• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

al3xz

Members
  • Content count

    1,637
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About al3xz

  • Rank
    Astra Fanatic
  • Birthday September 22

Contact Methods

  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    Astra H, Z17DTH, Black
  1. Din pataniile unui cunoscut posesor de z16se cu semering-urile de supapa stiu ca nu sunt chiar asa usor de schimbat. In mod normal este nevoie de o scula speciala. Probabil ca ori nu sunt pozitionate corect ori au fost ciupite la montaj. Legat de partea cu uleiul in vasul de expansine e clar: daca a fost data jos chiulasa ori nu a fost stransa bine, ori nu ai schimbat garnitura, ori nu e plana. Daca nu a fost data jos trebuie schimbata garnitura, poate si planata chiulasa.
  2. Daca gasesti unul cu 5 prezoane posibi. Jantele echipate s-au dat. Au mai ramas decat cele doua anvelope.
  3. Scad preturile la 250 pentru ambele jante(se dau si separat), si 200 ron pentru ambele anvelope.
  4. Asteptam pozele in 24h altfel se inchide!
  5. Asteptam pozele!
  6. De vanzare urmatoarele: Doua jante pe 16 cu anvelope Tigar 205/55/16 pe ele - au avut un incident acum doua ierni, jantele au fost indreptate; anvelopele sunt intregi, tin presiunea(nu au mai fost umflate de atunci si inca sunt tari) Pret: 300 RON ambele Doua anvelope Tigar 205/55/16 date jos astazi de pe jante; au fost rulate si sezonul asta. Pret: 250 RON ambele Contact: pe PM sau al3xzi@yahoo.com
  7. b01zuo Deja incepusem sa caut alta, si dupa cum stiti mai toti nu se potriveste decat cea de pe 1.7 cdti in 5 trepte. Greu de gasit si destul de obosite din cauza faptului ca nu se gasesc mai noi de 2007. A mea deja e rupta bine. O sa incerc sa recompun nuca si sa o imbrac poate am noroc. Daca reusesc fac si un tutorial.
  8. Nu esti singurul. Si eu tot de vreo 3 ori le-am inlocuit. Singura rezolvare cred ca e sa cauti niste piese de o calitatea mai buna. Umbla vorba prin targ ca Mobiletron ar fi cele mai bune, nu infailibile. Alta problema ar fi cu releul pe care multi nu il schimba, si nu se poate verifica cat de bine merge. Si uite asa se duce din nou puntea de diode.
  9. 1.7 care sa indice mai mult decat consuma nu exista! Mai putin da, asa ca e posibil sa fi ajuns si pe la 14. :Rolling Eyes: La mine pe vremea asta consumul real e undeva in jur de 10, dar asta avand in vedere ca fac aproximativ 20 km pana la birou; pana la jumatatea drumului motorul nu ajunge nici la 70 de grade, asa ca e perfect normal sa consume cat va consuma pe o distanta de 6 km. P.S.: faceti un consum plin-plin si o sa fiti surprinsi tare neplacut de cat de mult minte ... in minus P.S.2: stilul de mers influenteaza puternic; nu trebuie neaparat sa urci in ture ca sa consume mult, daca o calci de la 1500 consuma poate mai mult. P.S.3: termostatul merge ok ?
  10. @adrian IN: Am modificat titlul topicului in ceva mai sugestiv. Pe viitor fii mai atent. Citeste Regulametul! P.S.: Schimba electricianul.
  11. Daca se aprinde si becul de la ABS as pune pariu ca de la baterie ti se trage. Incearca cu alta baterie, si vezi in ambele cazuri cat incarca, sa nu ai probleme cu alternatorul.
  12. Daca e vreo bujie arsa se aprinde check engine, asa ca nu e de acolo. La tine, alin87, cred ca e vorba de baterie, ar trebui sa te uiti in ecranele ascunse pana la cat scade cand dai la cheie, sau cat are imediat dupa pornire. Cel mai bine sa pui pe cineva care se pricepe sa masoare. P.S.: @adrian125 nu ai nimerit-o nici a doua oara
  13. Posibil sa ai o problema la unul din senzorii de temperatura, ori senzorul, ori mufa. Pentru inceput poti sa incerci cu un spray de contacte. Unul e pe chiulasa, celalat e pe tubulatura de aer intre filtru si motor(din cate stiu asta ar fi inculpatu'). O a doua varianta ar fi calibrarea clapetei de acceleratie; cumva ai umblat la ea ? Pui contactul il lasi 30 de secunde, pornesti motorul si il lasi cateva mintue se mearga, daca mai tin bine minte cu motorul cald.
  14. Bec tip W5W.