• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

Johnny83

Elite Members
  • Content count

    298
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Johnny83

  • Rank
    Astra Elite
  • Birthday 02/02/1983

Contact Methods

  • ICQ
    0

Profile Information

  • Location
    Oradea
  • Interests
    Masini,Sport,Calculatoare

Previous Fields

  • Masina
    Astra H, Cosmo, 1.6 115 CP MT5, Star Silver
  1. http://www.astraclub.ro/index.php/topic/12466-claxoneaza-numai-cand-vrea-ea/
  2. Cu motorul oprit tot timpul iti va arata 73 grade. Asa e si la mine (eu am 1.6 benzina). Chiar daca vara aveam 105 grade, cand ajungeam la job si opream motorul imi arata 73 grade. La toata lumea e la fel, asa ca nu ai niciun motiv de ingrijorare. Nu stiu de ce e asa, probabil ca atunci cand opresti motorul nu mai citeste temperatura si afiseaza doar o temperatura generica pusa acolo de cei de la Opel, dar ideea e ca asa sunt facute.
  3. Sunt valori absolut normale, nu ai de ce sa iti faci probleme.
  4. Da, nu trebuie sa opresti motorul. Iti spun asta pentru ca, unii se sperie, si cred ca au o problema. Daca ai computer de bord, o sa vezi ca regenerarea coincide si cu un consum la ralanti de aprox 4l/h (in mod normal la diesel consumul la ralanti este de 0,4-0,5l/h). Regenerarea se face cel mai bine in mers, la o viteza constanta si la o turatie intre 2000-3000 RPM. Poti sa iti dai seama cand incepe si dupa consumul la ralanti, iar cand acesta revine la normal, inseamna ca s-a terminat. Regenerarea ar trebui sa dureze undeva intre 20-30 min, si se face automat la aproximativ 400-500km, dar depinde si de anumite conditii, care la noi nu sunt prea propice (praf, combustibil prost), si din cauza asta s-ar putea sa se faca si mai repede. Concluzia este ca, nu trebuie sa te sperii, e ceva normal.
  5. Miros de incins si pocnituri inseamna regenerarea filtrului de particule.Sa nu opresti masina pana cand regenerarea e completa.
  6. Niciun motor pe benzina la ASTRA H nu are filtru separat. Cum am spus, el e incorporat in pompa, si nu se poate schimba decat dacat odata cu pompa. La o revizie normala la Astra H (revizia anuala) cu motor pe benzina, se schimba filtrul de aer, de polen, de ulei si uleiul. Atat.
  7. Filtrul de benzina la toate motoarele benzinare de pe ASTRA H e incorporat in pompa de benzina. Nu se schimba la revizie (presupun ca asta te intereseaza ), asa cum se face la motoarele diesel unde filtrul este separat. Filtrul de benzina se schimba doar daca se inlocuieste pompa de benzina .
  8. Posibil sa fi prins ceva mizerie, si sa se fi infundat ceva. Cand dai la cheie, incearca sa porneasca, sau e moarta de tot? Incearca atunci cand dai la cheie, sa dai si niste sprit-uri din pedala de acceleratie, s-ar putea sa porneasca asa.
  9. Ai nevoie de senzor pentru a fi avertizat pe ecran atunci cand lichidul de parbriz e la minim. Senzorul vine doar daca comanzi CC din fabrica, sau daca il montezi ulterior. Daca nu comanzi CC din fabrica, acesta se poate activa ulterior doar pentru partea de lumini (te avertizeaza cand se ard unele becuri), dar nu si pentru lichid de racire si cel de parbriz, care necesita senzori.
  10. Am acelasi motor ca si tine, si face la fel. Tatal meu are tot acelasi motor, si la fel fac si la el. Eu am observat acel fasait chiar in prima zi cand am luat-o de noua, dar il aud doar daca am usa deschisa si accelerez in gol la ralanti. Concluzia: asa fac toate.
  11. In primul rand treapta de marsarier nu este sincronizata, deci cat timp va exista o diferenta mai mare intre turatia arborelui primar si arborelui secundar cutia va caraii. In carte scrie ca daca opresti si vrei sa bagi in marsarrier trebuie sa astepti 3 secunde pana sa schimbi treapta ... timp in care turatiile celor doi arbori ajung la valori cat mai apropiate. Daca nu vrei sa astepti 3 sec atunci poti sa faci dubla debraiere (calci ambreiaj, scoti la punctul mort, eliberezi ambreiaj, calci ambreiaj, schimbi treapta, eliberezi ambreiaj) si atunci nu mai are voie sa caraie.
  12. Eu din cate stiu, nu are nici daca ai CC. CC-ul stiu ca include doar senzori pentru lichide (antigel si lichid parbriz) si becuri. Se poate tousi sa ma insel, nu e exclus. Eu am CC, dar inca nu am decat 20 000KM cu masina, dar cand o sa se uzeze placutele de frana o sa vada daca imi apare ceva pe display sau nu, si promit sa revin cu impresii.
  13. La Astra H nu exista martor pentru placutele de frana. Au niste lamele, care atunci cand sunt uzate placutele, scot un sunet ca si un fel de scartait mai puternic. Asta e singura avertizare pe care o primesti legat de uzura placutelor de frana, daca asta e ceea ce te intereseaza.
  14. Din cele descrise de el e 100% clapeta de recirculare. E ca un fel de zumzait care se aude undeva sub volan in bord. Eu zic sa nu iti faci probleme, la mine asa face cam de la inceput, si in aproape 3 ani nu am avut nicio problema cu ea. Poate facea si inainte dar nu ai auzit tu.
  15. Esp

    La motorul de 1.4 da. Restul vin cu discuri de frana pe spate si fara sa comanzi ESP.