• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

stefan_mak

Members
  • Content count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About stefan_mak

  • Rank
    Astra Bebe
  • Birthday

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Piatra-Neamt

Previous Fields

  • Masina
    Opel Astra F Caravan
  1. Am schimbat delcou-ul cu totul, tot la fel mergea. Am scos returul din TB și nu dădea benzina deloc pe retur, am dat pompa jos, sita era plină de mizerie, am curatato și acum merge foarte bine.
  2. Salutare la toata lumea ! Am o problema care se manifesta cam asa: Am avut de umblat recent la partea de tinichigerie, toate bune si frumoase pana sa o termin. A fost ceva de genu, pune borna, porneste, muta 2 metri, scoate borna. (Vreo 5 zile) Dupa ce am terminat, am facut un drum de 300 km in care murea la relanti, intre 2500-3000 rpm tragea in suturi...pana s-a oprit si nu voia sa mai porneasca...nu mai aveam curent, s-a bulit alternatoru ! Am schimbat alternatorul, toate bune si frumoase insa face ceva probleme de atunci. Intre 2500-3000 rpm trage ca naiba (in suturi), daca apas acceleratia usor merge binisor, relantiul are momente cand fluctueaza, gen da sa moara, creste la 1500, scade inapoi la 900 si tot asa. Am schimbat: iac -3 bucati masurat fiecare, sunt ok clapete acceleratie complete - 2 bucati map fise filtru benzina bujii capac delco bobina cu tot cu modul de aprindere ecu sonda lambda Senzor temperatura La agrafa 12 incontinuu A mai ramas neschimbat pompa de benzina si senzorul hall O idee, va rog cod motor c14nz
  3. Am rezolvat pana la urma, garnitura de chiuloasa era. Orificiul prin care ajunge uleiul sus in ax era infundat cu ceva silicon, cred. Un destept a pus silicon cand a montat garnitura mai mult ca sigur.
  4. Am luat pompa de pe vechiul motor...
  5. Salut tuturor ! Vin si eu cu o problema, am schimbat recent motorul la masinuta mea astra f c14nz. Problema e ca nu imi ajunge ulei sus la ax, tachetii bat in ultimul hal. Am dat uleiul jos, am pus motorina in loc, ajunge sus, totul ok. Am dat motorina jos, pus ulei nou, filtru nou, tot la fel. Am dat baia de ulei jos, sorbul curat, am schimbat si pompa de ulei, tot la fel face. Va rog un sfat, o idee !