• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

uskatu2008

Members
  • Content count

    187
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About uskatu2008

  • Rank
    Astra Fan
  • Birthday

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Craiova

Previous Fields

  • Masina
    Astra F Caravan X16SZR + GPL BRC Blitz
  1. Am Lemforder de vreo 40k km, acum am luat Sachs, urmeaza sa le schimb.
  2. In afara de faptul ca x16sz nu mai are delcou, are aprindere electronica, nu cred sa fie alte diferente. Am vazut un c14nz inlocuit cu x16szr, doar ca pastrase delcoul de la c14nz si mergea bine.
  3. Daca motorul este cel din semnatura, C14SE, atunci este posibil ca acel senzor sa fie ECT. Cam asta am vazut prin autodata. Oricum, uleiul ala poate sa se prelinga de deasupra, de la bobina. Mai exact, in spatele bobinei, gasesti acolo un o-ring care probabil este imbatranit si nu mai etanseaza bine. Se potriveste de cielo.
  4. Mai bine faci un test de compresie si daca iese ok...eu unul n-as desface motorul.
  5. Daca mergi la spalatorie, am inteles ca nu este recomandabil sa-l spele cu apa rece si nu trebuie folosita presiune mare.
  6. Nu-i neaparat o regula, la mine capacul este de plastic, i-am pus garnitura noua de cauciuc si e totul ok. Si are vreo doi ani.
  7. Parca citisem pe undeva ca se poate pune numai cu tot cu ax de vectra b, nu sunt sigur. Oricum, ar fi interesant, un volan cu comenzi si ax reglabil....daca as sti sigur ca merge, as face modificarea
  8. Sigur merge volanul de vectra b pe astra f ?
  9. Am rezolvat aseara. Prima data cand pusesem tech2, nu aveam firul de la pin15 liber(izolat) si probabil de-asta nu a reusit comunicarea. Dupa ce am scos firul de la pin 15 din mufa obd2, am verificat numai cu opcomul si nu am reusit nici asa sa ma conectez la mid (mama lui de opcom clonat). Apoi am zis sa-i mai dau o sansa, am pus tech2 si a mers ca uns, in 2 minute era programat, index code 111. Merge perfect! Cu privire la check, l-am rezolvat si pe el, asa cum am scris mai sus, pin1 -/pin4 +12v/pin 26 izolat. Multumesc celor care au postat in acest topic, cat si in tutorial!
  10. Am inteles, deci este posibil sa am una bucata mid posedat ! Mai am o nelamurire, imi sta check aprins pe mid, nu-mi da nici o eroare nimic, doar sta aprins si as vrea sa am aprins doar trip. Momentan toate firele de checkcontrol le am legate la masa, adica pin 1, 4 si 26 legate la firul maro pin 13. Citisem undeva ca de fapt ar trebui legat pin 1 la masa, pin 4 la +12v contact si pin 26 izolat in aer. Este ok? Eventual as putea lua +12v din firul rosu din cealalta mufa(mica) din mid?
  11. Salut, pana la urma cum ai reusit sa setezi mid-ul, la-i pus pe alta masina? Nici la mine nu reuseste comunicarea tech2 cu mid pentru programare. Am dus firul maro/alb din pin 14 mid in pin 8 obd2, iar pin 15 maro/alb din mid l-am lasat in aer izolat. Cu tech2 conectat la obd, mid-ul afiseaza "Diag:1 d12", iar tech-ul zice ca nu poate stabili conexiune. Am incercat sa vad daca reuseste cumva sa comunice cu opcom, in infotainment.....nici o sansa, zice "Unhandled KW82 CRC Error Detected!" Ca idee, mid-ul merge ok doar ca arata balarii, nefiind programat pt x16szr. Are cod 08, deci provine de pe un F din '92 cu c20ne.
  12. Interesant, as face si eu manevra, ca sunt destul de obosite si ciupite pe alocuri. Oare pe caroserie 4 usi, se potrivesc? Probabil mai trebuie ajustata lungimea, nu?
  13. Posibil, doar ca 90% din gpl-ul folosit il bag de la aceeasi statie, un rompetrol in apropiere de mine. Si chiar merge si trage bine masina pe gaz, fara mirosuri ciudate la esapament, deci calitatea gazului este una buna. Filtrul ala de gaz pe care-l schimb la maxim 15k km, este foarte curat. Montatorul o tine una si buna, practic are o fixatie, cu bobina de inductie, ca numai aia e de vina, ca n-am aprinderea buna, dar argumente ioc. Si parca nu-mi vine sa dau cateva sute de lei pe o bobina noua, atat timp cat masina porneste si merge bine pe benzina si merge la fel de bine si pe gaz. Tot la reglaje ma duce gandul sau vreo componenta a instalatiei gpl care s-a uzat, ca nu a facut asa tot timpul, primul an n-am stiut ce-i aia autoaprindere. Probabil o sa fac un drum de Valcea sau Pitesti, acolo am citit despre oameni cu recomandari foarte bune.
  14. Salut, aceleasi probleme cu autoaprinderea le am si eu de ceva timp, momentan trec pe benzina inainte sa opresc motorul. @k75, ma poti indruma si pe mine catre cei unde ai facut reglajele, inteleg ca ai scapat de problema in felul asta. Multumesc!
  15. Posibil sa nu ai termocupla potrivita. La mine, de exemplu, are doua trepte, la 95 si 100 grade. Oricum nu e normal sa stea temperatura la 85, ar trebui sa fie undeva la 90-92, la mers normal. Ai schimbat si termostatul o data cu distributia?