• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

Mircea[SB]

Elite Members
  • Content count

    1,879
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Mircea[SB]

  • Rank
    Astra Elite
  • Birthday 03/24/1988

Contact Methods

  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sibiu

Previous Fields

  • Masina
    OPEL ASTRA F 1.7 TDS , TC4EE1 , combi; ASTRA F CC X16SZR

Recent Profile Visitors

978 profile views
  1. La Multi Ani si din partea mea
  2. La Multi Ani DJ_Speedy!!! :drinks: :drinks:
  3. off-topic @fanegalati nu ai auzit de semne de punctuatie ? Tie ti-e usor sa pricepi ce scrii ?
  4. Multumesc pentru urari! Ice cred ca domnisoara s-a saturat de asteptat, ca nu am fost pe faza :'> Toate cele bune va doresc si voua si sa ne vedem cu bine
  5. Pai si ce a gresit cel care ti-a spus ca nu e compresia buna ? :Raised Eyebrow:
  6. Fie nu ai rotile echilibrate. Fie din cauza cauciucurilor care prezinta deformari. Fie din cauza jantelor ovale. Asta in cazul in care le simti in volan, pentru ca nu ne-ai spus ce fel de vibratii.
  7. DJ_Speedy citeste postul #6
  8. Si la Sibiu incep tarifele de la 60 de ron. Cum a zis si @DJ_Speedy, daca motorul merge bine si catalizatorul e bun, iti ies si noxele. Eu de exemplu imi pun filtru de aer nou inainte sa merg la ITP, in cazul in care are mai mult de 5000 de km cel existent.
  9. Daca poti sa prinzi de capatul care ti-a ramas in plafon, poti incerca sa legi noul furtun de el, si sa il tragi pana in stalpul din fata, de la pasager, al carui ornament trebuie desfacut. Eu cand l-am schimbat la tata, a trebuit sa desfac ornamentul de plastic, din interiorul masinii, din jurul geamului din dreptul porbagajului, pentru ca nu mai aveam de ce prinde. Mie mi s-a rupt in iarna aceasta. L-am carpit cu o palma de furtun cumparat de la obi. Am bagat capetele rupte ale furtunului vechi in interiorul furtunului nou. Nu a fost nevoie de nici o lipitura. Asta a fost solutie de moment, pana cand vine caldura si ma apuc sa il schimb complet.
  10. Km se pot modifica, deci nu prea ai ce dovedi.
  11. Daca zici ca iti consuma ulei mult, poate ti-l arde motorul la pistonul ce are compresia slaba, de aici si mersul turat. La fel de bine poate fi si de la pompa. Eventual sa mergi la un pompagiu sa ii ceri parerea. Sa ii spui ce simptome ai, si sa iti spuna daca e din cauza pompei sau nu, eventual dupa ce o verifica. L.E. Compresia aia mica tot asa nu e buna si v-a trebui sa desfaci sa vezi ce are. Vezi cat (daca) te costa parerea pompagiului, iar daca e mult, desfa motorul mai bine, ca oricum v-a trebui sa il desfaci, mai devreme sau mai tarziu.
  12. Nu ne-ai spus daca ai ceva erori stocate.
  13. Poti sa faci o poza la clemele respective, ca eu nu am vazut nimic de acest gen la mine si sunt curios
  14. Ai mare grija, in cazul in care iti rectifica scaunele supapelor, sa puna si pastilele corespunzatoare. De exemplu, dupa ce a facut tata segmentarea si a rectificat scaunele supapelor, avea 32 compresia.
  15. Nu isi v-a da drumul. Mai poate fi problema cu compresia si din cauza supapelor. Da, poate fi consumul ridicat din aceasta cauza. Compresia respectiva e la limita inferioara. Daca iarna asta a pornit cum a pornit, iarna viitoare nu stiu daca o sa mai vrea.