• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

dorucioby

Members
  • Content count

    24
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About dorucioby

  • Rank
    Astra Bebe
  • Birthday

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Suceava

Previous Fields

  • Masina
    Astra H z17 dtr
  1. Vand 4 jante aliaj cu gume iarna pe 14, 4 x 100. Cumpar jante tabla sau aliaj cu gume iarna pt Astra h in 5 prezoane. Pretul la vanzare 100 e.
  2. Completez si eu cu ceva aici sper sa nu iau ban su rog treaba asta poate i de folos cuiva. Citind dintr un topic inchis "Daca o sa cauti pe acest forul ai sa gasesti raspunsul, asta se face inainte de a crea un topic! Daca te referi la filtrul de motorina, iti trebuie un Torx de 25 din cate tin minte, se desface surubul, se trage de capacel in sus, dar incet sa nu intinzi prea mult conductele care sunt prinse de el, se scoate filtrul, se pune noul filtru, se umple cu motorina recipientul, se pune capacul inapoi se pune surubul si cam atat.Dai la automat pana porneste." Am procedat asemeni instructiunilor si Astra H 1.7 diesel n a vrut sa porneasca doar punandu i motorina in filtru. Pana n am desfacut o conducta de la injectoare si a scos areul pe acolo nu a pornit.
  3. Bun am patit o la Astra h 1.7 z17 DTR am dat la automat cu conductele scoase la injectoare de mi a venit rau pana am amorsat o. Existe vre o procedura aici de facut? Mentionez ca filtrul l am umplut cu motorina dar degeaba. Aici am apreciat la Logan dci pompa manuala de amorsat. (Tata cum i se zice popular)
  4. Multumesc de incurajari. Stima tuturor co forumistilor.
  5. Am ajuns acasa troc poc samd. O desfac in regie proprie sa vad ce gasesc acolo.
  6. Incerc , daca ma lasa sufa si acasa.E singura optiune viabila pe care o am
  7. Sper sa o tarai 600 km inapoi su desfac sa vad ce e.Mersi mult
  8. Am patit o si eu fiind in concediu la 600 km de casa. Cand dau inapoi se aude bling bling cand debraiez. Inainte merge bine deodata.Ma astept la volanta sau rulment desi mai sper doar la un suport motor ceva. Are cineva vre o parere?
  9. Am vazut pe J motorul DTR 1.7 125 CP , motor care l am si pe H. Cum au scos o Euro 5 oare?
  10. Daca e din radiator cele mai bune rezultate la spalare le am obtinut cu calgon. Insa daca are pori risti sa se mareasca
  11. Pe CD 70 navi se poate inlocui GID cu CID? daca da ce presupune ca si costuri. Multumesc
  12. Legat de pastrarea masinii 20 de ani nu da 10 sigur. Numa 5 ani is prinsi la credit. Asa ca nu prea am incotro.
  13. Multumesc. ii dau pace sa nu ma manance ....degeaba si mai fac o trasnaie. Legat de ce masini am avut inainte da am avut celebra dacie si apoi un cielo. la cielo a dat randament intrucat a rezistat tabla 16 ani pe ea comparativ cu alte exemplare. Similar pot compara doua loganuri unul care arata impecabil tabla fiind tratata astfel si altul fara.La logan ma refer strict la pasaje aripi spate unde e problema lor Dar noi sa ne intoarcem la opel si atunci mizez pe ce a facut fabricantul decat sa ma scarpin degeaba si sa mai dau in vre o dandanaie
  14. Legat de faptul ca daca o "smacuiesc" pe dedesubt cu cu ulei si parafina , la regenerare fiind temperaturi mari, exista riscul de incendiu. Scrie undeva in carte sau opcom nu retin ca la regenerare fortata pe loc place masina pe o suprafata necombustibila etc etc.
  15. Bina ziua De obicei aveam obiceiul la fostele masini sa le tratez odata la doi ani cu ulei si parafina prin pulverizare cu pistolul, treaba care a ajutat mult. ma gandesc si la Astra H la acelasi lucru plus ulei in praguri. Ce parere aveti, avand ca impediment filtrul de particule, adica faptul ca se incinge al dracului pe sub ea la regenerare?