• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

maxx

Members
  • Content count

    74
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About maxx

  • Rank
    Astra Junior
  • Birthday 11/10/1979

Contact Methods

  • ICQ
    0

Profile Information

  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    astra gtc 1.6 16v 115cp
  1. Sal, imi poate spune vreun membru al forum-ului care are Astra cu motor 1.6 105 CP benzina cu remapare facuta cum se comporta masina? Consum carburant, consum ulei, daca se supraincalzeste motorul etc?
  2. Ok, ceea ce urmeaza este dedicat celor "impatimiti" de consum care au uitat sau nu stiu ce inseamna sa conduci o masina sport cu motor pe benzina (singurul care poate da satisfactii dupa parerea mea pe o masina cu adevarat sport). Sa vedeti ca daca ai dezvoltat o manie pt consum SE POATE SI ASA!! :ceuameni2qv: "ASTRA GTC 1.6 TURBO RECORDS 4.5 LITRES/100 KM IN AN ECONOMY RUN EVENT IN PORTUGAL" July 23, 2007 Last Wednesday and Thursday, GM Portugal conducted “Opel EcoDrive 2007” with 20 Astra GTC 1.6 Turbo 180 hp being driven by journalists, GTC customers and guests (Day 1) and Opel dealers (Day 2). The EcoDrive comprised a quite demanding route of 260 km – 20% motorway, 80% normal roads – including driving through several villages in the Alentejo region, between Lisbon and Santarém. João Rodrigues and Cláudio Delicado (reporters from Quattroruote Portugal) were the Media Event winners, achieving a remarkable fuel consumption average of 4.69 litres/100 km and an average speed of 55.1 km/h. They were closely followed by Bruno Silva and Pedro Domingues (Auto Hoje), who achieved 4.80 l/100. Unfortunately, in last place was Herman De Backer, Managing Director of GM Portugal, co-driven by the company’s Sales Manager, Pedro Lazarino, who achieved 5.78 l/100 at an average speed of 63.7 km/h. On Day 2, Opel dealers also achieved great results, even managing to improve upon some of the journalists’ best results. The best dealer team reached 4.67 l/100, topping the winner of the previous day. Participating as guests, João Bravo and Jean-Marc Baudoin, two young university researchers in the area of numeric simulation of fuel consumption of internal combustion engines, ended up as the overall top performers, reaching an extraordinary 4.56 l/100 (average speed: 53.5 km/h) on Day 1. Sursa: http://www.gmeurope.info/social_media_news...n-Portugal.html
  3. ) Am vazut si eu stirea dimineata la stiri si m-am stricat de ras. Sunt curios cati ani are posesorul masinii si de cand are permisul . Cel mai curios as fi sa stiu daca este membru al forumului. Nu de altceva dar chiar ar bine de stiut cum a reusit )
  4. Ford Fusion nu este un concurent pt Astra H. Poate doar in Romania unde se fac diferente "la ochi" sau in functie de buzunar. Fusion este o masina din clasa mica putin mai inaltata. Daca vrei un Ford de care sa fii multumit si sa nu regreti ca nu ai luat Astra H ia Focus-ul care este foarte robusta, chiar mai robusta decat H-ul. Insa doar daca nu esti un impatimit off-road nu ai de ce sa iti faci griji in ceea ce priveste denivelarile de pe drumuri intr-un Astra H cu garda normala. GTC-ul meu are garda joasa si nu am avut nici o problema nici cu bordurile nici cu drumurile mai desfundate de tara.
  5. Cred ca ar fi mai bine sa mai pui 100 RON si iti iei un Belltronics 955 care va fi mai de nadejde decat Cobra.
  6. Cu privire la locurile de parcare, nu exista nici o lege (nici in cea a administratiei publice) care sa aiba prevederi cu legate de intervalul orar in care locul respectiv este "rezervat" platitorului. Exista insa noul proiect al legii administratiei publice care va avea norme de aplicare care vor fi "adaptate" de fiecare consiliu al primariilor oraselor, si care prevede ca in intervalul orar 08 -17 oricine poate parca pe locul respectiv, insa dupa ora 17 acesta este rezervat exclusiv platitorului. Repet insa, acesta este inca in stadiu de proiect, nu este nimic intrat in vigoare. Nu stiu cum este in alte orase sau in alte sectoare, insa in sectorul 5 cand iti gasesti locul de parcare ocupat seara suni frumos la sectia 17, vine un echipaj, identifica masina, cere adresa proprietarului la dispecerat, merge la acesta acasa si primeste o amenda de 150 RON si obligatia de a ridica masina de acolo Tata a "aplicat" strategia aceasta de 2 ori pana acum si a dat rezultate :-'
  7. salut, ma intereseaza si pe mine un scut de protectie pt baie pentru o Astra GTC cu motor de 1.6 115 cp? Este asa ceva la voi? Fie din plastic fie din metal? (Impreuna cu suruburile de prindere bineinteles).
  8. Krazyeone, imi poti spune te rog cam care este rate de refresh la consumul tau instant, are putin lag sau raspunde chiar instant la apasarea pedalei? A mea consuma (la 200km parcursi pana acum ) intre 11,5 - 12,8 cu clima on in oras.
  9. Mda, timpul de asteptare este destul de mare, insa trebuie sa stiti ca sunt alte marci la care se asteapta si mai mult de atat. Iar cei cu Astra trebuie sa fie chiar bucurosi fata de cei care au cumparat Corsa caci la modelul acesta au fost niste intarzieri incredibile. Eu am incheiat contractul pe 21.04 si nu a venit nici acum . Impostorii in cauza sunt cei de la Dibas Bucuresti...
  10. Mda, la prima vedere alarmele puse din fabrica nu sunt utile pt ca nu incep sa urle la orice zgomot mai tare sau atingere a masinii. Acest lucru se intampla insa deoarece noile norme europene in materie de poluare fonica interzic expres acest lucru, adica alarma unei masini trebuie sa porneasca numai in momentul in care s-a produs o avarie asupra masinii (geam spart, tabla indoita etc.). Si eu mi-am pus alarma din fabrica tocmai pt acest motiv in primul rand si apoi pt ca am vazut cum monteaza specialistii nostri alarmele. Sa te fereasca D-zeu de montat alarma in vreun service din Romania! Trag oamenii aia de usile masinilor si de fetele lor de parca vor sa dezmembreze in 5 minute toata masina! :ceuameni2qv:
  11. wallaby, eu vorbeam de performante.... Eu cred ca stii foarte clar ca un turbo pe benzina da clasa oricand la aceeasi capacitate unui turbo diesel. Avand in vedere cati km faci tu anual si cat tii masina cred ca ai facut alegerea corecta. Vezi insa ca motorul tau nu a venit standard cu 200 cp ci a trebuit indopat serios cu steroizi, iar la sprinturile de care vorbesti sunt convins ca si la motorul tau consumul a fost destul de serios
  12. Ok, eu cred ca daca vorbim de performanta motoarelor, un diesel nu se va compara niciodata cu un motor pe benzina. La capacitatea de 1.6 benzina 1.7 motorina, motoare cu turbina se scot valori de 180 cp si respectiv 125 cp - maxime deocamdata la Opel. Deci ca performante, dintre doua motoare cu turbina cel pe benzina castiga clar. Nu putem compara motoarele decat daca au acelasi mod de functionare - turbina. Nu putem compara diesel cu turbina si un motor benzina aspirat daca vrem sa fim corecti si ne intereseaza cu adevarat "performanta" (astept sa vad motoare de formula 1 echipate cu diesel, sau masini WRC :roll24eb: In ceea ce priveste motivele pentru care am opta pentru un diesel si un motor pe benzina lucrurile mi se par extrem de simple: daca faci mai mult de 15.000 km pe an e bine sa iti iei diesel. Daca faci sub 15.000 km, cei aproximativ 1500 EURO platiti in plus la diesel se vor amortiza in cca. 5 ani. Alte argumente mi se par puerile.
  13. Mda, se pare ca si eu sunt la fel de "oropsit". Am dat comanda pe 21 aprilie si pe contract am termen maxim de livrare de 75 de zile lucratoare. Am sunat astazi la dealer si mi-a spus ca masina nu a intrat inca in productie. Cred ca cei de la Opel ar trebui sa mai deschida o fabrica. Sincer, eu m-as bucura sa intarzie peste termenul de livrare ca sa pot sa-i taxez rau, adica, conform contractului cu 5% din valoarea avansului platit, iar avansul platit a fost de 8400 EURO si o sa-i usture putin la buzunar. :ceuameni2qv:
  14. Pretul final este ok. Am aceeasi configuratie mai putin OPC line si plus climatronic si am dat 15.500 fix. Tu ai OPC line-ul in plus asa ca mi se pare ok.
  15. Ok, fluturasul este super si usor de scos pe imprimanta. Am facut aici o versiune cu trei pe pagina, cine vrea sa scoata aceasta varianta sa o incarce de aici. fluturas_2.doc