• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

tiocalexandru

Members
  • Content count

    130
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About tiocalexandru

  • Rank
    Astra Fan
  • Birthday 04/10/1992

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    Opel Astra F Cabrio - 1994 - C14SE + GPL Fratelli Secventiala

Recent Profile Visitors

449 profile views
  1. Plus 60000 km. Recomand kit distributie GATES cu pompa HEPU. Curea de accesorii Contitech si rola intinzatoare pt accesorii schimbata (orice firma, doar rola, nu tot sistemul)
  2. sa nu ai infundat circuitul pe chiuloasa acolo.
  3. Vezi fire sau ce tensiune ai pe alimentarea mufei de intrare a sondei lambda. Si vezi daca totusi oscileaza repede. (cu un aparat de masura)
  4. Am suport motor cumparat. Ma refeream in blocul motor cred ca o sa gauresc. Cu un dremel si 2-3 freze il rezolv ca la carte.
  5. Multumesc tuturor. Cam tarziu raspund, recunosc, fiind 20 iunie, momentan sambata am rezolvat niste amortizoare fata (off topic) si duminica am fost la sibiu si am luat instalatia de pe o masina donatoare de C16SE (eu avand C14SE, mi-a convenit, plus de asta, am vazut ca mergea tot inainte de a da jos tot). Si de asemenea, am luat cabluri si alte chestii care imi trebuiau, tabla aia de la peretele de foc de se gaureste pentru conductele de AC, ventilator cu trager montat, doar sa il prind. Ce dubii am: 1. Cred ca trebuie sa dau niste gauri de prindere noi ale suportului de motor. 2. Sa gauresc peretele de foc sau sa tai si sa sudez bucata de tabla? Ca idee de pret, 450 lei toata instalatia, ca un later edit
  6. Salutari tuturor, inviu putin topicul, poate reuseste cineva sa ma ajute pana vineri, ca sa nu raman asa cum sunt (prost ): Masina, vara, cald, behai. Decapotabila o fi ea, dar curentul nu compenseaza cu aerul conditionat pentru ca oarecum nu este racoare. Vreau sa montez. Am gasit undeva in tarisoara asta instalatie completa, dar nu chiar completa (nici prea prea nici foarte foarte). Omul zice ca ii lipseste compresorul, care l-a facut pomana unui vecin, si radiatorul, care a facut un ciubuc pe el. In rest, totul, uns. Vreau sa scriu aici o lista si cineva daca poate sa imi confirme ca astea sunt piesele: -Compresor AC (lipseste, se gaseste) -Radiator AC (lipseste, se gaseste nou sau sh, app, astept un sfat cum ar fi mai bine) -Conducte AC (le are) cu butelia aia (nu stiu cum ii zice, sorry) de freon (are si asta) -Ventilator AC (l-ar avea, asa stie) -Senzor presiune (care cred ca este egal cu punctul 3 dar nu bag mana in foc) (el mi-a zis de el, deci exista) -O noua (cu accent pe noua) termocupla, care, nu am inteles unde vine montata, in radiatorul de AC sau de racire motor -Ventilator habitaclu cu tot tacamul (radiatorul ala de interior si asa mai departe) (are) -Panou de comanda (are) -2 parlite de relee care pornesc compresorul si cu termocupla/ventilatorul pe radiatorul AC. -fire (nu ma deranjeaza sa trag altele, chiar daca nu sunt originale, iar ultimele 2 chestii a zis ca nu stie sigur daca le are, dar cauta) -ultimul, dar nu cel din urma, din suport motor de servodirectie, suport motor de servodirectie si compresor, plus suportul lui de prins pe spate. -alta curea de accesorii noua dupa montaj (o sa ma doara mintea la montaj, dar rezolv eu), Ulei la compresor (cei 295 de mL de ulei specific), o-ring-uri noi pe unde se poate si cu freon (900g mai degraba daca instalatia este dupa 94, si, din ce stiu, este). Multumesc frumos. O seara buna tuturor!
  7. Pe mine m-au dus 48 de lei bujiile de la Beru. Le-am luat pe cod conform Autodata. Am schimbat si fisele atunci, nu cu Tesla, am vrut ceva Valeo si m-am ales cu Magneti Marelli. Am avut tesla si au zburat repede, au rezistat 10000...
  8. Si eu am gpl si le-am dus 30000 fara semne de oboseala, acelasi model, bosch wr8dc. Cred ca erau si plus nu sunt sigur. Acum am beru. De avans nu se pune problema. Tremura si pe gpl si pe benzina? Si la rece si la cald?
  9. Salutari tuturor. Mai postez si eu o intrebare pe aici. O am demult, insa stau cu semne de intrebare si uit, sau evit sa ma gandesc la ea ca sa ma exprim asa. Este legat de geamurile masinii. Datele tehnice: Opel Astra F Cabrio, motor, nu cred ca conteaza, insa il scriu: C14SE. Am geamuri electrice si ma lovesc de urmatoarele probleme cu privire la ele: 1. Cat timp am fost student si am avut aceasta masina, un om mi-a lovit despartitorul geamului dreapta fata cu oblonul unei autospeciale. Evident, cioburi si spargeri. Ma rog, povestea e cu final fericit, omul m-a cautat in tot campusul (Regie) sa imi plateasca paguba. Om ca el, mai rar. Sincer, sa ii dea cel de Sus sanatate pentru ca a avut un bun simt cum nu am mai vazut. Sar peste poveste, montaj geam, toate faine frumoase. Ma rog, chederul dreapta este un pic indoit partea de fier de sub el si cel de interior si cel de exterior. Problema este urmatoarea: la urcare, sus, daca geamul spate este ridicat la maxim, nu calca pe exteriorul chederului lipit de geam, ci pe interior, practic, intra sub el in loc sa isi pastreze traseul. Si se blocheaza. Pentru asta, cred ca maine am sa fac o poza sa va arat ce si cum. E un pic mai greu de explicat. 2. La coborare (tot dreapta, ca, daca tot am inceput de aici), la jumatatea cursei, se impaneaza in ceva si coboara foarte greu (spre exagerat de greu). Eu am uns un pic chederul cu ceva din curiozitate si mama mama ce frumos a mers, dar am sters de frica sa nu imi faca belele gramezile de praf din mirificile drumuri parcurse de mine. Cu privire la problema asta, intrebarea 1 este daca chederul (cred ca este un pic dezlipit/desfacut/sarit de pe pozitie) se poate lipi cu ceva, si daca da, cu ce. Intrebarea 2 este, evident, daca ung chederul cu un pic de spray siliconic de bord (doar in zona chederului) care sunt consecintele (vorbesc pe termen de 1 an, apoi sa repet operatia, nu mor sa fac asta timp de o jumatate de ora). 3. Coboara si urca un pic cam greut (ma refer la toate). Cum se greseaza macarele cu motorasele? Are tot un mecanism tip cremaliera, cu o roata dintata ce culiseaza pe acea cremaliera. Se curata acolo cu o solutie degresanta, apoi niste ulei siliconic/vaselina spray? Si o recomandare de ceva de durata lunga pentru asta, ca ungerea nu vreau sa o fac zi de zi. Am cautat problema, o am de 1 an cel putin (sa fiu sincer, sa zic ca sunt 3, dar ii zic un an, ca mi-e mai comod). Recunosc, fiind pe partea pasagerului, prea putin m-a durut mintea, insa atunci cand coboara mi-e jena sa tot pun omul din dreapta sa "apese" pe el sa treaca de impanarea aia cu mana. Merge pe o portiune de, sa zic, 5cm greu, apoi, ura si la gara, merge bine. O sa fac si un filmulet si o sa il pun pe youtube si o sa ii pun un link aici (maine dimineata cel tarziu vor fi si poze si tot sus). Am mentionat Astra F Cabrio deoarece ele nu au rame despartitoare pentru geamuri, sunt geamuri ce se incheaga unul peste altul. Asta referitor la prima problema. Am o solutie temporara si pentru asta, insa, la fel, jena sa zic "MA, STAI ASA CA NU IL POTI DESCHIDE MOMENTAN!" ca sperii si omul... Solutia? Las un pic geam spate jos si scap de asta... Va multumesc frumos! Astept sincer un raspuns, si un pic mai vag, dar cu o idee ce ii pot face. L.E.: Revin cu edit cu privire la detalii: Am pus poze pentru situatia 1, cu geamul, si un link youtube (https://youtu.be/iAmUdRuYs5A) catre problema numarul 2. Multumesc de rabdare. Imi cer scuze de calitatea pozelor facute cu calcaiul, insa la ora 7:15 dimineata nu vedeam nici eu bine pe unde merg :))
  10. Nu am apucat sa iti postez delcou/bobina (modul electronic de aprindere). Pentru tremurat, bujii daca zici ca nu le-ai pus pe toate noi, distanta recomandata de producator sa fie verificata cu lera, si vezi si avansul daca ai delcou.
  11. Caut si eu sa cumpar un capac de bara de fata de Astra F GSI. Blestemul de capac e ala atasat mai jos. Poza preluata tot de pe astraclub a unei persoane ce l-a vandut (cred ca pilif e nickname-ul sau). Motiv: o pisica naravasa mi-a taiat calea, si s-a impiedicat de bara mea fata. Pisica e vie dar cred ca de ciuda a plecat cu capacul in dinti... Mersi frumos, un numar de tel. de contact ar fi 0745283582. Ma astept la o bomba de pret, dar pe import din germania cu ajutorul autokarma ar fi 231 lei nou, insa nu sunt sigur ca imi vine ce trebuie.
  12. Salut. Deschid un topic sincer sa ma asigur, am gasit undeva postat de cineva insa vreau sa aud ca a fost incercata modificarea: Am un Astra F, Cabrio. 94, oglinzi d-alea mari si butucanoase. Incalzite, electrice etc. Ma bate gandul sa montez de Facelift (evident, aceleasi caracteristici). 1. Se pot inlocui fara "mari probleme"? adica ma refer la plasticul ala de vine pe geam, daca se potriveste. 2. Din manuala sa o fac electrica, daca am motorasele? Scot partea de manual si pun motoras. Se poate pe facelift? Pe modelul de il am eu pe masina am facut eu modificarea. Multumesc frumos!
  13. Dezmembrezi cutia sau o dai intreaga? Pret? Tip cutie?
  14. Revin dupa drum lung: declanseaza scaunele si la pornire si la oprire, mi le-ai pornit si oprit de vreo 6 ori. Deci butoanele sunt doar de actionare.
  15. ok, o sa il mai las asa momentan:)), o sa fac in weekend un drum mai lung si o sa vad cum functioneaza, daca redeclanseaza ulterior. Mersi frumos.