• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

Bluewing

Members
  • Content count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Bluewing

  • Rank
    Astra Bebe
  • Birthday 09/29/1967

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    Astra H 1.3 CDTI Caravan
  1. @mylanezuaceiasi problema si la mine,, dar stiu sigur ca inainte nu era chiar asa... Se tot povesteste pe forum ca Astrele H ar fi zgomotoase de la mama natura... nu prea cred. Anii trecuti totul era ok, acum zgomotul de fundal a inceput sa devina suparator pe la 100km/h, dar il aud si mai jos. Creste cu viteza, si nu e contitionat de turatie sau daca e ambreiajul calcat sau nu. Se aude si scoasa din viteza. (nu e flueratul de la oglinda, ala nu se aude cu geamul inchis), si nu e fluierat...e un suierat constant. Prima strigare ar fi un rulment de roata . Am ridicat-o pe capre, am tras de roti, nimic dubios. Am pornit motorul, bagat in viteza 6 relanti,, ascultat rotile... la 50km/h zgomot evident care parea sa vina de la cutie.. accelerez pe la 80-90km/h activez tempomatul si ma dau jos.. suierat serios in stanga, liniste in dreapta... dar zgomotul pare sa vina din cutie de parca n-ar avea ulei si un rulment merge pe uscat, Am scos uleiul din cutie sa vad cum arata,,,parea ok. nu negru, nu metal in el. Pus ulei nou...ma gandesc ce sa mai fac..Daca ma duc in service ca pifanul...ma trezesc ca-mi zice ca trebuie schimbata cutia.. In viteze intra ok, maneta nu se misca deloc singura.. Mi-e frica sa nu fie ceva la diferential,,. dar cred ca asta inseamna tot dat jos cutia..
  2. salutare! vremuri noi, probleme vechi... va cer si eu o parere, pentru ca am o situatie cu vibratul volanului, si nu gasesc o cauza certa. Treaba sta cam asa: cauciucuri de iarna 205/16'' cu jantele lor..e ok,, incepe o vibratie usoara dupa 130km/h, probabil de la echilibrat.. nu mi-am facut probleme,, iarna nu alerg mai mult ca e periculos.. In schimb, cauciucurile de vara, 195/15'' cauciucuri noi Pirelli puse pe jante noi de tabla, imi mananca zilele! Pe la 100km/h incepe sa vibreze volanul ca la balamuc... -echilibrat de n ori...sunt ok, -bucsi,pivoti,capete de bara ok.. -geometria, ok facuta la computerizat.... -schimbat fata/spate... cu o pereche vibreaza mai putin,, dar tot vibreaza.. -parca vibreaza mai puternic daca presiunea e mai mare in ele. - viteza la care incepe vibratia variaza in functie de calitatea asfaltul, rugos/lucios/ud... uneori incepe sa vibreze pe la 90-100, pe portiuni cu alt asfalt merge pana la 120.. - am observat ca in acceleratie pronuntata de la 100km/h in sus e ok nu vibreaza,,,,, vibratia apare la decelaratie, cand intru in frana de motor.. Ultimele doua ma duc cu gandul la convergenta.. dar de ce nu vibreaza cu rotile de iarna? Daca cauciucurile sunt nasoale din fabrica, ovale sau densitatea materialului neuniforma si se deformeaza la viteza,, de ce se intampla fenomenul de la ultimele doua puncte?
  3. Inseamna ca ai activat CC-ul (circuit control) si probabil ledurile noi consuma mai putin ca cele vechi. Computerul a tras concluzia ca s-au ars si a oprit furnizarea de curent in zona aia. d-aia nu ai curent pe ele. Trebuie vazut cat consumau cele vechi si cat consuma cele noi. daca cele vechi consumau sa zicem 40mA si cele noi consuma 20mA sau mai putin, trebuie marit cumva consumul ca sa fie cat cel vechi. Oricum consumul este variabil in functie de reglajul intensitatii din buton...si n-as sti sa-ti zic sigur ce sa faci..o rezistenta care sa mai fure niste curent...dar trebuie analizat pe hartie in functie de cum sunt puse acolo.. serie sau individual. De ce a facut figura asta numai pe volan, nu stiu..poate ca ai folosit alt tip de leduri sau unul e mai "econom" nefiind defect totusi. Cam la fiecare punere de contact, CC verifica circuitele. Daca circuitul e restabilit, se porneste furnizarea de curent. (ca la becurile de frana, pozitii...etc)
  4. la mine e invers!!! Daca pornesc masina si e motorul cald, baga aer cald. Iarna cred ca va fi ok, numai ca acum cand sunt 36 de grade afara e un cosmar! am climatronic, si cand pornesc masina, ventilatorul pleca ca din pusca pe maxim....problema e ca in loc sa-mi bage aer de afara, il mai incalzeste nitel, ca sa ma apuce crizele!!! Daca cuplez compresorul, il mai raceste, dar nu cat ar fi trebuit! Cu motorul in regim de functionare cu lichidul de racire la 90gr. daca dau pe cald HI ma opareste la mana pe gurile centrale!! daca dau pe rece fara compresor, aerul incepe sa se incalzeasca , si iese ceva mai cald ca temperatura de afara... Din ce am vazut pe forumuri se pare ca sunt singurul ghinionist care are prea multa caldura! Asta a coincis cu curatarea EGR-ului, care si el mai baga nitica caldura prin schimbatorul de racit gazele recirculate... se pare ca ma paste o demontare de bord, sa vad ce face acea clapeta rece/cald din distribuitor.(am obsevat ca majoritatea cand spun "aeroterma" se limiteaza la grupul motor-clapeta aer exterior/interior)
  5. Arderea sigurantei din diverse motive, sau scoaterea ei, genereaza o intrerupere in sistemul de inchidere centralizata. Calculatorul sesizeaza asta si genereaza un cod de eroare, mai mult sau mai putin observabil de catre utilizator, dar odata cu ea nici nu mai da comenzi catre modulul de inchidere centralizata, pana la remedierea defectului. El saracu` isi va da cam greu seama ca defectul a fost remediat, din care cauza indepartarea codului de eroare il va aduce pe calea cea buna. Deci ori stergem codul de eroare cu Tech2/Op-com, sau il resetam in cel mai simplu mod cu putinta: il lasam fara curent! Asta se aplica cand toate usile si toti actuatorii sunt inactivi, si nu mai functioneaza absolut nimic care tine de inchiderea centralizata.
  6. Salutare! Problema asta cu auxiliarul este mereu de acutualitate, si haideti sa va lamuresc pe toti cum sta treaba: Toata treaba se bazaeaza pe intrarea de telefon cu care e prevazut aparatul, numai ca pinii care ies afara din aparat, Tel + si Tel - pot primi numai semnal MONO. Firul Tel+ ajunge (prin intermediul unui filtru RC aflat in interior pe placa,) pe doi pini ai integratului cu pricina, care sunt pini de intrare pozitiva Stanga-Dreapta. Prin taieturile care le facem pe placa, despartim cele doua intrari, in asa fel incat sa avem 2 intrari independente. Filtrul RC, care are rol de filtrare a parazitilor si semnalelor care se induc in cablurile de intrare nu sunt facute pentru o auditie de calitate, dar pentru o convorbire telefonica sunt suficiente. Din aceasta cauza vom auzi bazaituri, pocnituri si tot felul de zgomote ciudate prin boxe! Singura varianta care ar putea limita aceste fenomene ar fi sa folosim cablu ecranat de buna calitate, eventual dublu ecranat; dar nici asta nu garanteaza atenuarea completa a parazitilor. Firul de Tel- are aceleasi filtre, si la fel sumeaza doua intrari in integrat. Acolo nu umblam, alea raman sumate, numai ca acele intrari nu sunt GND, sau masa sau minus, sunt intrare negativa audio, si in momentul in care le conectam la masa masinii (GND) dam peste cap integratul, si sunetul se va auzi distorsionat. Din aceasta cauza, aceasta schema se poate folosi in bune conditii de auditie, NUMAI conectata la un telefon sau iPod, sau orice alt dispozitiv care are alimentare si masa proprie, diferita de masa masinii! Cand se comuta butonul pe sursa externa, si Intrarea Tel devine activa, egalizorul grafic nu este pornit deoarece intr-o convorbire telefonica nu ai nevoie de corectie grafica!! De aceea egalizorul porneste la apasarea manuala a butonului de bass sau treble. Sper sa va fi lamurit nitel. Incerc sa revin cu niste scheme
  7. Si pe mine ma calca pe nervi chestia asta,, dar am gasit o solutie rezonabila: Activezi cu OpCom-ul modulul de telefon. Chiar daca nu-l ai montat, afisorul avand 3 functii activate,(Radio, BC, si Phone) se va modifica nitel ca grafica, si va afisa 3 tab-uri (ca la browsere-le de internet mai noi), care va contine fiecare numai informatiile din modulul respectiv. Astfel cand e selectat Radio-CD va afiasa numai postul/frecventa/track-ul, cand selectezi din rotita stg. de pe volan BC-ul va afisa Range-ul, consumul instant si/sau cel mediu. Odata selectat tab-ul de BC, apesi pe rotita, sau pe butonul BC din bord, si abia atunci ajungi in meniul BC1/BC2/Time. Tab-ul de telefon nefiind disponibil va fi sarit. In partea de jos a display-ului, informatiile de clima raman permanent. Pe mine ma multimeste chestia asta , ca nu mai am tot timpul in fata ochilor consumul ala instant! (si nici pasagerii care sa comenteze..)
  8. In schema facuta de Tbi a pus pinul 4 la masa generala. Eu am tras firul de masa din pin 4 direct in jack-ul care intra in ipod. (am plecat din blaupunkt cu 3 fire L,R,GND) Sunetul este brici, de remarcat doar ca corectorul de ton nu pleaca decat daca apas butonul de bass sau trebble de pe bord. Am incercat sa pun un card+USB decoder cu masa la (-) general, si din pacate se aude distorsionat. Decodorul USB merge perfect pe o statie audio, sau pe boxe cu amplificator de calculator, cu sunet foarte clar, in schimb cand il bag pe masina se aude ca dracu`. Am incercat cu filtre, cu modificari de nivel semnal...nu vrea si pace sa se auda clar ca de pe telefon. Stau sa ma gandesc ca e din cauza ca masa (-) masinii nu trebuie sa ajunga pe GND-ul audio (pin4). Am folosit schema asta: http://i1302.photobucket.com/albums/ag138/valentinus2/AUXINlinein_zps1935e6bc.jpg~original
  9. A mea e din 2006, caravan, doar fata electrice, am activat singur cu Op-com-ul si geamurile si incuierea usilor automata la 15km/ora. N-am reusit activarea BC, pentru ca Op-com-ul asta de china nu are ce trebuie in soft. O sa ma duc la EDS.. asta e..trebuie tech2.
  10. sal! tacanitul il aud si eu, dar numai uneori...e posibil sa fie de la culbutori. Cand uleiul este rece, sau proaspat, nu se aude. Il aud cand ajung in oras, dupa un drum afara cand motorul tinde sa se supraincalzeasca, iar turatia medie scade. Un ulei subtiat de la temperatura nu mai unge cum trebuie, si un culbutor mai uzat poate sa tacane. Fa schimbul ulei+filtru, eventual baga si un aditiv de ulei si vezi daca se mai aude. Sa nu uitam ca totusi este un motor mic, 1.3 pentru un disel e un motor mic. Din cauza asta sub 2000 de ture si fara turbina in functiune, are puterea unei motorete. Ai observat ca pleaca destul de batraneste de pe loc, primele 2 trepte sunt scurte rau, dar necesare. Neturat motorasul asta nu face nimic. zici ca-i mort. Pe la 2000 de ture, cand oricum creste puterea datorita turatiei, intra in functiune si turbina, producand o supraalimentare a lui. Rezulta o crestere spectaculoasa de putere, si incepe sa semene cu o masina! Ai observat ca pe la 80-100km/h nu ai nicio problema la depasiri...singura conditie e sa fii peste 2000 ture.
  11. Intre timp am deslusit singur "misterul"! Nu poti activa BC cu OPCOM-ul "china" pentru ca nu ai in soft codurile necesare. Cica se poate cu ultima versiune, oficiala bineinteles. Care merge cu interfata originala, in niciun caz cu china stuff! Deci asta e motivul pentru care trebuie mers la maiandrei...sau la un service cu baieti isteti. Iti trebuie tech2 ..sau scula originala pentru BC! si aici: Este clar ca problema e la OPCOM! Softul nu are codurile de varianta necesare!
  12. Din pacate temele de genul asta sunt facute ca sa ne facem o idee despre ce e vorba,, nu ca sa si putem rezolva problema! Am citit tema "Activare BC" de la inceput pana la sfarsit,, doar doar oi gasi ceva util, care intr-adevar sa ma ajute la activarea BC-ului, dar din pacate raspunsurile sunt mereu de genul: -Du-te la dealer, -Cauta un dealer mai destept, -Du-te la maiandrei, -vino la noi! sau -cauta-ma... SUPER! Pai daca indicatiile aste "pretioase" sunt rezolvarea, la ce s-a mai facut tema asta pe forum? Cea mai "utila" replica din toata discutia asta stearpa este urmatoarea: "trebuie umblat in 2 locuri diferite si bifate 2 chestii, plus trebuie sa sti ce COD sa selectezi (codul pt: limba, mile/km, tip motor)" evident nu se explica unde, si nici despre ce cod e vorba....si respectivul este chemat sa i se rezolve problema,, desi omul, ca si mine, avem interfata cu care ne-am putea face singuri treaba! Deci revin la intrebarea.....aici facem schimb de experienta? sau ne dam rotunzi, si ne facem reclama pentru servicii contra cost? Am o astra h 2006 caravan care mi-a adus-o frate-miu din Belgia. Are GID, climatronic, CC activat, imi arata cand nu merge vreun bec, am activat personal cu opcom-ul geamurile, blocarea portierelor la plecarea de pe loc, tempomat-ul, (avea si swich si martor), dar mizeria aia de BC nu vrea in ruptul capului sa arate altceva decat timerul ala! in primul loc, am umblat! dar unde mai trebuie butonat, si ce cod de tara trebuie pus, vad ca se dau toti loviti,, doar -doar mai ciuguluim ceva... Mai bine raman fara, decat sa dau o caciula de bani pentru 2 clickuri! Trist!
  13. Multe variante n-ai! Banuiesc ca masinile sunt toate OPEL! Intereseaza-te intai la o reprezentata (sau la mai multe), care-i pretul unei chei simple cu si fara telecomanda.(teoretic trebuie sa iei 2 chei pentru fiecare masina) Mai vezi si care-i pretul obtinerii code-passului. Daca-ti convine, mergi mai departe: Codurile se dau numai daca faci dovada ca esti proprietarul acelor masini, si pe baza de act de identitate. (Mai conteaza ca masina sa nu fie implicata in diverse litigii in germania.) Codurile vin de la producator.) Cheile vin cu cipurile nescrise(blanc) si se scriu la reprezentanta unde trebuie sa fii cu fiecare masina. Operatiunea putandu-se face o singura data. O cheie odata imperecheata cu o masina(cu ECU-ul ei). nu se mai poate imperechea cu alta masina. Cheia metalica vine gata taiata, conform key-codului.nu trebuie schimbati butucii pe masina. In teorie ar putea sa-ti imperecheze cheile oricine cu o interfata, dar, n-ai de unde sa iei cipurile blanc, si n-ai de unde sa stii cum arata forma cheii metalice. Asa ca singura varianta e reprezentanta.