• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.
RazvanOltu

1.7 Cdti 80/100 cp - Z17DTL/H Pornire greoaie

54 posts in this topic

Ati mai auzit de aceasta problema? Si daca da atunci cum s-a rezolvat?

Ai mei au o Astra H 1.7 CDTI de 100CP.

De vreo 2 luni a inceput sa porneasca mai greu iar acum tata se chinuie pur-si-simplu sa porneasca... 10-15 secunde. Uneori incearca de mai multe ori in reprize de 10 sec. pana sa porneasca.

Am fost la reprezentanta si aia nu i-au dat de cap... au zis ca intreaba pe la nemti dar deocamdata nici un raspuns.... in plus consuma cam 8.5 in oras.

Edited by RazvanOltu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vezi ce zic pe aici baietii astia, ca par ca stiu ce spun....

Share this post


Link to post

8.5 l in oras e un consum foarte rezonabil. Dieselul e diesel dar si traficul urban este trafic urban.

Pornirea problematica poate fi din multe cauze printre care filtru motorina infundat, contact baterie defect, baterie moarta, problema de soft, alternator. Insa fara o diagnoza pe tester nu putem sa-ti spunem noi pe forum ce are.

Aceasta discutia va fi mutata probabil la Diesel si probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti sa-mi spui la cine as putea sa ma duc sa-mi faca un diagnostic bun... ca cei de la Opel m-au dezamagit total.

Macar sa stiu ce are.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am acelas motor Z17DTH.Cea mai buna solutie este testerul.Dar mai poti incerca:1.baga motorina Euro 5 de la Mol(daca cumva nu o folosesti).2.Daca in ultimele 2 luni ai mers numai in oras ,fa un drum pe autostrada de 30-40km si tureaza la 3500-4000 rotatii.

:roll24eb:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu acelasi motor pe astra GTC si pot sa-ti spun ca daca o alerg imi consuma uneori si mai mult de 8.5 in oras. Dar in mare si mie tot cam 8.5 imi consuma. Si eu m-am gandit ca e destul de mult insa... mi-a trecut cu timpul, am invatzat sa ma obisnuiesc cand am vazut si altii cam cu aceleasi consumuri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry ca nu am postat rezolvarea...

S-au depistat 2 injectoare defecte, au fost inlocuite pe garantie, acum totul e ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare sunt nefericitul posesor al unui opel astra 1.7 cdti din 2004 masina luata de mine noua, acum are 122000km si a cam inceput sa-mi fac probleme :

1:porneste f greu la a cincea cheie :D

2:la 150 trepideaza (dar cred ca trebuie sa fac echilibrarea la roti)

3:a inceput sa consume cam mult

4:demarajul este cam puturos

5:MAI ARE PUTIN SI DA COLTU :pope:

Specific ca am schimbat bujiile, filtre, curele si tot degeaba, dar cand am schimbat ultima data garnitura de la filtru de motorina a pornit vreo doua zile fara nici o problema, acum iar face belele :help:;)

Edited by al3xz

Share this post


Link to post
Share on other sites

da,cu pornirea am inteles ca au mai fost masini cu problema ta. din motive de economie la unele masini acea pompa electrica care ar fi trebuit sa asigure alimentarea pompei de inalta presiune,si care ar fi trebuit sa se afle in rezervor, a fost anulata... :ceuameni2qv:

asa ca pompa de inalta isi trage singura din rezervor, iar in cazul in care nu ai etans tot sistemul de combustibil de la rezervor pina la pompa se intimpla acest fenomen, oo alta cauza e uzura pompei si atunci incepe sa se dezamorseze....poti incerca sa montezi pe conducta de aspiratie din rezervor si pina in filtru o supapa unisens, care sa iti tina motorina pe conducta, sau vezi daca nu cumva trage aer pe undeva si se dezamorseaza instalatia.

ca sa verifici daca ai pompa electrica in rezervor, vezi daca ai releul nr.2 (daca imi aduc bine aminte ) in cutia cu relee de la motor deasupra abs-ului.

au fost si cazuri in care pornirea greoaie este din cauza injectoarelor - am vazut masini cu cite 3 chiar toate injectoarele schimbate. cel mai bine o vizita la service sa verifice presiunea de pe linie dupa pompa (vezi starea pompei), dimineata daca ai motorina pe linie (etansarea ei) si apoi ramin injectoarele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am inteles de la cineva ca exista aici in constanta cineva care repara injectoarele de CDTI.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cica e problema tipica la 1.7CDTI supapa de suprapresiune pe rampa comuna sa nu mai etanseze si porneste greu,da parca in special la cald

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o problema asemanatoare cu un opel astra H caravan 1.7 CDTI 101CP. Cand este rece porneste fara probleme la sfert de cheie cand se incalzeste nu mai vrea sa porneasca nici cum. Daca o las sa se raceasca porneste din nou fara probleme. Am urmarit temperatura antigelului si am observat ca daca acesta este mai cald pe la 85 grade nu porneste. Cum a ajuns la 55-60 de grade porneste. Mentionez ca dupa ce a pornit nu este nici o problema motorul trage merge bine. Am fost la trei testere si mi-au spus ca nu sunt probleme nu le apare nici o eroare la nimic. Subliniez ca ultimul tester l-am facut la reprezentanta Opel la Debrecen.

Daca are cineva o idee in legatura cu ce ar putea avea, il rog sa imi scrie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o problema cu un opel astra H caravan 1.7 CDTI 101CP motor Z17DTH. Cand este rece porneste fara probleme la sfert de cheie cand se incalzeste nu mai vrea sa porneasca nici cum. Daca o las sa se raceasca porneste din nou fara probleme. Am urmarit temperatura antigelului si am observat ca daca acesta este mai cald pe la 85 grade nu porneste. Cum a ajuns la 55-60 de grade porneste. Mentionez ca dupa ce a pornit nu este nici o problema motorul trage merge bine. Am fost la trei testere si mi-au spus ca nu sunt probleme nu le apare nici o eroare la nimic. Subliniez ca ultimul tester l-am facut la reprezentanta Opel la Debrecen.

Daca are cineva o idee in legatura cu ce ar putea avea, il rog sa imi scrie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai toate consumabilele schimbate...ulei destul (nici prea mult nici prea putin)? asta poate sa mai fie si o eroare de soft :-??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da am toate consumabilele schimbate ulei, filtru ulei , filtru motorina, filtru aer si cureaua de distributie. Toate le-am schimbat la reprezentanta Opel la Debrecen atunci cand am fost si la tester.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rezolvat problema cu pornirea. Dupa multe testere si teste s-a ajuns la concluzia ca este de vina pompa de inalta presiune. Asa a si fost, :yahoo: :yahoo: :yahoo: dupa ce am schimbat-o nu am mai avut probleme. java script:add_smilie(":yahoo:","smid_4")

yahoo.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now