• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.

danesandragos

Members
  • Content count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About danesandragos

  • Rank
    Astra Bebe
  • Birthday

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Targu Mures

Previous Fields

  • Masina
    Opel Astra H 2004 1.7 CDTI
  1. Buna. Detin un Opel Astra H 2004, 1.7TDI. Intrebarea mea se refera la butonul din imagine (mentionez ca nu e poza mea, am gasit-o pe internet). Avand in vedere ca masina mea nu are functie "Sport", in locul butonului existand doar un capac de plastic, m-am gandit sa folosesc acel spatiu pentru a instala un buton care sa-mi deschida automat garajul. Nu e un proiect foarte ambitios, practic o sa cumpar o telecomanda de garaj, o bag in torpedou si leg microintrerupatorul de declansare din PCBul telecomenzii la un push-button fixat in locul acelui capac. Intrebarea mea e daca stie cineva ce anume face circuitul care ar fi in mod normal activat de acel buton, daca masina nu are functia "sport". Cele 3 butoane ("sport", avarie si blocare usi) sunt, ca si comenzile de pe volan, niste membrane de cauciuc care apasa pe o placuta electronica imprimata. Sub capacul de plastic, in cazul meu, exista contacte electronice exact ca si sub butonul de blocare usi. Daca ar fi sa cumpar un buton original "sport" din dezmembrari si sa-l folosesc in loc sa cumpar un push-button obisnuit (din motive strict estetice; un buton rotund si lung ar arata precum nuca in perete) ar functiona? Sau ar genera comenzi care sa incurce calculatorul de bord? Multumesc anticipat si imi cer scuze daca e o intrebare stupida.
  2. Intr-adevar, sa pui intrare aux e complicat, eu mi-am stricat radioul incercand singur... si nu sunt chiar incepator in electronica. Modulatoare FM nu prea gasesti "de calitate". De la piata din colt pana la cel mai serios magazin, toate au pe stoc chinezarii. Pana si emag. Am cautat si eu mult si bine un modulator care sa emita la calitate decenta si de preferat, sa fie pe baterii inlocuibile. Nu prea am gasit. Am incercat vreo 2-3 care se baga in bricheta masinii, la prima denivelare sar afara si se intrerupe emisia, e extrem de enervant. Singurul model care nu se alimenteaza direct de la masina are o baterie reincarcabila incorporata care tine cateva minute. Eu m-am resemnat la radio romania actualitati si cateva CDuri pe care nu mi-e frica sa le zgariu.
  3. Ok, am alt set de intrebari: 1) Daca cumpar un CD-30 MP3 pentru Corsa, ca acesta https://www.olx.ro/oferta/player-cd30-mp3-cu-aux-in-si-cablu-aux-cu-jack-3-5-opel-corsa-d-ID6GE0O.html#71c0e14534 care, aparent, are intrare AUX, va fi compatibil? Pana acum aveam modelul asta https://www.olx.ro/oferta/vand-cd-30-mp3-cu-mid-pentru-opel-astra-h-zafira-b-corsa-d-ID3OJbU.html#68c62c678d 2) Daca iau un CD-30 MP3, indiferent de model, va trebui decodat sa functioneze pe masina mea? Cam la ce pret ajunge o decodare?
  4. Da, asta am observat, dar acelea au o gramada de functionalitati pe care nu le folosesc si oricum n-as da atatia bani pe un radio de masina. Si exact despre detasarea ecranului la aftermarketuri vorbeam. N-am chef sa il scot de fiecare data... Pana una-alta, am gasit o solutie provizorie
  5. Felicitari mie . Am reusit sa-mi lobotomizez aparatul incercand sa-i pun mufa aux in! Cred ca am prajit integratul principal dupa cateva tentative de lipire si am reusit sa dezlipesc si vreo 2 condensatori SMD. Acum desi gaseste posturi de radio, nu se aude nimic iar CD-uri nu mai vrea sa accepte. Mai incerc sa-l repar zilele astea, desi cred ca procesorul e dus si n-am nicio sansa. Intrebarea mea e cam asa: Ce ar merita mai mult sa fac in situatia asta? Variantele fiind: 1) Caut pe la dezmembrari un alt CD-30 MP3 identic. Problema ar fi ca, cel putin la cel care a venit pe masina mea, se aude destul de prost, egalizarea e praf iar orice CD bag, il zgarie de la prima folosire. Mi-era si frica sa bag CD-uri originale. Daca si altele sunt la fel de proaste calitativ, mai bine iau unul aftermarket. 2) Iau ceva aftermarket cu 2DIN (ma gandeam la un Pioneer sau JVC). Dezavantajele: Pierd functionalitatea calculatorului de bord, posibilitatea de a regla ceasul din display etc; Va trebui sa scot ecranul aftermarketului de fiecare data pentru ca nu am garaj si in zona se practica ciordeala la nivel olimpic; Trebuie sa macelaresc firele sa le pun mufa 2DIN standard, pierzand harness-ul original, astfel nemaiputand folosi, la nevoie, nici macar CD-30-ul stricat care, cel putin, inca poate controla computerul de bord. 3) Las CD-30-ul zombie in consola si trag fire direct de la difuzoare la un mp3 player / telefon vechi / radio pe baterii in torpedo. Improvizatie stupida dar ieftina. EDIT: o a 4-a varianta) Am gasit la maica-mea un casetofon vechi de masina. Il montez ala si o ard anii '90 cu casete cu Valahia si BUG Mafia. Multumesc in avans pentru sugestii.