• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

So_Hai

Members
  • Content count

    129
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About So_Hai

  • Rank
    Astra Fan
  • Birthday

Contact Methods

  • ICQ
    0

Profile Information

  • Location
    Galati

Previous Fields

  • Masina
    Astra H 1.6 twinport 105HP
  1. Pai asta o sa fac pana la urma, doar vroiam sa stiu daca a mai trecut cineva prin experienta asta si care ar fi treaba... ca mesajul suna cam a ”vino la noi sa iti gasim defecte si sa te facem de bani”
  2. Nu e neaparat la motor, nu se specifica ce ar fi
  3. Salutare, tocmai ce am intrat pe myopel si mi-a sarit din inbox o notificare de rechemare in service. Nu scrie data la care a fost trimis mesajul (nu am mai intrat de multa vreme in contul de pe pagina lor, asa ca nici nu pot sa aproximez data), nu zice nici macar ce defectiune ar fi, e doar un buton mare care duce la programare in service. Cum nu prea am timp de umblat aiurea prin service (mi se pare cel putin dubios sa rechemi o masina veche de 11 ani, aproape 12, plus ca nu se specifica motivul), am rugamintea daca a mai patit cineva chestia asta sau daca au fost rechemari pe modelul asta mai demult as aprecia sa imi spuna si mie pentru ce motive. Masina este Opel astra h hatchback cu motor z16xep, fabricatie 2004 toamna (are serie de 2005). Multumesc.
  4. Am facut-o la un prieten care are un garaj. La orice service nu ar trebui sa fie o problema un schimb de disc si placa, si nici foarte scumpa manopera.
  5. Salut, felicitari pentru benzinar. Nu te nelinisti, iti faci griji degeaba... nu stiu ce masini ai condus anterior si cum le-ai simtit, dar hai sa iti raspund punctual: 1- relantiul nu este instabil, e normal sa aiba o foarte usoara variatie, asa cum apare in clip. 2- daca pleci de pe loc fara sa turezi suficient motorul e normal sa apara o trepidatie cand incepe sa cupleze ambreiajul, asta te invata si in scoala de soferi. Trepidatia dispare cand o turezi. 3 - eroarea aia de citire a cipului din cheie e o boala de genul ”asa face toate”, probleme sunt doar daca apare prea des. Mie imi da eroarea asta cam o data la 20 - 30 de porniri de 7 ani de cand am masina. Scot cheia cateva secunde si dupa aia merge. Mai multi cunoscuti care au masina asta au raportat acelasi comportament. Asadar iti doresc sa ai parte de cat mai multi kilometri fara incidente!
  6. Daca iti zdrangane ca si cand ar fi tachetii e foarte posibil sa fie galeria de admisie (probabil au spalat-o cand au umblat la motor si s-a dus siliconul de la imbinari). Asta a fost la mine, e si o postare mai veche pe forum, poti sa cauti acolo.
  7. Update, rulment de presiune bulit, disc de ambreiaj uzat maxim..pana la nituri, placa de presiune asa si asa... 790 lei cu tot cu manopera si e ca noua. 365 disc+ placa valeo, 175 rulment japan parts si 250 manopera. Parca e o alta masina...
  8. Oho, o gramada de bani si tot nu ai rezolvat-o total.... tot pe varianta de zdranganit din volanta merg si eu, dar o voi lamuri dupa ce merg la service. Desi nu e exclus nici rulmentul de presiune, avand in vedere modul in care a ajuns sa patineze. In fine, o desfac si vad ce-o fi.
  9. Salut, inainte de a ajunge la service vreau sa va cer o parere, din ce am vazut nu a mai scris nimeni de asa ceva pe aici. De acum vreo 2 luni a inceput sa patineze din cand in cand ambreiajul cu pedala sus. Faza a inceput sa se repete din ce in ce mai des, iar de vreo 2 saptamani se aude un zdranganit metalic ca de table de sub motor (cel mai probabil din ambreiaj) cand e la relanti, dar nu mereu, doar la o anumita turatie (daca virez in loc si creste putin turatia nu se mai aude, dupa care se aude iar cand scade). Acum patineaza in mers aproape mereu, dar inca mai trage cat de cat. Ca fapt divers, am schimbat discul acum vreo 60 000 km, deci sigur e si el destul de uzat, dar dupa manifestare sigur nu e doar discul. Oricum ajung zilele astea cu ea in service dar as vrea anticipat niste pareri, sa stiu de cati bani ar trebui sa ma pregatesc (psihologic vorbind).
  10. Salut, o chestie minora dar deranjanta, as dori sa stiu daca a mai patit cineva si cum a rezolvat. Pe scurt, de la trepidatii, temperatura, varsta etc, au plesnit cele două coturi mici de plastic de la pompa pentru lichid de parbriz (cam greu cu pozele dar pot explica... din pompa ies doua stuturi, care sunt conectate la furtunasele pentru fata/spate cu niste mici coturi de plastic). Nu am reusit sa gesesc altele si problema e ca se scurge lichid de parbriz pe acolo destul de mult. Multumesc
  11. Asa ma gândeam si eu, dar ma intereseaza daca exista persoane care au trecut pe acolo si cat de mulțumite au fost
  12. Salutare, intrucat nu am gasit pe google informatiile necesare, as dori sa stiu daca a facut cineva lucrari de tinichigerie la MC Autoservice Bucuresti (Sectorul 4). Am facut constatarea la casco Euroins la ei, intrucat stau in zona, pentru o bara fata de schimbat si haionul de indreptat si vopsit. Inspectorul a fost super ok, inclusiv m-a asigurat ca imi vor plati bara originala si mi-a recomandat sa o fac tot acolo. As vrea sa stiu daca a avut cineva masina in service la ei (in special pe partea de tinichigerie) si cat de multumt a fost de lucrarea executata. Multumesc.
  13. Gata. Schimbat uleiul cu Liqui Moly 5w30, merge meserie si dupa mai bine de 1000 km nu s-a mai aprins. Deci era de vina uleiul prost, pacalea senzorul.
  14. Nivelul, adica ala galben
  15. Multumesc, vad ca a deviat putin discutia, oricum voi schimba uleiul ca a cam venit vremea sa o fac si vad dupa asta ce se intampla. Intrebarea pe care am lansat-o initial a fost daca a mai patit cineva asta si cum a rezolvat-o... in afara de schimbarea sondei (care , cum am mai spus, e cam 500 de lei piesa plus ceva manopera ca din cate am vazut e in spatele alternatorului, deci destul de greu de ajuns la ea). Ce am mai vazut pe forumurile internationale ca e o problema des intalnita la modelele anterioare 2007 si ca nu e bai, se merge asa.... cum spuneam, am ceva reticente in a merge cu martori aprinsi in bord, sunt genul de om pentru care masina e a doua nevasta si nu imi bat joc de ea.