• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

RicKar

Members
  • Content count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About RicKar

  • Rank
    Astra Bebe
  • Birthday 01/04/1990

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sibiu

Previous Fields

  • Masina
    Opel Astra H 1.7 CDTI Z17DTH Station Wagon
  1. Salut, asa am gasit si eu ca senzorul MAP da si temperatura sau sunt 2 in 1.
  2. Am reusit sa scot mufa de la EGR si intre pinul 5 si masa sunt 12V (mufa privita din fata cu clema de siguranta in sus). Intre pinul 1 si masa sunt 3.5V iar intre pinul 2 si masa sunt 5V. Asta suna a comanda si alimentare pentru senzorul de pozitie. La electrovalva nu am reusit sa masor nimic deoarece pentru a avea acces acolo trebuie demontata teava de plastic de admisie si teava de metal dintre EGR si blocul motor (prea multa bataie de cap). Cu motorul pornit am decuplat mufa de la EGR si se aude un clantanit de la electrovalva si se modifica si sunetul motorului, pe langa asta apare cheita de service in bord. Cand cuplez mufa inapoi dupa cateva secunde se aude altfel motorul si dispare cheita de service din bord. Asta inseamna ca functioneaza electrovalva si nu este nici gripata. Am citit undeva ca modificarea pozitiei valvei EGR tine de viteza si multi alti parametrii(presiune atmosferica, temperatura motor, temperatura combustibil) si s-ar face numai dupa 40km/h. <- poate imi confirma cineva. Cand revin la service o sa dau o tura cu testerul conectat sa vedem daca se modifica valoarea.
  3. Bun, ai dreptate, am citit prost. Atunci ramane decat problema in care atunci cand o turez nu se modifica valoarea.....ramane la 100%. La service a dat comada ON/OFF din tester si nu s-a simtit nimic la valva si nici sunetul motorului nu s-a modificat. Am gasit cateva informatii despre EGR si o sa incerc sa verific: Electrovalva: Intre pinul 5 si masa ar trebui sa fie 12-14V cu contactul pus. Intre pinul 1 si 5 trebuie sa fie o rezistenta de 7 ohm. Senzor pozitie electrovalva: Intre pinul 2 si 3 trebuie sa fie o rezistenta de 3101 ohm. Intre pinul 2 si 4 trebuie sa fie o rezistenta de 2542 ohm. Intre pinul 3 si 4 trebuie sa fie o rezistenta de 826 ohm.
  4. Salut, am un Opel Astra H 1.7CDTI 2005 si anul trecut in vara am fost la un service sa imi curete EGR (masina fiind second am zis ca poate nu a fost curatat niciodata). Dupa curatare nu am verificat cu testerul sa vad daca electrovalva merge corect. Acum am fost la service pentru alta poblema si am vazut intamplator ca indiferent ce face turatia motorului, EGR ramane la 100%. Din ce stiu eu la relanti pe loc ar trebui sa fie 0% si in anumite conditii sa fie deschisa. Acum ma intreb eu....daca, calculatorul dadea comanda de 0% si citea pozitia ca fiind 100%, nu trebuia sa seteze o eroare? (nu am gasit decat o eroare penru presiunea la turbina si una pentru presiunea la AC). Si daca pozitia citita bate cu ce comanda calculatorul....de ce sta la 100% la relanti? A mai patit cineva asa ceva?