• Announcements

    • administrator

      VA RUGAM CITITI

      Va rugam inainte de a posta cititi Regulamentul. Va rugam ca inainte de a deschide un topic nou sa cautati daca mai exista un alt topic deschis cu acelasi subiect sau subiect asemanator. Va rugam pentru a usura lectura unui topic sa nu mai citati un post anterior utilizati functia "fast reply". Va rugam inainte de a posta sa cititi cu atentie titlul topicului pentru a vedea daca va incadrati in acel titlu. Va rugam cititi REGULAMENTUL Noi membrii : Va rugam inainte de primul post sa cititi regulamentul cu atentie, dureaza 5 minute. Va rugam de asemenea sa cititi cu atentie si rubrica Anunturi Importante de la Discutii Generale.
    • administrator

      Va rugam cititi !!!

      Va rugam cititi regulamentul sectiunii de Publicitate inainte de a deschide un nou topic sau a posta. Moderatorii pot sterge fara nici un fel de avizare orice topic sau post care nu este conform regulamentului de publicitate.
Sign in to follow this  
Followers 0
vulupe

Astra Gtc Cu Motor Hibrid

11 posts in this topic

Nu stiu daca ati citit asta: http://www.gm.com/company/gmability/adv_te...tra_011005.html dar sigur merita.

Pe scurt

TECHNICAL DATA: Opel Astra Diesel Hybrid Concept Vehicle

Vehicle type:

front-wheel-drive, five-passenger concept vehicle based on the Opel Astra GTC

Dimensions (mm / in):

length: 4290 / 169

width: 1729 / 68

height: 1433 / 56.4

Diesel engine:

1.7L CDTI with 92-kw/125-hp and 280-Nm/206 lb-ft of torque; with maintenance-free particulate filter

Electric motors: two:

30-kw and 40-kw; integrated within transmission case

Two-mode Full Hybrid:

electronically controlled electric variable with mechanical lock-up

Battery :

type: 1.3-kw NiMH (Varta)

weight: 35 kg / 77 lb

location: spare tire compartment

Performance:

0-100 kph / 62 mph = less than 8 seconds

Fuel consumption:

less than 4 liter diesel / 100 km in the MVEG cycle

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vezi ce zic pe aici baietii astia, ca par ca stiu ce spun....

Share this post


Link to post

intrebare: Opelul meu astra h cu motor 1,7 cdti cu remap la 130 de cai o ajunge tot asa la suta hmmm trebuie sa masor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai citit bine - masina de sus are 220 de cai. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dragos ,te referi cumva la 92kw ai motorului+cele 2 motoare electrice 70kw?Adica 162kw sau 220 cai putere...Da,daca nu se citeste articolul nu se intelege clar. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are 125

Da, asa e 220

Edited by reader

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cititi articolul in intregime si o sa se inteleaga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dragos ,te referi cumva la 92kw ai motorului+cele 2 motoare electrice 70kw?Adica 162kw sau 220 cai putere...Da,daca nu se citeste articolul nu se intelege clar. :D

Right! :up:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este bine de stiut ca si Opel dezvolta tehnologie hibrida, ca asta ii la moda acuma.

Insa putina lume cunoaste avantajele tehnologiei hibride. Multi cred ca este vorba de o masina cu design ciudat si viteza maxima de 30 km/h, de fapt este un autoturism perfect normal, dar care opreste motorul atunci cand nu ai nevoie de el. De exemplu te opresti la semafor, motorul se opreste. Se face verde, tu apesi acceleratia, masina porneste cu motorul electric, iar dupa un anumit timp porneste si cel diesel. Totul se face automat si nu se simte nimic ciudat in habitaclu.

Bateriile nu trebuie incarcate de catre sofer, se incarca automat din energia de la franare.

Cutia de viteze este automata, pentru ca trebuie sa gestieneze atat motoarele electrice cat si cel pe motorina.

Avantajele motorizarii hibride se vad doar in oras, unde motorul electric este folosit mai mult, iar consumul de benzina scade simtitor, dar pe sosea sau autostrada, consumul va fi identic cu al unui 1.7 CDTI simplu.

Tehnologia hibrida este una de tranzitie , intre benzina/motorina si viitoarele motoare pe hidrogen (probabil).

Share this post


Link to post
Share on other sites

se pare l sunt eu aerian :D oricum baeti uitativa si voi la ce ora am postat si o sa ma intelegeti ma gindeam eu sa fie o inbunatatire atit de mare se la 12 secunde la 8 cu doar 30 de cai ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primele masini cu propulsie hibrida, benzina+electric, au fost dezvoltate la inceputul anilor 1900, dar abia 100 de ani mai traziu tehnologia a devenit accesibila publicului larg prin Toyota Prius.

Share this post


Link to post
Share on other sites

This year, the GM Hybrid system, an affordable belt-alternator starter hybrid technology, debuted in the Vue Green Line front-wheel-drive SUV.

In 2007, the GM Hybrid system will expand to the Saturn Aura Green Line and Chevrolet Malibu front-wheel-drive midsize sedans.

In 2007, the 2-mode hybrid system will debut in the Chevrolet Tahoe and GMC Yukon full-size SUVs. Rear-wheel and four-wheel drive will be offered.

In 2008, the 2-mode hybrid system will expand to the Cadillac Escalade full-size SUV and the Chevrolet Silverado and GMC Sierra crew cab full-size pickups. The Escalade will offer all-wheel drive, while the Silverado and Sierra will offer rear-wheel and four-wheel drive.

In 2008, the first front-wheel-drive application of the 2-mode hybrid system, will debut – without plug-in technology – in the Vue Green Line. The Vue Green Line will offer customers a choice of the GM Hybrid system or the 2-mode hybrid system.

In 2009, an electric all-wheel-drive, 2-mode hybrid system will be introduced in the Vue Green Line.

Se pare ca GM lucreaza serios la tehnologia hibrida, dar mai mult pentru marcile din USA care au vanzari slabe si pierderi mari, prioritate avand SUV-urile care consuma mult.

O parte din modelele de mai sus folosesc tehnologia pe care o stim deja de la Prius, dar se vorbeste si despre "2-mode hybrid". Acestea au in plus si sisteme de management al motorului, cum ar fi oprirea alimentarii a 4 dintre cilindri (V8) atunci cand nu este nevoie de ei sau prelungirea timpului de admisie (supapele de admisie stau mai mult deschise). Tehnologia 2-mode este dezvoltata impreuna cu Daimler-Chrysler si BMW.

Va mai exista si o varianta plug-in, care va aparea mai tarziu si ofera posibilitatea incarcarii de la priza.

Edited by seri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0