• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

stefan2008v

Members
  • Content count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About stefan2008v

  • Rank
    Astra Bebe
  • Birthday 12/27/1967

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    Astra Classic III
  1. Am un Opel cu motor A16XER si GPL, luata de noua in 2011. De anul trecut, iarna, am probleme la pornirea de dimineata cand este rece. Se manifesta in felul urmator: - pun contactul, porneste imediat, turatia este in jur de 1000rpm - daca apas pedala de acceleratie, turatia scade la 600rpm si motorul incepe sa se balbaie si uneori moare - pot pleca de pe loc numai daca o tin din accelaratie in 2000rpm - in restul zilei masina se comporta foarte bine, nu mai am probleme Anul trecut am schimbat bateria, anul acesta in august am facut revizia la GPL si am schimbat si bujiile - pe tester nu apare nicio eroare
  2. Aceeași problema o am și eu de vreo doua luni. Tot A16XER din 2011 cu instalație GPL Motorul pornește fără probleme și când plec de pe loc "dă în nas", scade brusc turația. dacă merg un pic mai turat, după vreo suta de metri, mașina merge normal și intra pe GPL fără să se simtă Tu cum ai rezolvat-o?
  3. Multam fain. Sonda este cea pozitionata inaintea catalizatorului? Curatarea mufei cu spray de contact sa o fac cu borna bateriei scoasa?
  4. Salut. Am un Opel Astra H 2011 cu motor A16XER pe care am montat acum 3500km o instalatie GPL tip BRC. Ieri mi s-a aprins "Check motor engine" iar la testul cu agrafa mi-a aparut eroarea ECN01345E - in momentul cand mi-a aparut eroarea motorul nu mai avea vlaga, am oprit, am repornit - masina si-a revenit insa beculetul "check engine" nu mi s-a mai stins. Mentionez ca la montarea instalatiei GPL mi-au zis ca nu e necesara montarea emulatorului - masina a mers impecabil pana ieri. Va rog sa imi spuneti daca e ceva grav, peste o sapamana plec in concediu ... Ce am gasit pe forum: ECN01345E <==> P0134 5E - O2 Sensor Circuit Slow Response (Blank 1 Sensor 1) Multam!
  5. Se poate inchide, intre timp am gasit
  6. Cumpar roata rezerva slim pentru un Opel Astra H din 2011 sau schimb cu roata de rezerva normala, niciodata folosita. Janta este in 5 prezoane, nu stiu exact distanta dintre ele - 5x110 sau 5x115 - jantele existente pe masina sunt R16 si pe ele scrie 6 1/2"Jx16H2 E39
  7. Salut. Vreau sa imi cumpar o roata de rezerva slim si as vrea sa stiu care este distanta dintre prezoane -pe janta originala scrie 6 1/2" J x 16H2 ET39, este in 5 prezoane. Stie cineva daca e 5x110 sau 5x115? Masina este Opel Astra H din 2011 Multam
  8. Am si eu cateva intrebari te rog - roata de rezerva subtire ai pus-o peste rezervor si astfel e mai ridicat cu 8 cm? Cat a costat instalatia + manopera si cat a durat montarea? Multumesc
  9. Am o problema cu mirosul oribil care vine de la instalatia de aer conditionat. Am incercat toate solutiile: spray cu spuma - vax albina, nebulizator - maxim o luna dupa care mirosul revine, cu instalatie de ozon - asta a tinut mai mult - vreo 2 luni. Binenteles ca de fiecare data dupa ce am oprit motorul am activat optiunea de recirculare a aerului dar tot degeaba. Stiti alte metode care sa dea si rezultate? Sau vreun service care sa faca aceasta igienizare si care sa si garanteze lucrarea? Multumesc
  10. Si eu am aceasta problema, am masina de 2 ani si cam dupa un an am inceput sa aud acel "clanc" - am sa intreb si eu cand mai ajung prin service, daca gasesti vreo rezolvare intre timp, poate o postezi pe aici ...
  11. Fulia pe care ai montat-o are acelasi diametru cu cea veche? Daca nu are acelasi diametru inseamna ca alternatorul are alta turatie, in cazul tau mai mica (ceea ce inseamna ca diametrul fuliei noi este mai mare).
  12. Eu am fost ieri cu a mea pentru revizia de 1 an si am vazut cum se schimba filtrul de polen - se deschide usa de la torpedou si se desfac si se scot cele 2 suruburi din partea de sus, apoi se inchide usa si se trage toata cutia torpedoului afara, inspre bancheta - se scoate cu grija deoarece trebuie desfacuta o mufa din partea stanga [cea pentru iluminarea torpedoului] - dupa scoaterea mufei se inlatura cutia cu totul. In "fundul" spatiului care ramane, in partea stanga este un capac negru cu vreo 3 sau 4 suruburi, se scot, se scoate si capacul iar filtrul se scoate prin culisare inspre partea dreapta. Montarea filtrului nou se face in ordine inversa - operatiunea dureaza maxim 5 min.
  13. Vezi sa nu iti intre pe la antena - da cu niste silicon in jurul suportului
  14. La minus puteai sa mai treci si "ratacirea" capacului - in service-ul acesta se "ratacesc" foarte multe - stiu pe cineva care a fost cu un SUV Musso si cand sa plece cu ea nu pornea - au ridicat capota si a constatat ca bateria "se ratacise"