• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

All Activity

This stream auto-updates   

  1. Today
  2. Cu toate ca postul este mai vechi,pentru cine mai are nevoie de detalii. Este o optiune din soft-ul masinii.Se poate dezactiva
  3. Yesterday
  4. Se poate inchide, mulțumesc frumos.
  5. Last week
  6. Problema rezolvata prin schimbarea rulmentului stanga fata.
  7. Senzor temperatura apa ?
  8. revin cu vesti. schimbat ECU , operatiune cu succes pentru eliminarea intreruperilor in mers si trage de mananca pamantul darrrrrrrrrrr...... porneste dupa 3-4 secunde de dat la automat fata de aproximativ sfert cheie inainte iar relantiul se stabilizeaza dupa 5 secunde de la pornire cald sau rece. Imi scoate peri albi. incep sa regret tot mai mult ca am achizitionat iar acet tip de masina.
  9. In mare parte aceste probleme pot sa vina de la ECU. Am un amic care avea problema asta si a schimbat EGR, senzor axa cu came, senzor vibrochen si bobina inductie. Masina tot asa se comporta. A fost trimis de service la un electrician pentru verificare instalatie electrica si a propus schimbare ECU pentru ca absolut totul era in parametrii. Dupa schimbare ECU totul a revenit la normal.
  10. daca reusesti sa-i dai de cap scrie aici te rog, sunt tare curios cum se rezolva problema asta. Succes.
  11. oare ce m-as fi facut daca nu mi se aplica o corectie? totusi nu te-ai putut abtine la de sarcasm nici in a doua ta replica. nu stiam ca acest site este destinat pt. asa ceva scuze sensei.....
  12. Nu era vorba de o lectie, cu-atat mai putin de mecanica ... Nu dau lectii decat pe bani ... Era o precizare/corectie ptr cazul in care cineva, care are mai putina stiinta despre aceste motoare, citea ce-ai scris tu...si (culmea!) o mai lua si de buna ... PS Iti doresc mult succes in rezolvarea problemei! Si mai multa atentie la ce scrii pe un forum, totusi, public...
  13. Earlier
  14. Stiu ca ambele au EGR. Am incurcat eu codul motor x16xel/c16sel cu IAC care are acelasi principiu de functionare doar ca EGR dozeaza volumil de gaze recirculat si IAC dozeaza aerul in clapeta de acceleratie pentru relanti. Si nici decum intreruperile in sarcina la z16xe sa aiba legatura cu IAC. Eu caut o rezolvare la problema nu lectii de mecanica.
  15. Te informez ca si Z16SE si Z16XE au EGR ... dar nu au IAC. Iar IAC-ul care tine loc de EGR.... ... ar trebui patentata ideea ... zic...
  16. IAC are doar motorul in 8 supape z16se si are rolul tot de EGR. motorul tau si al meu sant 16 supape iar diferenta dintre cele doua este doar de cilindree in rest majoritatea pieselor se potrivesc de pe unul pe altul. eu o sa-l las in urmatoarea saptamana la un soricel de auto service care cerceteaza totul amanuntit si sper sa ii dea de cap. Este o problema des intalnita la genul asta de motoare si ma mir ca nu s-a descoperit inca problema sau unii nu mai baga in seama. In cazul ca reusesc ceva o sa revin cu detalii pana atunci sper sa nu ma pierd cu firea si sa-i dau foc.
  17. Salut! Nu stiu daca urmareste cineva acest topic fiind foarte vechi, insa am si eu o problema asemanatoare cu tacanitul la motor la un Astra H 1.7 CDTI, doar ca la mine dispare complet zgomotul dupa 3000 ture...( auzinduse foarte accentuat in sarcina pana in 3000 ture pe toata plaja). Aveti idee daca curatarea galeriei de admisie ar putea fi o solutie?
  18. trebuie sa vezi in primul rand ce coduri de erori ai. pentru a le determina, trebuie sa faci testul pseudoagrafa. gasesti foarte usor cum se face testul pe google.
  19. Salutare, da problemele sunt ori din EGR ori din orificiul din clapeta de acceleratie, ce merge in butoiasul de carbon parca se numeste, furtunasul care intra in chiulasa, este infundat.
  20. cam aceasi problema o am si eu, cam aceasi operatiune ca tine a facut si nu am gasit nicio problema. Citeam mai inainte ceva legat de motorasul pas cu pas, sau motoras ralanti sau IAC, acu nu stiu exact unde e localizat, cred ca in corpul clapetei de acceleratie, eu am z14xe. Poti sa te interesezi si acolo sa verifici. Erori ai in bord?
  21. Salutare, Am un Opel Astra J ST A17DTF 96 KW 90.000 km. Imi "agata" in treptele 1,2 si 3.Cel mai tare in viteza 2-a.Am schimbat uleiul din cutie dar degeaba.Nu se aud alte zgomote dubuiase.Cand vreau sa bag a 2-a uneori am senzatia ca vrea sa-mi arunce schimbatorul in neutru. Ce parere aveti?
  22. Salut ! Am si eu un Opel Astra H 1.8 125hp, sunt multumit de motorizare..insa am o problema si presupun ca e de la clapeta de acceleratie.. mi se tureaza singura pana la 2500 rpm ..timp de 10-15 secunde..daca plec imediat dupa ce o pornesc da sa moara motorul si nu se accelereaza.. stie cineva despre ce este vorba?
  23. Buna tututror. Imi cer scuze de la inceput pentru ca redeschid o discutie mai veche dar care ne cam arde pe cei care avem motorzarea z16xe. Mai exact intreruperi in sarcina la accelerare si relanti oscilant problema de care m-am lovit si eu recent. In urma vestitei diagnoze singura eroare a fost pe senzorul de temperatura a aerului aspirat rezolvat pe loc prin inlocuire , iar de aici a inceput distractia(baba oarba). Bujii schimbate , teste cu 3 bobine de inductie , verificat si curatat EGR , verihicat curatat clapeta acceleratie , demontat si curatat galerie admisie , verificat presiune benzina , sonda lamda -senzor vibrochen-senzor axe cu came toate in regula , verificat compresie motor pt excluderea supapelor neetanse in concluzie operatie reusita pacient decedat :D. Daca are cineva vreo idee ce pot sa mai verific evident orbeste va rog ajutatima ca mai am putin si ii dau foc.
  24. Salut! Am luat opel-ul mamei mele, si nu-s chiar cu radioul. M-am gandit sa imi iau un modulator FM, deoarece banuiesc ca e destul de scump sa pun cumva un aux. Stie cineva un modulator FM bun, sa-mi pot pune muzica de pe telefon? As prefer cu bluetooth. M-am uitat pe emag la modulatoare FM, dar din review-uri nu prea mi-am dat seama care e bun si care nu, si nu ma pricep, e prima data cand am de a face cu asa ceva.
  1. Load more activity