• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

All Activity

This stream auto-updates   

  1. Yesterday
  2. O cutie de viteze nouă, ptr limuzina ta, este cam 24.000RON....ești pregătit?
  3. Am astra de 1,6Twinport, hatchback, an 2004. Sunt interesat sa cumpar cutia de viteze doar de noua. Intrebari: cam cat costa si cam de unde pot cumpara. Pe site-uri gasesc numai SH. Multumesc
  4. Last week
  5. Buna seara tuturor! Stiu ca sunt multe topicuri despre problema respectiva, iar oricat am stat pe net cautand, tot nu am rezolvat problema. Am si eu faimoasa eroara p1125 si nu mai stiu ce sa fac sa scap de ea. Punand pe tester (OP Com) am primit codul P1125 Critical system malfunction 2 si ceva legat de bujiile incadescente. Am facut test cu multimetru la bujiile, am scimbat pe bujia defecta. Am scapat de eroara cu bujiile. In legatura cu P1125 am verificat furtunele vacuum, furtunul turbo, intercoolerul, am gasit mult ulei in galeria de admisie, am demontat turbina si era plin cu ulei si turbina, si furtunul la galeria, si intercoolerul. le am curatat, masina o mers mai bine la viteza mici in oras, s-a accelerat ok, iar cand am ajuns afara si am depasit una, undeva la 120 iar o pierdut sufletul. Am ajuns in prima localitate, am oprit motorul si dupa 1 minut am pornit din nou, masina iar avea putere. Mai incolo cu cateva saptamani, dupa discutii cu mai multi opelisti am primit sfatul sa schimb electrovalva turbo. Am schimbat-o, nici o diferenta. Am umblat asa cu masina vro 3 4 luni, iar masina o inceput sa nu mai aiba putere deloc, parca mergeam fara turbina la orice turatie, orice viteza. Am constatat ca turbina sa cedat, am desfacut iar galeria, era plin cu ulei si turbina avea si joc in ax. Am demontat turbina si am luat o alta turbina de la o cunostinta la dezmembrari. In final am montat turbina noua, totul in regula, am mers cu ea in oras cateva kilometri, am ajuns afara, la 120 km/h..aceeasi pierdere de putere. Sincer nu mai stiu ce sa fac, ce sa schimb. Mi se pare ca masina nu are nici un defect pe partea mecanica, deci raman senzoarele si calculatorul ECU sau EDU (mi se pare ca nu are nici o legatura cu p1125 iar in mai multe forumuri am auzit ca s-a rezolvat problema cu schimbare acestei) Va rog din suflet sa ma ajutati si pe mine ca am ramas fara idei. Multumesc mult. Masina este un Opel Astra G 1.7 DTI din 2000.
  6. Salut,cumpar instalatie pt xenon ( autoleveling) pentru Astra H 2006

  7. N-aș ști ce să-ți spun, nu m-a preocupat niciodată subiectul...dar cred că te poți lămuri rapid pe celălalt forum Opel, mai popular...
  8. Buna. Detin un Opel Astra H 2004, 1.7TDI. Intrebarea mea se refera la butonul din imagine (mentionez ca nu e poza mea, am gasit-o pe internet). Avand in vedere ca masina mea nu are functie "Sport", in locul butonului existand doar un capac de plastic, m-am gandit sa folosesc acel spatiu pentru a instala un buton care sa-mi deschida automat garajul. Nu e un proiect foarte ambitios, practic o sa cumpar o telecomanda de garaj, o bag in torpedou si leg microintrerupatorul de declansare din PCBul telecomenzii la un push-button fixat in locul acelui capac. Intrebarea mea e daca stie cineva ce anume face circuitul care ar fi in mod normal activat de acel buton, daca masina nu are functia "sport". Cele 3 butoane ("sport", avarie si blocare usi) sunt, ca si comenzile de pe volan, niste membrane de cauciuc care apasa pe o placuta electronica imprimata. Sub capacul de plastic, in cazul meu, exista contacte electronice exact ca si sub butonul de blocare usi. Daca ar fi sa cumpar un buton original "sport" din dezmembrari si sa-l folosesc in loc sa cumpar un push-button obisnuit (din motive strict estetice; un buton rotund si lung ar arata precum nuca in perete) ar functiona? Sau ar genera comenzi care sa incurce calculatorul de bord? Multumesc anticipat si imi cer scuze daca e o intrebare stupida.
  9. Intr-adevar, sa pui intrare aux e complicat, eu mi-am stricat radioul incercand singur... si nu sunt chiar incepator in electronica. Modulatoare FM nu prea gasesti "de calitate". De la piata din colt pana la cel mai serios magazin, toate au pe stoc chinezarii. Pana si emag. Am cautat si eu mult si bine un modulator care sa emita la calitate decenta si de preferat, sa fie pe baterii inlocuibile. Nu prea am gasit. Am incercat vreo 2-3 care se baga in bricheta masinii, la prima denivelare sar afara si se intrerupe emisia, e extrem de enervant. Singurul model care nu se alimenteaza direct de la masina are o baterie reincarcabila incorporata care tine cateva minute. Eu m-am resemnat la radio romania actualitati si cateva CDuri pe care nu mi-e frica sa le zgariu.
  10. Buna, Cred ca si la mine au inceput problemele cu mentinerea constanta a temperaturei apei la motor. Am mai avut problema asta acum vreo 5 ani si s-a rezolvat cu schimbarea termostatului. Anul asta au inceput din nou, am schimbat termostatul si degeaba, temperatura apei crestea pina la 85-86 grade, scade apoi pina in 79 grade( probabil cind se deschide termostatul), apoi fluctuiaza undeva intre 85 de grade si 82 grade. Am schimbat din nou termostatul, afara erau cam 5 grade, temperatura se tinea ok la 88-91 de grade, dar acum la -7 grade temperatura se tine undeva la 82-88 grade. Oare nu se mai fac termostate bune sau e alta problema...? Am urmarit turul si returul radiatorului din interior si e ok, radiatorul nu e infundat. Se pare ca e o problema comuna la masinile astea. Altceva decit sa cumpar termostate la infinit, daca aveti vreo rezolvare.
  11. Buna, nu stiti cumva ca fiecare BID arata cate grade sunt? sau sunt care nu arata gardul.Masina este din 2008, cu BID, arata aproape la fel tot, ca in poza de mai sus, numai ca gradul nu, o fi asa din fabrica?
  12. Momentan o las asa. Discurile si placutele sunt schimbate, problema cu trosnitul o aveam si inainte de a schimba fuzeta cu tot cu bascula. Oricum ma tenteaza sa achizitionez un Astra H benzina. Am auzit ca ar avea problema pe la injectoare? Este adevarat? Mersi anticipat
  13. Earlier
  14. E bine că ai rezolvat măcar parțial... Trosnitul la frânare poate să provină, mai probabil, ori dela o problemă în zona etrier/plăcuțe frână(uzură sau prindere defectuoasă), ori o bucșă(uzată) pe la basculă, bară antiruliu, etc..
  15. Servus, am si eu o problema asemanatoare la un z16se ... daca sta la relanti tremura motorul, bineinteles si turometrul... Culmea e ca daca tin frana apasata la maxim se opreste acel tremurat si merge fff rotund motorul... are cineva idee care ar fi problema?
  16. Salut. Am schimbat fuzeta cu tot cu bascula si problema s-a rezolvat partial. Cand le-am schimbat o gaura din bascula nu s-a aliniat fix pe cadru motor, fiind o diferenta de maxim 1 cm, posibil cadrul de motor stramb. Momentan nu mai troncane la viraj pe loc, se aude doar un "trosc" cand merg cu spatele si franez. Cand franez si merg inainte nu zice nimic :)) Multumesc frumos pentru sfaturi.
  17. @catalincristian2009 Ce s-a mai întâmplat, ai rezolvat ceva?
  18. Bună seara,se dezmembreaza Opel Astra caravan f ,1997,x16szr,alb. Mașina este completă(mai puțin toba intermediara și finală) și funcțională,nu a mai circulat de 3 ani Preț total 999 Ron,in curând vor veni și poze
  19. Am schimbat delcou-ul cu totul, tot la fel mergea. Am scos returul din TB și nu dădea benzina deloc pe retur, am dat pompa jos, sita era plină de mizerie, am curatato și acum merge foarte bine.
  20. Salut tuturor ! Am un Opel Astra G hatchback, twinport, 90 CP, 1.4 benzina , 2009. Masina a fost achizitionata noua de la dealer si are 90.000 km De aprox 2 ani am avut (doar cand ploua) probleme cu butonul care actioneaza dezaburirea lunetei si oglinzilor si cu cel de recirculare a aerului. Adica, pe timp ploios , aceste butoane nu mai functioneaza, si in consecinta nici functia de dezaburire a lunetei sau incalzirea oglinzilor. Cand inceta ploaia, totul isi revenea la normal. Cu toate astea iarna, cand era f. frig, si luneta era inghetata, in mod paradoxal, nu aveam deloc probleme. De cateva zile insa, nu mai functioneaza deloc dezaburirea si nici recircularea aerului din interior sau exterior. La service au emis mai multe pareri , insa solutii concrete nu au avut. Poate cineva de pe aici se pricepe sa ma ajute cu un sfat . Multumesc anticipat.
  21. N-aș exclude senzorul Hall...
  22. Pompa benzina problema
  23. Am pornit motorul dimineata fara probleme la temepraturi scazute iar dupa cateva minute am observat ca becurile de la ceasuri erau stinse si imi functiona doar acel display cu km masinii. Dupa alte cateva minute de mers clima era pornita dar nu mai baga aer si s-au aprins martorii de la antigel si acel marot cu masina si cheie. Am tras pe dreapta si am oprit motorul. Imediat am incercat sa il pornesc si nu a mai mers. Facea exact ca atunci cand nu ai baterie. I-am dat curent, a pornit dar martorii erau aprinsi in continuare, din nou s-a oprit aerul a stat putin timp turata la vreo 1100 si s-a oprit. Acele de la turometru si mototina au ramas ridicate si iar nu a pornit fara curent primit de la alta masina. Am pus pe tester si nicio eroare. A mai patit cineva asa ceva sau are vreo idee ce ar putea fi? Multumesc! 1.7 DTI de 75 CP
  24. Salutare la toata lumea ! Am o problema care se manifesta cam asa: Am avut de umblat recent la partea de tinichigerie, toate bune si frumoase pana sa o termin. A fost ceva de genu, pune borna, porneste, muta 2 metri, scoate borna. (Vreo 5 zile) Dupa ce am terminat, am facut un drum de 300 km in care murea la relanti, intre 2500-3000 rpm tragea in suturi...pana s-a oprit si nu voia sa mai porneasca...nu mai aveam curent, s-a bulit alternatoru ! Am schimbat alternatorul, toate bune si frumoase insa face ceva probleme de atunci. Intre 2500-3000 rpm trage ca naiba (in suturi), daca apas acceleratia usor merge binisor, relantiul are momente cand fluctueaza, gen da sa moara, creste la 1500, scade inapoi la 900 si tot asa. Am schimbat: iac -3 bucati masurat fiecare, sunt ok clapete acceleratie complete - 2 bucati map fise filtru benzina bujii capac delco bobina cu tot cu modul de aprindere ecu sonda lambda Senzor temperatura La agrafa 12 incontinuu A mai ramas neschimbat pompa de benzina si senzorul hall O idee, va rog cod motor c14nz
  25. Salutare! Ai rezolvat problema cu erorile? Si eu am P0300 si P0170. Probleme sunt cu relantiul la rece, il tine foarte greu, pica aproape sa se opreasca si apoi isi revine (topaie), insa numai cat e rece masina. Dupa ce s-a incalzit nu mai am nici o problema. Multumesc, Bogdan
  26. La multi ani tuturor!! Este vorba de un Astra G 1.7 diesel, an fabricatie 2002. Problemele au inceput cam acum 3 luni, cand dimineata masina pornea, dar nu o putem accelera (daca incercam sa o accelerez ori nu se intmpla nimic, ori se tura aleator si haotic pana la 1100 rpm). La relanti, turatia oscila aproximativ intre 650 - 900 rpm. Trebuia sa o las mai bine de jumatate de ora sa isi faca de cap, iar apoi mergea perfect. Pe mana meseriasilor, am schimbat pompa de injectie cu una SH, iar simtomele s-au ameliorat in sensul ca, in unele dimineti cand afara sunt undeva intre 0 - 10 grade masina face ca in filmuletul anexat: Video Astra G Atat la 1500 rpm cat si la 2500 rpm acceleratia era tinuta constant... De mentionat este ca: 1. masina trebuie sa stea mai mult de 8-9 ore ca sa se intample fenomentul 2. Nu face in fiecare dimineata, adica: in unele dimineti face la 2 grade, iar in altele, cand afara sunt tot 2 grade nu face. (and so on) 3. In diminetile cand face aceasta problema, masina isi revine cam in 10 minute, dar daca este sa o calc parca cate odata i se taie alimentarea pentr o fractiune de secunda, iar apoi iarasi primeste gaz (ca un boost) 4. in diminetile cu problema, daca este sa las masina pe autodemaraj in treapta a 2-a (numai asta am incercat-o) ea merge in hopuri. (parca odata merge in 1 cilindru, iar in urmatoarea fractiune de secunda in toti 4) 5. In momtul cand o turez tare (un demaraj de la 0 - 80 km/h cu schimbatul vitezelor in jurul la 4000-4500 rpm) simt un miros de gaze nearse in masina. 6. Fum negru nu scoate, decat pana se incalzeste motorul si cand turatia este mai mare de 4000 rpm Daca aveti vreo idee, mi-ar prinde bine Pe langa schimbarea pompei de injectie, in ultimele 6 lunimasina a mai suferit de urmatoarele modificari: 1. chip tuning - acum are undeva la 95 cp (de la 75) 2. schimbat senzor de turatie (asta daca mecanicul intr-adevar l-a schimbat si nu doar mi-a spus ca l-a schimbat) 3. schimbata distributie si ambreiaj 4. reparat calculatorul de motorina
  27. Am uitat sa precizez ca am bagat ulei GM 5W30 cand i-am schimbat distributia si toate filtrele am schimbat si uleiu, mecanicii mi-au zis sa bag GM 5W30 e pentru opel si uleiu e mai subtire masina are 177580 km...
  28. Am astra g motor de 76kw 103 CP.(2003)..nu mai stiu ce s-a fac cu masina ma bate gandu sa o vand dar merge ff bine doar ca-mi consuma destul de mult ulei la aproximativ 550 km joja e la jumate...ce parere aveti trebuie segmentat motoru,precizez ca nu scoate fum alb...aproape ca nici nu se vede fumu pe parcurs mersului scoate fum normal...astept parerii.. Un an cat mai bun sa aveti!
  1. Load more activity