• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

All Activity

This stream auto-updates   

  1. Last week
  2. nu mai pune nimeni ceva harti noi pentru cd70 navi??????
  3. Cred că din 2010 s-o fi schimbat ceva, zic ...
  4. Dacă aș fi putut răspunde la întrebarea ta aș fi făcut-o, să n-ai grijă! Din păcate, problema ta mă depășește, tehnic vorbind... Este păcat că ai băgat atâția bani în mașină și tot ai probleme...este posibil să fie ECU (n-ai fi nici primul, nici ultimul...), dar asta poate să-ți precizeze unul care știe cu ce se mănâncă asta...Eu zic să te mai documentezi, să întrebi, și pe celălalt forum, e imposibil să nu primești o îndrumare...
  5. Salutare! Ai rezolvat problema?
  6. Multumesc pentru aceste explicati care imi clarifica si imi deschid orizonturile asupara situatiei mai sus prezentate. Cu toata dragostea.... Victor P.S ar fi fost mai bune ceva explicati tehnice dar ma rog.... moca!!!!!! Nici Mama ... lui Tata pe degeaba --- Va multumesc
  7. Să (încerc să) te lămuresc cu câteva chestii, că văd că ai nevoie: -la problemele tale nu este obligat să răspundă nimeni, nici măcar administratorii; -forumul este activ, dar nu foarte...poate că n-ar strica să adresezi întrebarea și pe celălalt forum Opel; -răspuns la întrebări ți se dau, gratis, pe bază de voluntariat, oricine vrea și crede că te poate ajuta, atunci când crede el de cuviință; pe cale de consecință, dacă vrei răspunsul unui specialist, te adresezi unui specialist, cu consecințele de rigoare, adică scoți banu dela teșcherea; -nu există un termen limită la care să ți să răspundă(sau nu). Ca și concluzie, aici, pe forum, trebuie să ai răbdare, dacă vrei și poți ... dacă nu, lumea e plină de specialiști.
  8. Buna ziua , am postat si eu o problema cu un motor de 14-benzina Astra H si vad ca nu a raspuns niciun administrator ...... Intrebare : Forumul acesta mai este activ si daca da... cui trbuie sa ma adresez pentru o parere de specialist... Multumesc
  9. Si cu noul ECU iti arata temp in opcom? Sau tot 0?
  10. Earlier
  11. Buna ziua am o problema cu turometru la relanti , fluctuează la pornire si in staționare si la semafor dacă mai dau drumul si la aer sau caldura sare acu turometrului de 10.000 turația/ minut si scade puterea mașini si Trepidează . Am fost la testar si mi-a spus ca este clapeta de acceleratie , am schimbat-o , am secmentat motorul , am schimbat si tacheții distribuție , pompa de apa role intinzatoare, am curățat chiuloasa , am schimbat bujiile, si in final la alt tester mi-a spus ca este calculatorul de motor . Aici mi s-au dat 3 variante .... nu mai știu ce sa mai fac . Va rog puteți să-mi dați o soluție
  12. Buna ziua am o problema cu turometru la relanti , fluctuează la pornire si in staționare si la semafor dacă mai dau drumul si la aer sau caldura sare acu turometrului de 10.000 turația/ minut si scade puterea mașini si Trepidează . Am fost la testar si mi-a spus ca este clapeta de acceleratie , am schimbat-o , am secmentat motorul , am schimbat si tacheții distribuție , pompa de apa role intinzatoare, am curățat chiuloasa , am schimbat bujiile, si in final la alt tester mi-a spus ca este calculatorul de motor . Aici mi s-au dat 3 variante .... nu mai știu ce sa mai fac . Va rog puteți să-mi dați o soluție
  13. Buna ziua am o problema cu turometru la relanti , fluctuează la pornire si in staționare si la semafor dacă mai dau drumul si la aer sau caldura sare acu turometrului de 10.000 turația/ minut si scade puterea mașini si Trepidează . Am fost la testar si mi-a spus ca este clapeta de acceleratie , am schimbat-o , am secmentat motorul , am schimbat si tacheții distribuție , pompa de apa role intinzatoare, am curățat chiuloasa , am schimbat bujiile, si in final la alt tester mi-a spus ca este calculatorul de motor . Aici mi s-au dat 3 variante .... nu mai știu ce sa mai fac . Va rog puteți să-mi dați o soluție
  14. Ok, atunci ar trebui sa fie vizibil, ma uit sambata ca oricum dau roata jos cu ocazia schimbarii cauciucurilor si o sa-l notez daca se vede, daca nu, ma uit mai atent cand o sa-l dau jos sa schimb sabotii.
  15. Din ce rețin eu, codul este inscripționat pe disc din turnare, deci ar trebui să fie (încă) vizibil...
  16. Cu siguranta voi cauta acel cod si il voi retine, sper sa se vada ceva pe disc fiindca are ceva "semne de batranete" pe el. Diametrul sabotilor comandati este de 160 mm sigur, dar latimea nu stiu cat este, in orice caz, azi merg la magazin sa le ridic si masor. Multumesc pentru ajutor
  17. La Vectra A&B există doar această versiune de saboți ptr frâna de ajutor: 90541931 cu D=160mm și l=25mm. Ptr Astra F sunt date (aparent) mai multe modele de saboți, compatibile și pe Omega A/B/Calibra/Kadett E...toate au aceleași dimensiuni(cele de mai sus), dar nu știu sa-ți zic dacă sunt diferite constructiv... Și discurile spate de Vectra A par să fie mai multe modele ... unele dintre ele diferă ca înălțime (69,2 vs 77mm), iar altele ca diametru de centrare (57 vs 65,5mm), cel mai bine ar fi, când demontezi un disc de pe mașină, să cauți un cod pe el, aproape sigur este pe undeva... și atunci comanzi după acel cod...Cele mai populare discuri par a fi 90421872 singurele montate pe Astra F, dar montate frecvent și pe anumite versiuni de Vectra A...
  18. Am vorbit cu mai multi mecanici si au zis ca va fi in regula cu pompa, ca va tine, iar pe viitor voi face upgrade pentru franele pe fata. Ieri am fost la magazinele de piese auto sa comand sabotii de frana de parcare. Dupa o ora si ceva de stat pe la diferite magazine, dar fiindca nu stiam exact dimensiunile am comandat un set de saboti de 160 mm diametrul (care daca nu se vor potrivi ii voi schimba). Fuzetele de pe spate au fost schimbate cu unele de vectra a (sau astra f gsi, din cate stiu ca sunt la fel) cu discuri de 260 mm . As dori sa intreb, daca stie vreun coleg, care este dimensiunea corecta a acestor saboti de frana de mana. Am gasit de asemeni 2 dimensiuni la latime, unii de 45 si altii de 25 mm. Sunt la fel discurile spate de vectra a cu cele de f gsi? Sa stiu pe viitor pentru ce model sa comand piesele.
  19. PAna la urma am schimbat ecu-ul cu unul de corsa b din 95, acelasi motor si merge bine, relanti 925-950.
  20. SAlutare, Asa am patit si eu si a fost Bobina de vina. Eu am Z16XEP, se aprindea martorul cu masinuta si cheita, dupa 50km/h incepea sa licareasca. Am schimbat bobina si a fost ok. La mine se duce bobina la fiecare 60,000km (sunt la a 3-a deja). Spor, Bogdan
  21. Salutare, Cumpar consola Astra G, varianta pentru clima, completa (si partea de sus si partea de jos). Singura cerinta este sa nu aiba nici o zgarietura. Va multumesc, Bogdan
  22. Buna ziua, Detin un Opel Astra J 2017 si am o zgarietura adanca pe bara spate (bara plastic). Ajutati-ma va rog cu sfaturi. Cum sa procedez sa o refac la un pret cat mai scazut. Mentionez ca am si casco. Este rentabil sa o duc la casco pentru asa ceva? Multumesc.
  23. Salutare.de ceva timp nu am mai postat,fapt pentru care ,nu au fost probleme...Eiii bine...acum am ceva probleme. Acum vreo 3 zile am luat pe roata dreapta fatza o piatra cubica(din alea de la linia de tramvai)...am facut facut/reparat pana..problema e ca de la soc a rupt un piciorus de la cutia filtrului de aer...dar mai grav...nu mai am caldura decat pe treapta 1 a ventilatorului...pe 2,3,4..aerul este doar caldutz,teava de aluminiu e doa calduta...furtunele cele din spatele radiatorului sunt fierbinti...(acum e si vreme ploioasa si nu pot verifica in amanunt).... Ce credeti ca ar putea fi ?...
  24. Opcom are probleme in a citi temperatura ECT-ului. Scoate mufa senzorului si o sa vezi ca iti apare -40. Verifica mufa TPS-ului sa fie bine bagata, eventual da-i cu spray de contacte. L.E.: Am recitit postul original si am vazut ca ai zis si tu de -40. E normal. Nu te lua dupa OPCOM pentru temperatura aia ca te pacalesti. Vezi ca tot opcom iti zice si tensiunea citita pe senzorul ala. Cand e rece motorul, tensiunea e mai mare si pe masura ce se incalzeste, o sa vezi ca scade. Asa iti dai seama daca e bun senzorul. Si eu am fix aceeasi problema acum cu ralanti-ul de 1400 de ture si banuiesc mufa oxidata de la TPS. Cu motorul pornit si cald, la ralanti, TPS la mine zice 9-12% (in TIS zice ca trebuie sa fie maxim 2%).
  25. Fără să fiu specialist, pare logic că ECU are o problemă...
  26. Am incercat cu rezistenta, dar acelasi simptome, ecu crede ca motorul este la 0 grade. Am verificat toate firele de sub capota pana la ecu, totul e ok. In schimb, daca am deconectat sonda lambda, senzorul map si senzorul clapeta de acceleratie, motorul tot porneste, si parca si merge mai bine. Nu mi se pare normal, tind sa cred ca sa busit calculatorul. P.S. Am montat un potentiometru liniar in locul senzorului dr temperatura, si schimband valoarea, opcom a aratat schimbarea temperaturii de la 0 pana la 50 de grade, si de acolo a sarit inapoi la 0, exact cum a facut cu 2 senzori testati.
  1. Load more activity