• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

vulupe

Members
  • Content count

    1,807
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About vulupe

  • Rank
    Astra Fanatic
  • Birthday 03/24/1977

Contact Methods

  • MSN
    marian@spectracomputers.ro
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  1. Aparent cand am scris anuntul am fost mult prea entuziasmat - dupa ce m-am uitat mai bine prin piata, realizez ca, oricat as spera eu sa recuperez macar o parte din sumele investite in masina de-a lungul timpului, sanse spre zero. Asa ca modificam pretul de vanzare: 4.900EURO.
  2. De vanzare Opel Astra GTC, 1.9CDTi 150 CP, 2006, 155.000 Km Pret: 6.000EURO 4900EU, negociabil Echipare si optionale de fabrica: - motorizare diesel, 1.9 CDTi 16V, 150 CP si 320 Nm cuplu, Z19DTH - cutie viteze manuala, 6 viteze - IDS+ (sasiu sport, buton SPORT - amortizoare active, raspuns volan si pedala acceleratie reglabile, CDC), ABS, ESP+, AFU, etc. - pachet Cosmo plus: scaunul soferului reglabil pe inaltime + reglarea inclinarii sezutului, suport lombar pentru scaunul soferului, scaune imbracate partial in piele, compartiment acte cu racire, compartiment depozitare portbagaj, etc - Alarma - Sistem electric de incalzire rapida a habitaclului (Quick Heat) - CD30 CD/MP3 - Vopsea metalizata, Pommegranate Red - Computer de bord activat cu toate functiile suplimentare: ecran extra info, check control si inchidere geamuri din telecomanda - pachet senzori de ploaie (reglare automata a cadentei stergatoarelor) si oglinda electro-cromatica (diminueaza automat reflexiile farurilor din spate) - senzor de calitate a aerului exterior (comuta automat pe recirculare) - roata de rezerva dimensiune normala, 16" - doua chei briceag plus una normala - carte service, manuale in limba romana, etc. Optionale after-market: - faruri AFL Hella, cu lupa (se rotesc partial in lateral la viraje, pentru a ilumina "dupa colt") - jante 18" Opel OPC, cu senzori de presiune (receiver-ul/afisajul nu este inclus) - arcuri amortizoare Opel OPC, progresive, garda la sol scazuta cu 15mm - pachet exterior complet Irmscher: grila, bara fata cu proiectoare incluse, praguri, extensie bara spate, eleron, ornament faruri - pachet evacuare inox cu dubla iesire, Borla - pachet interior Irmscher: ornamente usi, bord, maneta frana de mana, manere usi de culoare argintie, covorase material textil - pachet exterior detalii Opel Astra GTC Special Edition Nurburgring: ornamente praguri si stalpii B cu logo Nurburgring - pachet senzori de parcare spate - insonorizare interioara completa (usi fata plus lateralele spate) - sonorizare Hertx Dieci fata/spate - alte elemente estetice - plafon exterior vopsit negru - oglinzi rabatabile electric: sunt montate componentele necesare, corpuri oglinzi cu motorase stanga/dreapta, modul de control, dar nu sunt trase firele de comanda Alte accesorii incluse in pret: - jante de iarna de tabla, 16", cu anvelope Nokian WR A4, practic noi (au mai putin de 2.500 de Km rulaj) - set faruri originale - set becuri Xenon - set becuri LED - bateria originala Istoric service: - in perioada de garantie au fost schimbate la dealer toate piesele cu potential de probleme, conform caietului de service - revizii la service autorizat/dealer (majoritatea) - transmisia schimbata la 140.000 Km, inclusiv pompa de apa - bateria schimbata in 2017 - in ultimii 5-6 ani am schimbat urmatoarele: releu Denso, radiator apa, consumabile - interval de service: la un an, nu am mai trecut de intervalul de Km/an de multa vreme - ultima revizie: Noiembrie 2017, ulei, filtru ulei, filtru motorina, filtru polen Scurt istoric: Achizitionata de noua, unic proprietar. Comanda de fabricatie in Mai, livrare in Iulie 2016. Un singur accident mai serios in care a fost avariata pe coltul stanga fata, in 2011: toate piesele afectate au fost schimbate, mai putin bara fata care a fost reparata. Dupa cum se vede in poze, prinderea nu este rezolvata complet dar nu mi-am batut capul, se poate rezolva in service, cu putina rabdare. Consum extra-urban sub 5,5 / 100 KM, functie de mers. Consum urban (Bucuresti) in jur de 8, 8,5, in Cluj nu am sarit de 7. Din punct de vedere estetic nu este perfecta, are mici zgarieturi si zone de vopsea matuita dar nimic deosebit pentru o masina de 10 ani. Parbrizul are 3 ciobituri, toate sunt vechi si nu s-au intins. Din punct de vedere mecanic nu are nici o problema. Observatii: - anvelopele de vara mai merg un sezon, aproximativ 10.000 de Km si trebuie schimbate (DOT 2011) - tapiteria scaunului soferului este crapata, se vede in poze Detalii administrative: - inmatriculata pe firma, se elibereaza factura fiscala pentru vanzare - ITP valabil pana in Iunie 2018 - se poate vedea/testa in Cluj-Napoca Pentru alte detalii va rog sa ma contactati telefonic: 0723.661.091 Poze la rezolutie mai mare: https://flic.kr/s/aHsm7hD2yz
  3. Setul complet de protectii pentru bara fata, Opel Astra H model 2006 (pre-facelift). Sunt originale GM, comandate de la dealer. Coduri: - GM # 13110340 - GM # 13110342 - GM # 13110343 Atentie: NU sunt compatibile cu varianta GTC (3 usi). Sunt noi, nu au fost montate niciodata, dupa cum se poate vedea din fotografiile atasate. Detalii la telefon 0723.661.091 sau prin mesageria privata. Nu sunt interesat de schimburi. Setul se vinde numai complet, nu si pe bucati. Livrare personala in zona Cluj sau prin curier in tara.
  4. Pentru cine nu stie despre ce este vorba, detalii aici: http://www.gumball3000.com/rally/enter Pentru cine stie, iata ce s-a intamplat anul asta: http://www.metacafe.com/gumball3000/
  5. Incep sa ma cam pregatesc si eu pentru revizia de 15.000. Ceva sfaturi? Orice ideea ma intereseaza ca nu am mai facut revizii la diesel pana acum.
  6. Oare o fi Luke cel pe care il stim noi? Ca sunt ceva asemanari. Oricum, am sa pun acest link pe topic-ul cu ESP. Este absolut perfect. Si cred eu ca si real. Il astept sa confirme daca e asa ... Ce bine ca poate sa o faca.
  7. Am reusit sa schimb si eu CIM-ul. Mari probleme nu pot sa zic ca am avut, doar cateodata, cu farurile puse pe automat si aprinse (seara), se intampla sa nu-mi functioneze comenzile sus/jos sau amandoua de la BC de pe volan. Nu am sesizat sa nu functioneze claxonul dar il si folosesc foarte rar. Acum e OK si nu am mai avut probleme. La fel, s-au reprogramat ambele chei.
  8. Mda, oare cine o fi?
  9. Mda, problema asta o stiu inca de cand aveam Kalos. La fel, toti specialistii imi spuneau ca voi avea probleme cu supapele, cu una alta. Un amic era foarte suparat ca am luat asa o masina, ca avea un prieten bun in service si ca i-a spus ca-i varza, etc. Rezultatul e ca masina a mers foarte bine, la fel ca multe altele pe care le mai stiu direct si pe forumul dedicat problema exista, intradevar, dar era foarte rar intalnita. Acum, e normal ca cineva care lucreaza in service sa stie probleme, ce uita ei de obicei e ponderea acestora. Ca ei vad 10-15 masini cu aceeasi problema si zic ca nene, ce probleme la masina aia, e ceva de speriat. Dar in realitate, nu inseamna mai nimic. Cam asta cred ca e si aici. E bine sa avem incredere si in comunitatea din care facem parte, ca adunati, facem mai mult, uneori, decat tot Opel Romania, cu tot cu dealeri
  10. Dap, e al doilea GTC din club care apare intr-o reclama. Iar posesorul ar trebui sa fie la fel de rosu de rusine precum masina ca nu a zis nimic despre aceasta "surpriza". Il astept sa-l urechez, personal. Si mi-a soptit o vrabiuta ca nu-l voi mai astepta prea mult. Sa speram
  11. Hmmm, interesante opinii. Desi e clar ca principalul actor este din pacate si cel care a iesit, prea devreme, din scena, nu inteleg de sunt "iertati" si actorii secundari. Caci fara ei, nu ar fi existat acest film de succes - din pacate negru. Stau si ma intreb, in EY nu exista departament de Resurse Umane (HU, ca sa fiu la moda)? Eu unul cred ca da si mai cred ca sunt platiti cu mult peste imaginatia noastra. Buuun. Pentru ce isi iau ei banii? Oare n-au facut niste studii de specialitate? Oare sefii acestei nefericite fete nu au facut niste cursuri de management, la randul lor. Pentru ce se fac, oare, acele foarte costitistoare sesiuni de "team building"? Care e rolul lor? Cum de nimeni nu a descoperit ca aici, in cazul asta, e o problema? Sau nu cumva au vazut dar s-au bucurat? Ca deh, fata dadea rezultate, nu? Rezultate care lor le cadeau foarte bine. Ca cel de la Resurse Umane se lauda cu ce om productiv a adus in firma, seful ei se lauda cu rezultatele departamentului pe care-l pastoreste samd. Lasa ca daca nu mai poate, o sa se planga ea. Foarte gresit. Sunt oameni care nu stiu/nu pot sa se planga si nu e vina lor asta. Sau nu numai a lor. Intamplator am ceva studii in zona asta si vrea sa va spun ca atat practic cat si moral, vina este a echipei de la EY. Si nu a fetei, asa cum se pare la prima vedere. Nu suntem in jungla/epoca de piatra, sa fim nevoiti sa facem totul singuri. Anumite lucruri trebuiesc facute de altii pentru noi. Cateodata chiar si impotriva noastra/parerilor noastre. Din pacate, nu este si o vina legala si vor scapa fara probleme din poveste asta. Poate doar cu o imagine putin sifonata dar cam atat. Si ca sa raspund unei afirmatii de mai inainte, vorbesc din pozitia angajatorului. Dar am fost si eu angajat. Si mai mult decat toate astea, incerc sa fiu si OM. Ceea ce, din cate vad eu, cei de la EY nu sunt. Sau cel putin in cazul asta, nu au vrut/putut sa fie. Think again Raluca Stroescu - fie-i tarana usoara
  12. Am adunat aici topicele referitoare la cotiera. maxxebox - daca nu primesti raspunsul dorit intr-un topic deschis de tine, nu are sens sa mai deschizi unul nou pe acelasi subiect. Te rog sa fii mai atent. Inainte de deschide un topic nou, va rog folositi functia search.
  13. http://www.flixxy.com/helicopter-cable-inspector.htm Ever wonder how high-voltage power cables are maintained? Sa nu va mai plangeti ca aveti job-uri grele ...
  14. Tocmai m-am intors de la drum. 130 Km, Vmedie 85 (nu stiu cum dracu, ca sub 100 eu n-am vazut pe bord ), dus 4 persoane, intors 2. 6.3 l/h @ 185 CP (cu remap). Eu zic ca e foarte bine