• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

mini tehnicus

Members
  • Content count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About mini tehnicus

  • Rank
    Astra Bebe
  • Birthday

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    Astra H
  1. Bara s-a vandut, multumesc astraclub.
  2. Vand kit nou ambreiaj masa simpla Astra H - Meriva, VALEO cod 835075, pret 1100, tel 0723 259 223 Bucuresti, sec.3
  3. Vand bara fata Opel Asta H,bara este originala GM,proaspat vopsita argintiu cod culoare Z157, pret 550 Bucuresti sec.3 tel. 0723 259 223
  4. Din spusele unui electrician auto de la Radacini Opel, nu stie cum arata un alternator de 1.3 cdti, deci sunt mai fiabile chiar si cele de 1.9cdti. Singurele nereusite sunt cele de 1.7cdti pentru ca au pompa vacuum, racire deficitara, punte de diode de tot rasul, pozitionarea pe masina, este subdimensionat ca amperaj, toate astea contribuie la defectarea lui. Si ce este cel mai dezamagitor este faptul ca nu se fac de amperaj mai mare, consuma mult servodirectia....
  5. Da este urat sa nu ai baza in masina ta, ce alternator ai pe masina acum? Din spusele unui tip care repara zilnic alternatoare, unul nou ar tine 5-6 ani, este prost conceput cu acea pompa de vacuum si pozitionarea lui pe masina. Eu am luat in calcul sa imi iau unul nou si tot Hella sau Bosch voiam sa cumpar. Alternatorul care este pe masina acum (luat sh) incarca 14.3 si cu consumatori 13.9-14,eu zic ca este foarte ok. Si inca ceva, eu cand am cautat sa cumpar alternator nou am gasit pe site-uri multe reconditionate, iti mai fac reducere daca le dai alternatorul vechi la schimb. Daca iti cumperi sa scrii ce ai cumparat, cat incarca, mai invatam si noi una alta. Numai bine.
  6. Grila de radiator s-a dat.
  7. Grilele de proiectoare s-au vandut.
  8. Nu am imi pare rau.
  9. S-a dat si grila de sub numar, preturi negociabile.
  10. Aripa s-a dat, preturi negociabile.
  11. Anunt valabil!
  12. Salut, sunt posesorul unui Opel Astra H COSMO Z17DTH 2005 cu 65000 km la bord, masina a fost cumparata cand avea 42000 km reali si sunt al 2-lea propietar. Hai sa va povestesc ce am patit si cum am rezolvat problema, in iarna Decembrie 2011 in timp ce stateam la semafor mi s-a aprins martorul la baterie ca nu mai incarca . Pentru ca eram aproape am mers chiar atunci la reprezentanta Radacini de pe Calea Vitan si i-am povestit electricianului ce am patit, si acesta m-a linistit de tot "S-A ARS PUNTEA DE DIODE SAU RELEUL DE INCARCARE, asta este o problema cunoscuta",bineinteles ca eram convins ca o repar eu cand o sa am chef si conditii, pentru ca am ceva cunostinte de mecanica. Pentru ca era frig, zapada am decis sa o las in parcare, in primavara cum a dat un pic caldura am dat jos alternatorul de pe masina l-am demontat si am constat ca s-a impuscat o dioda. Toate bune si frumoase pana cand am inceput sa caut punte de diode originala, pentru ca pe masina nu pun decat piese originale. Am gasit la reprezentanta la pretul de 2300 ron si aia pe comanda sau alternator nou 4200 ron. Atunci am inceput sa caut sa-l repar la atelierele de specialitate si in paralel am inceput sa ma documentez si pe forumuri ce alte variante am. Si acum incepe distractia, dupa ce am sunat la toate reprezentantele Opel din Bucuresti si am aflat pretul unui platou de alternator, am zis pas. Dupa multe cautari pe net, am mers la atelierul din Baicului unde erau cativa posesori de Astra H cu alternatoarele in mana, stateau la rand pentru inlocuire punte diode+releu incarcare (multi dintre ei veneau a doua-treia oara cu aceeasi problema). Atunci mi-am dat seama ca este chiar o problema delicata alternatorul de Astra. Problema mea este ca eu voiam punte originala si nu ceva aftermarket adica: Mobiletron, Cargo, Unipoint, toate facute in China cu garantie de un an. Am mai fost cu alternatorul in brate la: atelierul din strada Principatele Unite, Master Motors strada Bratarii, Cavad Prod Impex Srl strada Dornei, Compoli S.R.L. Bd. Dacia, prin Bucrestii Noi la un electrician specializat pe Opel, Opel Erebus Str. Ioan Bianu, unde mi-au spus "noi reparam alternatoarele la un atelier cu piese aftermarket ca altfel dadeam faliment", TOTI repara cu piese aftermarket, cu maxim un an garantie, singurul care mi-a dat garantie 2 ani a fost Andrei de la EDS Opel service Bvd. Theodor Pallady. Am aflat de pe un forum ca cineva a facut o modificare la puntea de diode si de atunci nu a mai avut probleme (a pus diode de putere mai mare). Atunci mi-a venit ideea sa cumpar o punte de diode marca Bosch pentru un alternator de 120 A sa scot diodele de pe radiator si sa le montez pe radiatorul de la puntea mea. Cu ocazia asta am montat inca o placuta de aluminiu pe radiatorul diodelor, de la alta punte de diode arsa, marindu-i radiatorul. Pentru ca noile diode erau mai mari si nu incapeau in locasul lor am pus 3 din ele cu capul in jos fara sa schimb legaturile. Alternatorul este legat in triunghi adica are 3 iesiri din stator si puntea de diode are 6 diode. Am schimbat oringul impreuna cu simeringul de la pompa de vid, am verificat statorul si rotorul, releul de incarcare este ok carbuni sunt aproape noi. Alternatorul original de pe masina este model HITACHI,marca HR Automotive made in Poland 12V-110A, cod HITACHI LR1110-503, cod ISUZU 897363 8320,cod OPEL 6204197, oring etansare stator pompa vacum cod 84037724, la simering nu mai am codul, cod releu incarcare de pe alternator(original marca HITACHI)1185, cod dioda(originala marca HITACHI) Z5F (55A), cod punte diode inlocuita marca BOSCH F00M133246 pentru alternator de 120 A, 6 diode x 50A. Cu toate astea am ajuns la concluzia ca alternatorul este subdimensionat, in sensul ca atunci cand dau drumul la toti consumatorii scade incarcarea pana la12,8. Daca las clima pe treapta 3-4 incarcarea este de 13,7-8 in rest incarca constant 13,9-14,1, cu baterie noua varta blue dynamic 72A. Am facut proba si cu alt releu de incarcare NOU Mobiletron, punte de diode originala SH rezultatul fiind acelasi, nu am pierderi de curent pe cablul de la borna (asta este o alta buba la Opel). Si inca ceva FOARTE IMPORTANT, cand s-a defectat alternatorul am venit acasa pe baterie care s-a descarcat de tot si am lasat-o pe masina toata iarna, varta silver dynamic 74A veche de 3 ani, in primavara cand am vrut sa o incarc nu a mai primit curent deloc, ulterior sa aflu ca o baterie descarcata rezista la -10°C si una incarcata la -68°C. Am testat de curiozitate 5 masini Astra H diesel, si toate au aceleasi variatii la incarcare cu si fara consumatori. Imi pare rau ca nu am facut poze, cred ca va ajuta mai mult! Punte diode Bosch 170 ron. Simering pompa vacum 15 ron. Oring pompa vacum 15 ron. Manopera a fost gratis.
  13. Aripa dreapta gri deschis 250 ron Grila radiator 250 ron Grila sub numar 40 ron Grile proiectoare 50 ron 2 buc. Protectii colt bara 50 ron 2 buc. Semnal aripa 20 ron Piesele sunt SH si sunt originale GM. Bucuresti 0723 259 223