• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

coco83

Members
  • Content count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About coco83

  • Rank
    Astra Bebe
  • Birthday

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Alba

Previous Fields

  • Masina
    Astra F c14nz
  1. Scartaie pedala nu cablul. Si la mine scartaia. Am pus vaselina si gata, nu mai scartaie.
  2. Salutare! Am avut si eu problema asta la un c14nz, mergea intrerupt la relanti si scutura cand era subturata. Am schimbat senzorul map si nu mai am aceasta problema. Ideea e ca pe benzina nu dadea nicio eroare la agrafa, dar de cand am trecut pe gpl dadea eroarea 44 si 45 (amestec sarac respectiv bogat) care vine de la senzorul asta.
  3. Problemă rezolvată! Garnitura de chiulasa a fost "arsă" intre pistonul 1 și 2. Cu ocazia asta am schimbat și distribuția, garnitura admisie și garnitura capac culbutori. Mașina merge "ceas" acum.
  4. Erori nu am căutat, nu scoate fum. Sper și eu să fie doar garnitura de chiulasa... Astăzi o duc la mecanic și cu ocazia asta îi schimb și distribuția.
  5. Îmi cer scuze, dar am uitat să precizez un lucru esential: am verificat și nu am compresie pe cele doua pistoane. Am verificat băbește, cu degetul în locul bujiei, și am încercat și cu dopuri de hârtie; nicio mișcare...
  6. Salutare! Este singurul topic pe care l-am găsit despre 2 pistoane, de aceea scriu aici, ca să nu deschid un alt topic. Problema mea este ca motorul(c14nz) meu merge doar în două pistoane, 3 și 4. Am scos fisele 1 și 2 și motorul merge la fel; în schimb, dacă scot una din fisele 3 sau 4, se opreste motorul. Am luat fiecare bujie și am controlat-o la fisa principala, toate dau scântei. Apoi am controlat-o pe fiecare la fisa ei și totul e ok, dau scanteie. Concluzia mea e ca nu e de la aprindere. Am desfăcut capacul de la culbutori, totul e în ordine și acolo, supapele sunt bine, niciun arc rupt și nicio supapa mutilată. Voi ce părere aveți, ce ar putea fi? Mașina nu păpa ulei înainte, a început să meargă așa în timp ce mergeam pe șosea, nu s-a auzit nicio pocnitura, ci pur și simplu am simțit că nu mai trage.
  7. Eu am un c14nz din '95 și am avut nevoie de o tubulara mai lunga, de 16, cheia de bujii fiind prea scurta și nu ajungea pe hexagon (partea superioara a bujiei e prea lungă) Am văzut postări în care spuneți că e nevoie de furtunase sau de fișă ca să pui bujia la locul ei. La mine nu a fost nevoie pentru ca tubul din aluminiu se poate da jos (e pe filet).
  8. salut attila! stiu ca e cam vechi topicul, dar intreb, poate am sanse sa-mi raspunzi: cum ai rezolvat problema? care a fost cauza? am si eu aceeasi problema... Merci!
  9. acul ajungea pe rosu si imi arunca apa afara din vasul de expansiune, cu busonul inchis.
  10. il am eu, ieri l-am schimbat. dar nu il vand.
  11. Am dat toate detaliile in primul meu post; mi-a dat eroare 14 si incercam sa inteleg de ce se incalzeste motorul, nu stiam ca este vorba de termostat sau termocupla... cand am inteles despre ce este vorba am postat acolo unde trebuie... dar totusi, imi cer scuze!
  12. Sunt de acord cu tine... pentru ca pe mine m-a costat 180 lei doar ca sa schimb un amarat de termostat, manopera+termostat. Nici nu e asa scump, avand in vedere munca depusa... Wahler este o alegere buna? a fost 30 lei
  13. Dacă e "genetic" asta e... O schimbăm de câte ori e nevoie Eu am folosit Wurth. sper sa tina! Când am dat-o jos pe cea veche,de plută, s-a rupt toată, parcă era plastic sau ceară... deci e normal să nu țină.
  14. Salut!din cate am citit pe aici, am înțeles că trebuie să dai distribuția jos ca să schimbi un termostat.asa complicat trebuie să fie?