• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

DJ_Speedy

Moderators
  • Content count

    2,591
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About DJ_Speedy

  • Rank
    Astra Police
  • Birthday 04/03/1987

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucharest

Previous Fields

  • Masina
    Astra F Hatch 1.4i C14NZ
  1. Si cu noul ECU iti arata temp in opcom? Sau tot 0?
  2. Opcom are probleme in a citi temperatura ECT-ului. Scoate mufa senzorului si o sa vezi ca iti apare -40. Verifica mufa TPS-ului sa fie bine bagata, eventual da-i cu spray de contacte. L.E.: Am recitit postul original si am vazut ca ai zis si tu de -40. E normal. Nu te lua dupa OPCOM pentru temperatura aia ca te pacalesti. Vezi ca tot opcom iti zice si tensiunea citita pe senzorul ala. Cand e rece motorul, tensiunea e mai mare si pe masura ce se incalzeste, o sa vezi ca scade. Asa iti dai seama daca e bun senzorul. Si eu am fix aceeasi problema acum cu ralanti-ul de 1400 de ture si banuiesc mufa oxidata de la TPS. Cu motorul pornit si cald, la ralanti, TPS la mine zice 9-12% (in TIS zice ca trebuie sa fie maxim 2%).
  3. Daca nu ai scule, nu te apuca. Schimbatul garniturii aleia nu e ca schimbatul unui filtru de aer....
  4. Baia de ulei nu e in motor, e sub
  5. Sanse foarte mari sa ai blocate traseele si sa fie nevoie sa iti desfaci motorul si sa te apuci sa cureti toate canalele pe care circula ulei/apa in mod mecanic (un sarpe micut).
  6. Chiar daca reusesti sa iti pui tu un servomotoras care sa-ti comande cutia si sa-ti treaca prin cele 7 pozitii ale ei si sa fie comandat de niste padele de pe volan, NU vei obtine functionalitatea dorita de tine, adica cea a unei cutii semi. Tot ce vei obtine va fi ca in loc sa pui tu mana si sa muti maneta din P in D, o sa apesi o padela de "-" (minus) de 3 ori (o data trece din P in R, a doua oara din R in N si a treia oara din N in D). Dar o sa fii smecher cu padele :)) La fel de utile ca butonul de Start/Stop pus de unii colegi pe masini, dar tot bagau cheia in contact si o roteau sa puna contactu`. Ce vrei tu se gaseste pe cutiile semi. Cele care in dreptul lui D au o pozitie "paralela" unde ai si notatii de + si -. Ori asta e functionalitatea cutiei, nu e un buton in plus pe masina. Este o cu totul alta cutie cu o alta functionare. @B64ZTV O sa-i vezi sufletu` pe cer cand o sa treaca in ne-masina ajutata de procesul de casare :))
  7. Pune si tu o lista de preturi pentru cateva din piese. Nu de alta, dar risti sa te trezesti cu topicu` inchis pe motiv ca incalci regulamentu`.
  8. Pune si tu o lista de preturi pentru cateva din piese. Nu de alta, dar risti sa te trezesti cu topicu` inchis pe motiv ca incalci regulamentu`.
  9. Ai uitat sa zici de "bani". Totul este posibil, daca ai bani. Ca de exemplu, bani sa-ti cumperi o alta masina care are deja padele, pentru ca a pune padele pe o cutie care are doar P/R/N/D/3/2/1 este la fel de posibil cum daca eu mi-as pune niste aripi pe plafon, mi-as face masina sa zboare.
  10. Ce te tine sa cauti prin dezmembrari sa iei unu?
  11. Ori gasesti un mecanic/electrician cat de cat bun care sa te rezolve ori inveti putina mecanica/electrica si te apuci si iti verifici singurel. "Parca" nu e un raspuns acceptabil. Se merge pe chestii sigure....fie se aude, fie nu. Fie ai 12V la mufa, fie nu. Intelegi ideea Arunca un ochi pe sub ea, nu neaparat doar in spate la rezervor, dar si prin fata pe sub motor. Nu stii cum a umblat mecanicu` la tobe, poate ti-a tras vre-o mufa de pe la motor.
  12. Fi putin mai organizat. Mi-a luat ceva sa-ti citesc postul pentru ca ai scris aceleasi informatii de 2 ori, amestecate. Ai inchidere cu actuator, lasi bucla aia in pace. Diode trebuie sa ai in modul, nu mai legi tu. Daca dai impuls din butonul de inchidere geam, ti se inchid geamurile pana la capat? Daca nu, ai nevoie de modul/modificare la instalatia electrica a geamurilor ca sa mearga treaba si din alarma/inchidere. Ai gasit prost pe net, pe F-urile noastre nu sunt comandate geamurile de ECU-ul motorului. Nu lega nimic la ECU, risti sa ti-l parlesti. Pentru mai multe detalii despre montarea modulului, citeste aici: http://www.astraclub.ro/topic/21134-montare-alarma-opel-astra-f-c16nz/ Si data viitoare, foloseste "search" (sus in dreapta). Toate informatiile exista deja pe forum, trebuie doar sa le cauti.
  13. Cand pui contactul, se aude un releu care iti cupleaza cateva secunde? Pompa de benzina se aude ca merge cateva secunde? (la mine se aude cand pun prima data contactul, daca iau si pun iar contactul inca o data nu mai pleaca pompa. Sa fii atent la primul contact). Din moment ce pompa de benzina a fost schimbata, e clar ca nu aia e problema ta. Dar fiind masini vechi, sunt sanse mari sa ai tot o mufa oxidata. Ai verificat cu aparatul de masura daca ai curent la mufa pompei de benzina (apare +12V doar in timp ce dai la automat). In rampa de injectoare ai benzina? (ai o valva mica in capat, daca o apesi, trebuie sa tasneasca benzina.....rog un coleg sa ma corecteze si eventual sa detalieze procesu` de verificare la rampa, eu nu am asa si nu cunosc exact). Inainte sa o duci din mecanic in mecanic, cu putin efort, poti sa faci si tu niste simple verificari (binenteles, daca esti cat de cat mecanicos si stii sa tii o surubelnita in mana). Din moment ce problemele tale au inceput dupa ce ti s-a schimbat toba, eu tind sa cred ca mecanicosu` ti-a busit ceva mufa sau fire pe sub masina, cele care duc la pompa de benzina si la sonda din rezervor (instalatia merge prin interiorul masinii si iese in afara masinii pe sub bancheta, pe peretele care da spre rezervor, si se imparte in 2 mufe: una la pompa, una la sonda).
  14. Tot ECT tind sa zic si eu ca e. Pe romaneste, e senzorul de temperatura pentru ECU.