• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

axabrt

Members
  • Content count

    60
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About axabrt

  • Rank
    Astra Junior
  • Birthday

Contact Methods

  • ICQ
    0

Previous Fields

  • Masina
    Astra 1.4 Tw 90 CP
  1. Ce nu imi place. Usa de la rezervor exagerat de mare. Zici ca i de duster
  2. 27.07.2014 - f cald afara , AC on, consum de ~ 16% in Ploiesti Motor 1.4 xep, astra H 85000 km. Condus oarecum in limite legale. Spun normale, fiindca cu AC cuplat, masina asta n are nici o sansa sa aibe demaraj cat de cat chiar si la apasarea la fund a pedalei de aceleratie. Ce se misca e consumul instant care creste imediat la 30% !! asta la plecarea de la semafor. Dupa aia se face 8-9 %si acolo ramane. Daca tre sa pleci de pe loc e dezastru. Smecheria e s-o tii in miscare si sa te folosesti de inertia ei dar chiar si asa, cu AC pornit rar scot sub 11 urban. Cred ca o sa o vand si imi iau ceva gen 1.6 Turbo. Macar aia stiu de ce o sa consume 16. Asta e submotorizata grav cand e cald afara.
  3. cam de 5-6 ori pe an : inainte de revizie, inainte de ITP, cand mai de mers la cate o nunta, de Craciun si o data de Paste
  4. adica tu oricum ai astra G, e mai usoara decat H. Eu sunt din Ploiesti Eu la H am 9.3 numai urban si cred ca scadea si mai mult daca opream AC. Dar e consumul dat de BC nu cel facut la pompa...O fi real, nu stiu ? Oricum. dau la cheie dimineata, stau juma de minut,si plec. Treapta I si II le tin mai subturate asa, schimb pe la 2500. In treapta III schimb pe la 3200 si cade dupa schimbare in 2500 cred. Apoi de la 2500-2600 o las sa scada LENT la 2000, un fel de frana de motor. Consumul in acest caz nu sare de 7 in oras. Bine ca se compenseaza cu acceleatii in treapta I si II, daca dai in ea, sare instant-ul pe la 20% dar pentru scurt timp....Daca ii dai tare intr-a doua si o tii numai la 3000 de ture normal a mea consuma 15. Totul e sa faci asa. Treapta I doar plecare de pe loc si imediat a II-a A II-a folosita cu atentie si cat mai putin si cat mai subturat cu putinta A treia o folosesti de la 2100 la 3000 de ture si o sa ai consum mai mic Un coleg are o Toyota cu motor pe benzina si are un indicator in bord care ii spune cum sa schimbe vitezele. El a zis ca intr-un an nu a mers niciodata cu 3000 de ture, ca schimba dupa cum ii spune indicatoru'. A facut ochii mari cand i-am zis ca eu schimb si la 5000...
  5. Eu am luat o Varta 44Ah, ca sa fiu sigur ca se incarca in parametri...una mai mare la drumuri scurte daca nu se incarca. Am schimbat in August 2009 si pana acum pe frigurile astea nu a facut probleme. Din vorbaria de pe site -> Noua BLUE dynamic Durata de functionare mai mare datorita aliajului de argint eficace VARTA Aliajul unic calciu-argint asigura cel mai redus consum de apa si garanteaza lipsa absoluta a intretinerilor curente. Geometria grila optimizata reduce sulfatarea si imbunatateste preluarea curentului si fluxul de curent. O siguranta sporita o ofera constructia sofisticata a capacului care faciliteaza o trecere optimala a gazului si protejeaza impotriva scurgerii acidului chiar si in conditiile rasturnarii in urma unui accident.
  6. O masina frumoasa cu un motor corect. O poti verifica in service, de obicei au probleme cu compresorul AC care este zgomotos cand e f cald afara, mici vibratii in ambreiaj, chestii marunte. Motorul il consider unul reusit si perfect pentru Romania. nu iti trebuie tester...daca vreau sa rad bine de tot ma duc in parcurile de masini:masini de doctori batrani, care erau folosite doar la cumparaturi din supermarket, tinute toata viata lor in garaj si cu motoare peste 150 CP vaiiiiiii...in fine ON TOPIC: de obicei un indicator bun al numarului de km este starea scaunului, uzura centurii de siguranta (daca a fost folosita, uzura volanului, uzura discurilor de frana (cam 1mm pe 100.000 km zic eu) Vezi daca are cauciucurile originale ale masinii (DOT de la cauciucuri sa corespunde cu anul masinii) si in ce stare sunt. Un cauciuc exploatat corect are viata pana la 60.000 km, daca schimba fata cu spatele si uzura este uniforma (cauciucurile sunt la fel de uzate peste tot asteapta-te sa aibe peste 100.000). La mine la aproape 50.000 cauciucurile de pe fata s-au uzat de tot, alea de pe spate sunt noi. Am luat cauciucuri noi pe fata DOT 2009, si masina e din 2006. Deci chiar daca e aceeasi marca, nu se potriveste anul... Vezi starea rotii de rezerva. Ca idee o masina exploatata corect cu putini km NU are voie sa aibe alte cauciucuri decat cele din fabrica. Altfel, zgarieturi pe la clantele usilor ies cu un polishat. Daca vreo clanta nu e zgariata la fel ca restul insemana ca usa a fost vopsita. Per total prefer sa iau o masina cu imperfectiuni ale vopselei decat una tipla. Vezi eventualele zgarieturi pe geamuri, pe faruri. Nu cred ca in 3 ani farurile alea ar trebui sa arate ca noi, ca daca sunt noi e o problema...la masina mea am urme de pietricele pe capota si pe faruri, ba chiar si pe parbriz, deci e clar ca in fata n-am lovit-o de curand. De obicei aia care troznesc masinile, le repara pe CASCO si incearca sa "scape" de ele repede, deci intodeauna vor arata ca noi... in rest sa fii pregatit ca la motorul de 1.6 sa schimbi distributia, probabil te va diuce 700 ron dar o sa stai linistit.
  7. cati km ai ? scaderea antigelului ar putea apare daca s-a ars garnitura de chiuloasa. verifica integritatea furtunelor si daca radiatorul are "pete" umede.
  8. vezi p-astea n-ai de cum sa le legi cu sarma...m-am uitat din nou la ele ieri. Tampit sistem de prindere
  9. S-a intrebat cineva cum sa faca un sistem antifurt pentru stergatoare, m-am tot uitat si nu imi vine nici o idee. Se pot scoate si baga in portbagaj (le pui inapoi dimineata, sau cand ai nevoie, dar in acest caz ar trebui protejat parbrizul, fiindca daca dai din greseala de maneta de la stergatoare nu-i a buna) sau alarma cu senzor de perimetru sau garaj sau curte. Se pot monta si alt tip de stergatoare in afara de bosch Aero ? Ca si sistem de prindere, poate se poate modifica tipul prinderii pe brat ?
  10. putin suparat ca mi-au furat stergatoarele...acum vine problema, erau cele originale ale masinii (4 ani) imi faceam si eu treaba cu ele, ca bune nu mai erau de mult...poate se prinde ca si-a luat teapa si le aduce inapoi.
  11. mie mi s-a rupt scaunul de la sofer, cautam ceva SH
  12. ma scuzati astea sunt recaro ? Vreau si io pe masina mea dar n-am vazut in romania !!!
  13. din punctul asta de vedere, eu am venit dupa o dacie 1310 din '98, cauciucuri 155. Cu Astra H m-am bagat si eu pe unde ma bagam cu Dacia, dar nu mica mi-a fost mirarea caam ramas impotmolit IN ULTIMUL HAL. A trebuit sa o las acolo, sa vina sa ma impinga altii. Bridgestoanele de pe Opel sunt jenante pe noroi si zapada, ce sa mai Cu dacia sa fie ea a dracului, aveam Montana ieseam fara nici o greata... Acum am scris si vreo cateva posturi mai sus alte simptome, insa nici cu cauciucuri de iarna nu ma simt chiar in largul meu. Mai dau cate un patinaj, mai fuge spatele, ma gandesc ce ar fi fost fara (oricum asta e prima iarna serioasa prinsa cu Opelul)
  14. sa stii ca chestia cu fugitu spatelui e cat se poate de reala...credeam ca e spusa doar ca sa te faca sa dai banii pe inca 2 cauciucuri in plus. Mi s-a intamplat sa imi fuga spatele, avand 4 cauciucuri de iarna deci ma gandesc ca acest lucru s-ar fi intamplat mult mai usor daca as fi avut doar 2 cauciucuri pe fata
  15. chestia e ca mecanicii din service sunt trimisi la cursuri de specializare, sunt mai instruiti decat unii de la un service noname. in plus poti sa cumperi consumabilele de la un magazin de piese si sa te duci la service, urmand ca tu sa platesti numai manopera (cam 150 ron). Cred ca si in cartier dai 50 ron pentru un schimb de ulei si filtre deci ai iesi mai scump cu 100 ron, ceea ce nu e tocmai o avere. Ai si stampila in carnetul de service, poti argumenta la vanzare ca masina a fost intretinuta in bune conditii si, cine stie poate iti recuperezi banii...