• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

expertu18

Members
  • Content count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About expertu18

  • Rank
    Astra Bebe
  • Birthday

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    ROMANIA, VASLUI

Previous Fields

  • Masina
    OPEL ASTRA G
  1. Servus, am si eu o problema asemanatoare la un z16se ... daca sta la relanti tremura motorul, bineinteles si turometrul... Culmea e ca daca tin frana apasata la maxim se opreste acel tremurat si merge fff rotund motorul... are cineva idee care ar fi problema?
  2. salut baieti ... am citit posturile voastre dar nu reusesc sa ii dau de cap masinutii mele... opel astra g 1.6 2003, benzina, motor z16se ... porneste greu si ffff greu la cald... adik dupa minim 5min de pauza dac motoru e incalzit si afara e cald invart la automat si cate 15-20secunde... am curatat egr,curatat clapeta aer ce era fff murdara, schimbat senzor lichid racire motor, schimbat bujii exact dupa modelu motorului... si tot nu ii dau de cap... unde am fost fiecare siau dat cu presupusu ... ba ca e din cauza bujiilor, ba ca e din cauza distributiei (ca ar fi sarita de la punctul fix... ceea ce restu servisurilor miau scoso din start ... zic ei ca masina nar merge asa cum merge acum ...). sincer nu stiu ce sa ii mai fac ... dimineata o ia la sfert cum se zice... intradevar ce nam schimbat este filtru de benzina ce are cam 1 an si 3luni ...dar ar trebui sa imi mearga in suturi daca ar fi infundat ala...ceea ce nu se intampla. eu banuesc fisele sau bobina...dar cum nu imi da nimeni imprumut asa ceva sa pot verifica.. la toate centrele pt dezmembrari au zis ca tre sa le cumpar ca sa pot verifica. asa mai bine mi le cumpar noi... dar parca nas da vreo 5bule aprox pe bobina si fise dupa care sa constat ca merge la fel... debitmetru de aer a fost verificat prin scoaterea mufei si nici o diferenta, ala cu surplusu sau supapa de benzina cum ii mai zice... la fel nare nici un efect daca scot mufa.... daca e si nu ajut deloc din acceleratie la pornirea la cald imi da in bord eroarea P0400 ce zice Exhaust Gas Recirculation Flow Excessive (0C) - Present... ce am inteles eu ca gazele de esapament sunt prea multe si ineaca cumva motoru? sa ramana cumva deskis vreun pic egr si in felu asta sa bage din prima gazele direct in admisie??? Voi ce parere aveti? ce sa mai verific?