Sign in to follow this  
Followers 0
silent.asasin

Am curatat motorasul de relanti si surpriza

10 posts in this topic

am un opel astra c14nz din 92' si astazi am fost la mecanic sa imi curete regulatorul de relanti!

l-a curatat...l-a montat inapoi,am pornit motorul, si cand sa scoata mufa din imagine .......sa vada daca a prins-o bine..

98500958.jpg

motorul mergea si ...nimik!! nici sa se intrerupa...nici sa isi modifice "mersul"!!

ce este de facut????

Edited by silent.asasin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vezi ce zic pe aici baietii astia, ca par ca stiu ce spun....

Share this post


Link to post

adica ce este de facut la ce ca eu unu nu am intales decat ca iti merge motorul dupa ce a curatat motorasul de relanti

Share this post


Link to post
Share on other sites

....mi-a scos mufa de la chestia din imagine(regulator sau motoras de relanti sau cum s-o numi) si motorul masinii mergea in continuare fara sa se intample nimik!!!

MECANICUL mi-a zis ca atunci cand a scos mufa....motorul trebuia sa se opreasca!!! deci inseamna ca ceva.....nu functioneaza!!!

gresesc pe undeva???voi ce parere aveti??

chestia este ca de cateva saptamani...nu prea mai tine relantiul...mai ales dimineata cand o pornesc!!decat daca tin piciorul pe acceleratie...altfel,nu o ia din prima cheie!!

Edited by silent.asasin

Share this post


Link to post
Share on other sites

mecanicul tau e idiot sincer si fara suparare.....daca scoti mufe cand motorul merge in relantii nu se opreste motorul....el merge in continuare.dupa ceva timp iti va aparea eroare in bord si masina se va tura constant undeva la 2500rot.mai mult sau mai putin....

Share this post


Link to post
Share on other sites

....bun,sa zicem ca ai dreptate!!! dar acum dupa ce am curatat tot ce era murdar pe acolo...tot am probleme cu relantiul....si am observat ca nici macar cand e motorul cald nu sta relantiul decat daca apas acceleratia!!!!

care sa fie cauza???

Share this post


Link to post
Share on other sites

....mi-a spus cineva ca ar putea fi din cauza EGR...!!!

HELP PLS........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oscilarea relantiului poate fi si din cauza EGR-ului intradevar,dar nu asa ca nu iti sta motorul la relanti doar daca accelerezi.Referitor la motorasul de relanti este exact ceea ce ti-a spus Naniacostin.Poate fi uzat si capul acela conic al motorasului si atunci poti sa il cureti pana nu mai poti ca tot nu va fi perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites

...ok,am inteles!

mersi mult!!!

asta e .....merge asa cu ea....pana o pica detot!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

...am observat ca dimineata cand pornesc motorul se .....porneste deja turata si dupa cateva secunde isi revine!!!

am vazut ca zicea ceva naniacostin....de treaba asta!!!

dar pana la urma care sa fie "buba" din faptul ca scot mufa de la regulator si motorul continua sa mearga lafel.....fara sa isi modifice turatia!!!

Edited by silent.asasin

Share this post


Link to post
Share on other sites

...AM SCHIMBAT motorasul de relanti....se simte o diferenta mica....DAR CAND scot mufa ,motorul tot nu isi modifica turatia!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0