• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

Luci78

Members
  • Content count

    35
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Luci78

  • Rank
    Astra Bebe
  • Birthday

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    constanta-romania

Previous Fields

  • Masina
    ●opel astra g 1.7dti 75cp ●opel astra j 1.7 cdti 110cp

Recent Profile Visitors

347 profile views
  1. Salutare baieti! O problema la opel astra j sport tourer 1.7 cdti 110cp. Am incercat sa pornesc si nu a vrut. Pedala de ambreiaj ramasese jos...practic nu a revenit decat 1/2 cursa, restul de cursa am tras-o eu cu piciorul...apoi facand cateva pedale am incercat sa pornesc din nou si a pornit. Deci practic pedala de ambreiaj nu a mai revenit pana sus. Ce poate fi daca stie cineva sau a mai avut cineva vreo problema de genul?? Merci mult la toti baietii si numai drumuri bune sa avem!
  2. Salutare baieti!! O problema v-asi ruga daca se poate cu un ajutor. De cateva zile un mecanic mi-a rupt teul de retur motorina de la injectoare. A rupt unu prima data apoi inca unu:(( A-si folosi niste expresii la adresa lui aici dar mai bine ma abtin. Va rog daca stiti de unde pot sa cumpar acele teuri? Am fost sa pus şubleru sa masor are 6mm in diam.acolo unde intra in injector si au si un oring pe ele. O adresa de magazin de dezmembrari auto...m-ar ajuta daca stiti. Pt opel astra j 2012 motorina. Multumesc baieti!! Si drumuri cat mai bune!!!!

  3. Salut Stefane. Refer.la relanti..eu am obs la mine ca se ridica cateoata si la temp de +1° de exemplu. Deci nu a-si lua in considerare treaba cu "-2°" cum spui tu. Dar, probabil repet, o fi fost o chestie de care ne-am lovit noi si am luat ca si referință. La mine de cand am ous redresoru pe baterie(cam 7-8 ore l-am lasat) nu mi s-a mai ridicat relantiul. Referitor la acu de la apa da, imi sta fix si la relanti. Daca apuca si se ridica la 90° acolo ramane. Imi fluctueaza doar daca plec si nu apuca apa sa ajunga la 90°. Dar cand a ajuns, acolo ramane. Daca plec de pe loc si se ridica pe la 70°-80° si dau drumu la caldura, scade imediat aproape de 50-60°. Probabil intra apa si in calorifer si se mareste circuitul si automat scade temp. Daca ajunge la 90° si dau drumu la caldura nu mai scade. Eu am diesel. Tu ziceai ca e benzina? Poate e diferit.
  4. La multi ani Stefane!! Da,, am patit si eu chestia cu relantiul. Dar nu neaparat numai la -2°. Poate a fost o intamplare la tine...sau la mine..cu temp.asta..cine stie!!Mie mi sa intamplat sa mi se ridice relantiul de cand incepusem sa alimentez de la rompetrol. Observasem si eu treaba asta si nu am stiut ce si cum. Am citit si pe net diverse comment-uri(neconcludente din pacate) si am decis sa schimb iară motorina cu Petrom. Si a disparut problema. Acuma...sincer sa fiu nu stiu dv in mare masura era carburantu de vina..cert e ca nu a mai aparut relanti mare . Am si pus intr-o zi bat .pe redresor cam 7-8 ore. Acuma parerea mea: 1) Carburant 2) Bateria slaba si atunci calc. da comanda de incarcare mai mult a bateriei si clar relanti mai mare . Am verificat si incarcarea in perioada aia..urca si la 14.5-14-6 v cateodata adica f mult.Deci cred ca era slaba bateria. Parca si pornirea era mai lenta unpic. Acum vad ca nu mai imi creste relantiul indiferent de temp. Sper sa te ajute cu ceva. Referitor la celelalte probleme, le-ai rezolvat intre timp?
  5. Da.. e mai țâfnos al tau... Uleiu si eu tot la fel îl iau. Am vazut ca aici de unde iei tu e 81 lei. Eu chiar azi am facut comanda de ulei si filtre.300 lei total. Uleiu e 84 lei la 5 L
  6. La multi ani Stefane!! Da,, am patit si eu chestia cu relantiul. Dar nu neaparat numai la -2°. Poate a fost o intamplare la tine...sau la mine..cu temp.asta..cine stie!!Mie mi sa intamplat sa mi se ridice relantiul de cand incepusem sa alimentez de la rompetrol. Observasem si eu treaba asta si nu am stiut ce si cum. Am citit si pe net diverse comment-uri(neconcludente din pacate) si am decis sa schimb iară motorina cu Petrom. Si a disparut problema. Acuma...sincer sa fiu nu stiu dv in mare masura era carburantu de vina..cert e ca nu a mai aparut relanti mare . Am si pus intr-o zi bat .pe redresor cam 7-8 ore. Acuma parerea mea: 1) Carburant 2) Bateria slaba si atunci calc. da comanda de incarcare mai mult a bateriei si clar relanti mai mare . Am verificat si incarcarea in perioada aia..urca si la 14.5-14-6 v cateodata adica f mult.Deci cred ca era slaba bateria. Parca si pornirea era mai lenta unpic. Acum vad ca nu mai imi creste relantiul indiferent de temp. Sper sa te ajute cu ceva. Referitor la celelalte probleme, le-ai rezolvat intre timp? Da exact. Doar in menu. Azi am iesit la drum lung si ini scazuse la 5.1% ( in bord) realitatea.....Dumnezeu stie. Dar in oras e clar ca ia intre 7.7-8% . Chiar am mai vb cu un prieten la fel îi arata si lui in bord iar in realitate cam 8 in oras. Tu tot motoru de 81 kw ai nu? 110cp. Tie in oras cat iti ia?
  7. De la filtru de motorina sincer nu cred. Eu dau uleiu jos la 10000km si atunci dau si toate filtrele. Iar la mine sesizasem treaba asta cand aveam cam 6-7000km cu uleiu si filtrele....deci cred ca nu e de la filtru...dar poate..cine stie. Pe mine ma enerveaza ca imi arata in bord 32% viata la ulei acuma si mai am 600km pana la 10000. Deci nu are nici o relevanta . Si nu stiu cum sa micsorez perioada aia. Ca sigur a fost setat la 12 sau 13000km pt ulei. Tu la cat schimbi uleiu? Pe GM ai zis ca mergi nu? A si inca o problema: imi arata in bord 6.4-6.7% consum si in realitate 7.7-8.0% . Crezi ca se poate reseta ceva. Sau ce sa fie? De nu da comp. cu realitatea la comsum??
  8. Dar eu cod se securitate nu am. Ala de la care am luat-o nu mi-a dat asa ceva...:((
  9. La multi ani Stefane!! Da,, am patit si eu chestia cu relantiul. Dar nu neaparat numai la -2°. Poate a fost o intamplare la tine...sau la mine..cu temp.asta..cine stie!!Mie mi sa intamplat sa mi se ridice relantiul de cand incepusem sa alimentez de la rompetrol. Observasem si eu treaba asta si nu am stiut ce si cum. Am citit si pe net diverse comment-uri(neconcludente din pacate) si am decis sa schimb iară motorina cu Petrom. Si a disparut problema. Acuma...sincer sa fiu nu stiu dv in mare masura era carburantu de vina..cert e ca nu a mai aparut relanti mare . Am si pus intr-o zi bat .pe redresor cam 7-8 ore. Acuma parerea mea: 1) Carburant 2) Bateria slaba si atunci calc. da comanda de incarcare mai mult a bateriei si clar relanti mai mare . Am verificat si incarcarea in perioada aia..urca si la 14.5-14-6 v cateodata adica f mult.Deci cred ca era slaba bateria. Parca si pornirea era mai lenta unpic. Acum vad ca nu mai imi creste relantiul indiferent de temp. Sper sa te ajute cu ceva. Referitor la celelalte probleme, le-ai rezolvat intre timp?
  10. Revin in legatura cu CB acolo unde avem "remaining oil life" am impresia ca a fost setat pt 12000 sau 15000km . Iar eu vreau sa schimb uleiul la 10000km. De exemplu acuma am facut 7000 si mai am 3000 pana sa schimb uleiul iar mie imi arata ca mai are viata 51% deci mult mai mult. Ai idee cumva cum pot sa modific intervalul ala? Sa-l fac mai mic. Merci !
  11. Revin in legatura cu CB acolo unde avem "remaining oil life" am impresia ca a fost setat pt 12000 sau 15000km . Iar eu vreau sa schimb uleiul la 10000km. De exemplu acuma am facut 7000 si mai am 3000 pana sa schimb uleiul iar mie imi arata ca mai are viata 51% deci mult mai mult. Ai idee cumva cum pot sa modific intervalul ala? Sa-l fac mai mic. Merci !
  12. Incearca sa cautibsi pe ebay eu am gasit ceva la 45$ . Acum depinde si de modelu de motor nam avut detalii sa caut exact. Poti incerca.
  13. Nu nu. Inelu e foarte usor de schimbat. Nu asta e problema. Ala il schimb si eu. Problema e ca nu am gasit sa cumpar separat adica doar inelu ala. Se vindea cu tot cu furtunu de la intercooler. Si era in jur de 10 mil furtunu ala. Asta e problema. inelu....habar n-am dar trebuie sa fie ieftin. Dar nu l-am gasit simplu
  14. Eu trebuie sa schimb un ORING CLAPET ACCELERATIE(de la furtun..e in interior in furtun) de la furtunul de intercooler unde intrain clapeta de acceleratie. Acolo are un oring portocaliu in furtun si ala nu mai etanseaza calumea si supureaza ulei pe acolo. Dar ce e naspa e ca nam gasit decat cu tot cu furtun. Si ala e cam 10 mil.
  15. Pai ma gandesc ca ar fi bine sa te duci la un mecanic sa-ti spuna exact denumirea ei apoi sti exact ce sa cauti. Eu am mai incercat sa caut ceva explicatii despre codul ala dar...din pacate nu prea am gasit mare lucru. Daca se iveste ceva si aflu am sa te tin la curent.