• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

bibu16v

Members
  • Content count

    120
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About bibu16v

  • Rank
    Astra Fan
  • Birthday

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara

Previous Fields

  • Masina
    Astra F Sport X16XEL

Recent Profile Visitors

883 profile views
  1. Ai dreptate în privința banilor... Încearcă la Rădăcini...
  2. Cam liniște...
  3. O cutie de viteze nouă, ptr limuzina ta, este cam 24.000RON....ești pregătit?
  4. N-aș ști ce să-ți spun, nu m-a preocupat niciodată subiectul...dar cred că te poți lămuri rapid pe celălalt forum Opel, mai popular...
  5. E bine că ai rezolvat măcar parțial... Trosnitul la frânare poate să provină, mai probabil, ori dela o problemă în zona etrier/plăcuțe frână(uzură sau prindere defectuoasă), ori o bucșă(uzată) pe la basculă, bară antiruliu, etc..
  6. @catalincristian2009 Ce s-a mai întâmplat, ai rezolvat ceva?
  7. N-aș exclude senzorul Hall...
  8. Da, din ce ai detaliat acum, mai mult ca sigur e cureaua de accesorii, aia fluieră când dă de apă...așa se aude și la Astra F 1,4 a cumnatei mele...până scapă de umezeală...Schimbarea ei ar fi necesară din cauza posibilei uzuri apărute dela atâta amar de kilometri...
  9. Astea sunt bateriile recomandate de Opel ptr întreaga gamă de motorizări de pe Astra F: 36Ah / 44 Ah * / 55 Ah * / 60 Ah. Pe cale de consecință, eu aș zice că o baterie de 44-55Ah este arhisuficientă, mai ales ptr clima din Timișoara...
  10. Ai pus întrebarea greșit din start! De ce? Cureaua de accesorii este cea care antrenează alternatorul, pompa de servo, compresorul de climă(poate și altele) și, uzual, poate fi poli-V sau trapezoidală (sau mai multe). În cazul tău, cred că ai trapezoidală. Cea canelată este ptr distribuție. Nu mai ai alte curele, înafară de astea 2. Ar trebui să dai cureaua de accesorii, cum am spus mai sus, înainte de a umbla la pompa de apă.
  11. Ar trebui să fii sigur că e pompa de apă... mai bine dai jos cureaua de accesorii, pornești și vezi dacă se schimbă ceva... dacă dispare zgomotul, atunci ai o problemă pe la lagăre(alternator, pompă servo, etc), dacă nu se schimbă, atunci problema e ori la rolă(role) sau la pompa apă, adică în zona distribuției... Orice pompă compatibilă cu motorul ăsta se poate monta, nu are treabă cu kit-ul de distribuție... Cât despre ce variantă de pompă(sau combinație), asta e doar decizia ta, mai ales că și distribuția e (cam) la capătul vieții...
  12. Foarte bine, ai rezolvat cazul cum te-ai priceput! În cazul tău, cred că a foat și soluția cea mai elegantă și cea mai eficientă pe termen lung: intervenția în interiorul unui electromotor presupune ceva experiență, mai ales ptr estimarea uzurilor și/sau a pieselor defecte...
  13. Pare un cablu (semi)gripat în cămașa lui...
  14. E bine de știut, ptr cei interesați...deși, am convingerea că cei 5mm nu fac nicio diferență în funcționarea cablului...
  15. Unchiul Goagăl e prietenul nostru: ”opel, forum, club...”