• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

Atlantis

Members
  • Content count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Atlantis

  • Rank
    Astra Bebe
  • Birthday 08/12/1970

Contact Methods

  • ICQ
    0

Profile Information

  • Location
    Timisoara

Previous Fields

  • Masina
    Opel Astra G 1,7 TD SEDAN , motor X17DTL
  1. ..na..pai pana la urma cum a-ti rezolvato?
  2. La Astra G 1,7TD cu motor X17DTL avansul se regleaza din pompa de injectie dar se face intr-un service OPEL deoarece e foarte greu din ochi...altfel au sa-ti tacane culbutorii hidraulici. Probabil se aprinde si pe bord semnul cu motoras...asa-i?...iar pe diagnoza i-ti da timp injectie debit mare/mic
  3. ..si 10 mil schimbatul la AUTOGLOBUS in TIMISOARA..ce mai?..o sa intreb de varianta lui Tavone ...cred ca are dreptate, numai sa fie cineva in Timisoara sa faca asa ceva!!
  4. Ba sunt destul de accentuate dar sigur nu sunt de la un aparat de taxat de taxi...sunt de la un carkit. Pai pina la urma cred ca o sa-mi montez eu ceva acolo..un detector de parcare cred ca ar fi cel mai util..la debandada parcarilor aici in Timisoara..!! Chiar sa schimb tot bordul pentru 4 gaurele..sa fim seriosi!!..manopera plus pretul bordului nu stiu daca merita. Eu ma gindeam la ceva solutie de reparat pielea..sau ceva tratament ce se face la cald..parca asa am auzit...
  5. Deoarece eu am pornit topicul asta ma simt dator sa vin cu ultimele informatii legate de problema ce am avut-o mai sus si anume : Am rezolvat pina la urma singur toata problema cu martorul cu cheita aprins...a fost surprinzator de simplu. Mai intii repet: - cei de la Opel m-au facut sa-mi cumpar debitmetru de aer degeaba (avizamatorilor..am unul bun in plus acum)..problema tot persista -un electrician specialist in BMW avea si habar si scule de test care mi-a spus ca la mine problema e valva EGR care este blocata sau mai bine zis intepenita. -magazinele auto din Timisoara au zis ca vind valva EGR cu tot cu galerie (absurd) si costa in jur de 20 mil. Intr-un final m-am hotarit sa desfac eu singur valva EGR care e prinsa la mine cu un colier si un surub. Am dat-o jos si intr-adevar mecanicul de la BMW a avut dreptate..era intepenita si murdara cu zgura de la gaze. Am curatat-o cu un sprey pt. mecanisme metalice care are si ceva ulei in el, apoi am pus-o cu partea rotunda pe un lemn in jos si cu tija in sus,am pus o alta bucata de lemnpe tija si am lovit-o usor cu un ciocan pina sa deblocat tija si a inceput sa culiseze. Am continuat sa curat valva cu sprey pina am facut-o ca noua. Am verificat sa nu fie sparta membrana in interior adica ea trebuie sa scoata aer cind apas pe tija. Am montat-o la loc si am constatat urmatoarele: -nu se mai aprinde nici un martor pe bord in mers -nu mai scoate fum negru peste limitele normale -consum normal (4,8l/100km) -masina trage mai bine. Mersi pentru sfaturi si pentru ajutor.
  6. Si la mine sa intimplat acelasi lucru ba mai grav..sa crapat la ambele butoane. Stau in Timisoara si pina acum nu am gasit pe nimeni sa poata rezolva problema. Singura varianta gasita pina acum a fost un alt volan de la shrot. Am cautat si in Arad si..nimik..Nashpa treaba asta cu airbagul de pe volan...totul a fost proiectat cu ,,dosul,, Nu ma asteptam de la germani sa faca asemenea greseli banale!!
  7. Am cumparat masina cu 4 gauri in bord putin in dreapta intre consola centrala si airbag gauri ce provin de la un holsuruburile unui carkit ce la avut nemtalocu. Stie cineva cum as putea sa rectific acolo sa nu se mai vada ca arata urit. Fiecare care urca la mine in masina prima data intraba ,,Ce am patit acolo?,,..exista vre-o solutie care retuseaza pielea de pe bordul auto?..are cineva vre-o idee?
  8. La reprezentanta e cel mai sigur..pentru 60-70 RON i-ti face testul si i-ti va spune cu exactitate daca ECU e defect (sunt aproape sigur de asta)..e o boala la ele datorita lipiturilor ,,reci,,. Ei i-ti vor proba masina cu unul de proba si daca merge cu ala al lor roaga-i frumos sa-ti recomande pe cineva sa ti-l repare ca nou te usuca!! Daca erai din Timisoara ti-l reparam eu. Bafta ...si sa ne tii la curent.
  9. Am fost la reprezentanta si am facut un test motor..m-a costat 60 RON si mi-au gasit vacumul blocat. Mi-au rezolvat problema pe loc apoi au mai facut un test si nu au mai gasit nimic. Martorul tot se mai aprinde si tind sa cred ca e de la vre-o bujie. Oricum am fisurat putin si un furtunas de la returul de la injectoare ca umezeste pe acolo putin..o sa schimb si bujiile si furtunele si sper sa nu mai ma semnalizeze la bord..
  10. 5900 e original si 4800 e italian ..si apropo..cit a costat un test motor la tine?
  11. Sigur i-ti zic ca se poate si cu ea pe loc in stand..si da un cod de erroare ceva cu sapte sute si ceva parca...nu mai stiu exact..din care toti au tras concluzia ca e debitmetru. Ok acum..l-am schimbat acum si masina parca trage mai bine ca si inainte de schimbare dar obsesia mea e de ce se tot aprinde martorul ala (prezentat mai sus) din cind in cind...nu prea vreau sa ma duc la reprezentanta ca acolo e ,,jaf la drumul mare,,. Stie cineva din Timisoara cine face test motor la Astra?..trebuie sa existe si alte variante!!...cred ca o sa-i intreb pe taxistii cu Opel ca ei in totdeauna cauta ieftin si bun
  12. ca sa fiu mai exact despre martorul din imagine este vorba...sper ca nu am primit informatii gresite!!
  13. -Sunt din Timisoara -concluzia ca e debitmetru au tras-o toti mecanicii pe care i-am intrebat inclusiv cei de la tester (OPEL) -debitmetru l-am cumparat de la un magazin mare si sunt sigur ca e original BOSH (nu am vrut unul reconditionat) -l-am montat singur si am schimbat si filtru de aer...sa fim seriosi..se schimba extrem de simplu !! -nu stiu cum mergea inainte deoarece am cumparat masina recent. -cind se aprinde martorul sincer nu simt nici o diferenta. Ce sa fie?..ca ma dispera cind se aprinde ala. Mersi mult
  14. Salut.. Am si eu un Astra 1,7 TD SEDANE din 2001 si de o vreme se tot aprinde pentru perioade scurte (1 min) pe bord ,,martorul,, ce indica debitmetru de aer...toti mecanicii mi-au zis sa-l schimb ca asta e boala lor. Zis si facut..am facut sacrificii si azi mi-am luat unul nou Bosh cu garantie. L-am montat si la vre-o 10 km parcursi tot se mai aprinde vre-o 10 sec. dupa care se stinge. Ce sa inteleg din asta?..am luat ,,tapa,,?..adica sa aibe alceva si am luat debitmetru degeaba?..are cineva vre-o idee? Mersi mult.