au o prindere care ori e din plastic si s-a spart ori e din "metal" si s-a slabit
  23. Salut, Se merita la 1.4 turbo 103kw Astra Sedan B14NET? e safe pentru motor? oferiti si garantie? un pret? multumesc
  24. Buna ziua. A-si avea nevoie de un pic de ajutor referitor la o problema destul de serioasa la motorul Z16XE,si anume: Toamna asta a inceput sa fiarba apa la motor,dupa 10km apa avea deja 100 grade.Ventilatorul electric porneste pe 90 grade,si in mod ciudat nu am avut incalzire deloc la radiatorul interior.Am schimbat termostatul si a revenit,dar dupa vreo 2000 de km. problema iarasi a aparut.Am dus la service unde s-a schimbat iarasi termostatul,fara rezultat,s-a schimbat garnitura de la chiualas,fara efect,s-a schimbat si chiulasa si tot nu s-a rezolvat problema.Am ajuns la cheltuieli la 1200 RON dar fara nici un rezultat.Mecanicul mi-a recomandat schimbarea motorului,cea ce iarasi ma costa vreo 300-400euro.Daca are cineva vreo idee care ar fi de fapt problema motorului. Va multumesc.
  25. Salut! Rugaminte adresata celor care au avut aceasta problema... Inchid usile din telecomanda cheii. Se aude zgomotul inchiderii centralizate la toate usile. Deschid manual portiera soferului care deschide automat toate usile masinii. Usa soferului ramane deschisa... desi am incercat sa o inchid fie manual, fie din telecomanda cheii. Care ar fi problema?
  26. Salut As vrea sa-mi pun leduri la pozitie (fata si spate),stop frana,semnalizare,marsalier. La pozitie fata stiu ca at fi modelul T10 (w5w) canbus (adica sa nu dea eroare de bec ars) dar nu stiu daca depasesc 26 de mm sunt bune? Daca ma puteti ajuta cu celelalte socluri ce fel de modele se potrivesc. Stop frana:... Marsalier:... Semnalizare (fata,spate):... Pozitie spate:... Multumes si astept raspunsuri,pareri,poze cu modelele voastre de leduri.
  27. Salutare, problema este ca fisierele nu mai sunt active.
  1. Load more activity