• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

sebiastrah

Members
  • Content count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About sebiastrah

  • Rank
    Astra Bebe
  • Birthday

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Iasi

Previous Fields

  • Masina
    Astra H, Z17DTH
  1. Salut! Iti recomand sa il usuci pentru inceput cu feonul. Nu uita sa verifici ca acel orificiu de aerisire din spatele farului sa nu fie infundat sau obturat. Spor!
  2. Salut, Cum spunea si @bibu16v, verifica suportii motor. Spor!
  3. Salut, Problema identica am avut si eu. Exact cum au spus unii colegi de mai sus poate fi de la dimensiunea filtrului de motorina, sa fie putin mai inalt si atunci capacul nu mai etanseaza corespunzator. La mine a fost problema de la carcasa propriu-zisa. Unde intra mufa la rezistanta din capac, am avut un contact imperfect si s-a topit putin in jurul pinului de +. Rezolvarea a constat in aplicarea unei solutii de lipit (gen picatura) si lasat 2 zile la uscat. Spor!
  4. Salut, Ar putea fi vorba de fulii sau de rulmenti de la transmisie. Cel mai simplu mod de a verifica este sa scoti cureaua de transmisie sa o pornesti pentru putin timp si sa vezi daca mai scartaie. Spor.
  5. citeste putin acest post...poate te ajuta
  6. Salutare! Esti sigur ca e CIM-ul de vina? Nici mie nu imi mai functiona claxonul, tot deodata a aparut problema, dar la mine a fost problema de contacte imperfecte la firele de la claxon. Eu cred ca inainte de a schimba CIM-ul sa verifici firele ce duc la claxon, sa le verifici cu un aparat de masura. Spor!
  7. vezi topicul asta - http://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=989277 Eu am gasit ca ar fi siguranta 11
  8. vezi in manualul masinii, gasesti si pe net...ai acolo panoul de sigurante explicat...trebuie sa gasesti...
  9. ice4you: fii ingaduitor...poate omul a fost in pana de idei, poate sunt initialele gagicilor, poate e un algoritm ceva...sau poate doar a fost "turmentat" cand si-a facut contul...
  10. Cumpar cheie sorb motorina pentru astra h - cod piesa KM-797
  11. egr la relanti e deschis si cand o accelerezi se inchide...
  12. Salut! Scuze pentru lipsa de informatii! Opel Astra H an fabricatie 2005 motor: Z17DTH (1.7 CDTI, 74kW, 101CP). Multumesc!
  13. Ala nu e senzorul MAP? Ala da si temperatura aerului? Multumesc!
  14. Salutare, Poate sa imi spuna cineva ce senzor da valoarea pentru temperatura aerului din admisie (intake air temperature) si unde se afla acel senzor? Am tot cautat, dar nu gasesc nimic. Va multumesc anticipat!
  15. danutz_co: ai mai rezolvat intre timp problema cu relantiul instabil? Multumesc!