• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

vic

Members
  • Content count

    184
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About vic

  • Rank
    Astra Fan
  • Birthday

Contact Methods

  • ICQ
    0

Profile Information

  • Location
    Pitesti

Previous Fields

  • Masina
    ASTRA H 1.6
  1. Sunt doua posibilitati fie Torx fie hexagon. Din pacate nu stiu sa iti spun cifrele exacte care se potrivesc. Exista pe acest forum un manual electronic pt Astra G, busonul de la baia de ulei este acelasi.
  2. Este montat in apropierea mecanismului de blocare-inchidere al usii. Contactul pornit-oprit este actionat de catre acest mecanism. Pentru a avea acces la ,,intrerupator`` este necesara demontarea panoului de usa.
  3. In primul rand eu zic sa te orientezi dupa ceea ce simti, adica sa alegi masina care iti place ca aspect si in care te simti bine cand te urci in ea. - Lista de dotari pentru ambele modele: vezi care dintre cele doua masine are dotarile pe care le doresti la acelasi pret. - Anul de lansare al fiecarui model (fiecare model in parte inglobeaza solutii contructive din perioada respectiva de proiectare) - Performante: 90 Cp se vor simtii la turatii inalte. Oricum ambele motoare fiind de cilindree mica trebuie turate pentru a obtine ceva putere. Stabilitate mai buna la Ford datorita suspensiei independente spate (sesizabila doar in situatii limita, caz rar intalnit pentru o utilizare relativ normala) - Costuri de intretinere si reparatie (piese de schimb, revizii, etc) Obilgatoriu DRIVE TEST cu fiecare model
  4. Da, se simte si la mine o mica trepidatie in ambreiaj pe debreiere (nesemnificativa). Pierderi de putere am observat si eu la plecare de pe loc, apar aleator indiferent de benzina folosita (95, 98, 100, de la Petrom, OMV, etc)
  5. Ce tensiune ai obtinut cu motorul pornit? Nici bateriile la motorizarea pe benzina 1.6 nu sunt foarte reusite, curent de pornire 255 A ( de toata jena) La mine daca o las 4 zile nepornita in perioada asta o pornesc apoi prin transfer de curent de la alta masina. Din ceea ce descrii tu sunt simptome de alternator
  6. Sper sa o rezolvi fara prea multa bataie de cap si sa te bucuri de masina
  7. alcibiade Prodedeaza cum au mentionat si alti colegi 1 Verifici presiune in roti conform manualului si o refaci daca este cazul 2. Echilibrezi rotile 3. Refacere geometrie Mai poate fi si un defect de material al anvelopei pe care nu il poti rezolva prin echilibrare si va trebui schimbat
  8. Am facut revizie de un an la AWP. Timp manopera 2,9 ore din care o ora a durat pana au bagat-o in service Nu accepta decat piesele lor. De lucrat lucreaza atent (am fost atent la toate operatiile facute), Nu sunt foarte aglomerati pt revizie, intr-o saptamana cel mult cred ca te programeaza Pretul revizie a fost de 520 RON (costul detaliat al revizie l-am scris in alt topic)
  9. 10 980 km, consum de ulei 250g
  10. Daca sunt ca niste mici ciobituri, adancituri, fara urme de ramificatii nu este cazul de reparatii. Nu se vor mari in timp. Astfel de urme sunt inevitabile pentru drumurile pe care circula tot felul de tractoare, utilje etc. gata iesite de pe camp. Mie mi-a sarit o piatra de la un tir de pe contrasens de am inchis din ochi cand a lovit parbrizul (asa de tare s-a auzit). Din fericire doar parbrizul ciupit si nimic mai mult
  11. Interesanta garnitura aia. Cum este montata? Este lipita de prag la fel ca si cea de pe montantul central?
  12. Poate vrei sa spui alternator (electromotorul serveste doar pentru pornirea motorului, apoi se decupleaza). Scartaitul posibil sa provina de la cureaua de accesorii. Din cauza scaderii temperaturii materialul curelei devine rigid si incepe sa scartie. Cu cat cureua este mai imbatranita cu atat zgomotul este mai pregnant. Cati ani are masina?
  13. Mai oameni buni ati ajuns sa va certati pe un subiect lipsit de importanta. Fiecare isi exprima punctul de vedere asupra topic-ului propus si atat. Unele mesaje pot fi subiective sau nu, depinde de cultuara auto a fiecaruia, de experientele anterioare (bune sau rele) cu diferite automobile si de asteptarile pe care le are de la un automobil. Revenind la subiect si eu am avut o Nova Gti acum cativa ani In afara de consumabile nu am schimbat nimic . Am fost multumit. Totusi fata de un Opel Astra (indiferent de generatie) este inferioara Dacia Nova ,Super Nova etc.
  14. krazyeone: - motor 1.6, 105 Cp - revizia a fost facuta la AWP Pitesti, dealer Opel
  15. Revizie 15000 Km - Filtru aer 61,71 RON - Filtru polen 71,76 RON - Filtru ulei 20,71 - Ulei GM 5W-30 4 litri 145,14 RON - Spray curatat frane 11,64 RON - Manopera 2,9h 205,95 RON TOTAL 516 RON thunder:,,Ulei GM 5W30 4L: 154.69 lei (oare de ce doar 4L)`` Si mie tot 4 litri mi-au pus. Pe joja sunt acoperite 3 din cele 4 patratele. Voi completa cu ulei Opel cumparat de la un alt magazin