• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

bibu16v

Members
  • Content count

    90
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About bibu16v

  • Rank
    Astra Junior
  • Birthday

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara

Previous Fields

  • Masina
    Astra F Sport X16XEL

Recent Profile Visitors

516 profile views
  1. Nu, mutumesc, eram doar curios... Dar poti posta niste poze, poate altii sunt interesati...
  2. Ma bucurca i-ai dat de cap ... N-ar fi rau ca, pe viitor, sa postezi si rezolvarea (cand exista), poate mai intereseaza si pe altii ... De curiozitate, de ce ai taiat firele? De ce nu le-ai marcat?
  3. Ai rezolvat?
  4. Și crezi că din 2014 te-așteaptă pe tine să-i dai soluția?!
  5. Ma bucur ca ai rezolvat, mai ales ca ai folosit metode de-ale noastre romanesti!
  6. Releele sunt diferite fata-spate... Cum ti-am (mai) spus, verifica daca vine curent pe motorul de spate, daca nu, verifica firele cum ti-am zis, daca da, verifica motorasul...
  7. Presupunand ca ai volan pe stanga, ptr o reparatie ca la carte, ai nevoie de astea: 9117724(1buc, aprox. 50ron, doar pe origine) si 9117725(1 buc, aprox. 50ron, origine). Dupa codurile astea, orice magazin serios de piese auto ti le poate aduce... Recomandari magazine piese auto: -AUTOMOTOR, Blvd. Take Ionescu pe coltul in diagonala fata de Piata Badea Cartan, la demisol; -CICLOP, ii gasesti langa Fabrica de bere; -BESOIU, Blvd. Gen. Dragalina, 23, dela Bega vreo 150m, pe dreapta, spre Brancoveanu.
  8. Cu Tech 2, poate si Op-com...
  9. N-as crede, dar daca esti nelinistit, scoate diferenta...
  10. Poti merge linistit, daca e numai 0,5l in plus...
  11. Ramane cum am zis ... Altfel spor la treaba si succes!
  12. Ce ai mentionat tu acolo nu e RK...nici pe departe. N-ar strica sa verfici planeitatea la chiulasa, zic...
  13. Supapa control vapori de benzina. " The purge valve is the part of the vehicle Evaporative Emission Control (EVAP) system. The EVAP system prevents fuel vapors in the fuel tank from escaping into the atmosphere. The EVAP system traps fuel vapors from the fuel tank and temporarily stores them in the charcoal canister, see the diagram. When the engine is running under certain conditions, the fuel vapors are purged from the canister and burned inside the engine. The purge valve precisely controls the amount of fuel vapor that is purged from the charcoal canister. In modern cars, the purge valve is an electrically-operated solenoid, that is controlled by the engine computer. When the engine is off, the purge valve is closed. When the engine is running and fully warmed up, the engine computer gradually opens the purge valve to allow some amount of fuel vapor to be moved from the charcoal canister to be burned in the engine. The purge flow is monitored by a number of sensors. If the purge flow is less or more than is expected under the conditions, the computer illuminates the "Check Engine" light. "
  14. Uzura in bucsa din vilbrochen si/sau in zona prizei de putere ....
  15. Este posibil sa ai o problema la partea mecanica a ansamblulului-stergator fata ... Cred ca daca deschizi capota motor si actionezi comutatorul, ar trebui sa dibuiesti daca e vreo problema: la articulatii, tije, suruburi ... Ptr cel de spate: demonteaza bratul si porneste stergatorul, ar trebui sa se auda motorasul in rastimpuri... daca nu, trebuie verificat daca primeste tensiune pe fire, e posibil sa ai o intrerupere a firelor la trecerea firelor din caroserie in hayon...