• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

Murderer27

Members
  • Content count

    157
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Murderer27

  • Rank
    Astra Fan
  • Birthday 05/04/1991

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sebes Alba

Previous Fields

  • Masina
    Opel Astra G 1.4 90CP
  1. Kayaba,Sachs sau Bilstein; orice ai alege, nu dai gres.
  2. Salutare colegii, am o problema cu ralanti-ul in sensul ca are mici oscilatii si motorul cateodata da sa moara, am discutat cu diferiti mecanici si ziceau ca este motorasul pas cu pas sau de ralanti de vina, m-am tot uitat pe motor dupa el dar nu l-am gasit, imi poate explica si mie cineva pe unde este mai exact? Multumesc mult.
  3. EGR o sa il dau jos sambata sa il curat, am cumparat si garnitura de metal o sa vad. Senzorul de temperatura unde il gasesc, pe vas? Acela cum il pot verifica daca este ok?
  4. am inteles, pai deocamdata am lasat-o balta din lipsa de bani, o sa vad pe viitor daca merita sa achizitionez o astfel de interfata. Multumesc mult
  5. salutare colegii, as dori sa imi fac azi un reglaj de faruri pentru ca sunt dezastru, imi ziceti va rog si mie unde gasesc locasurile de reglaj pe orizontal si vertical? Multumesc mult.
  6. Buna seara colegii, am si eu o problema cu masina. Dimineata daca o pornesc porneste la prima cheie, daca merg 5,10 min cu ea o opresc si o pornesc iar trebuie sa se invarta de vreo 4,5 ori pana sa o ia, cand vad ca nu prea vrea calc unpic acceleratia si porneste. Mentionez ca am schimbat si pompa de combustibil anul trecut, deci nu cred ca ar fi din cauza asta.
  7. salutare colegii, nu stiti, daca vreau sa schimb boxele din spate o sa imi trebuiasca inele adaptoare? sau se potrivesc la gauri?
  8. Cam asta scrie la descriere: TESTER DIAGNOZA PERFORMANT DEDICAT MARCII OPEL .FACE DIAGNOZA COMPLETA LA ORICE MASINA OPEL DIN ANUL 1992 PANA IN 2011. Vizualizare parametrii in timp real, aer,injectie,viteza,temperatura motor,test egr etc. Pe langa functiile de diagnoza va permite si: -Adaptare chei: Immobiliser-I, Immobiliser-II, si CAN (Astra-H, Vectra-C/Signum, Zafira- -Adapare telecomenizi: Vectra-B, Astra-F, Corsa-C, Meriva, Tigra-B, Zafira, Astra-G, Omega-B, Astra-H, Zafira-B, Vectra-C/Signum -Codare airbag : SAB6, SAB8 -Programare ABS: ABS-5.3/5.4+TC codare de varianta. New ! Citire scriere eprom bord si modificare km :Astra G,Vectra B,Corsa C,Meriva,Tigra B Procedura adapteaza ECU (motorul) de modulul de cutie si ABS. Reseteaza intervalul service. Codare injectoare-multijet Engine Automatic Transmission ABS Airbag Engine Cooling module Instrument Cluster Electronic Climate Control Body Control Unit ETC OP-COM este un program bazat pe PC-ul de diagnosticare. Acesta acopera aproape toate automobilele Opel, masini noi chiar si cu CAN BUS bazate pe C de diagnostic, cum ar fi: Vectra, Astra-H, Zafira-B. Conexiune: USB la OBD 2 Connector. Functioneaza cu orice PC care are o conexiune USB. Programul va permite sa cititi codurile de eroare, va arata in parametri in timp real, va permite sa efectuati testul de iesire si programare cheie. Programul sprijina urmatoarele unitati de control: - Motor - Cutie de viteze automata - ABS - Airbag - Modulul motorului de racire - Instrument Cluster - Clima controlul electronic - Body Control Unit - Multe altele .... Deoarece Opel foloseste PIN-ul in multe cazuri, conectorul OBD, lucreaza la diagnosticare ca un MULTIPLEXOR, si selecteaza PIN-ul corespunzator pentru comunicare. PIN3, PIN7, PIN8, PIN12 = Link Serial (iso9141, KW81, KW82, KWP2000) PIN6-PIN14 PIN3-PIN11 PIN1 HSCAN - Dual-Wire, High Speed CAN-BUS, 500 kbps MSCAN - Dual-fire, Medium Speed CAN-BUS, 95 kbps SWCAN - Single-fire, viteza redusa CAN-BUS, 33.3 kbps Codurile de eroare vor fi afisate cu toate informatiile disponibile: descrierea completa codul de text si informatii de stare (Prezent, care nu sunt prezente, intermitente) Se poate: imprima , salva, sau copia codurile de eroare pentru orice alta aplicatie. Din fereastra codurilor de eroare, puteti merge direct la fereastra de masurare, mai mult, puteti alege ceva din lista pe cont propriu. Acest program este capabil de a arata 8 parametri de masurare simultan. Rata de etantionare depinde in special de protocolul de la comunicare. De exemplu, sistemul vechi, cum ar fi Omega-B, X 25 DT Motor (ISO-9141-2) poate fi foarte lent, in timpul comunicarii, in timp ce altele mai noi, sau unitati Bosch sunt mai rapide (folosind KWP-2000), precum si cele mai noi unitati de control bazate pe CAN sunt foarte rapide! De asemenea, puteti rula teste de iesire pe mai multe controlerele. HSCAN - Dual-Wire, High Speed CAN-BUS, 500 kbps MSCAN - Dual-fire, Medium Speed CAN-BUS, 95 kbps SWCAN - Single-fire, Low Speed CAN-BUS, 33.3 kbps Vei primi un feedback cu privire la starea de iesire activata. Acest lucru va ajuta sa gasiti componentele mult mai usor. Cu OP-COM, puteti memora cheile de la imobilizator, precum si cheile de la usa, inchidere centralizata, sau alarma. Nu poate suporta si programul de imobilizare pentru urmatoarele elemente legate de: ECM, BCM, IPC. Veti avea nevoie de codul de securitate al vehiculului, care pot fi gasit pe CAR-PASS. Intefata de diagnosticare este cu port USB , asa ca nu va mai fi probleme de compatibilitate, cu serialul la convertoare USB. Viteza de comunicare pe USB-BUS este suficient de mare ; viteza in sistemul CAN-BUS este in prezent 500Kbps. Acesta este motivul principal, pentru care este disponibil doar portul USB pentru CAN-BUS.
  9. salutare colegii, recent am gasit de vanzare o astfel de interfata op-com, la 100 de lei, pachetul vine cu interfata, cablul de conectare la laptop si cd cu soft. Ce ziceti, este buna la ceva aceasta interfata, citeste erorile cum trebuie, ajuta la ceva, ofera indicatii sau sugestii de unde ar apararea eroarea respectiva?
  10. am inteles, o sa vad ce pot face. Legat de eroare, stiu ce eroare am, ceva de genu cu cylinder misfire on cylinder 4 sau ceva de genu nu mai stiu exact cat era, si am schimbat bujii o bobina de inductie curatat egr, ar mai fi de verificat injectoare sau un test de compresie, alte idei nu mai am. O alta problema ce o am, mai recent, ii pornirea. Dimineata la prima cheie o ia din prima, daca merg 5 min si o opresc, trebuie sa dau mult la automat pana sa porneasca, cateodata daca apas unpic acceleratia o ia mai iute. Stii care ar putea fi problema? Mersi uite acum am refacut testul pseudoagrafa si mi-a dat codul 0400, insa mi l-a dat de 2 ori, sti care ar fi problema, de ce mi l-a dat de 2 ori?
  11. Buna seara colegii, am si eu o problema cu masina. Deocamdata nu mi-a creat probleme, dar e suparator ) Daca merg normal cu masina, constant nu se aude nimic, in momentul in care bag piciorul in ea, din fata de la motor se aude ca un zdranganit ca si cum ceva ar trepida sau ceva de genul. Mentionez faptul ca nu am alte probleme, bine doar faptul ca am check engine-ul aprins cand si cum, la care nu i-am mai dat de cap )
  12. pai la furtune m-am chinuit vreo jumatate de ora, indepartezi gumele alea mici de pe capat, si tragi in acelasi timp in sus si in jos si si intr-o parte, te chinui unpic dar cu perseverenta o sa reusesti. Referitor la duze, uzi bine locasul din jurul duzei cu ceva degresant si tot invarti de ele, eu unul la un moment dat le-am scos cu patentul, le-am rupt toate dar le-am scos. Spor la treaba
  13. chiar ciudata problema, cel mai indicat ar fi sa mergi la un electrician sa vada de unde ti se intrerupe, ca din casetofon clar nu-i problema atata timp cat acesta functioneaza.
  14. Astea sunt duzele de insignia, cu codurile de original cu care puteti merge la un magazin de piese sa le cereti. Buna ziua, astazi am executat aceasta operatiune si m-am gandit sa incerc sa va prezint etapele acestui proces, vazand ca multa lume intreaba. Am inteles ca sunt si metode sa le schimbi fara a da jos stergatoarele, sincer daca vreti sa faceti singuri aceasta operatiune va recomand sa le dati jos. Astea sunt duzele de insignia, cu codurile de original cu care puteti merge la un magazin de piese sa le cereti. Pentru a scoate stergatoarele se scot intai aparatorile de la stergatoare, dar foarte atent pentru ca sunt de plastic si ciocul se rupe rapid (am patit-o): Pentru urmatoarea etapa aveti nevoie de o tubulara de 13 pentru a desface piulitele stergatoarelor. Sa fiti atenti sa le puneti la loc in aceeasi pozitie. Dupa ce ati desfacut piulitele, s-ar putea sa intampinati niste probleme la scoaterea lor. Pentru a va usura munca, trebuie apasat pe articulatia bratului stergatorului si sa o miscati, facandu-se loc. Repetati procedura pana o sa iasa bratul. Dupa ce le-ati scos, trageti de chederul transversal pentru a putea scoate plasticul pe care sunt montate duzele. Partea de dedesubt arata cam asa: Dupa ce ati scos planseta aceasta, o sa trebuiasca sa scoateti fie duzele intai, fie furtunasele, ambele operatiuni mi-au mancat nervii , duzele nu am reusit sa le scot intregi. Pentru a scoate duzele vechi, trebuie sa aveti grija la un piciorus ce tine duza fixa: Dupa ce ati reusit sa le scoateti alea vechi, repetati procesul in sens invers, si gata. Poza cu duzele cele vechi/cele noi. Sper ca v-am fost de folos, spor la treaba.
  15. pai din cate stiu eu iti ocupa spatiul destinat rotii de rezerva si cam atat, ceea ce inseamna ca nu o sa poti purta roata de rezerva decat in portbagaj, asta daca alegi sa o porti, daca stie altcineva mai bine sa ma corecteze.