• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

paunas

Members
  • Content count

    326
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About paunas

  • Rank
    Astra Fan
  • Birthday 04/28/1974

Contact Methods

  • ICQ
    0

Profile Information

  • Location
    Ploiesti

Previous Fields

  • Masina
    Astra Classic HB 1.4L Twinport 90 CP - Silver Lightning
  1. Multumesc mult Ai idee unde as putea gasi rezistenta aceea ?
  2. Salutare Am o problema cu ventilatorul din habitaclu . Nu imi mai functioneaza pe treptele 1 , 2 , 3 . In schimb functioneaza pe treapta a 4 a . Din ce am cautat pe net am inteles ca ar fi arsa o anume rezistenta care controleaza aceste trepte , treapta a 4 a fiind pe liber . Aveti idee unde este situata aceasta rezistenta si cum se poate ajunge la ea ?
  3. Nu e vorba daca am scule , ca nu eu as schimba simeringul Am un mecanic de la opel care mi-l schimba care are acasa sculele necesare , intrebarea era daca neaparat intr-un service se poate face aceasta reparatie . Acasa la om nu se poate ?
  4. Numai in service se poate schimba ?
  5. se pierde uleiul la schimbarea simeringului ?(adica va curge tot uleiul din motor) ? Se poate face si de un mecanic sau trebuie schimbat in service ?
  6. Am fost cu masina la revizie la Dibas Ploiesti si mecanicul mi-a aratat ca am urme de ulei(urma foarte vaga de ulei dar era) pe jos pe la motor in partea dinspre roata dreapta fata a masinii si pe scutul masinii. Mi-a spus ca problema ar fi pe la un simering . Deoarece nu ma prea pricep la asa ceva nu am intrebat mai multe amanunte .Imi puteti spune despre ce simerig ar putea fi vorba ? Masina este un opel astra clasic II 1.4 :Z14XEP
  7. am cautat la dezmembrari pe langa Ploiesti si nu am gasit nimic in final am fost la dibas Ploiesti si am inlocuit electroventilatorul cu unul original Bosch Toata distractia a costat 1280 ron Scump , chiar foarte scump , dar mi-a fost frica sa fac o improvizatie mai ales ca vreau sa ies cu masina din tara
  8. Am fost si am pus masina pe robotul de AC , am schimbat freon si toate cele facute de robot dar se pare ca problema este alta Regulatorul de turatie al ventilatorului(parca asa se numeste) este cu probleme in sensul ca nu mai porneste pe primele 2 trepte si porneste automat pe a treia viteza(si ultima) . Am inteles ca acest regulator de turatie vine impreuna cu motorasul ventilatorului , motoras care il am bun . Se poate repara acest regulator(am inteles ca sunt ceva rezistente si bobine pe acolo) sau trebuie schimbat Ma cam da inapoi pretul 1000 ron regulator + motoras(am inteles ca vin impreuna)
  9. Cred ca am o problema cu ventilatorul radiatorului insensul ca : la scurt timp dupa pornirea aerului conditionat imi porneste ventilatorul de la radiator timp de aproximativ 5 secunde apoi se opreste cam 20 secunde , iar pornste 5 secunde iar sta 20 si tot asa . Inainte parca nu facea asa Problema apare doar daca este pornit aerul conditionat Ce ar putea fi ?
  10. Astazi am observat ca mi s-a rupt o bucata din arcul spate stanga(mai precis o bucata din partea inferioara) si m-am hotarat sa il schimb . Am intrebat in service , la Opel Dibas Ploiesti si mi s-a spus ca ar costa in jur de 325 Ron , un pret exorbitant , de aceea il voi cumpara eu de la un magazin de piese opel(L-am gasit la pretul de 99 ron) si il voi monta in service . Precizez ca masina are pachetul de drumuri grele . Intrebarea ar fi : Arcul este un arc normal (avand in vedere ca am pachetul de drumuri grele) sau este un alt tip de arc ?
  11. Multumesc pentru raspuns La astra h care ar fi rezolvarea acestei probleme , mai precis ce este in neregula cu clapeta de acceleratie poate interpretarea de la H merge si la G Intre timp am mai gasit asta : http://www.opel-scanner.com/forum/index.php?action=printpage;topic=495.0 Sa inteleg ca poate fi o problema din cele enumerate in acel link As vrea sa precizez ca asta vara am schimbat bateria la masina ; sa aiba vreo legatura cu acest lucru ????
  12. nimeni ???
  13. De ceva vreme am urmatoarea problema Pun contactul , pornesc motorul si uneori imi ramane aprins martorul cu masinuta cu cheita Am facut testul "agrafa" si cred ca am o eroare Eroarea se poate "citi" din filmuletul atasat : Imi puteti spune ce reprezinta aceasta eroare ? Precizez ca masina se comporta normal , nu da niciun semn cum ca ar fi ceva in neregula
  14. am reusit trebuia sincronizata cheia multumesc
  15. a durat mai mult de 3 minute cum se face sincronizare ?