• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

Fyl

Members
  • Content count

    28
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Fyl

  • Rank
    Astra Bebe
  • Birthday 02/10/1978

Contact Methods

  • ICQ
    0

Profile Information

  • Location
    Bucuresti-Bacau

Previous Fields

  • Masina
    (waiting for) Astra H 1.3 E.T.
  1. H, 5-7ani 'socoteala din tirg' s-ar putea sa fie alta totusi daca fiabilitatea o sa lase de dorit
  2. am revenit la Oblivion daca tot a aparut expansionul, macar merge decent pe E6400, 2G si 1950Pro la 1680x1050, iar stau o gramada sa-mi aduc aminte ordinea de load a modurilor uzuale, OOO, MMM si FRAN plus alte vreo 20 Stalker-ul in las pt. luna viitoare cind trec la DX10 hardware, nu merita pina atunci sa-l joc la rezolutie mai mica decit cea nativa
  3. mda, am citit si eu pe un forum din UK de cineva care se plingea de lipsa de cuplu/putere in a 2-a in special, nu credeam ca la asta va referiti, altcineva de acolo ii spusese ca si el avusese aceeasi problema si se rezolvase cu un update de software, dar asta era in '04 sau '05, se pare insa ca nu-i chiar asa cind se intimpla asa, sa inteleg ca ramine 'blocata' la o turatie mica (cam cit?) si nu incepe imediat ori sa creasca in ture in aceeasi treapta ori sa treaca intr-una inferioara ? se intimpla doar pe modul A, nu ?
  4. DanC, cind ziceai ca ti s-a oprit motorul in viteza a 2-a, ce viteza aveai ? n-ai ramas fara servo la directie/frine ? ai oprit si pornit motorul din nou ? pt. toti, cum va descurcati la parcat in spatii inguste, peste borduri, etc. ? mai greu decit cu o cutie manuala ? o tineti in A sau in M cind dati in fata usor ? in modul M se poate ajunge in reverse ?
  5. de acord, insa dupa cum demonstreaza majoritatea posturilor (inclusiv ale tale) lumea nu se poate abtine sa nu dea exemple concrete legate de anumite motorizari si/sau preturi I would say 'let it go with the flow'
  6. in Italia cind am fost in iarna 2004-2005 era 150km/h limita, anul trecut in vara era la loc 130km/h
  7. si eu daca as fi fost limitat strict de cit pot sa iau prin credit (n-as baga 16k cash intr-o masina cind inca mai am credit imobiliar pe casa)alegeam clar o benzina dotata in locul unui diesel, insa cum limita ar fi ceva mai sus, prefer sa am rata cu 30e mai mare decit sa dau in momente poate mai putin propice acei bani din portofel
  8. din pacate pentru interesul meu, marea parte a discutiei de aici se poarta pe motorizarile mai mari/rapide/scumpe datorita limitarilor de buget, aveam de ales in partea de jos a gamei unde la Opel diferenta e destul de mare fata de altii, intre 1.4 benzina si 1.3 diesel fiind 1900e, problema se punea daca se amortizeaza banii aia ... avind in vedere ca banii ii voi obtine prin credit, un imprumut cu 2000e mai mare ar inseamna vreo 30e in plus la rata ... cu un consum mediu mai mic cu vreo 3-4% preponderent in Bucuresti motorina m-ar costa cam tot atit pe luna in minus fata de benzina, insa acei 30e sint inclusi in rata si 'dispar' automat din cont, nu mai stau sa calculez spre sfirsitul lunii ce mai am de platit ca sa-mi ramina de benzina, la fel pentru orice drum mai lung (btw, in Europa de Vest motorina e cam cu 10% mai ieftina) ... nici nu mai pun la calcul oare in cit timp/km s-ar amortiza efectiv sau ca pretul de revinzare ar fi poate mai mare sau ca pe cealalta parte CASCO si reviziile ar fi ceva mai scumpe deci pentru cine face credit/leasing, dpdv al banilor nu prea vad cum ar iesi mai ieftin cu un Otto
  9. contrar opiniei majoritare, mie chiar imi place Golf-ul 5 cum arata la exterior, mai ales din cauza stopurilor si farurilor cu margine rotunda, iar culoarea portocalie sau galbena e super, mai putin ma intereseaza ca e o masina comuna (ca si Megane-ul, Astra G sau Octavia din cele straine, o sa ajunga si Astra H soon) diferenta de pret a fost insa hotaritoare (citeva mii la aceleasi dotari si chiar si cea de prima inmatriculare, la cel mai mic diesel 1.3 la Opel dau ~150euro, la 1.9 la VW e ~600euro chiar daca evident e alt cuplu si putere dar si consum) daca ar fi avut si Golf-ul acelasi discount de 15% probabil ca as fi ales Golf-ul
  10. daca n-a mai fost http://www.dailymotion.com/video/x157l2_bu...on-at-top-speed
  11. OEM are limitarea ca odata instalat pe o anumita configuratie (mai exact placa de baza), daca schimbi configuratia si reinstalezi, el (versiunea originala nu crack-uita care sare peste validation) isi genereaza un alt ID pe baza configuratiei care nu se mai potriveste cu cel de la prima instalare si cere activare by phone de ex. si tre' sa suni la Microsoft support sa le dai ID-ul configuratiei, ei vad la rindul lor ce ai schimbat, si daca e schimbat altceva decit placa de baza or sa te lase sa activezi licenta iar si ID-ul din baza lor de date se va updata ... deci poti face oricite upgrade-uri de alte componente, dupa telefoanele de rigoare se valideaza si un OEM dar la schimbarea placii de baza bye-bye licenta si cum am trecut de 10 placi de baza numai in ultimii 3 ani, am preferat Retail-ul mai ales ca la BestBuy aveau discount-uri mari ... daca nu mi-ar fi expirat XP-ul OEM insa, mai stateam cu el mult si bine, nu merita trecerea decit cind or sa apara jocuri DX10 si o sa ai si hardware pe masura
  12. eu mi-am cumparat Home Premium Retail, m-am lamurit cu OEM-urile ca am avut la XP si a expirat la primul upgrade de placa de baza (si eu fac 2-3 pe an)
  13. Stalker merita incercat daca aveti un calculator macar decent daca sinteti pasionati de SF-uri si ati citit 'Picnic la marginea drumului' si vazut 'Calauza' o sa vi se para f. familiar PS. de cind cu masina s-au cam dus banii de upgrade-uri si timpul liber era pe duca anyway PS2. tre' sa apara si expansion-ul la Oblivion in citeva zile PS3. puteti incerca si Flash Circle daca va plictisiti la scirbici http://www.candystand.com/play.do?id=17995
  14. pai instaleaza un 'string scramble' mai sofisticat sa nu mai mearga 'image/pattern recognition'-ul asa usor
  15. din cite stiu la ciocniri frontale plastice de peste 120km/h poti fi si 'invelit' in airbag-uri si tot nu-ti suporta organele interne decelerarea brusca, daca in cazul de fata soferul chiar a scapat inseamna ca din copac probabil a ricosat si a pierdut mare pare din energia cinetica treptat cumva, pt. ca la cum e sectionata masina clar ca nu avea viteza mica sau nu avea centura, a fost aruncat in cimp si dupa 100m de rostogolit a scapat