• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

mihaiC

Members
  • Content count

    737
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About mihaiC

  • Rank
    Astra Addicted
  • Birthday 03/10/1968

Contact Methods

  • ICQ
    0

Previous Fields

  • Masina
    Opel Astra H Caravan Essentia 1,9CDTI 120CP/ Dec.2005D
  1. Completez + Reformulez: VOLANTA INCA NU A CAZUT ! e la inceput de sfarsit, in schimb avea suruburile de la tampoane motor.. desfacute, cazute!! Mai adaug la +100 000km: -Comanda valva aer plina cu ulei! -Opritor portiera
  2. ++ 5 km - comenzi volan, claxon , pacanit geamuri, proiectoare etc. + 85 000 km - bielete antiruliu, bucse punte + amortizoare spate (Caravan) ++ 90 000 km - punte diode alternator ++ 95 000 km - Volanta + Rulment de presiune , amortizoare fata + 100 000 km telescoape (amortizoare) Haion (portiera portbagaj) 2x 100lei ! Se pare ca dupa 80 000km la mine acesta masina nu mai e rentabila ! Sper sa nu mai "pice" si alt ceva!! Stie cineva toate "problemele comune" la Astra H ?? PS : ++ = "molima" la aceste masini ! deja multi comercianti sunt specializati pe acestea !
  3. Am pus si PRM din simplul motiv: 2 statii comunica aproximativ la 2-3km in oras, fara taxe, au pret mic!! pe cand un scaner+ emisie ( mai "bunutz" de ex.: kenwood th f6 ce poate fi folosit in PRM si cu 4W ,cea ce e ilegal.., scaneaza cam tot..!!)costa cam 4 perechi PRM fara mari pretentii sau 2 statii CB acceptabile!
  4. Cred mai ai nelamuriri in privinta GPS-ului in Grecia!! asta e ! oamenii (greci) construiesc mai repede strazi decat sa redeseneze o harta pt. GPS!
  5. Antena President ML 145 talpa 140 mm a rezistat la peste 180 km/h si cu vant lateral, diferente la Sirio turbo 5000 : lungime 1950mm fata de 1500mm , talpa mai mare, 450g (fara talpa!), castigul (care e important): +7 dBi fata de +6 dBi (1dBi in plus e putin la 0,5m in plus), si nu cred ca va emite cineva de pe un turism cu 1 500 W !! Pt. un turism recomand prinderea : http://www.statiiradio-bacau.ro/sirio/acce...agaj-sirio.html si mai ramaii cu talpa sa o folosesti si pe alta masina.
  6. Dupa 3 ani de iGO pot spune ca nu m-a dezamagit! in continuare am poi si camere actualizate la zi , putin mai greu la detalierea hartilor in Est Eu.
  7. La mine a fost asta: http://www.astraclub.ro/index.php?showtopic=3805
  8. Problema rezolvata cu 25 lei ! tub metalic fisurat ! ( comanda turbinei !! sunt sudate doua tuburi de o clema prinsa de motor deasupra, si din cauza vibratiilor a cedat linga sudura!) mai greu a fost sa gasesc un service cu tester la zi!
  9. Pe mine m-au chemat la 25 000km pt. ulei si filtru ulei si la 15 000km la restul filtrelor are peste 76 000km facuti fara probleme.
  10. Ch 9 sau 19 CB sunt rezervate pt. urgente in toata lumea . Ch 22 e folosit cu predilectie de romani (norma Eu in "FM", 27,225 MHz) pe "toate strazile din Eu". Polonezii folosesc norma "Pl" in "AM", asta daca stii polona. In D, Hu etc. poti folosi statia (se pare ca nemtii folosesc ch.40).. nu sunt restrictii la statiile CB decat la puterea de emisie (sa fie max. 4W!) dar romanii folosesc peste tot ch.22!
  11. La iGO sau Miomap nu sunt probleme de genul asta!!
  12. Dupa o excursie prin juma' de Europa am observat folosirea intensa a statiilor CB, PRM ( interzisa detinerea si folosirea detectoarelor radar!), de ex in PL. cam 25% din turisme aveau statii CB, dar au facut multi un compromis montand antene mici, sa dea bine.. se stie ca o antena in banda de 27MHz are minim 1,5m la spic! cu aceasta idee, intors acasa, am mai cumparat o statie mobila (frecventele din PL. sunt un pic diferite de EU)!! (mai am una portabila cu o antena mica , si 3 PRM!)
  13. Daca e in garantie: cei de la service-ul acreditat (cam 75ron/h), daca nu in spatele blocului, nu e mare filosofie: firele de alimentare se leaga in paralel cu becul marsarier stanga spate unde e si cutia cu sigurante iar firul de la afisaj nu ai cum sa-l incurc, e mai dificil de tras pe sub tapiterie (afisajul l-am pus pe stalpul central dreapta) iar senzorii prin incercare vezi cum stau mai bine pe afisaj depinde de logica fiecaruia (mai trebuie o masina de gaurit cam toti senzorii au freza inclusa si un metru gaseti prin casa, schema de asamblare e in set).
  14. Una e sa vezi alta e sa mergi cu un GPS prin jumatatea de est a Europei! nu stiu de ce dar.. Garmin e prea exclusiv si mai mult hartile sunt slabe in Est.
  15. Si esti multumit de Garmin in Est Europa ?!! ai toate adresele la nivel de straduta, nr., POI, camere radar ? nu cred! incearca iGO sau Miomap... Garmin e deabia la nivel de drum E aici in Est!