• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

raiken

Members
  • Content count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About raiken

  • Rank
    Astra Bebe
  • Birthday

Contact Methods

  • ICQ
    0

Profile Information

  • Location
    Iasi

Previous Fields

  • Masina
    Opel Astra Classic II 1.7 DTI
  1. La multi ani tuturor!! Este vorba de un Astra G 1.7 diesel, an fabricatie 2002. Problemele au inceput cam acum 3 luni, cand dimineata masina pornea, dar nu o putem accelera (daca incercam sa o accelerez ori nu se intmpla nimic, ori se tura aleator si haotic pana la 1100 rpm). La relanti, turatia oscila aproximativ intre 650 - 900 rpm. Trebuia sa o las mai bine de jumatate de ora sa isi faca de cap, iar apoi mergea perfect. Pe mana meseriasilor, am schimbat pompa de injectie cu una SH, iar simtomele s-au ameliorat in sensul ca, in unele dimineti cand afara sunt undeva intre 0 - 10 grade masina face ca in filmuletul anexat: Video Astra G Atat la 1500 rpm cat si la 2500 rpm acceleratia era tinuta constant... De mentionat este ca: 1. masina trebuie sa stea mai mult de 8-9 ore ca sa se intample fenomentul 2. Nu face in fiecare dimineata, adica: in unele dimineti face la 2 grade, iar in altele, cand afara sunt tot 2 grade nu face. (and so on) 3. In diminetile cand face aceasta problema, masina isi revine cam in 10 minute, dar daca este sa o calc parca cate odata i se taie alimentarea pentr o fractiune de secunda, iar apoi iarasi primeste gaz (ca un boost) 4. in diminetile cu problema, daca este sa las masina pe autodemaraj in treapta a 2-a (numai asta am incercat-o) ea merge in hopuri. (parca odata merge in 1 cilindru, iar in urmatoarea fractiune de secunda in toti 4) 5. In momtul cand o turez tare (un demaraj de la 0 - 80 km/h cu schimbatul vitezelor in jurul la 4000-4500 rpm) simt un miros de gaze nearse in masina. 6. Fum negru nu scoate, decat pana se incalzeste motorul si cand turatia este mai mare de 4000 rpm Daca aveti vreo idee, mi-ar prinde bine Pe langa schimbarea pompei de injectie, in ultimele 6 lunimasina a mai suferit de urmatoarele modificari: 1. chip tuning - acum are undeva la 95 cp (de la 75) 2. schimbat senzor de turatie (asta daca mecanicul intr-adevar l-a schimbat si nu doar mi-a spus ca l-a schimbat) 3. schimbata distributie si ambreiaj 4. reparat calculatorul de motorina