• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

dssdexter

Members
  • Content count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About dssdexter

  • Rank
    Astra Bebe
  • Birthday

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    Opel Astra J 1.4T
  1. salut, aceasta piesa din poza - regulatorul de presiune - imi da batai de cap. Eu am schimbat galeria, dar nu am pus si regulatorul nou...exista deja in pompa de benzina... stie cineva daca la modelele noi, cele cu galeria asta modificata, au schimbat si pompa de benzina? Masina merge, dar poate trebuie sa ii pun si regulatorul asta... doar ca s-ar putea sa n-am conducta de retur... cineva priceput prin zona?
  2. Salut, am observat ca modelele noi de motoare de Astra J, 1.4T, A14NET, 140CP au inca o supapa vacuumatica in plus fata de modele vechi. Ma refer aici diferente generatia 2009-20012 si 2012 incoace. Stie cineva cum se procedeaza daca se schimba galeria de admisie si nu vine echipata complet, dar este modelul nou, se poate monta acea supapa vacuumatica (si din fabrica pare lipita cu letconul...) ? Este piesa nichelata,lucioasa, se gaseste in partea dreapta a motorului... iar furtunul rosu/negru care pleaca din cotul galeriei nu se regaseste pe vechile modele de galerii... In ce ar consta diferentele din punct de vedere al functionarii?
  3. Salutare, o noua problema marca GM - trage aer fals pe la capacul de la motor. In acelasi timp, tot p-acolo arunca si ulei... Solutie problema schimbat capac culbutori. Mai demult cineva spunea ca s-ar putea sa fie pinionul de la axa cu came sau o electrovalva care nu lucreaza/ se blocheaza... exista vreo legatura intre ele sau pur si simplu e capacul care are incorporat sistemul de 2 lei de ventilare si care trebuie schimbat? Multumesc anticipat motor a14net. a aparut cheita - service esp. la ralanti mergea neregulat, desi nu varia pe turometru se simtea in volan/maneta cutie viteze ca are trepidatii ...
  4. Salut, din pacate a trebuit sa schimb arborele ... plus cuzinetii de palier. Problema a fost - joc axial in arbore, cuzinetul mare era cam dus - luase din arbore, si astfel motorul atingea stanga dreapta de bloc.. cauza - inclin sa cred uleiul f prost, la turatii mari insa ei zic ca s-a mers cu ambreiajul apasat, wtf... n-are cum sa se duca in halul asta daca faci frane de motor din ambreiaj, inseamna ca acest motor este one time use only,,,, ma rog, sper sa ai mai mult noroc si sa nu fie acelasi zgomot...al meu se auzea mai bine inspre curea de distributie... succes
  5. Salutare, ce ulei folositi pe Astra J? La cati km vi se cere sa il schimbati? Eu am o parere din ce in ce mai proasta despre uleiul Gm dexos 2 5w30 pentru ca am avut cateva probleme cu motorul - joc axial in arbore (mi s-a spus ca se merge cu ambreiajul apasat - wtf), martor aprins in bord pentru schimb ulei - dupa 10000km, mai nou dupa 5000km... Cat de bun e acest ulei al lor? Ce parere aveti de Castrol? a incercat altcineva alt ulei? Eu am o astra j 1.4. 140cp...
  6. Salutare, la un motor 1.4T 140cp, A14NET, am aflat de ce imi murea motorul/turbina in viraje - ramanea fara ulei. Ok... s-a descoperit dupa a 3 venire in service ca ramanea fara ulei si d-acolo dadea Service ESP, taia turbina si ziceai ca-i troaca. De ce ramane fara ulei? Good question. Apoi - la rece, cand o pornesc si apas ambreiajul se aude cum tacane motorul mai tare, doar cand calc ambreiajul. Dupa ce il las, zgomotul motorului revine la normal. Acum intrebarea mea este - rulmentul de presiune sau tachetii(de unde se poate sa piarda si uleiul...) sau incep sa pice in lant una dupa alta? Sfaturi, metode de identificare a problemei? Un mecanic bun? Poate sa fie si distributia/lantul (asta n-ar insemna sa se auda tot timpul nu doar cand calc ambreiajul? Mersi
  7. B 980 DSS - Dragos
  8. buna, si eu am trecut prin ceva asemanator cu un astra j 1.4T 2010 - la 67mii km am schimbat 3 seturi de placute fata + 2 seturi de discuri ovalizate. pe spate s-a rezolvat simplu cu etrierii schimbandu-se pe garantie fiindca erau un model care facea zgomot pe piatra cubica... ok, ideea e simpla - placutele sau discurile sunt dure si nu fac pereche buna - nu e ok sa se ovalizeze discurile dupa 30 mii km. problema cu garantia extinsa la 5 ani este delicata - firma de asigurare care incheie garantia cu tine prin intermediul opel are interesul sa tina de bani. daca asigurarea extinsa era la opel, ei dau dovada de mai multa seriozitate decat o firma interpusa...(nici ei nu sunt sfinti dar cand o comit macar curata bine locul ) - din acest motiv am stat mult timp pe ganduri si am ajuns sa nu imi fac extinderea la 5 ani, plus ca e si scumpa pentru ce ofera...este o garantie "romaneasca" decontam piese dar nu manopera, decontam doar piesa stricata chit ca ea a mai produs si alte stricaciuni... Succescu OPC, trebuie sa pui presiune pe ei
  9. paaai, pretul presupun ca a fost si unul pe masura - nu degeaba ei le vand pe 2-3 lei, fiindca au fost si sunt alergate. ma uit la toti cei care au astfel de masini de serviciu si putine sunt cazurile cand iei o masina buna la un pret bun. pacat ca acum tu tragi ponoasele.
  10. revin, am fost cu ea in service mi-a resetat erorile dar problema a reaparut - dupa un viraj strans cu viteza mica s-a taiat turbina si parca eram cu caruta service ESP . Iar am asteptat sa se raceasca putin(am zis ca poate era f cald afara si d-asta s-a resetat creierul lui!!) si am putut sa plec linistit la drum. Din cand in cand acum da simptome tot in viraje - ingheata pedala de ambreiaj si da semne cum ca ar topi acceleratia dar daca o las sa iasa din viraj isi revine imediat... o idee un sfat?
  11. Salut, se pare ca am rezolvat si eu problema dar cu putine batai de cap - schimbat capacul din capul motorului si furtunul care vine de la vasul de expansiune catre motor. Pentru cei cu carte service este ansamblul 33. Problema este la imbinarea mufei furtunului in acest capac, o garnitura mica de care toti se coteau si te pun sa cumperi tot ansamblul (pret producator 270, pret fabricant -170-190..).Pentru cine vrea, am pastrat piesele, pot da cu imprumut ca sa caute doar garnitura poate scapa fara sa cumpere intreg ansamblul...
  12. Salutare, tocmai ce am alergat-o nitel si gata - service ESP. hmmm, un sfat, o parere, un computer de pus pe ea avem? Mersi, D
  13. Salut, mai nou a inceput campania pentru schimbarea conductei de alimentare cu ulei a turbocompresorului. Are cineva idee care este? Mie mi-a cam scapat ulei pe la niste conducte si eram curios daca alea sunt. Este normal sa ceara schimb de ulei la 13k km? Poate sa fie asta cauza?