• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

ivascucristian

Members
  • Content count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About ivascucristian

  • Rank
    Astra Bebe
  • Birthday

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    Opel Astra H TwinTop 1.9 CDTi 150CP
  1. La mine cand s-a murdarit o spal. Ca medie, pot spune ca se intampla cam o data la 2 saptamani - ma ajuta si faptul ca o tin la garaj si nu ma duc la birou cu ea; dar merg pe la munte/mare si atunci e nevoie. Intotdeauna interior si exterior - nu am rabdare / loc sa fac de unul singur. Acum sunt in cautarea unei spalatorii decente prin drumul taberei, asa ca daca are cineva idei, let me know
  2. B-41-LDZ IMC/Cristi
  3. Astra H Twintop, 1.9 CDTI 13k km, medie de 7,6 cu destul de mult mers in oras. Pe autostrada ia intre 5.5 -> 6.1 la 130-140Km/h
  4. Salut, Am o mica problema: mi s-a aprins masinuta cu cheita si apoi martorul de noxe. Stau aprinse la contact, dar se sting la pornirea motorului. Erorile sunt P242F-75 si P2279-5B (DPF + air intake). La Radacini mi-au zis sa inlocuiesc galeria swirl (stiam ca e galeria de admisie + tija swirl) si actuator (total vreo 3800 RON) si mai vedem dupa aia daca mai apare (a se citi nu sunt siguri ca asta e problema), fara sa faca altceva decat sa puna diagnoza (Tech2) pe masina. Tot ei mi-au spus ca filtrul nu se mai regenereaza din cauza asta si ca nu am alta solutie si sa nu mai merg cu masina. Partea contradictorie este ca am si eu un op-com si cand am citit valorile filtrului, dupa ce am mers pe autosstrada la cateva ore dupa ce s-a aprins masinuta cu cheita, erau nominale: presiune -2kPa, grad de umplere: 5% (inainte de autostrada era grad umplere 84% si presiune la relati 0 sau 1 kPa). In momentul de fata, dupa ce se sting martorii la pornire masina merge impecabil - intra turbo, se infige, nu am lag, etc. Singura problema a fost ca atunci cand erau martorii aprinsi era in limp mode si nu prea tragea (deh, fara turbo). Luni dimineata ma mai duc la un service, dar eram curios daca aveti vreo idee/parere, v-ati mai lovit de asta, si mai ales daca e ok sa mai merg cu ea vreo 200 de km week-endul asta - e musai sa ajung cu masina la o nunta. Pot sa desfac/curat eu galeria de admisie, egr, etc fara sa risc ceva probleme? Detalii masina: Opel Astra H TwinTop 2008, 1.9CDTI 150 CP, motor Z19DTH, 95.000 km
  5. Salut, Din ce am citit despre masina asta, inainte sa mi-o iau si eu se poate intampla din cauza unor zimti din plastic ale unor rotite. Acesti zimti se tocesc si nu mai poate sa termine operatia de capotare/decapotare. Poti sa o fortezi de mana sa inchizi masina, dar nu o sa mai mearga pana nu se inlocuisc acele rotite. Din fericire noile versiuni sunt din metal, deci ar trebui sa scapi de problema o data pentru totdeauna. Partea proasta e ca nu o scapi mai ieftin, sau cel putin eu nu stiu ca s-ar putea. Multa bafta.