• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

Tiaz

Members
  • Content count

    123
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Tiaz

  • Rank
    Astra Fan
  • Birthday 08/12/1978

Contact Methods

  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    astra H 1.3 cdti + buton SPORT
  1. Nu-mi mai aduc bine aminte dar si eu am patit la fel si am inlocuit din cutia de sigurante de sub capota motor(UEC) unul din releele negre. Numerotare o faci de la far spre interior primul sau al doilea. E un defect comun se topesc si din acest motiv ventilatorul ramane cuplat pe pornit chiar si cu cheia scoasa din contact. Bafta
  2. Am gasit piesele cautate in pretul cerut. Anuntul se poate inchide. Multumesc pentru gazduire.
  3. Multumesc pentru oferta. Nu ma grabesc, mai astept si altele. In cazul in care pretul tau este cel mai bun am sa te contactez.
  4. Multumesc de oferta, dar pretul cerut de tine nu se incadreaza in bugetul meu.
  5. Asa cum spune si titlul sunt interesat de achizionarea unui display MID functional pentru astra g. Daca are pixeli morti il cumpar cu o singura conditie sa nu se fi umblat in el. Ofer maxim 150 ron pentru display si 50 ron pentru maneta cu functie de stergator spate. Astept afertele voastre aici pe topic sau PM. Tel. 0722.345.184
  6. Ai doua variante: 1. dai o scanare cu op-com-ul si vezi ce cod index ai. Daca tot dispui de un astfel de gadget poti sa activezi si functia, obligatoriu trebuie sa ai car-pass. Daca iti daeroare de lipsa buton sport nu-ti ramane decat sa cumperi clusterul cu butonul sport. 2. demontezi ceasurile ipc de pe masina si vezi ce cod index au pe ele si-l verifici cu cele gasite de tine pe net. Daca constati ca ceasurile tale nu au aceasta functie, le poti trimite colegului @CristianTM si ti le transforma el. Dupa ce ti-ai activat functia ai sa vezi ca ai o alta masina. Este foarte adevarat ca puterea nu-ti este marita dar timpii de raspuns ai motorului sunt mult inbunatatiti. Succes
  7. Daca zici ca atunci cand ai pus carton ti-a crescut temperatura sigur termostatul nu mai lucreaza cum trebuie. Din cate am citit, la motorul tau acesta are si o parte electrica care deschide in functie de temperatura. Deci nu prea se incadreaza in tiparul clasic, poate acesta e motivul pentru care iti apare si codul de eroare, asa ca cel mai bine du-te cu ea intr-un service specializat si incearca sa rezolvi problema acolo.
  8. 1526 este codul de defect. Daca ai fi avut astra h eroarea ar fi fost legata de clapeta de acceleratie. Pentru astra g nu am gasit un interpretator al codurilor obd. Bafta P1526 Throttle Control Lower Position not Learned C-
  9. Am un BID de vanzare daca te intereseaza.
  10. Salut, Te duci in reprezentanta si dupa seria VIN a masinii vei afla ce serie de modul airbag trebuie pentru masina ta. Bafta
  11. 161450 - CIM-ul masnii nu recunoaste cheia si trebuie mers in service pentru resoftare si montare clema(operatiunea este gratuita, nu mai stiu care era termenul limita in care se incheie campania) 119103 - problema la rampa comuna de presiune combustibil, posibil sa ai regulatorul de presiune dus sau injectoarele pierd presiune. Verificarile acestea le faci intr-un service specializat in repararea sistemelor comonrail BOSCH sau reprezentanta. Bafta
  12. Cand are mersul acela neregulat ti se aprinde vreun martor in bor?. Daca da fa-i testul agrafa si in functie de interpretarea codului vezi ce defect are sau ce piesa trebuie inlocuita. Bafta
  13. Salut, Inainte de a blama uleiul GM eu zic ca ar trebuii sa-l pui pe nenea mecanicul sa: - verifice vizual bujiile. Daca sunt afumate si(sau) ancrasate; - verifice compresia motorului. Diferentele de compresie intre cilindrii nu trebuie sa fie mai mari de 2 bari si sa se incadreze peste valoarea minima acceptata de producator(8 bari parca - nu stiu sigur); - verifice vizual daca exista pierderi de ulei. In functie de rezultatele obtinute la testele de mai sus sigur vei putea lua decizia cea mai buna pentru masina ta. Totusi eu nu am vazut in posturile tale cam cati litri de ulei consuma raportat cu nr kilometrilor parcursi. E foarte important de stiut, pentru ca daca consuma mai mult de 0.6/1000km in procent de 100% motorul tau are o problema care in cea mai ieftina varianta se rezolva cu o segmentare. Eu merg cu masina mea diesel pe ulei GM decand am luat-o si nu am avut nici un fel de probleme cu consumul de ulei in 148k. Din ce am afalat s-ar parea ca uleiul GM 5W30 este de fapt Motul, ceea ce zic eu ca este unul foarte bun din punct de vedere calitativ. Bafta si sa ne tii la curent.
  14. Salut, Cred ca nu m-am exprimat suficient de bine, mea culpa :Black Eye: .Ideea era ca nu se corela consumul mediu afisat pe BC cu repezitatea in care scadea acul de la indicatorul de combustibil. Pe canicula de acum, cu ac-ul pornit, vorbind strict de masina mea, sunt nevoit sa trag de ea si prin urmare consumul in Bucuresti 8 dimineata si 6 seara imi este pe undeva la 8.5-9% calculat dupa metoda plin-plin. Pe BC am 7.5% , deci am cam toate premisele sa consum mai mult ca tine :Nail Biting: Bafta
  15. Uiti un lucru important. Cand folosesti ac-ul nu e numai puturoasa. E SI GURMANDA. Ca fapt divers un amic care are un 1.9 de 150 de caluti a avut o probelma la masina si a imprumutat masina fratelui lui 1.3 - 90 cp. Crezandu-se ghinionist si probabil nedorind sa-l inflameze pe acesta, ma suna si ma intreaba daca nu cumva i-a stricat masina, ca lui i se pare ca consuma mai mult decat a lui si ma intreba daca stiu sa-i spun pe unde sa verifice eventuale pierderi de carburant ca bc-ul ii arata un consum de 5.7% . Iti dai seama ce usurare a fost pentru el sa afle ca un 1.3 vara ajunge sa consume mai mult decat un 1.9 Ca am uitat sa mai adaug la lista de probleme, pornirea defectuoasa pe timp rece care in cazul meu a fost datorata din cauza subdimensionarii electromotorului schimbat dupa aproximativ 2 ani de unmblat prin serviceuri, pe un recall dat de gm in care isi recunoaste greseala de proiectare si chema toate masinile produse intre 2005-2006 in service pentru inlocuire si nu in ultimul rand cim-ul cu nerecunoastere cheii. Odata rezolvate aceste probleme pot sa-ti spun ca sunt multumit de masina si nu-mi vine s-o vand, chiar daca are o varsta!! De cand astra h s-a transformat in clasic III pretul reviziilor pe original a scazut substantial si comparativ cu masinile frantuzesti, italienesti sau nemtesti aici incluzand si fordul(americana) este semnificativ mai mic. Bafta