• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

cebineeh

Members
  • Content count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About cebineeh

  • Rank
    Astra Bebe
  • Birthday

Contact Methods

  • ICQ
    0

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  1. Are cineva un bidon cu antigel Dex Cool primit dintr-un service autorizat Opel? Scrie cumva pe bidon Genuine GM? Pentru ca in factura emisa se marcheaza produsele originale GM! Poate sa posteze cineva o poza cu factura si bidonul aferent?
  2. ... si raspunsul: nimic! Asa cum spuneau si cei de pe celalalt forum Opel. Cred ca cei care si-au luat masina Opel in 2006 sint vinovati pentru ca nu au mai asteptat inca un an. In 2007 informatia a fost actualizata in caietele de service. Oare cum arata caietele din 2015? Ma ajuta cineva? Nu cumva ar trebui ca cei de la Opel sa faca o campanie de informare si pentru cei care au masini din 2006? Astra H 2006 Astra 2007
  3. O sa postez aici email-ul pe care o sa-l trimit luni catre Opel Romania. Buna ziua, Sint posesorul unei masini Opel Astra H din 2006, VIN , si am o mare nemultumire in legatura cu serviciile de intretinere ale masinii care mi-au fost oferite in ultimii ani de catre serviceul autorizat Opel (avind in vedere si cazul anterior semnalat acum citeva luni). Va rog sa ma ajutati sa aflu raspunsul la intrebarea: la ce interval de timp sau numar de kilometri trebuie schimbat lichidul de racire original Opel (antigel)? In caietului meu de service OPEL cu numarul pe care l-am primit la achizitionarea masinii scrie la: - Lucrari service: nivel lichid racire/atigel - verificare completare: in fiecare an - operatie care este in sarcina reparatorului autorizat opel. - Consumabile: Lichid de racire (antigel). La vehiculele Opel/Vauxhall nu exista un interval de schimbare specificat pentru lichidul LLC. Tot in caietului de service OPEL mai scrie: - Personalul nostru de service calificat va sta la dispozitie atit cu informatii cit si cu experienta sa. Suntem aici pentru a va intretine vehicolul in mod profesionist si pentru a efectua toate lucrarile de reparatii minore si majore - Pentru eventuale intrebari referitoare la autovehicolul dumneavoastra va rugam sa contactati Reparatorii Autorizati Opel. Noi va oferim servicii de incredere. Calitatea Opel garantata inseamna ca puteti avea incredere ca va aflati in miini bune. Din caietul de service reiese de asemenea ca serviceul autorizat Opel este in masura sa efectueze toate operatiile necesare bunei functionari a vehicolului, nu reiese de nicaieri ca eu ca si utilizator ar trebui sa verific in vreun fel munca celor din service. De-a lungul anilor am efectuat toate reviziile si lucrarile de reparatii la serviceul autorizat Opel - puteti sa verificati acest lucru prin facturile emise de catre service: - la revizia anuala din luna martie 2015 am semnalat la serviceul autorizat opel ca am nivelul lichidului de racire scazut in vasul de expansiune. Mi-au completat nivelul fara sa gaseasca vreo problema. - la aproximativ o saptamina de la revizie mi s-a spart furtunul care conecteaza motorul la vasul de expansiune cu lichid de racire in timp ce conduceam in trafic: am fost la acelasi service si mi l-au inlocuit si mi-au schimbat si lichidul de racire pentru prima data dupa aproape 9 ani si 138400km. - in luna februarie 2016 mi s-a schimbat in acelasi service termostatul pe motiv ca era "blocat" si mi s-a predat masina cu radiatorul fisurat fara sa mi se spuna acest lucru (curgea destul de tare din el incit la o verificare a sistemului de racire dupa interventia efectuata ar fi trebuit sa se observe). Am revenit in service si mi s-a spus doar ca trebuie inlocuit radiatorul si ca ei nu au nici o vina fara sa incerce sa gaseasca o explicatie. Nu am mai avut incredere in acel service, am apelat la un alt service pentru schimbarea radiatorului. Chiar si dupa schimbarea radiatorului am constatat ca am in continuare pierderi de lichid de racire. Am constatat singur ca pierdeam lichid pe la mufa de prindere a furtunului de retur de la caloriferul masinii. Am apelat la un mecanic sa-mi schimbe acel furtun - garnitura interioara de cauciuc era macinata. Am constatat de fata cu mecanicul ca atunci cind a desfacut busonul vasului cu expansiune, chiar si dupa ce motorul se mai racise presiunea era destul de mare in circuit. Mecanicul care a facut interventia a avut inspiratia sa dea jos si vasul de expansiune al lichidului de racire si am putut vedea ca: - mufa de contact de pe vasul de expansiune cu furtunul schimbat in serviceul autorizat cu un an inainte era fisurata in mai multe locuri - lucru care cu siguranta a fost observat si in serviceul autorizat Opel dar au preferat sa nu faca nimic. - alta mufa de contact de la alt furtun care intra in vas devenise casanta ca si cum plasticul isi schimbase proprietatile, se rupeau bacati din el. - partea inferioara a vasului de expansiune avea o fisura longitudinala - se putea observa ca pierdea lichid cind era sub presiune. Mie personal mi se pare foarte important in circuitul de racire al masinii capacul (busonul) de inchidere al vasului de expansiune avind in vedere ca el elibereaza presiune suplimentara din circuit. Pot sa presupun ca acel buson nu isi mai facea treaba la masina mea - se blocase. Avind in vedere pretul foarte mic al acelui buson (si chiar si al vasului de expansiune) nu pot sa inteleg de ce nu sint trecute si acestea ca si consumabile si sa fie schimbate la intervale regulate de timp. Riscul suprasolicitarii circuitului prin nefunctionarea acelui buson cu siguranta e cunoscut de toti mecanicii priceputi. Am gasit pe internet un studiu facut de catre o companie independenta, Blaufergnugen Inc, in care acestia afirma: "The combination of chemical additives contained in coolant (even long-life coolant), responsible for retaining alkalinity and inhibiting corrosion within the engine's cooling system,over time become depleted. Similar to oil, coolant eventually breaks down, becomes weak, and "gets dirty." For maximum corrosion and prolonged engine life, flushing coolant every 3 to 4 years (40,000 - 50,000 miles) is important." Mai mult, am observat ca pe bidoanele de antigel long-life GM cu codul 1940663 acum apare trecuta data de expirare a produsului la 5 ani de la fabricatie. Va rog sa imi spuneti daca informatiile trecute in caietul meu de service OPEL sint corecte sau nu.
  4. update: Am primit raspuns de la RAR ca le-au dat amenda pentru neefectuarea verificarilor tehnice finale. Din pacate nu au specificat ce lege si ce suma. Desi pe site-ul lor e scris ca sint certificati ISO 9001 si mi-au emis factura cu sigla firmei de certificare tocmai am aflat ca au certificarea expirata de peste 1 an.
  5. Salut, o sa va scriu experienta mea cu Opel Erebus. Am cupmparat masina de la ei in 2006, un Astra H 1.6 benzina si am facut toate reviziile si interventiile mecanice doar la ei pina luna trecuta. La scurt timp dupa ce a iesit masina din garantie mi s-a aprins martorul masina+cheie la bord. Cei de la service au spus ca e o problema cu un senzor la galeria de admisie si ca pot sa merg si asa. Ca sa imi rezolve problema ar fi trebuit sa imi schimbe galeria cu totul. Anul acesta mi s-a aprins la bord martorul check engine. Verdictul de la service: termostat defect si flansa galerie admisie defecta. Imi doream de mult timp sa scap de martorul aprins asa ca am acceptam sa imi inlocuiasca ambele piese. Am platit avans, am asteptam aproape o luna sa vina flansa si am dus masina cind am fost programat. Mi-au tinut masina doua zile in service, mi-au dat-o ca fiind funtionala si fara nici o problema dar dupa plecarea de la service, la ora 17:30 am remarcat ca motorul statea mult mai turat (se vedea pe turometru si pe instant consumption pe computerul de bord). Nu am gasit nici piesele inlocuite, de obicei le lasau in masina. A doua zi in parcarea de la bloc am remarcat ca aveam balta sub masina... parea antigel sau ulei de motor. Am sunat la ei sa le spun de problema, era intr-o joi, m-au programat pentru luni dimineata pentru re-verificare. Mi-au reparat problema la motor, fara sa primesc un deviz al lucrarii, fara sa ma coste nimic si m-au anuntat ca am radiatorul fisurat si ca pierde lichid. Fiind tirziu am plecat si l-am anuntat pe cel de la receptie ca o sa doresc sa discut problema cu domnul director al Erebus. Am sunat ziua urmatoare la call centerul erebus pentru o intilnire cu domnul director, am fost sunat de catre cineva care s-a recomandat ca fiind director si care mi-a spus ca e ocupat si ca daca vreau sa discutam personal problema o sa ma sune el cind e disponibil. Nu cred ca mira pe cineva faptul ca nu am fost sunat nici dupa citeva zile. Luni la ora 14:30 m-am dus la service neanuntat, domnul cu care vorbisem la telefon, nu stiu sigur daca e director pentru ca nu am primit o carte de vizita, a avut rabdare sa-mi asculte problema si era clar ca nu stia in totalitate despre ea. A fost bagata masina in service, s-au uitat la ea domnul director, receptionistul care a preluat-o si mecanicul care a facut interventia si din discutiile dintre ei a reiesit ca mecanicul nu a fost verificat de catre nimeni ca a facut corect intervetia. In aceste conditii ma intreb cum valideaza ei orele de manopera pe care le trec in factura pe care o platesc. Deci intreaga responsabilitate pentru o interventie la o masina intr-un service autorizat Opel cade pe umerii mecanicului. Daca stiam acest lucru probabil as fi ales un service de cartier sa-mi faca interventiile. Daca stiam ca nu verifica nimeni mecanicul atunci cind face interventia imi luam liber o zi doua de la serviciu si stateam acolo linga el ca sa stiu pe ce dau banii. Domnul director nu a acceptat ca radiatorul defect ar fi din cauza interventiei lor la termostat si nici nu si-a asumat faptul ca au facut o interventie la sistemul de racire al masinii fara sa faca o verificare finala a circuitului. Am fost intrebat ce pretentii am, mi-am dat seama ca nu ar accepta sa-mi inlocuiasca radiatorul cu unul original GM asa ca am acceptat sa imi puna unul after market. Am plecat de la service urmind sa fiu sunat de catre domnul director dupa ce se va discuta problema cu Directorul General al firmei. I-am spus domnului director ca in cazul in care nu mi se rezolva problema voi face reclamatie la Opel Romania si la OPC dar mi s-a raspuns exact cum v-ati astepta: "si ce o sa-mi faca?" Mi s-a oferit un discount de 30% pentru inlocuirea radiatorului defect cu unul Nissens. Evident ca nu am acceptat - acel radiator costa sub 400 RON iar ultima mea facura platita la ei fusese de peste 2500RON. Am trimis un email de informare la Opel Romania care a raspuns in mod standard ca nu intervine intre service si client. Am facut reclamatie la OPC si la RAR si astept sa vad cum se solutioneaza.