• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

bibu16v

Members
  • Content count

    108
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About bibu16v

  • Rank
    Astra Fan
  • Birthday

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara

Previous Fields

  • Masina
    Astra F Sport X16XEL

Recent Profile Visitors

635 profile views
  1. Pare un cablu (semi)gripat în cămașa lui...
  2. E bine de știut, ptr cei interesați...deși, am convingerea că cei 5mm nu fac nicio diferență în funcționarea cablului...
  3. Unchiul Goagăl e prietenul nostru: ”opel, forum, club...”
  4. Cred că tot ție ți-am răspuns pe FB... În cazul tău, trebuie să fii sigur că pipa și capacul delcou sunt OK. Apoi verifică, cu capacul de delcou dat jos, dacă se învârte pipa în momentul când acționezi demarorul.
  5. Ia întâi etrierii și apoi plăcuțe, discuri ... poate de unde iei etrierii, găsești și niște discuri decente ...mai greu, dar nu imposibil...
  6. Exact cum sugerasem și eu, ca dimensiuni... Ar trebui să postezi aici, ptr alți interesați, codurile pieselor schimbate, zic,,, Din câte știu eu, nu trebuie altă modificare referitor la prindere...nu am idee de flexibile, referitor la filete ...
  7. Cam ce bănuiam și eu...ai o deformare la nivelul direcției/suspensiei, probabil, urmare a unui impact al roții cu ceva(groapă, bordură,etc)...pot fi afectate brațul, oala telescopului, prinderea brațului pe jug, mai puțin probabil jamba(dar nu exclus), amortizorul(dacă l-ai schimbat, se exclude)...Un tinichigiu bun, ar putea, în urma unor măsurători, să-și dea seama cam de pe unde se trage problema... Practic, aș face o inspecție vizuală, pe mașină, la nivelul prinderii brațului și brațului...Dacă nu descoperi deformări la jug, eu aș schimba brațul și, eventual, jamba...prețurile sunt accesibile la dezmembrări...
  8. Am pățit ceva similar, cu aceeași mașină ca și tine ... După mai multe vizite(plătite în vederea schimbării de piese ptr a remedia defecțiunea) pe la diverse ateliere de ”specialiști(i lu” pește prăjit!), care au profitat la maxim că nu puteam să-i supraveghez din lipsă de timp, am ajuns, în final, la un meseriaș pasionat(opelist de-al nostru!), care mi-a și arătat cauzele, fiind mai multe, ptr ce eu băgam bani în piese și manoperă, iar mașina se comporta ca o căruță: degeaba puneam eu piese noi, că ele fie erau montate prost, fie erau montate cu lipsuri și improvizații(nu intru în detalii, că aș scrie o nuvelă)... În cazul tău, aș face o verificare minuțioasă, după demontarea jambei și a arcului și amortizorului cu toate elementele aferente(sunt destul de multe și fiecare are importanța lui), în fine, tu sau cineva care pricepe ce trebuie făcut...Trebuie eliminate toate piesele mici sau mari, importante sau, aparent, mai puțin importante, care prezintă deformări, uzuri, îmbătrânire, abateri de formă și/sau dimensiuni, disfuncționalități...chiar și arcurile trebuie să fie identice stânga cu dreapta, să nu fie rupte sau deformate, să se așeze cum trebuie pe taler(e) ,amortizoarele să se blocheze ferm, în teacă, cu piulițele aferente, să nu aibă scurgeri, jocuri, bătăi, scăpări.... Când ești convins că totul, dar totul este montat corect și complet(la mine am descoperit tampoanele de cap de cursă ale amortizorului lipsă cu desăvârșire!), le montezi pe mașină, faci o probă să te convingi că lucrurile sunt Ok, apoi musai refaci unghiurile direcției(este probabil ca asta să fie cauza ptr care direcția să nu revină în linie dreaptă de pe viraj)... Nu trebuie exclusă posibilitatea ca să ai deformări ale caroseriei, în urma unei coliziuni și a unei reparații de mântuială, mai ales dacă nu ai un istoric al mașinii, în zona de prindere a flanșei amotizorului sau la nivel de braț al suspensiei și/sau fuzetei...UN test pe bancul de unghiuri de direcție poate să-ți dezvăluie astfel de deformări...
  9. Cred că din 2010 s-o fi schimbat ceva, zic ...
  10. Dacă aș fi putut răspunde la întrebarea ta aș fi făcut-o, să n-ai grijă! Din păcate, problema ta mă depășește, tehnic vorbind... Este păcat că ai băgat atâția bani în mașină și tot ai probleme...este posibil să fie ECU (n-ai fi nici primul, nici ultimul...), dar asta poate să-ți precizeze unul care știe cu ce se mănâncă asta...Eu zic să te mai documentezi, să întrebi, și pe celălalt forum, e imposibil să nu primești o îndrumare...
  11. Să (încerc să) te lămuresc cu câteva chestii, că văd că ai nevoie: -la problemele tale nu este obligat să răspundă nimeni, nici măcar administratorii; -forumul este activ, dar nu foarte...poate că n-ar strica să adresezi întrebarea și pe celălalt forum Opel; -răspuns la întrebări ți se dau, gratis, pe bază de voluntariat, oricine vrea și crede că te poate ajuta, atunci când crede el de cuviință; pe cale de consecință, dacă vrei răspunsul unui specialist, te adresezi unui specialist, cu consecințele de rigoare, adică scoți banu dela teșcherea; -nu există un termen limită la care să ți să răspundă(sau nu). Ca și concluzie, aici, pe forum, trebuie să ai răbdare, dacă vrei și poți ... dacă nu, lumea e plină de specialiști.
  12. Din ce rețin eu, codul este inscripționat pe disc din turnare, deci ar trebui să fie (încă) vizibil...
  13. La Vectra A&B există doar această versiune de saboți ptr frâna de ajutor: 90541931 cu D=160mm și l=25mm. Ptr Astra F sunt date (aparent) mai multe modele de saboți, compatibile și pe Omega A/B/Calibra/Kadett E...toate au aceleași dimensiuni(cele de mai sus), dar nu știu sa-ți zic dacă sunt diferite constructiv... Și discurile spate de Vectra A par să fie mai multe modele ... unele dintre ele diferă ca înălțime (69,2 vs 77mm), iar altele ca diametru de centrare (57 vs 65,5mm), cel mai bine ar fi, când demontezi un disc de pe mașină, să cauți un cod pe el, aproape sigur este pe undeva... și atunci comanzi după acel cod...Cele mai populare discuri par a fi 90421872 singurele montate pe Astra F, dar montate frecvent și pe anumite versiuni de Vectra A...
  14. Fără să fiu specialist, pare logic că ECU are o problemă...
  15. Vis-a-vis de pompă, aș înclina să zic că va fi OK, dar nu garantez... Nu-mi dau seama dacă e dificil să faci upgrade și la pompă...