• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

mormaila67

Members
  • Content count

    48
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About mormaila67

  • Rank
    Astra Bebe
  • Birthday 12/07/1967

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ploiesti Romania

Previous Fields

  • Masina
    OPEL ASTRA G Z16SE 62kw 2002
  1. Am un Astra G cu motor Z16SE. Am luat-o cu carte de service. În Germania constructorul din prima zi ia pus ulei 10w40 .
  2. Pentru Z16SE ma intereseaza.
  3. Buna ziua,, poate sa-mi spuna cineva unde este pozitionatsenzorul de temperatura?
  4. Buna ziua, unde este situat senzorul de temperatura a lichidului de racire (cel care arata temperatura in bord) la motorul z16se.
  5. Vand ECU Opel Astra F dezmembrata motor C16NZ pret 50 RON
  6. Buna ziua. Revin dupa o luna in care am citit pe forum-uri si nu am gasit un raspuns. Intre timp am rezolvat problema. Acum doua saptamani modulul de aprindere a decis sa cedeze. Dupa inlocuirea acestuia totul a revenit la normal. Masina nu se mai tureaza. Asta inseamna ca modulul era cauza pentru care se tura motorul.
  7. Buna ziua. Am si eu probleme cu relantiul. Am motor C16NZ. De vreo doua luni a aparut aceasa problema si de atunci am tot verificat si schimbat la ea. Mai intai am verificat toate furtunele de aer sa nu fie vreunul spart. Am verificat IAC-ul l-am curatat i-am dat sute de invatari, intr-un final l-am schimbat. Una dintre particularitatile problemei este ca daca opresc motorul si-l pornesc cateodata revine la normal. De asemeni cateodata la pornirea la rece turatia este ok daca acelerez ramane pe la 1500 2000 ture. Am verificat cablul de acceleratie si nu am gasit nimic anormal. Clapeta de acceleratie este in pozitia normala inchisa. Am descoperit circuitele de la conectorul senzorului clapetei de acceleratie cu izolatia distrusa si am luat un conector cu ciruite, SH si am cositorit circuitele am atasat acest conector cu cu circuite de 5 cm lungime. Am schimdat senzorul de acceleratie, MAP sensor, IAT sensor, sonda Lamda. Problema tot persista. Am verificat EGR -ul si daca accelerez acesta lucreaza, pistonul se misca, daca la relanti apas pe membrana turatia scade. Am schimbat furtunul EGR-ului in TB cu celalalt de aceeasi dimensiune si turatia a scazut la 500 si tinde sa moara. Am schimbat garnitura de sub TB, m-am gandit ca trage aer pe acolo dar... nimic in continuare sta turata. In mers trage normal, nu am nici o eroare si nu am avut niciuna. Nu stiu ce sa-i mai fac. M-am gandit sa incerc sa schimd valva de purjare a canistrei de vapori. Aceasta este actiontata cu vacum din TB desi nu cred sa rezolv problema pt ca daca gatuiesc furtunele nu se schimba cu nimic turatia. Nu stiu ce sa mai zic. Ce idei, ce pareri aveti? A mai patit cineva asa ceva? Ce ar putea avea?
  8. Buna ziua la toti . Sunt posesorul unui F cu motor C16NZ DIN '92. acum o luna de zile in mers a incepu sa intrerupa motorul ( ca si cum asi fi avut apa in benzina ) si la un moment dat s-a aprins check engine. Am tras pe dreapta si am citit eroarea (44) Am crezut ca am apa in benzina asa ca am alimentat si am pus in rezervor aditiv pentru curatarea instalatiei de alimentare si injectie. Pentru moment problema a disparut dar peste cateva zile intr-o dupamiaza cand am pornit motorul , acesta s-a turat pana la 4000 de ture si nu dadea semne ca ar vrea sa scada. L-am oprit am saltat capota gandindu-ma ca este agatat cablul de acceleratie pe undeva sau a ramas clapeta blocata pe deschis.Nu am gasit nimic anormal. Am pornit motorul si acesta a pornit normal. Din acel moment relantiul a inceput sa nu mai fie constant ( statea undeva la 1100 (in cel mai fericit caz) si cand plecam de pe loc trebuia sa o iau usor pentru ca dadea in nas. Am curatt regulatorul de relanti, l-am pus la loc si i-am dat invatare, dar situatia nu s-a schimbat. Am schimbat regulatorul cu unul nou si pentru problema tot persista am schimba si senzorul clapetei de acceleratie. Am scos borna bateriei si i-am dat invatare din nou dar nimic nu s-a scimbat.In tot acest timp eroarea 44 aparea intruna La un moment dat am observat ca daca misc de conectorul senzorului clapetei de acceleratie turatia revine la normal. am tras concluzia ca acesta are o problema. M-am dus si am luat un conector de la dezmembrari cu firele te vreo 100 mm , l-am taiat si pe al meu si am cositorit firele , le-am izolat si l-am conectat. I-am dat invatare si problema s-a rezolvat. Am desfacut connectorul cu problema , cel dat jos de pe masina si sub garnitura portocalie am gesit ceea ce vedeti in poze. TPS.pdf
  9. Este important de stiut cand ti-a crescut temeratura? in oras in vreme ce traficul era infernal sau afara in vreme ce circulai cu cel putin 60km/h. Daca a crescut in oras in timpul unui trafic infernal este normal sa creasca dar senzorul de pe radioator trebuie sa porneasca ventilatorul sa o raceasca. Daca acesta nu porneste este senzorul de vina. Daca acesta porneste si apa nu se raceste ca si de altfel si daca temperatura creste indiferent de felul in care circuli ( la drum intins sau in oras) atunci problema poate fi de la termostat care poate fi blocat pe inchis , sau de la radiator care probabil are celulele prin care circula aerul infundate.
  10. Ok scuze nu se numeste lonjeron ci grinda puntii fata din manualul Opel la descrierea demontarii cutiei de viteze pagina 122, a doua pagina de la capitolul cutia de viteze.
  11. Ca sa dai rulmentul de presiune jos nu trebuie neaparat sa dai cutia de viteze jos de pe masina. Este mult mai usor sa o desfaci si sa o tragi in lateral de pe priza exact cat sa poti lucra in interiorul ambreajului.Eu mi-am schimbat asa rulmentul de presiune placa de presiune si ambreajul. Ca sa dai cutia fos trebuie sa demontezi galeria si lonjeronul si necesita multa munca inutila. Vizavi de cutia mai noua , nu tine de model sau an de fabricatie ci de cum a fost folosita si intretinuta. Nu cred ca este bune sa schimbi o cutie numai pentru un rulment de presiune, pentru ca a ta sti cum ai umblat cu ea iar cealalta nu sti ce poate fi in ea.
  12. Parerea mea este ca garniturile di interiorul pomei sunt uzate si de aceea nu face presiune din prima. Cred ca ar trebui sa iei un set de reparatie pompa frana (pistonase arcuri si garnituri ) si sa le schimbi.
  13. Daca te uiti in manualul OPel si la mufa ta o sa vezi ca este diferita(uitate in atasament) Book1.xls
  14. La tipul asta pe mufa nu cred ca este corect. Cred ca ar trebui caele doua din stanga jos dar nu sunt sigur.
  15. Buna ziua , am si eu un comentariu: Foarte ok topicul am schimbat si eu sabotii si tamburii. Datorita topicului mi-a fost foarte usor. Parerea mea vizavi de reglajul deschiderii sabotilor este ca sitemul de autoreglare ar trebui sa-i deschida ( daca functioneaza) pina in pozitia in care sabotii ating usor tamburul. Incercand sa reglezi deschiderea este posibil sa ii deschizi mai mult si sa mearga infranata , pentru ca sistemul de autoreglare ii departeaza dar nu ii si apropie. Un al lucru de care m-am lovit a fost pozitia cablului de frana. La mine acesta era foarte intins (nu stiu de ce) si la una dintre roti nu am putut sa dau un tambur jos (nestiind ce are am tras cu presa de el) . De asemeni nu am reusit sa montez tamburul pana nu am slabit cablul.