• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

All Activity

This stream auto-updates   

  1. Today
  2. sa nu ai infundat circuitul pe chiuloasa acolo.
  3. Last week
  4. Masina a fost cumparata de noua din reprezentanta Opel in anul 2009, dar este an fabricatie 2008Motor 1.4, 90 de caiInmatriculata si unic proprietar (o vand deoarece am alta masina)Revizii la zi, carte service (ultima revizie a fost facuta in luna iulie)Stare foarte buna, fara accidenteEste echipata cu jante ATS si cauciucuri de vara noi R15 + 4 jante de tabla cu cauciucuri de iarna R15ITP recent facut (august 2017) 77800 Km REALI, geamuri electrice fata, oglinzi electrice si incalzite, aer conditionat, abs, airbaguri fata, scaun sofer reglabil pe inaltime, volan reglabil pe inaltime si adancime, inchidere centralizata Pret 4000Euro, usor negociabil Contact : Andrei - 0726261185
  5. Sapt asta i-am schimbat capacul de culbutori, l-am luat nou ca sa fiu 100% si nu am rezolvat nimic. Din cate am inteles, ia aer fals pe undeva, d-asta am si schimbat capacul, mi s-a zis sa schimb si galeria de admisie dar sa tot bag bani fara sa fiu 100% sigur, nu mai vad rostul. Am schimbat la piese de m-am plicitisit si degeaba. Nu gpl-ul este problema pt ca si pe benzina face lafel. Dupac e se incalzeste, masina merge fara niciun fel de probleme, chiar si pe gaz. M-am plictisit sa fac drumuri degeaba si sa tot dau banii aiurea, d-asta ma gandeam ca gasesc pe cineva care a rezolvat problema sau care se pricepe mai bine sa-i dea de cap. Mersi pt raspuns, o seara buna !
  6. Avand si GPL pe masina ... sincer, situatia se complica destul de mult, in paranteza fie spus, de aia am fugit eu sa imi pun asa ceva, ca macar cand sunt belele sa ma confrunt numai cu una. Daca nici baietii de la EDS nu i'au dat de cap si ai schimbat tot ce era de schimbat pe ea ... ce ar mai putea spune altcineva?!
  7. A reusit cineva sa-i dea de cap la problema asta ? Am schimbat la piese de m-am plictisit si tot nu merge la rece ... Am fost si la cei de la EDS si nu i-au dat de cap nici ei...
  8. Multumesc pentru raspuns . Tot spre noi tindeam si eu mai ales ca diferenta de pret este de 20 lei per anvelopa. Am gasit un articol http://www.automarket.ro/stiri/adac-a-testat-37-de-anvelope-de-iarna-continental-si-michelin-ies-in-fata-47476.html ca ar fi in topul celor slabe si de aceea inclin si intre cele resapate, cu toate ca vorba ta, ice, cele noi sunt noi. Nici profilul nu imi inspira asa incredere ca sa zic concret.
  9. Ori de care ar fi, anvelopele noi sunt anvelope noi, cele reesapate sunt reesapate! Despre avantajele si dezavantajele lor am mai scris eu in amanunt pe aici. In concluzie, ia noi ori de care ar fi ele.
  10. Salut, Doresc sa achizitionez un set de anvelope de iarna dar nu detin un buget prea mare pentru acestea. Am gasit pe la Selgros anvelope Premiori via maggiore 185/60 R14 la 140 lei bucata (cred ca sunt noi). Este buna la capitolul aderenta aceasta anvelopa? Are cineva astfel de anvelope? In comparatie cu unele resapate la 120 lei cum sunt acestea? Care ar fi mai ok? Scuze daca nu am postat unde trebuie, dar m-am gandit ca si acestea sunt consumabile.
  11. Salut. Am un opel astra f cu motor c14nz, si in ultima perioada am observat ca am relanti mare, cam 1400 rpm.. Am pus pe tester si mi-a aratat opcom ca am temperatura motorului 0 grade c. Bun, schimbat senzor, verificat fire pana la ecu, totul ok. Problema persista. Interesant este ca daca scot senzorul din motor, dar las conectat mufa, totul e ok, indica temperatura corect. Blocul motor este legat la masa corespunzator. Aveti ideie ce ar putea fii? Daca deconectez mufa, arata -40 grade.
  12. Earlier
  13. Salut! Astazi am pus testerul pe masina si am ramas suprins sa vad urmatoarele: P1120 - Senzori 1&2 pedalã de acceleraþie - raport incorect (52) - Nu e prezent P1614 - Cheie cu transponder incorect (50) - Nu e prezent P1616 - Modul coloanã de volan(CIM) - identificare greºitã (00) - Nu e prezent B1385 - Circuitul bornei 15A este defect (00) - Prezent B3265 - Comutatorul de deblocare a portbagajului este blocat (61) - Nu e prezent B3925 - A primit un identificator de mediu eronat de la IPC (aparat de bord) (00) - Nu e prezent B3929 - A primit un identificator de mediu eronat de la REC (modulul electric din spate) (00) - Nu e prezent B3977 - A primit un identificator de mediu eronat de la UEC (modulul electric de sub capotã) (00) - Nu e prezent U2201 - CAN bus nu comunicã cu EHU (unitate centralã divertisment) (00) - Prezent Primele 3 erori au aparut prin scanare prin can, iar celelalte au aparut prin total vehicle readout. Este vorba de un astra h 1.6 z16xep, fara nici o problema. Initial am pus testerul pentru ca in timp ce mergeam a aparut deodata martorul galben cu cheita (P1120), apoi a disparut dupa ce am repornit masina si voiam sa vad exact despre ce este vorba. Cand colo, am dat si de celelalte... O seara buna! Multumesc!
  14. Salutare, De curand am observat ca a expirat butelia de gaz. Stiam ca urmeaza sa expire anul acesta. Instalatia este omologata, este trecuta in carte, dar nu si in talon. In ianuarie 2018 expira ITP-ul, iar intrebarea mea este daca merg la service-ul unde am montat instalatia, (sau la oricare altul omologat RAR) pot monta o alta butelie iar la itp sa nu am probleme ca nu pot face itp ul? Adica sa evit pe cat posibil etapa cu mersul la RAR pentru dat bani, stat la cozi si toate cele.
  15. Salut băieți, Am si eu un Astra G, hatchback , motor Z17DTL, 59kw, 1.7cdti ,2004 si am urmatoarele probleme: 1.senzorul temperatura exterioară cred ca e busit,caci imi arata la bird temperaturi de 60, 70 C,iar uneori deloc. --:--C. 2.nu mai imi bagă căldură si nici acul care indica temperatura lichidului nu se ridică. Dupa aproapte 60 km de mers abia s-a ridicat acul la nivelul de temperatura. As vrea sa va intreb daca cele 2 probleme au ceva in comun ? Mentionez ca aseara am schimbat si termostatul,dar degeaba.caldura tot nu baga si acul la nivel nu se ridica. Ma puteti ajuta ? Multumesc
  16. Nu, mutumesc, eram doar curios... Dar poti posta niste poze, poate altii sunt interesati...
  17. Pentru o navigatie. Nu am fost atent in prima faza si probabil fericit ca mi.a venit jucaria am taiat toate firele fara sa le numerotez cumva. Navigatia este chinezeasca si facuta special pentru masina mea. Chiar si asa firele tot nu erau suficient de mari pentru a muta MIDul de sus, in jos. Vrei si poze?
  18. Ma bucurca i-ai dat de cap ... N-ar fi rau ca, pe viitor, sa postezi si rezolvarea (cand exista), poate mai intereseaza si pe altii ... De curiozitate, de ce ai taiat firele? De ce nu le-ai marcat?
  19. Da. Memorasem cat de cat cum erau. Cu mufele verzi nu o scoteam la capat insa le.am testat una cate una si am pornit masina. Unele culori nu conteaza in ce ordine sunt puse.
  20. Ai rezolvat?
  21. Muncim...muncim... Masina o pornim :D

    21317685_10155764068139743_604794206145893577_n.jpg

  22. Vezi fire sau ce tensiune ai pe alimentarea mufei de intrare a sondei lambda. Si vezi daca totusi oscileaza repede. (cu un aparat de masura)
  23. Buna! Mi-am schimbat sonda lambda(marca Denso), totul bine si frumos prin oras dar dupa ce am iesit la drum lung a inceput sa mi se aprinda check engine in bord(nu continuu, la anumite intervale de timp). Dupa ce am oprit, am mai strans putin sonda, scos borna dar check engine tot aparea din cand in cand. Am facut test agrafa, mi-a dat cod 130( 0130 Heated Exhaust Gas Oxygen (HEGO) sensor n/a . Problema este ca check engine imi apare doar la viteza si nu am observat vreo diferenta notabila in consum. Daca ma puteti ajuta va rog. O zi frumoasa.
  24. Am observant ca foarte multa lume pun in general intrebari pe forumuri iar dupa ce rezolva aceste probleme nu revin sa impartasesca rezolvarea lor ..............asa ca rog frumos toti care rezolvati sa impartasiti si altora......
  25. dupa ce am scapat dezamorsarea pompei am dat peste problema porniri la cald..........ma opream in benzinarie/magazine numai pornea....doar inpinsa.......intr-o zi cd am avut chef de treaba am desfacut clapeta de acceleratie si EGR-ul si le am curatat .....(am muncit vro 8 ore , m-am chinuit la desfacerea 2 suruburi care aveau filetele foarte coxate si am reusit cu greu sa le desfac).......surpriza placuta a fost dupa curarea lor sa numai am probleme de pornire la cald nu imi dau seama daca acesta era cauza principal.........dar de atunci au trecut 2 luni si numai mi-a facut figuri............oricum urmatoarea masina numai va fi cu siguranta disel.......destul de scumpa la piese si foarte multe probleme greu de depistant ......
  1. Load more activity