• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

gabriel19

Members
  • Content count

    123
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About gabriel19

  • Rank
    Astra Fan
  • Birthday 04/13/1989

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Prahova- Ploiesti/ Brasov

Previous Fields

  • Masina
    Astra fcc 1.6 GLS X16SZ + update gpl

Recent Profile Visitors

396 profile views
  1. Ok, atunci ar trebui sa fie vizibil, ma uit sambata ca oricum dau roata jos cu ocazia schimbarii cauciucurilor si o sa-l notez daca se vede, daca nu, ma uit mai atent cand o sa-l dau jos sa schimb sabotii.
  2. Cu siguranta voi cauta acel cod si il voi retine, sper sa se vada ceva pe disc fiindca are ceva "semne de batranete" pe el. Diametrul sabotilor comandati este de 160 mm sigur, dar latimea nu stiu cat este, in orice caz, azi merg la magazin sa le ridic si masor. Multumesc pentru ajutor
  3. Am vorbit cu mai multi mecanici si au zis ca va fi in regula cu pompa, ca va tine, iar pe viitor voi face upgrade pentru franele pe fata. Ieri am fost la magazinele de piese auto sa comand sabotii de frana de parcare. Dupa o ora si ceva de stat pe la diferite magazine, dar fiindca nu stiam exact dimensiunile am comandat un set de saboti de 160 mm diametrul (care daca nu se vor potrivi ii voi schimba). Fuzetele de pe spate au fost schimbate cu unele de vectra a (sau astra f gsi, din cate stiu ca sunt la fel) cu discuri de 260 mm . As dori sa intreb, daca stie vreun coleg, care este dimensiunea corecta a acestor saboti de frana de mana. Am gasit de asemeni 2 dimensiuni la latime, unii de 45 si altii de 25 mm. Sunt la fel discurile spate de vectra a cu cele de f gsi? Sa stiu pe viitor pentru ce model sa comand piesele.
  4. Asa tind sa cred, ca se va reduce diferența aceasta odată cu schimbarea discurilor. Nu sunt sigur ca va face fata pompa se frână, cu aceste upgrade uri. Sau va trebui schimbata neaparat și aceasta?
  5. Mașina e din 93, abs nu am, am doar senzorii pe spate. M ar fi incantat sa pun dar din păcate e puțin cam complicat. Upgrade urmează. Nu știu însă care va fi diferența fata de acum.
  6. Sau in cazul in care pompa de frana face fata si la discurile mai mari de pe fata, le-as schimba cu unele tot de vectra a de 256. In cazul acesta as putea sa schimb doar discul cu placute si cu etrierul sau mai sunt si alte piese de schimbat? Multumesc.
  7. Salut, De acum mai bine de 2 ani am achizitionat un set de discuri si etrieri spate de la o vectra a. Au mers perfect, dar ce nu mi-a placut foarte tare a fost faptul ca tinea prea tare spatele, in sensul ca pe asfalt uscat la o frana brusca prima data spatele se ducea taras( pe ud sau zapada nu mai spun). A mers, a fost totul in regula, insa acum s-au cam tocit placutele de frana si sabotii de frana de mana si am observat ca si discurile nefiind noi s-au mai subtiat. Intrebarea mea este, imi recomandati sa revin la tamburii cu care a fost masina echipata sau sa inlocuiesc totate cele uzate? Ideal ar fi fost sa le schimb si pe cele de fata, insa nu stiam daca pompa de frana va face fata. O sa fie o diferenta foarte mare la franre daca revin la tamburi? Nelamurirea este din cauza ca tine mai tare spatele si nu din alt motiv. La itp ul ce l-am facut in trecut, nu au spus nimic legat de frane (si nu am dat atentii).
  8. Multumesc pentru raspuns . Tot spre noi tindeam si eu mai ales ca diferenta de pret este de 20 lei per anvelopa. Am gasit un articol http://www.automarket.ro/stiri/adac-a-testat-37-de-anvelope-de-iarna-continental-si-michelin-ies-in-fata-47476.html ca ar fi in topul celor slabe si de aceea inclin si intre cele resapate, cu toate ca vorba ta, ice, cele noi sunt noi. Nici profilul nu imi inspira asa incredere ca sa zic concret.
  9. Salut, Doresc sa achizitionez un set de anvelope de iarna dar nu detin un buget prea mare pentru acestea. Am gasit pe la Selgros anvelope Premiori via maggiore 185/60 R14 la 140 lei bucata (cred ca sunt noi). Este buna la capitolul aderenta aceasta anvelopa? Are cineva astfel de anvelope? In comparatie cu unele resapate la 120 lei cum sunt acestea? Care ar fi mai ok? Scuze daca nu am postat unde trebuie, dar m-am gandit ca si acestea sunt consumabile.
  10. Salutare, De curand am observat ca a expirat butelia de gaz. Stiam ca urmeaza sa expire anul acesta. Instalatia este omologata, este trecuta in carte, dar nu si in talon. In ianuarie 2018 expira ITP-ul, iar intrebarea mea este daca merg la service-ul unde am montat instalatia, (sau la oricare altul omologat RAR) pot monta o alta butelie iar la itp sa nu am probleme ca nu pot face itp ul? Adica sa evit pe cat posibil etapa cu mersul la RAR pentru dat bani, stat la cozi si toate cele.
  11. Multumesc de sfat. L-am scos pe cel de pe spate cu mult spray degripant si cu multiple incercari. A cedat intr-un final si a iesit, insa cand am dat drumu la stergatorul de pe spate la fel, nu se invarte nici cum. Pe fata am rezolvat, am cumpara alte brate de stergatoare noi si le-am montat (35 lei bucata ). Au iesit foarte usor, nu au fost probleme. La cel de pe spate insa, ce ramane de facut? Cand dau comanda se aude ca un cate un tic la aproximativ 10-15 secunde, insa nu se misca deloc. Ma gandeam ca ar fi vinovat releul sau motorasul stergatorului, dar cel de pe fata merge bine acum si temporizator si tot, asta daca nu cumva sunt 2 relee si nu unu singur.
  12. Multam pt raspuns si promptitudine. La stergatoarele de pe fata: fara brate, se invarte partea aceea pe care se prinde bratul stergatorului cu piulita de aceea tindeam sa cred ca sunt dintii aceia tociti. Pe spate am vrut odata tin minte sa dau bratul jos dar era parca "sudat" si nu am tras mai tare. Am sa incerc sa il si ciocan putin si sa dau cu un lubrifiant. Am mai patit odata sa stearga si apoi s-a oprit fix pe jumatatea lunetei. Dupa scurt timp si-a revenit fara sa-i fac nimic dar acum e de vreo saptamana cel de pe spate nu vrea nici cum.
  13. Salutare. Ca sa "reinviem" topicul si nu numai am decis sa va prezint problema mea si anume. Aseara, pe o ploaie torentiala stergatorul stanga, de pe partea soferului dupa ce facea cursa cand stergea se oprea tot mai sus, tot mai sus, pana a ajuns la chederul parbrizului. Cel de la pasager mergea bine, bine. Ideea e ca in toamna am schimbat motorasul stergatoarelor si a trebuit sa desfac bratele sa am acces,iar cand le-am pus am strans putin cam tare pana a cam crapat bratul, unde vine piulita. Dar toate la locul lor, au mers bine pana aseara.Iarna nu le-am fortat cu zapada sa fie afectate cumva. Am oprit intr-un peco in Busteni (fiindca mergeam spre Brasov) si am zis ca s-a "ras" filetul la bratul de la sofer. Le-am schimbat intre ele si cand sa testez "opera", surpriza! La fel, nu se misca deloc, insa cel de la pasager mergea bine mersi (fiind schimbat cu acesta cu asa zisul "filet ras". Acum ma gandesc, nu cumva e ansamblul acela ce invarte bratul (nu stiu cum se numeste)? Stergatorul de pe spate mergea pana acum ceva timp, insa nu a mai vrut sa porneasca la un momentdat. Se aude temporizatorul sau releul cred daca dau sa mearga doar cel spate insa nu se misca deloc. E posibil cumva sa fie gripat motorasul, sau s-a dus in lumea cealalta? Astept cateva pareri evetual preturi daca ati intampinat asemenea probleme sa stiu cat "deschid" buzunarul. P.S. Ieri dimineata am tratat parbrizul si geamurile cu o solutie anti-ploaie ca altfel eram nevoit sa opresc de tot si asa am reusit sa razbat, usor usor. Iar treaba cu stergatoarele mai vine si dupa ce joi am schimbat rulmentii fata si un cablu de ambreiaj ...
  14. A fost montat la un mecanic la care am mers de cand am masina din 2011, nu stiu ce sa zic legat de modul de montare. Joc are daca e ridicata pe cric si trag de roata in orice directie. Cineva, neavizat desigur spunea de rulment, de aceea am si adus in discutie. Ar trebui sa verific care ar fi cauza exact, dupa cum am mai spus, bucsi la bascula, pivoti si capetele de bara sunt noi. Ce-i drept la bcsile de la bascula am vazut ca le a batut cu un ciocan parca sa intre presat.
  15. Salutare, De curand s-a dat drumul la programul rabla 2017. Tot necajindu-ma ba un rulment schimbat de acum 3 luni, ba o flansa la amortizor, ba trebuie sa schimb butelia de gaz ca a expirat (alta omologare, alta distractie..) Am zis ca am 2 variante: rabla sau una sh. Varianta 1: O masina sh pana in 3500-4000 euro maxim cat de cat buna la nr de km, an si ca dotari geamuri electrice, abs,esp si un aer conditionat (neaparat). Variante gasesc o gramada. Pot merge si in Germania la o ruda pt cateva zile si sa caut o masina mai buna la pret cred(mai ales ca s-a scos taxa). Varianta2: O masina prin programul rabla din care pot achita 2500 de euro ca avans iar restul prin rate pe 3-4 ani maxim. Pana acum ceva timp eram de parere ca nu merita una noua dar vazand si mergand cu Loganul prietenei luat tot cu rabla in 2009 si avand aproape 70 mii km si punandu-i doar benzina si cele utilizabile (placute, ulei, distributie si un set de anvelope luate anul acesta) m-a facut sa ma mai gandesc putin. M-am uitat la noul Logan frumos ce-i drept si am vazut ca este 7000 de euro cu aer conditionat, cd cu mp3 si proiectoare ceta si suna tentant dar nu-s impacat cu motorul de 1.0 in 3 pistoane. La fel si la noua Fabia care e putin mai scumpa, 7500 euro cu proiectoare, aer conditionat, dar la fel cu motor de 1.0. Sau ar mai fi Opel Astra Enjoy sedan la 10.860 cu motor 1.4 turbo,6trepte,geamuri electrice, abs, aer conditionat si Corsa Enjoy 1.2 , aer conditionat, geamuri electrice, abs tot la pretul de 7500 euro. Pe mine ce ma incanta ar fi : Pe locul 1: Astra sedan, pentru dotari si motor, urmat de Corsa dar cu ceva minusuri( dimensiunile reduse ale masinii), Fabia (dimensiuni reduse si motor mic) si Logan (minusul ar fi doar motorul, cu spatiul sta destul de bine). Tata are o batrana Dacie, ca nu m-as indura de F-ul meu cu 240 mii km. Merge el bine dar daca tot pun pe el nu ies nicaieri... Acum ca am spus tot ce aveam pe suflet, astept pareri sincere :D.