• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

Daniel93

Members
  • Content count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Daniel93

  • Rank
    Astra Bebe
  • Birthday 01/18/1993

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Vatra Dornei

Previous Fields

  • Masina
    Dacia 1300 1976 - in progress..

Recent Profile Visitors

190 profile views
  1. Am 1.7 TD, deci e nevoie de arcuri tari pe fata
  2. Zonele umflate/ruginite se polizeaza pana la metalul curat (argintiu-oglinda), si se grunduiesc local (merge un grund simplu de metal la 10-30 lei/litrul, aplicat cu pensula), dupa care se curata foarte bine (turbojet, perie de sarma), se degreseaza (cu benzina iesi ieftin), se acopera si/sau se demonteaza chestiile ce nu trebuie terosonate (evacuare,scuturi, cabluri/conducte), dupa care se aplica 1-2-3 straturi de insonorizant. E nevoie de 2-3 tuburi, costa undeva pe la 25-40 de lei unul, si trebuie pistol special. Recomand Forch, Sinto, Novol... Daca masina are o varsta, merita pulverizata si ceara pt cavitati, in lonjeroane, praguri, zonele de imbinare din portbagaj, pe sub carenaje, etc. Pretul e similar cu cel al insonorizantului, si se foloseste acelasi pistol.
  3. Am de schimbat cam multe la capitolul suspensie, si m-ar tenta sa trec la un set (arcuri+telescoape) sport. Caut ceva SH, si nu gasesc mai nimic "pentru Vectra A". Banuiesc ca masina e compatibila la suspensie cu alte 'produse' GM, dar care ar fi alea? Cielo, Astra F/G, Kadett? De pe Calibra s-ar potrivi? Am inteles ca e platforma de Vectra A...
  4. Multumesc de raspuns. Am fost sa vad masina, caroseria nu e chiar varza, dar e de munca la ea. Oalele ok spre interior, spre exterior erau ruginite, impreuna cu contra aripile, care erau varza. Avea si un semi-lonjeron sudat de la jumatate, de la un accident, si daduse rugina tare, iar celalalt prag care era per total bun, putrezise pe suduri, semn ca a fost facuta la un alt "meserias" certat cu progresul, care foloseste autogen in mileniul 3. Motorul ok, desi n-a pornit la sfert, avea o problema cu alimentarea, a balbait putin cand am plecat cu ea, apoi a mers foarte ok. Din pacate pompa de servodirectie era vraiste, facea ca un flex la rece, si aproape oprea motorul cand viram maxim la relanti. Aripa spate dreapta fusese tiganita cu spuma si chit, iar de la un impact (avea si curul usor turtit) s-a dezintegrat. A... Era sa uit, tapiteria 'curgea' in capul pasagerilor, si avea bonus o arsura de 10x20cm, de la sudura (ce-mi plac meseriasii astia ). Aeroterma cica mergea doar pe 3, dar asta e moft deja Astea fiind spuse, am oferit 1000 de lei, omul spunea ca are o oferta de 1250lei, si fara 300e nu o da. Mi-a parut rau ca i-am coborat acul de la benzina de pe "full" rosu pe jumatate din rosu, n-a vrut sa-i platesc nimic, si am plecat. Nu e exagerat pretul, intr-un fel merita, dar pentru cine o vrea de carat muncitori, nu pentru mine, de oras. Nu cred ca ma mai uit la altele momentan, si asa nu aveam programata nici o achizitie, cand o sa fie bugetul mai lejer poate ma uit spre ceva mai ok, poate tot Opel, eventual un G ceva de 1.8 Toate cele bune!
  5. Va salut! Am gasit prin apropiere, o Astra F, de vanzare la un pret mic, direct de la proprietar. Masina arata nasol, are pragul stang dizolvat, si aripa dreapta (la buson) de asemenea. Inca nu am fost s-o vad, prima data vreau sa verific caroseria (sunt tinichigiu auto), daca are si oalele putrede clar nu ma intereseaza. Care sunt punctele slabe ale acestei masini? E hatch in 5 usi, din '92, daca nu ma insel. Stiu ca majoritatea motoarelor 1.4 si 1.6 sunt obosite, iar omul mi-a spus deja la telefon ca 'nu consuma ulei', adica 0.5l la 10.000 km . Cunoscand putin piata, intr-adevar, e un consum mic, chiar daca a gresit estimarea cu +0.5l. Voi ce ma sfatuiti sa verific prima data? Ce consum au motoarele astea? Ce preturi au la piese (mai ales tablaria ce imi trebuie mie)? Multumesc anticipat!