• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

manyguse

Members
  • Content count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About manyguse

  • Rank
    Astra Bebe
  • Birthday

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Deva

Previous Fields

  • Masina
    Astra H 1,9 CDTI 101 cp
  1. Roata de rezerva este R16 sau R17?
  2. Am revenit dupa indelungi cautari si ffff multi nervi. Am cumparat masina(Astra H, an 2005, 1,9 cdti, 101 CP) din Germania(Munchen) in Decembrie 2010. Avea 84000 km cu carte service de la neamt. Am plecat din Germania si dupa 200 km s-a aprins la bord m,artorul cu cheita. Am venit pana in Romania doar cu maxim 90 km/h, mai mult nu ma lasa sa o calc(nu se tura nici in gol). Dupa un test la reprezentanta Opel, mi-au spus ca e infundat filtru de particule si mi-au sters eroarea care aparea la bord. Masina a inceput sa mearga normal. Am inscris-o in decembrie ca sa platesc o taxa mai mica. Am platit 505 euro, beneficiind de reducerea de 25% findca masina avea filtru de particule. Nu am apucat sa merg mai mult de cateva sute de km si a reaparut problema cu filtru de particule. Am intrebat tot felul de mecanici si fiecare cu solutia lui. La un mecanic am dat filtru de particule jos si l-am spalat(cost 200 lei). Masina a inceput sa mearga normal. Dupa vreo 2000 km aceiasi problema, filtru de particule infundat, nu se tura, nervi si iarasi nervi. Am inceput sa caut pe acest forum pareri si sugestii. Am dat singur filtru de particule jos si l-am spalat(cam 2-3 ore dureaza operatiunea de demontare, spalare si montare la loc). dupa alte 2000 km a reaparut problema. Am gasit pe acest forum un baiat, Cristi din Alba Iulia, care mi-a recomabdat sa verific EGR-ul. Am demontat EGR-ul si surpriza - era infundat total. Am desfundat EGR-ul, l-am montat la loc si alti nervi. Masina nu mai mergea deloc: pornea greu si apoi parca mergea in doua pistoane in loc de 4. Dupa alte telefoane am aflat ca trebuie deblocat si electromgnetul care comanda EGR-ul. Am dat jos din nou EGR-ul si am desfacut electromagnetul de pe EGR. Cei de la reprezentanta mi-au spus ca nu se poate debloca electromagnetul si ca trebuie altul - cred ca 800 lei cereau pe unul. Tot Cristi mi-a trimis pe e-mail schite cu modul in care se deblocheaza electromagnetul. Treaba de 1 ora, 800 lei scutiti si problema rezolvata pentru moment. Masina a inceput sa mearga bine, nu s-a mai infundat filtru de particule niciodata pana in prezent(noiembrie 2011). Am mai avut unele probleme cu filtru de particule, dar nu chiar asa de grave ca cele de inceput. Prin septembrie timp de vreo 18 zile masina isi facea regenerare in fiecare zi. S-a intamplat sa-si faca si 2 regenerari pe zi la un drum de 80 km. In tot acest timp martorul cu cheita a fost aprins la bord iar consumul de motorina cred ca a fost si de 12-13 l/100 km. Am fost la reprezentanta si am facut un test. Mi-au sters eroarea si mi-au spus ca a aparut din cauza ca filtru de particule a inceput mai multe regenerari pe care nu le-a incheiat. Am discutat cu mai multi posesori de Astra H care au sau au avut filtru de particule. Cei care l-au dat jos sunt ff multumiti. Maiandrei la Bucuresti si cred ca Nicu la Arad efecteaza astfel de operatiuni la un cost de vreo 300 euro. Se inlocuieste filtru de particule cu o teava si se rescrie softul masinii. Concluzie: daca va cumparati Astra CDTI incercati sa cumparati una fara filtru de particule. De multe ori trebuie sa mai faci cativa km ca sa se termine procesul de regenare a acestui filtru. In timpul regenerari se consuma mult mai multa motorina. In timpul regenerari scoate un fum de zici ca merge cu ulei, nu cu motorina, miroase ca naiba, creste turatia motorului la relanti etc. Deci, NU RECOMAND MASINA DOTATA CU FILTRU DE PARTICULE, mai ales daca circulati mai mult in oras. Pe viitor o sa renunt la acest filtru de particule.
  3. La un golf(e al tatalui meu)benzinar a schimbat cureaua de distributie si pompa de apa si fluiera intr-un mare fel dupa aceasta operatiune. A fost la un alt mecanic si a spus ca e prea stransa cureaua, iar rezolvarea a venit in 5 minute: a mai slabit putin cureaua. De atunci are 20.000 km si nu a mai avut probleme.
  4. Pe ce topic il gasesc pe "maiandrei"? Chestia cu ilocuitul cu o teava nu stiu daca merge. Cand l-am "spalat" am vazut cum arata: e gros cam cat un pet de 2 litri.Am mai scris: am auzit ca se poate sparge si apoi se poate rescrie softul. Astept pareri. Oricum, multumesc alexx 1402.
  5. Cum sa-l elimin? Am auzit ceva ca se poate sparge dar ramane martorul cu cheita aprins la bord. Mai am si alta problena stringenta si nu stiu daca nu exista o legatura intre aceasta problema si cea cu filtrul de particule. Se aude un fluierat puternic si deranjant de pe la 1400 de ture pana pe la 3000 de ture. Acest fluierat se aude si din afara masinii foarte tare. Am fost la mai multe service-uri si mi s-a spus ca mai mult ca sigur e turbo sau un furtun fisurat si trage/pierde aer pe acolo. Ieri am fost la un mecanic si a verificat toata tubulatura si nu a gasit nimic spart/fisurat, dar a gasit ulei pe aceasta tubulatura. Din ce am inteles, se pare ca acel ulei vine din turbo si fluieratul vine de la o paleta rupta sau indoita sau de la ax pe la care poate pierde si ulei. Nu ma pricep eu atat la mecanica, dar din ce stiu daca e o problema la turbo atunci "papa" ulei, deci nu-l baga pe evacuare, ci pe admisie. Am citit pe acest forum ca au mai fost cazuri cand a fluierat turbo si rezolvarea a venit prin schimbarea acestuia cu unul sh, sau reconditionarea piesei. Daca stiti cine reconditioneaza turbo, postati va rog o adresa sau un nr. de telefon. Va rog dati solutii pt. problemele mele(filtru de particule si turbo) Va multumesc! PS: masina a fost cumparata din Germania, de la neamt, cu carte service si are 88.000 km. Nu am mai avut pana acum Opel, dar, fara sa supar pe cineva, deocamdata sunt putin dezamagit de aceasta marca. Sper sa-mi schimb parerea pe viitor.
  6. Am un opel astra h 1,9 cdti 101 cp cu filtru de particule. Numai probleme am cu el. L-am curatat(dat jos si spalat cu solutie de spalat motoare) dar dupa 2 saptamani aceiasi problema. Se aprinde la bord martorul cu cheie, nu mai pot tura mai mult de 3200 si consuma 10-11%. Sunt disperat. O idee, ceva, va rog.