• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

rhydin

Members
  • Content count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About rhydin

  • Rank
    Astra Bebe
  • Birthday 11/24/1982

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Vulcan

Previous Fields

  • Masina
    Opel Astra H Caravan 1.6 Twinport 2005
  1. dar presiunea in rampa ai masurat? In general la opel asa este sa observat ca bobina fiind mai obosita face figuri, insa nu tot timpul, poate fi din reglaje. Montatorii de fel nu stiu sa si regleze, dau o autocalibrare si cu asta basta. AM aceasi motorizare cu stag4 qbox basic. Ma confruntamcu aceleasi probleme, dat in nas + ca aveam STFT foarte mare + ca se oprea motorul. Prima data am schimbat rampa de injectie valtek 30 3ohmi cu una hana black 2000, cu asta am scapat de oprirea motorului dupa care am schimbat sondele lambda1 si 2 (trebuiau, a doua murise, prima era foarte obosita) si la cateva zile si bobina din cauza ca nu mai pornea motorul iar toate testele duceau catre bobina nu catre ecu. Defapt era o mufa sarita si de acolo tarasenia. Problema cu STFT inca persista, datul in nas persista. M-am pus si am dat jos ECU si am curatat senzorul MAP, a existat o imbunatatire in timpul acceleratiei, prima data credeam ca este efectul placebo, dar nu, exista o imbunatatire a acceleratiei.Pe un alt forum discutam cu un coleg si mai un reglaj mai un altul bla bla bla am inceput sa ma joc la timpii de injectie, timpi pe gpl care erau ridicati, am facut o autocalibrare, am mers pe benzina, am stat la relanti sa vad timpii pe benzina si dupaia am plecat pe gpl, am vazut harta multiplicatorului si dupa ce am acumulat puncte am inceput sa ma joc cu timpii, am ridicat de multiplicator si am reusit sa ajung cu timpii de injectie pe gpl ca la benzina. Nu mai am nici dat in nas, nici STFT haotic. Nu te supara, dar distrugi motorul la 20 grade, vaporizatorul tau numai vapori nu baga, mai mult lichid baga. Eu am la standard 30grade iar iarna trec la 35 grade. Zici ca ai schimbat pompa de benzina, insa, ai masurat presiunea in rampa? Ca sa fie ECU ar fi nevoie sa ai si erori, ai erori?
  2. cu pedalele nu stergi erorile. Ca raspuns si eu am opcom china clone, este in regula pt o chinezarie, citesti erorile, faci mici programari, insa ai grija ce faci cu el, risti sa nu mai pornesti masina daca faci programari sau resetari fara sa stii cu ce se mananca. Daca il folosesti strict pentru erori este in regula
  3. mie imi mananca 500ml/1000 dar am inteles ca de vina este capacul de culbutori, maine imi vine o supapa pcv de matiz, si voi schimba furtunul care iasa din capac si duce in admisie, din ce a spus danciucureanu de pe club opel se rezolva problema cu consumurile de ulei. eu am folosit 5w30 il consuma, am pus castrol 10w40 la fel, de data asta voi pune mobil1 5w40 din cunostintele mele si din ce am citit pe alte forumuri, motorul specificat z16xep nu are senzor pentru ca sa stie in ce pozitie a ramas. mie unul imi porneste la 3 sferturi.
  4. aceasi chestie si la mine, eu m-am gandit sa incerc sa folosesc un perfuzor de la farmacie
  5. deoarece este deschis deja un topic legat despre electromotor am zis ca nu merita sa redeschid unul nou si ca mai bine ar merge reinviat cel vechi asadar sosesc si eu cu o problema, sunt detinatorul unui astra h caravan 1.6 motorul z16xep. problema mea consta ca decand a venit frigul la pornirea motorului atunci cand revine contactul se auzea un carait de la electromotor, am citit forumuri cum ca ar fi bendixul, electromotorul meu este un valeo D6RA293 de 1,3kw. Intr-o buna zi m-am enervat de cahaitul, carait cum sa-l descriu si am mers la un service pentru confirmare, da bendixul, bun si frumos, comand platoul de carbuni si bendix-ul, carbunii am zis daca tot desfac electromotorul si constat ca sunt tociti mai bine ii inlocuiesc din start, asadar ieri mi-a sosit bendixul, l-am inlocuit, toata operatiunea 1 ora, dat jos, desfacut, curatat solenoid si axul bendixului, pus la loc siguranta ssmd. montat inapoi pe masina. dupa montare a pornit foarte frumos, niciun zgomot nimic, azi dimineata cand am pornit motorul, acel carait a reaparut, si parca si mai pronuntat. va intreb pe voi ca din cate am inteles electromotorul are reductor, poate sa faca reductorul acest zgomot? ce as mai putea face tinand cont ca bendixul este nou iar caraitul persista?
  6. Bine va gasesc si eu, si deasemenea sunt bucuros ca m-am alaturat grupului opel. intrebarea mea este ce instalatii gpl recomandati pentru motorul z16xep ?am citit prin alte parti ca nu s-ar comporta bine pe gpl. ati montat careva cu nordservice craiova?sunt ok? sau cu cei de la deva-hunedoara?