• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

SMPhoto

Members
  • Content count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About SMPhoto

  • Rank
    Astra Bebe
  • Birthday

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara

Previous Fields

  • Masina
    Opel astra G 2003 1.6 16v 74kw
  1. Bun , problema am rezolvat-o . Am inlocuit toba intermediara cu teava dreapta . In schimb , m-am ivit de alta problema , mi s-a aprins in bord un beculet (un robinet...) Dupa ore de cautari pe internet am inteles ca ar fi vorba despre sonda lambda 2 vinovata . Spuneti-mi va rog , cum as putea remedia problema ? Incep sa regret ca m-a mancat sa fac schimbarea asta ...
  2. Sunt suparat ca desii mi-am montat o finala Carub pe bolid (Astra G 1.6 16v) , nu e nici o diferenta de sunet . Ma gandesc sa imi bag in loc de intermediara o teava normala . Nu stiu ce sa fac .
  3. Sa inteleg ca nu are nimeni nici o opinie ?
  4. Salutare opelistilor ! Am si eu o problema , o nelamurire , o dilema , cum vreti voi sa o numiti si mai anume : Doresc si eu un sunet mai sportiv bolidului meu . Este vorba de un Astra G din 2003 1.6 16v 74kw 101cp . I-am bagat o evacuare finala sport Carub . Cand m-am dus la service , initial mi-a taiat finala stock veche ce o aveam , si i-a dat o cheie , nu era nici o diferenta de sunet desi ma asteptam sa faca scandal mare. M-am gandit ca montand finala sport , sunetul va avea vreo noima . Nimic in schimb . Nu se simte nici o diferenta cu finala sport care o am acum montata sau cu cea veche ce o aveam stock . Care ar fi problema , ce ar fi de facut ? Aceasi finala montata pe un logan 1.5 diesel , suna al naibii de bine , sunet pe care mi l-as dori si eu , pun aici un link pentru a intelege ce mi-as dorii . Multumesc anticipat !
  5. Intreb si eu tot aici pentru a nu deschide alt topic . Pentru un 1.6 16v 74kw 101cp z16xe , ce dimensiune a jantelor as putea pune fara a-mi afecta considerabil consumul ? 17" este prea mult ?
  6. Problema rezolvata . Aveam cpu de Vectra B si nu era compatibil 100% . Am cumparat azi unul SH cu 400 ron , l-am schimbat si merge perfect . Nu mai porneste ventilatorul pe contact si la temperatura mare porneste .
  7. Imi cer scuze pentru postare repetitiva . Am fost astazi in reprezentanta si mi-au spus ca am calculatorul de pe motor schimbat cu unul de le Vectra B si eu avand Astra G nu este compatibil 100% . Unul nou costa 5800ron , suma pe care nu am de gand sa o investesc nici sa fie de aur ... Am data iama in schroturi , nimic . Am gasit in final pe tocmai.ro si pe site-urile de genul , variante . Problema este ca acolo vanzatorii spun ca , calculatorul pentru z16xe este compatibil pentru Vectra B, Astra G, Zafira B, Corsa C . Nu mai stiu ce sa cred , aveti cumva vreo ideie ? Multumesc anticipat !
  8. Sa inteleg ca nimeni nu mai are nici o alta ideie ...
  9. Salut , da , a fost verificat si nu e blocat pe inchis . Si da , apa imi trece , daca o las trece si de rosu , pana in punctul in care fierbe .
  10. Buna , Am cumparat recent un Opel Astra G 1.6 16v 74kw din 2003 din Arad . Cand l-am adus in Timisoara , orasul in care locuiesc , am parcat in fata blocului si am lasat motorul pornit pentru a ma lauda parintilor cu ce bolid am eu . Mi-a scos abur cu presiune mare , mai tarziu sa constat ca defapt mi-a fiert apa . Am fost zilele urmatoare si am schimbat distributie , pompa de apa , filtrul de aer , cel de ulei , uleiul si placutele de frana . Dupa aceea am fost la un service/electrician auto pentru a rezolva problema cu termocupla (mai tarziu am aflat ca nu am defapt termocupla , ci doar un electroventilator) . M-am dus prima data acolo , l-au pus pe direct ca si solutie preventiva pentru drumul de ~100km ce aveam sa il parcurg in urmatoarea zi . Practic , puneam contactul (sa se aprinda becurile in bord) si imi pornea ventilatorul si mergea intruna . Cand m-am intors , am fost din nou la ei si le-am lasat masina cateva ore pentru a-mi schimba sonda de temperatura , m-am intors , ei au schimbat-o si a intervenit o noua problema , mai exact , ventilatorul pornea pe contact , dar cand porneam motorul , el se oprea . Practic , nu am rezolvat nimic , apa inca se incalzeste , atat doar ca pana si in momentul de fata ventilatorul inca imi porneste pe contact . M-am gandit sa ma duc la alt service , zis si facut . Am fost , aici au pus laptopul calare pe masina sa ii faca diagnoza . Imi dadea ceva eroare pe pompa de benzina . Au verificat toate cablurile , toate mufele , releele , nici o problema . Pompa era pusa pe direct . Au desfacut calculatorul de pe motor , avea cativa pini rupti , i-au lipit la loc , au facut cablajul la pompa de benzina cum trebuia sa fie , nu pe direct , problem solved , nu mai arata laptopul nici o eroare . In schimb , am ramas cu problema , electroventilatorul porneste cand pun contactul pe treapta 2 de viteza , sta vreo 2 secunde , dupa care trece pe treapta 1 . Cand pornesc motorul el se opreste . Apa daca nu am grija , inca imi fierbe , deci nu porneste nici la temperatura mare . Cand a pus laptopul pe masina , din test , mergeau toate 3 trepte de viteza a ventilatorului ... Nu stiu ce sa ma mai fac , mi-au spus ca au verificat tot ce se putea , masina e buna , nu le apare nici un defect , concluzia e ca masina are voodoo facut pe ea :| . Intr-un final , au ajuns ei cumva la concluzia ca cel mai probabil ar trebui resoftat calculatorul de pe motor . Daca aveti voi vreo ideie ce ar putea sa aibe , as aprecia foarte mult ! Multumesc anticipat !