10kok

Cum sa curat EGR-UL si clapeta de acceleratie ?

9 posts in this topic

Salutare !

Opel Astra G 1.6_16V benzina, 2001

Vreau sa curat si eu EGR-ul si clapeta de acceleratie.....dar nici macar nu stiu unde sunt, ma puteti ajuta cu nizte indicatii si eventual poze ?

Cum sa le curat si cu ce ?

Multumesc anticipat !!! :hi:

post-12538-1243426433_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vezi ce zic pe aici baietii astia, ca par ca stiu ce spun....

Share this post


Link to post

subscriu pentru 1,7 TDI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ne ajuta si pe noi nimeni ? :help:

cod motor Z16XE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru Z16XE si restul de benzinare aici.

Pentru 1.7 aici.

Daca va apucati de treaba va rog sa faceti cateva poze si sa le postati si aici. Spor la munca!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Le-am curatat !

EGR-ul se demonteaza destul de usor, cu mufa de fire a fost mai greu pana am diclit smecheria ( se scoate siguranta de culoare deschisa dupa care se trage mufa ). Am dat cu degripant si cu carpa.

Clapeta de acceleratie chiar necesita curatare fiind destul de imbacsita .

Problema mea era ca mi se aprindea becul cu masinuta in bord cand o turam mai mult de 3500 , in mers sau la relanti.....si asta pentru ca nu am schimbat filtrul de benziana ( a fost schimbat la 60.000 km iar eu am acum ......132.000, deeeci neschimbat de 70.000 km :o , deh....am uitat, in carte zice ca trebuie schimbat la 60.000km insa o sa il schimb la 10.000 km), cand am dat jos filtrul si l-am golit a curs numai APA din el cu miros de benzina, din curiozitate l-am desfacut....pur si simplu era jegos. Pana acum alimentam de la OMV, de ieri o sa alimentez numai Rompetrol ...o fi mai buna.

Becul nu se mai aprinde iar masina zboara !

Multumesc pt. informatii !

Edited by 10kok

Share this post


Link to post
Share on other sites

pentru Y20dth stie cineva cum se curata EGR si clapeta de acceleratie

multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La motorul de 2.0 se curata relativ usor.

Se desface aparatoarea din plastic de pe motor, care are 3 suruburi;

Se scoate furtunasul de vacuum si se desfac cele 2 suruburi care tin egr-ul;

Daca vrei sa dai jos si capacul de la admisie e bine sa ai in prealabil cele 2 garnituri de tabla;

E bine de curatat si admisia deoarece ai sa gasesti un munte de funingine acolo;

Dupa toate aceste operatii vei simti o imbunatatire considerabila a demarajului masinii tale;

Si nu uita : iti trebuie cel putin 3 spray-uri degripante(eu am folosit spray-uri de curatat discurile de frana), un brat de lavete si nu in ultimul rand o pereche de manusi chirurgicale.

Spor la treaba

post-13676-125126921197_thumb.jpg

post-13676-125126923865_thumb.jpg

post-13676-125126926087_thumb.jpg

post-13676-125126928406_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

are cineva o poza cu egr-ul la moto 1.4 Euro 4 ?

vreau si eu sa il dau jos sa il curat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unde gasesc EGR-ul la 1.4 benzina 16V , Z14XE ; se pare ca nu este in acelasi loc ca la Z16XE.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now